تخفیف جوانسازی پوست |تجربه های خوب و بد از تخفیفهای زیبایی!

تخفیف جوانسازی پوست

تخفیف جوانسازی پوست

با سلام خدمت دوستان عزیز

من تا قبل از چند روز پیش هیچ گونه تجربه ای از پاکسازی پوست و جوانسازی آن نداشتم چه برسد به این که دنبال گرفتن تخفیف برای این درمان باشم! تجربه ی من از تخفیف گرفتن محدود می شد به چک و چونه هایی که در فروشگاه و مغازه ها از صاحب مغازه می گرفتم و هر بار هم که اسم کد تخفیف یا وب سایت تخفیف به گوشم می رسید، فکر می کردم این هم یک جور فریب و دغلکاریه!

تا این که یک روز به اصرار دوستم که کد تخفیف از وب سایتی خریده بود با او همراه شدم تا عملیات جوانسازی پوست را در مطب مورد نظر انجام دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

واقعیت این بود که از همان اول هم مبهوت نتیجه ی کار جوانسازی پوست شدم و تصمیم گرفتم در اولین فرصت خودم هم از آن استفاده کنم. البته کد تخفیف دوستم با مشکلاتی رو به رو شد:

اول از همه این که منشی مطب به او اعلام کرد که باید قبل از آمدن هماهنگ می کرده است و ما هم هماهنگ نکرده بودیم. در ثانی مشکلی که به وجود آمد این بود که منشی مطب می گفت که زمان استفاده از این کد تخفیف گذشته است. با اصرار و پا فشاری توانستیم از کد تخفیف استفاده کنیم. علت این مشکل هم آن بود که در وب سایت مورد نظر درج شده بود که تا تاریخ استفاده از این کد تخفیف، یک هفته زمان باقیست. در حالی که مرکز مورد نظر چنین چیزی را انکار می کرد.

تخفیف جوانسازی پوست
تخفیف جوانسازی پوست

می خواهم به شما بگویم که گرفتن یک تخفیف خوب و دلچسب، کار چندان راحتی نیست و احتمالاً در آخر هم یک اتفاقی می افتد که کام شما را تلخ کند. اما کد های تخفیف و وب سایت های فروش آن ها، تنها جایی نیست که می توانید برای دریافت تخفیف به آن جا مراجعه کنید.

داشتم می گفت که دیدن نتیجه ی کار جوانسازی پوست روی صورت دوستم، مرا هم واداشت که یک بار از این درمان استفاده کنم. دوست من از دستگاه میکرودرم های پودری استفاده کرده بود که علاوه بر جوانسازی پوست، باعث پاکسازی و لایه برداری هم می شود.

اما نکته ی خیلی جالب این جاست که من از دوستم بسیار موفق تر بودم، چرا که هم تخفیف خیلی بهتری گرفتم و هم جوانسازی را با دستگاه به شدت پیشرفته تر و بهتری به نام فیس آپ انجام دادم.

در طول جستجو برای یافتن یک مرکز خوب و معتبر برای گرفتن تخفیف جوانسازی پوست، به مرکزی در شمال تهران برخورد کردم که مجهز به دستگاه بسیار پیشرفته ای به نام فیس آپ بود. این دستگاه که با استفاده از یک مکانیزم کاملا جدید به نام سینرژی ( ترکیب ماساژ و میکروپالشن) استفاده می کرد، می توانست علاوه بر لایه برداری، موجب رفع چین و چروک های خفیف، تولید کلاژن و الاستین بیشتر و هم چنین روشن تر ساختن پوست شود. نکته ی بسیار خوبی که در این رابطه وجود داشت این بود که من در دوره های تخفیف این مرکز به آن جا مراجعه کرده بودم.

تخفیف جوانسازی پوست
تخفیف جوانسازی پوست

در آن جا به من گفتند که به مناسبت های مختلف، برای خدمات زیبایی و درمانی خود تخفیف های خیلی خوبی ارائه می کنند. مناسبت هایی از قبیل شب یلدا، آغاز فصول، اعیاد ملی و میهنی و هم چنین مناسبت های مذهبی!

در نهایت این که توانستم بهترین تخفیف جوانسازی پوست + استفاده از یک دستگاه خوب را به طور همزمان دریافت کنم. شما عزیزان هم می توانید برای اطلاع از تخفیف های این مرکز و هم چنین اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تخفیفان پزشکی تهران در مقایسه با تخفیف های مرکز شمال تهران

به عنوان کسی که به نوعی تجربه ی دریافت هر دو نوع تخفیف را داشتم، باید بگویم که کدهای تخفیف مزیت هایی دارند اما خرید آن ها ریسکی است. چرا که اصلا هیچ ایده ای راجع به مرکز مورد نظرتان نخواهید داشت و صرفاً بر اساس اطلاعاتی که داخل خود وب سایت وجود دارد می توانید نظری کلی درباره ی آن داشته باشید. هم چنین خیلی وقت ها این کدهای تخفیف نیاز به هماهنگی دارند و باید تایم دقیق مراجعه خود را ذکر کنید و ببینید که آیا این مرکز وقت خالی دارد یا خیر!

تخفیفان پزشکی تهران
تخفیفان پزشکی تهران

نکته ی خیلی مهم تری هم وجود دارد و آن این است که خیلی از مراکز قیمتی که در وب سایت ارائه می کنند با آن چه که ارائه می کنند خیلی فرق دارد. مثلا بارها دیده ایم که در وب سایت درج کرده اند:

تخفیف جوانسازی پوست صورت تنها با 15 هزار تومان!

بعد که وارد پیج می شوی، متوجه خواهی شد که این قیمت صرفاً مربوط به دستمزد اپراتور بوده است و تمام هزینه های جانبی از قبیل هزینه ی پودر، هزینه ی سری هد و …نیز دریافت می شود.

البته لازم نیست بیشتر از این درباره این گونه تخفیف ها صحبت کنیم، چرا که احتمالاً تا به حال خودتان از آن ها استفاده کرده اید و چه بسا تجربه های تلخ و شیرینی هم از آن داشته باشید.

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، برعکس وب سایت های تخفیفی، کد تخفیف ارائه نمی کند بلکه در صورتی که در دوره های تخفیف خود باشد، در هر زمانی که به آن جا مراجعه کنید می توانید از این تخفیف ها بهره مند شوید. علاوه بر این، تخفیف های این مرکز کاملاً واقعی هستند و برخلاف خیلی از مراکز، به محض مراجعه به آن جا، قیمت های خود را تغییر نمی دهند. می توانید اطمینان حاصل کنید که هر آن چه در همین وب سایت ذکر شده، از شما دریافت خواهد شد.

تخفیفان پاکسازی پوست

نکته ای که بهتر است از آن غافل نشویم این است که خیلی مواقع مراکز یا سالن هایی که تخفیف پاکسازی پوست ارائه می کنند، یا از دستگاه های خوبی استفاده نمی کنند یا این که مواد آن ها کیفیت لازم را ندارد. به همین خاطر توصیه می کنیم که قبل از خرید کد تخفیف ، حتما این نکات را مد نظر داشته باشید چرا که با هر گونه اشتباهی ممکن است مشکلات پوستی شما افزایش پیدا کند.

در نهایت باید بگوییم که دوره ی میانسالی و بروز اولین چین و چروک ها می تواند دوره ی سختی باشد. به همین خاطر توصیه می کنیم که با به کار گیری برخی از روش های جوانسازی پوست که مورد تایید درماتولوژیست یا متخصص پوست هستند، تا جایی که می توانید عبور از این دوره را برای خود ساده تر کنید.

در صورتی که نیاز به تخفیف دیگری هم دارید، در بخش کامنت های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده و محقق: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا