هزینه فیس آپ صورت |ارزان و بی دردسر پوست خود را نجات دهید!

هزینه فیس آپ صورت

هزینه فیس آپ صورت

حتما شما هم مانند من بارها با خودتان فکر کرده اید که چه کار کنم تا پوستی سالم تر و شاداب تر داشته باشم؟ همه ی ما به خوبی می دانیم که زیبایی و شفافیت پوست تا چه حد در جذابیت کلی ما تاثیر گذار است! در حقیقت اگر پوست صورتمان پر از جوش، لکه، کک و مک و دیگر مشکلات باشد، احتمالاً اعتماد به نفس لازم برای بودن در جامعه و اجتماع را نخواهیم داشت.

به همین خاطر است که وقتی صحبت از زیبایی وسط باشد، هیچ چیز به اندازه ی زیبایی و سلامت پوست مهم نیست. اما در کمال تاسف، اولین نشانه های پیری روی پوست ما ظاهر می شود. کم کم و به تدریج دیگر طراوت جوانی خود را نخواهیم داشت و همیشه انگار که پوستمان خسته و پژمرده است.

با این وجود راه هایی وجود دارد که بتوان تا حد زیادی از بروز این مشکلات جلوگیری کرد. احتمالا یکی از بهترین راهکارهای آن استفاده از درمان های زیبایی و مراقبت از پوست باشد. کافیست نگاهی به سلبریتی های مشهوری مانند آنجلینا جولی، جنیفر لوپز یا حتی بازیگران معروف خودمان مانند نیکی کریمی و مهتاب کرامتی بندازید. به نظرتان چرا این دسته از افراد با وجود رسیدن به سنین میانسالی، هنوز هم مانند جوانان، پوستی شاداب و بدون چین و چروک دارند؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه فیس آپ صورت
هزینه فیس آپ صورت

قطعا در این میان تاثیر سبک ندگی سالم را نادیده نمی توان گرفت ولی یکی از راهکارهایی که خیلی به کار می رود، استفاده ی مداوم و همیشگی از روش های جوانسازی مانند دستگاه فیس آپ است. این روش که بارها در مطبوعات به عنوان یکی از محبوب ترین و در عین حال نوین ترین شیوه های جوانسازی پوست معرفی شده است، هزینه ی خیلی مناسبی هم دارند و همه می توانند به سادگی از آن استفاده کنند.

اگر به دنبال مرکزی هستید که هزینه فیس آپ صورت در آن منطقی  معقول باشد و بتوانید از عهده ی پرداخت آن برآیید، ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، یکی از مجهزترین و بهترین مراکز زیبایی است که با حضور چندین متخصص پوست و زیبایی، مشغول به کار شده است. در این مرکز تلاش بر این است که گستره ی وسیعی از خدمات زیبایی و بهداشتی ارائه شود. خدماتی هم چون تزریقات زیبایی، لیزر موهای زائد و هم چنین استفاده از دستگاه های جوانسازی و پاکسازی پوست مانند دستگاه فیس آپ و هایفو! در مرکز زیبایی شمال تهران، توجه و دقت بر ارائه ی با کیفیت ترین خدمات است. به همین خاطر کارشناسان ما همواره در جستجوی جدیدترین روش ها و محصولات زیبایی هستند تا بتوان کیفیتی هماهنگ با بهترین خدمات زیبایی در دنیا، به مراجعه کنندگان خود ارائه کند. البته لازم به ذکر است که تلاش ها بر این بوده تا با وجود کیفیت بالای خدمات، هوای جیب و هزینه های مراجعه کنندگان را نیز داشته باشیم. به همین خاطر می توانید اطمینان حاصل نمایید که اصولاً کیفیت خدمات ما بسیار بالاتر از هزینه هایی است که دریافت می کنیم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
هزینه فیس آپ صورت
هزینه فیس آپ صورت

فیس آپ قوزک پا

یکی از بزرگ ترین مزایای دستگاه فیس آپ، در این است که صرفاً برای رفع مشکلات پوست صورت به کار نمی رود. بلکه می توان از ان برای رفع سیاهی و خشکی قوزک پا، آرنج، زانو، زیربغل و حتی بیکینی نیز استفاده کرد. این دستگاه با مکانیزم میکروپالشن و ماساژ باعث می شود تا جریان خون در ناحیه مورد نظر بهتر شده و به این ترتیب تولید پروتئین های مهمی مانند کلاژن و الاستین در پوست افزایش پیدا کند. در نهایت تمام این مسائل باعث می شود که ظاهر پوست روشن تر و شفاف تر شود.

البته لازم به ذکر است که دستگاه فیس آپ مجهز به نوعی هندپیس است که هدهای جداگانه ای دارد. برای تغییر عمق لایه برداری می توان این هدها را تعویض کرد. این مسئله، آپشن خیلی مهمی محسوب می شود چرا که عارضه های پوستی هر فرد با شخص دیگر متفاوت است. علاوه بر این برای هر ناحیه از پوست باید عمق لایه برداری تغییر پیدا کند.

فیس آپ قوزک پا
فیس آپ قوزک پا

به عنوان مثال برای فیس آپ قوزک پا باید از هدی استفاده کرد که عمق لایه برداری آن زیاد باشد چرا که پوست این ناحیه ضخیم تر و سفت تر شده است. اما پوست صورت نازک تر و ظریف تر است. به همین دلیل باید از هدهای با شماره های پایین تر استفاده نمود.

در کل می خواهیم این نکته را ذکر کنیم که گرچه دستگاه فیس آپ، مکانیزم عمل ساده ای دارد اما اثرگذاری و نتایج آن چند برابر دستگاه های میکرودرم ابریژن قدیمی است. در حقیقت باید بگوییم که دستگاه فیس آپ به عنوان نوین ترین و بهترین دستگاه جوانسازی پوست و لایه برداری آن شناخته می شود و تمام این نکات مثبت به خاطر سطح ایمنی بسیار بالا و اثرگذاری آن می باشد.

فیس آپ در تهران

مراکزی که مجهز به این دستگاه باشند، بسیار معدود هستند. چرا که این دستگاه بسیار جدید و نوین است و افراد زیادی هم طریقه ی استفاده از آن را نمی دانند. تمام این ها باعث شده که هنوز هم خیلی از افراد به دنبال روش های قدیمی تری مانند میکرونیدلینگ یا میکرودرم برای جوانسازی پوست خود باشند.

اما فیس آپ با مزایایی که دارد، بی تردید در آینده ای نه چندان دور تمام این روش ها را کنار زده و به عنوان تنها روش برای جوانسازی پوست به کار می رود.

ناگفته نماند همان مراکز معدودی که مجهز به این دستگاه هستند نیز قیمت خیلی بالایی برای فیس آپ صورت ارائه می کنند که باعث می شود خیلی ها اصلاً به فکر استفاده از آن نیفتند. اما در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، تلاش کرده ایم که با ارائه ی بهترین هزینه های ممکن، فرصت درمان با این دستگاه را برای همه مهیا سازیم.

یادتان باشد که هرگونه سوالی در این باره داشته باشید، همکاران ما آماده پاسخ گویی به آن ها هستند.

در نهایت می خواهیم نکته ی دیگری ذکر کنیم: راه های زیادی برای اجتناب از پیری و بروز چین و چروک ها وجود دارد. تنها چیزی که لازم است شما بدانید این است که کدام یک را باید انتخاب کرد.

موفق و پیروز باشید

نویسنده و گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا