تخفیف لیزر شرق تهران | تخفیف فوق العاده + کیفیت بسیار بالا

تخفیف لیزر شرق تهران

تخفیف لیزر شرق تهران

شرق تهران پر از مراکز زیبایی و سالن های آرایشی است. لیزر اولین خدماتی است که هرمرکز زیبایی ارائه می دهد. اما از آنجایی که متأسفانه هیچ قیمت مصوب و ثابتی برای آن در نظر گرفته نشده، هزینه لیزر معمولا بر اساس عرف رایج است. وقتی قیمت یک خدمات بر این اساس تعیین می شود یعنی در واقع هرمرکزی حق دارد قیمتی را که خودش صلاح می داند به مراجعه کننده ارائه کند.
این عرف عملا بر اساس منطقه اقتصادی که مرکز در آن قرار گرفته است تعیین می شود. به همین خاطر وقتی به دنبال هزینه لیزر در مراکز مختلف زیبایی بگردید احتمالا با اعداد متفاوتی رو به رو می شود که بعضا اختلاف زیادی با هم دارند.

تخفیف لیزر شرق تهران
تخفیف لیزر شرق تهران

کم یا زیاد بودن تخفیف هایی که تقریبا تمام مراکز به صورت دوره ای یا مناسبتی هم ارائه می دهند، بسته به همین تعرفه هاست. گاهی اوقات تخفیف های ویژه یک مرکز بسیار ارزان باعث می شود تا هزینه لیزر در آن مرکز به شکل غیرمعقولی ارزان شود و در برخی مراکز بسیار گرانقیمت این تخفیف می تواند تعرفه های آن را تازه به حد معقول برساند.
اما تخفیف واقعی آن است که روی تعرفه های درست و معقول ارائه شود تا واقعا برای شما به صرفه باشد. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در مورد تعرفه ها و تخفیف های معقول لیزر با شما عزیزان صحبت کنیم تا بتوانید بهترین مرکز لیزر در شرق تهران را تشخیص دهید. با ما همراه باشید.

قیمت لیزر

وقتی می خواهیم خرید کنیم یا بابت هر خدماتی پولی پرداخت نماییم، حسن نیت و احساسی که از فروشنده یا مرکز خدمات داریم نقش بسیار مهمی در انتخاب آن ایفا می کند. وقتی حس کنیم یک مرکز با ما صادق است و همه آنچیزی را که باید بدانیم(حتی اگر به ضرر خودش باشد) به ما می گوید، احساس بهتری نسبت به آن خواهیم داشت.
این احساس خوب شاید مهمترین بخش هر خرید باشد. ما باید بتوانیم از هزینه ای که برای چیزی پرداخت می کنیم راضی باشیم. به همین خاطر ارزان یا گران بودن یک مرکز در مرتبه دوم اهمیت قرار دارد. چیزی که مهم است این است که آیا تعرفه های پیشنهادی آن مرکز به خدماتی که واقعا به شما ارائه می کند می ارزد یا نه؟
در این میان تکلیف مراکز ارزانقیمت روشن است. ادعاهایی که مراکز ارزانقیمت از کیفیت کارشان دارند خیلی بیشتر از حتی مراکز بسیارگرانقیمت است. همین امر هم باعث می شود مردم معمولا مشکوک شوند که چطور می توان اینهمه خدمات باکیفیت را با چنین قیمت های ارزانی ارائه داد؟ اولین جمله ای که به ذهن آدم می رسد این است که “هیچ ارزانی بی علت نیست”.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر شرق تهران
تخفیف لیزر شرق تهران

عموم افرادی که برای لیزر به مراکز زیبایی ارزانقیمت مراجعه کرده اند از نتیحه ناراضی هستند چراکه این ارزانی در وهله اول به خاطر دستگاه های ارزانقیمت و بی کیفیت موجود در این مراکز است، و دوم عدم وجود تکنسین ماهر. دو عنصری که برای کیفیت، تاثیر و ایمنی لیزر ضروری هستند.
از طرف دیگر مراکزی که هزینه بسیار زیادی برای لیزر از شما طلب می کنند بیشتر خدمات اضافی یا بهتر است بگوییم فرهنگ لاکچری شان را به شما می فروشند. هرچند ادعا دارند که این قیمت به خاطر کیفیت خدمات است، اما درواقع باکیفیت ترین خدمات لیزر هم آنقدر ها گران نیست. پس گران بودن تعرفه های یک مرکز هم نباید باعث شود فکر کنید که الزاما مرکز باکیفیتی است.
آنچه که مهم است تناسب بین کیفیت و قیمت خدمات است. بهترین مراکز آنهایی هستند که با داشتن بهترین دستگاه های لیزر و تکنسین های متخصص، تعرفه هایی معقول و متناسب به شما ارائه می کنند.

تخفیف لیزر

همانطور که قبلا اشاره کردیم عموما مراکز وقتی تخفیفی را در نظر می گیرند، این تخفیف ها مناسبتی است. مثلا به مناسبت اعیاد یا سالروزهای ویژه، تخفیف های دوره ای کوتاه مدت می گذارند تا مشتری جذب کنند.
این فرهنگی است که تقریبا در بین همه مراکز رایج است، چون مردم عاشق تخفیف هستند و دوست دارند با قیمت کمتر، کیفیت بهتری دریافت کنند.اما این نکته را به یاد داشته باشید. تخفیف به معنی ضرر کردن آن مرکز نیست، فقط سود کمتری را برایش به همراه دارد. پس خدمات ارزانی که با تخفیف ارزانتر می شوند، هنوز هم سودآورند و یعنی خود درمان بسیار ارزانتر از آن چیزی که هست تمام می شود. این یعنی کیفیت کار می تواند از آنچه انتظارش را دارید پایین تر باشد.
تخفیف های مراکز خیلی گران هم یعنی هنوز به اندازه کافی برایشان سود دارد.
پس تخفیف واقعی آن است که از مرکزی با تعرفه های معقول و متوسط دریافت می کنید.

تخفیف لیزر شرق تهران
تخفیف لیزر شرق تهران

برخی از مراکز هستند که تخفیف هایشان فقط با هدف جلب مشتری نیست. بلکه دوست دارند هوای مراجعینشان را داشته باشند. در این میان مرکز تخصصی لیزر تهران با ارائه تخفیف های دائمی دانشجویی، سعی در حمایت حداقلی از این قشر دوست داشتنی دارد. این در کنار سایر تخفیف ها کلی، جزئی و مناسبتی است که شامل حال تمامی مراجعه کنندگان می شود.

مدت لیزر موهای زائد

جالب است بدانید که مدت زمانی دوره لیزر تاثیر مستقیم روی قیمت آن دارد. هرچه دوره لیزر بیشتر طول بکشد، یعنی به تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد، هزینه کل دوره هم افزایش پیدا می کند. دلیلش هم به خاطر این است که هزینه لیزر به صورت جلسه ای دریافت می شود.
مدت لیزر که بین 6 تا 12 جلسه، به عبارتی شش ماه تا یکسال است به شرایط منحصر به فرد هر نفر بستگی دارد و شرایطی مانند ناحیه تحت درمان، حساسیت پوست و موی فرد، ضخامت موها، رنگ موها و غیره آن را تعیین می کنند.

تخفیف لیزر شرق تهران
تخفیف لیزر شرق تهران

بهترین مرکز لیزر در تهران

بهترین خدمات لیزر را تنها می توانید در بهترین مراکز لیزر دریافت کنید. چون تنها این مراکز هستند که امکانات و منابع لازم برای ارائه خدمات مفید به شما عزیزان را دارند.

مرکز ما با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر، در کنار بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در سطح شهر تهران است. علاوه بر آن تعرفه های و تخفیف های استثنایی، مرکز ما را به یکی از به صرفه ترین مراکز برای لیزر موهای زائد نیز تبدیل کرده است. برای دیدن لیست قیمت ها و تخفیف ها، همچنین گرفتن نوبت،بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا