ارزانترین مرکز لیزر تهران کجاست؟!

ارزانترین مرکز لیزر تهران

ارزانترین مرکز لیزر تهران
خیلی خوب است که به دنبال ارزانترین مرکز لیزر تهران می گردید. این یعنی نیمی از راه را آگاهانه یا ناآگانه طی کرده اید و به این موضوع پی برده اید که لیزر درمانی نیست که هرچه تعرفه هایش گرانتر باشد الزاما کیفیتش هم بهتر است.
با این که این نکته کاملا درست اما باید بدانید که برعکسش صادق نیست. یعنی اتفاقا هرچند گرانی تضمین کیفیت لیزر نیست، اما هرقدر که تعرفه های لیزر یک مرکز پایین تر باشند می توانید مطمئن باشید که کیفیت کارش صد در صد پایین تر است. کیفیتی که توصیه می کنیم جدی بگیریدش چراکه لیزر یک درمان است و اگر بی کیفیت انجام شود می تواند به شما و پوستتان آسیب های بعضا جبران ناپذیری وارد کند.
با این اوصاف آیا از اساس ارزانترین مرکز لیزری در تهران وجود دارد؟ بله. اما ارزانترین ها هم مانند گران ترین ها واقعی و غیر واقعی دارند!

ارزانترین مرکز لیزر تهران
ارزانترین مرکز لیزر تهران

به جای اینکه ببینید کدام مرکز کمترین تعرفه های پیشنهادی را به شما ارائه می دهد باید دنبال مرکزی بگردید که در عین داشتن سطح استاندارد کیفی مناسب قیمت های معقولی هم داشته باشد. تنها چنین مرکزی است که واقعا می توان آن را به عنوان ارزانترین مرکز لیزر تهران شناخت. چراکه کیفیت کار دیگر مراکز به قدری کم است که حتی گذاشتن نام مرکز لیزر روی آنها کار درستی نیست.

مراکز لیزر ارزان

همانطور که گفتیم هرچند گرانی لیزر به معنی کیفیتش نیست، اما ارزانی آن قطعا به معنی کم کیفیت بودنش هست. اما چرا مراکزی که قیمت ها و تعرفه های بسیار ارزان دارند، به شکلی که تا حدی به نظر غیرمنطقی می آید، کیفیت مطلوبی ندارند؟
دقت داشته باشید که کیفیت لیزر پیش از هرچیز به دو پارامتر اساسی بستگی دارد.

دستگاه لیزر

اولین پارامتر دستگاه لیزر است. دستگاه های لیزر خوب و مرغوب عموما قیمت های بسیار سنگینی دارند. بهترین دستگاه های لیزر دایود، الکساندرایت و اسکلپیون هستند. رویکرد مرکزهای ارزانی که توان خرید این دستگاه ها را ندارند به دو صورت است. برخی از این مراکز ارزان به جای خریدن دستگاه های باکیفیت رو به دستگاه های ارزان و بی کیفیت می آورند و لیزر موهای زائد را با آن انجام می دهند. که این مشخصا عامل بی کیفیتی خدمات است.
از طرفی برخی دیگر از مراکز هستند که به جای خریدن دستگاه های ارزانقیمت، همان دستگاه های مرغوب را کرایه می کنند. اولا وقتی دستگاهی کرایه می شود یعنی به شدت مستهلک شده و تحت استفاده مراکز زیادی بوده. همچنین مشخص نیست تحت چه شرایطی مورد استفاده قرار گرفته و چقدر صحیح و سالم است. علاوه بر این کرایه کردن یک مدت مشخص دارد. از آنجایی که روند لیزر کردن موهای زائد برای هر فرد حدود یکسال طول می کشد و مدت کرایه این دستگاه ها اصولا به یکسال نمی رسد، اکثر این مراکز تنها می توانند نیمی از درمان را با این دستگاه های باکیفیت انجام دهند.
برای نیمه دیگر رو به دستگاه های مشابه لیزر و البته بسیار بدی مانند آی پی ال می آورند که متأسفانه به اشتباه ادعا می کنند تاثیر مشابه لیزر دارد. در صورتی که ابدا اینطور نیست. یاداتان باشد که وقتی فرآیند لیزر را با یک دستگاه آغاز می کنید بهتر است با همان دستگاه هم ادامه داده و به پایان ببرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

ارزانترین مرکز لیزر تهران
ارزانترین مرکز لیزر تهران

تکنسین لیزر

پارامتر دوم در تعیین کیفیت لیزر تکنسینی است که آن را برای شما انجام می دهد. بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر زیر دست یک تکنسین ناوارد و غیر متخصص هیچ فرقی با بدترین دستگاه ها ندارند. از آنجایی که تکنسین های متخصص و حرفه ای لیزر عموما دستمزد های خوبی می گیرند، اغلب مراکز بسیار ارزانقیمت توان استخدام آنها را ندارند. از طرفی چون لیزر کردن موها در ظاهر به نظر ساده و آسان می رسد اهمیتی هم به این موضوع نداده و تکنسین های غیرمتخصص استخدام می کنند.
این دومین عاملی است که به خاطر آن نباید به مراکز لیزر بسیار ارزانقیمت اعتماد کنید.

قیمت لیزر

جدای از تعرفه های مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید باید بدانید که قیمت نهایی دوره لیزر برای هرکس با دیگری فرق می کند. آن هم به خاطر شرایط خاص پوست و موی هر نفر است. اصولا هرچه تعداد جلسات لیزر بیشتر باشد هزینه دوره هم بیشتر می شود. چراکه هزینه لیزر به صورت جلسه ای محاسبه شده و در مراکز معتبر به صورت جلسه ای هم دریافت می شود.
عواملی مانند حساسیت پوست فرد تحت درمان، ضخامت موها، بزرگی ناحیه تحت درمان، رنگ پوست فرد، رنگ موهای زائد و غیره، همگی در تعیین تعداد این جلسات موثرند. برای اینکه به درستی متوجه شوید در کل چقدر باید برای لیزر هزینه کنید، بهتر است پیش از شروع درمان با پزشک مجموعه در مورد تعداد احتمالی جلسات و تعرفه های هرکدام مشورت کنید.

ارزانترین مرکز لیزر تهران
ارزانترین مرکز لیزر تهران

اما مهمترین نکته در مورد لیزر این است که درمانی به شدت به صرفه و اقتصادی است. این صرفه جدای از اینکه به طور کلی به معقول بودن تعرفه های لیزر برمی گردد، ناشی از دریافت هزینه به صورت جلسه ای نیز هست. از آنجایی که فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد بین 4 تا 6 هفته است، شما هزینه کل دوره را به صورت قسط های ماهیانه می پردازید و کمترین فشار مالی به شما وارد نمی شود.

تخفیف لیزر موهای زائد

اگر به دنبال ارزانترین مرکز لیزر تهران می گردید چشمتان به تخفیف ها باشد تا تعرفه ها. یک مرکز لیزر واقعا ارزان مرکز باکیفیتی است که با ارائه تعرفه های متوسط و معقول تخفیف های خوب و مناسبی هم ارائه می کند. اگر بتوانید از این تخفیف ها استفاده کنید می توانید مطئن باشید که به معنی واقعی کلمه توانسته اید از خدمات ارزان و البته با کیفیت لیزر بهره مند شوید.
خیلی از مراکز لیزر تخفیف های فصلی یا به طور کلی مناسبتی دارند. این درحالی است که برخی از آنها هم هستند که بیشتر هوای جیب مراجعه کنندگانشان را دارند و تخفیف های دائمی مخصوص برخی از اقشار خاص مانند دانشجوها عرضه می کنند.

ارزانترین مرکز لیزر تهران
ارزانترین مرکز لیزر تهران

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز لیزر شمال تهران با کادری مجرب متشکل از بهترین پزشکان و تکنسین های لیزر در کنار بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر تهران است. تعرفه های معقول و تخفیف های استثنایی این مرکز همچنین آن را به مرکزی کاملا به صرفه تبدیل نموده است. برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا