پکیج میکرودرم ابریژن |معجزه شادابی با فیس آپ+ماسک آبرسان!

پکیج میکرودرم ابریژن

پکیج میکرودرم ابریژن

سلامت پوست ما از هر چیز دیگری برای زیبایی ظاهرمان مهم تر است. تصور کنید که زیباترین بینی، شهلاترین چشم ها و قلوه ای ترین لب ها را داشته باشید اما پوستتان پر از لکه، جای جوش، حالت خسته و …باشد! آیا فکر می کنید زیبایی اجزای صورتتان به چشم خواهد آمد؟ اجازه بدهید خیالتان را راحت کنیم: اگر تصمیم دارید هرگونه عمل زیبایی روی صورت خود انجام دهید قبل از هر چیزی به فکر سلامت پوست و درخشش آن باشید چرا که بدون آن تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت!

در صورتی که به دنبال یک برنامه مراقبت از پوست هستید ، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه های میکرودرم ابریژن و هم چنین فیس آپ ( نسل جدید میکرودرم) است. نکته ی خیلی جالب در مورد این دستگاه و خدماتی که ارائه می کند، این است که بیشتر مراکز پکیج میکرودرم ابریژن را به همراه دیگر مراقبت های پوستی ارائه می کنند که می تواند خیلی مفید و موثر باشد.

پکیج میکرودرم ابریژن
پکیج میکرودرم ابریژن
در این مطلب تصمیم داریم یکی از بهترین مراکز زیبایی و لیزر شمال تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم که پکیج های میکرودرم ابریژن را به شما عزیزان ارائه می کند. افتخار داریم که ارزان ترین قیمت ها را به شما پیشنهاد کنیم و بهترین خدمات را از ما دریافت کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات این مرکز و هم چنین اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

پکیج فیس آپ+ ماسک آبرسان + ماسک طلا

دستگاه فیس آپ به عنوان یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی، پاکسازی و لایه برداری پوست شناخته می شود. برخلاف دستگاه های میکرودرم قبلی که از پودر کریستال، برای لایه برداری استفاده می کردند، این دستگاه از روش میکروپالشن و ماساژ استفاده می کند تا لایه ی بالایی پوست را برداشته و به این ترتیب درخشش و شفافیت پوست را بیشتر کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

این دستگاه مشکلات میکرودرم های قبلی را ندارد. به عنوان مثال یکی از رایج ترین معضلات دستگاه میکرودرم ابریژن این بود که خیلی از تایپ های پوستی به پودر کریستال حساسیت نشان می دادند و دچار التهاب و قرمزی می شدند. اما دستگاه فیس آپ با حذف پودر کریستال، و استفاده از مکانیزم جدید به طور کلی مشکل التهاب و قرمزی را برطرف کرده است.

فرقی نمی کند که تایپ پوستی تان چه باشد، چرا که در هر صورت دستگاه فیس آپ ایمن ترین و بهترین راه برای جوانسازی و پاکسازی پوست شما خواهد بود.

یکی از پیکج های بی نظیر مرکز زیبایی شمال تهران، این است که بعد از درمان فیس آپ از انواع و اقسام ماسک ها استفاده می کند.

به یاد داشته باشید که بعد از لایه برداری با دستگاه فیس آپ ، پوستتان بیشتر از همیشه نفوذ پذیر خواهد بود. به همین دلیل بهترین زمان برای استفاده از محصولات پوستی، دقیقا بعد از درمان است.

پکیج فیس آپ+ ماسک آبرسان + ماسک طلا
پکیج فیس آپ+ ماسک آبرسان + ماسک طلا

در مرکز زیبایی شمال تهران تلاش می شود تا بعد از درمان، از ماسک های آبرسان استفاده کند. این ماسک ها باعث می شود که رطوبت بیشتری به لایه های عمیق تر پوست برسد و چهره تان را شاداب تر نشان دهد. هم چنین ماسک طلا نیز حاوی مواد معدنی و مغذی زیادی برای پوست است که می تواند اثر کاملاً مثبتی روی پوست بگذارد.

این پکیج ویژه باید به طور متوسط ماهی یک بار، و به مدت 6 الی 8 ماه تکرار شود تا نتیجه ی مورد نظر دریافت شود. البته باید بگوییم که این اعداد و ارقام نسبی هستند و ممکن است بعضی از افراد نیاز به جلسات بیشتری داشته باشند تا نتیجه بگیرند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، دستگاه فیس آپ برای درمان عارضه های زیر موثر و مفید است:

  • رفع لکه های پوستی
  • رفع تیرگی و خشکی زیربغل، قوزک پا، آرنج و زانو
  • روشن کردن پوست
  • سفت کردن پوست
  • رفع اسکارهای خفیف
  • رفع کک و مک

یادتان باشد که هر کدام از این عارضه ها به تعداد جلسات مشخصی احتیاج دارند و نمی توان نسخه ثابتی برای همه ی آن پیچاند!

اما خیلی ها از ما می پرسند که قیمت درمان با دستگاه فیس آپ چقدر است؟ آیا می توان از عهده ی هزینه های آن برآمد.

در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید

تخفیف میکرودرم در تهران

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، برای رفاه و راحتی حال مراجعه کنندگان، به مناسبت های مختلف ، پکیج های تخفیف برای خدمات خود ارائه می کند. معمولا به مناسبت های ملی( مثل شب یلدا، عید نوروز؛ اعیاد مذهبی و ..) یا شروع فصل تخفیف های بی نظیری برای تمام خدمات خود در نظر می گیریم.

گرچه قیمت میکرودرم در تهران چندان بالا نیست اما تلاش کرده ایم که فکر جیب شما هم باشیم و با ارائه ی تخفیف های مختلف، تا حد زیادی هزینه های شما را کاهش دهیم.

تخفیف های ما برخلاف تخفیف هایی که در وب سایت ها مختلف می بینید، کاملا واقعی هستند و تضمین می کنیم که قیمت پیشنهادی ما، صرفاً برای جلسه ی اول نخواهد بود و برای تمام جلسات اعمال خواهد شد.

تخفیف میکرودرم در تهران
تخفیف میکرودرم در تهران

به این ترتیب می توانید با خیال راحت از تخفیف های ما استفاده کنید. علاوه بر این ، کیفیت خدماتی که ما در مرکز زیبایی شمال تهران ارائه می کنیم، به هیچ وجه قابل مقایسه با خیلی از مراکز نیست.

تلاش کرده ایم که همواره بهترین و جدیدترین تکنیک ها، درمان ها و روش های روز دنیا را در مرکز خود پیاده سازی کنیم و با وجود تخفیف های گاه و بیگاه، هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکرده ایم.

بهترین میکرودرم کلینیک در تهران

با تمام نکاتی که برشمردیم ، کمتر مرکزی پیدا می شود که تنوع پکیج های زیبایی اش تا این حد بالا باشد. تلاش کرده ایم که در این زمینه، صرفاً بانوان عزیز را مدّ نظر قرار ندهیم و برای آقایان نیز پکیج های ویژه ای در نظر داشته باشیم.

در نهایت فرقی نمی کند که در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، چه نوع خدمات زیبایی ای می خواهید، اطمینان داریم که بهترین ها را دریافت خواهید کرد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به تخفیف میکرودرم و هم چنین دیگر خدمات زیبایی مرکز ما اینجا را کلیک کنید.

پی.نوشت: تمام همکاران ما در این مرکز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

موفق و پیروز باشید

نویسنده و محقق : ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا