لیزر موهای زائد با قیمت مناسب در معتبرترین مرکز لیزر تهران!

لیزر موهای زائد با قیمت مناسب

لیزر موهای زائد با قیمت مناسب
موضوع این متن : قیمت مناسب برای لیزر موهای زائد

زمان مطالعه : حدود 8 دقیقه

تعریف شما از قیمت مناسب چیست؟ آیا هر قیمتی که از دیگر قیمت ها پایین تر و ارزانتر باشد قیمت مناسب تر است؟ این تناسب با چه متر و معیاری سنجیده می شود؟
حتما با لیزر موهای زائد آشنایی دارید. لیزر همان درمانی است که می تواند با تأثیر دائمی شما را برای همیشه از شر موهای زائد بدنتان خلاص کند و کاری کند تا بتوانید تا آخر عمر پوستی بدون مو و صاف و صیقل خورده داشته باشید.
از جمله ویژگی ها بسیار مهم و البته جالب توجه لیزر که خیلی ها را به سمت خود جذب کرده این است که این درمان برخلاف تصور رایج اتفاقا بسیار به صرفه و به نسبت آنچه که فکرش را می کنید ارزان است. ولی این به صرفه بودن باعث نمی شود که مراکز ازانقیمت و گرانقیمت لیزر وجود نداشته باشند.

لیزر موهای زائد با قیمت مناسب
لیزر موهای زائد با قیمت مناسب

اما باز هم این سوال پیش می آید که آیا مناسب ترین قیمت ها را الزاما ارزانترین مراکز به شما ارائه می کنند؟
در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لیزر موهای زائد

لیزر یک درمان است. برای فهمیدن تعریف “قیمت مناسب” بیایید به یک مثال توجه کنیم. فرض کنید که یکی از دندان هایتان خراب شده و می خواهید به دندانپزشک مراجعه کنید. بیمه نیستید و پول زیادی هم ندارید. طبیعتا از اولین و و ارزان ترین دندانپزشکی پیدا می کنید وقت ملاقات گرفته و پیش او می روید. مشکلتان عصب کشی است. دندانپزشک کارش را انجام می دهد و اوایل همه چیز خوب است.اما بعد از چند ماه می بینید دندانی که همه کانال هایش باید عصب کشی شده باشند باز هم درد می کند! دوباره مجبور می شوید به یک دندانپزشک مراجعه کنید. هنوز هم پول زیادی ندارید. ولی اینبار سعی می کنید پیش دندانپزشکی بروید که فقط قیمت های ارزانی ندارد، بلکه تعریف کیفیت کارش را هم شنیده اید.
به او مراجعه می کنید و هرچند اندکی پول بیشتر می پردازید ولی از نتیحه کارش بسیار راضی هستید. چون نه تنها فرآیند عصب کشی را کامل می کند بلکه دندانتان را اینبار با مواد همرنگ پر می کند تا نیازی به روکش هم نداشته باشید.
این مثال از یک درمان است که نشان می دهد کیفیت درمان اهمییت زیادی دارد. مثال معروفی در فرهنگمان داریم که وقتی کسی بیمار می شود می گوید حاضرم تمام مال دنیا را بدهم اما سلامتی ام را دوباره به دست بیاورم.
قرار نیست هر جایی گرانتر از دیگر جاهاست بهتر و باکیفیت تر باشد. اما معمولا مراکزی که زیادی از حد ارزان هستند کیفیت کار مطلوبی ندارند. و همانطور که گفتیم لیزر یک درمان است و کیفیت انجام آن اهمیت زیادی دارد. قیمت لیزر موهای زائد وقتی واقعا مناسب است که تناسب خوبی با کیفیتش داشته باشد.

لیزر موهای زائد با قیمت مناسب
لیزر موهای زائد با قیمت مناسب

چنانچه مرکز لیزر معتبر باشد، کیفیت کارش خوب باشد، تکنسین ماهر داشته باشد، به دستگاه های جدید مجهز باشد و قیمت هایش نسبت به کارش خوب باشند، لیزر کردن در این مرکز واقعا به صرفه خواهد بود. مناسب ترین قیمت ارزانترین نیست، بلکه آن است که با حفظ کیفیت کار، نسبت به بقیه ارزانتر باشد.

عملکرد لیزر

اما چرا لیزر ارزش هزینه ای که برایش می کنید را دارد؟
پاسخ این سوال به نحوه عملکرد آن برمی گردد. تکنولوژی که این درمان از آن استفاده می کند در نوع خودش یک انقلاب بود. پیشرفتی که درب های جدیدی را به روی روش های نوین درمانی باز کرد. جالب تر اینکه عملکرد لیزر ساده تر از آن چیزی است که تصورش را می کنید!
تصور کنید دستگاه لیزر مانند یک ذره بین است و اشعه لیزر مانند نوری است که از ذره بین می گذرد. همانطور که نور پشت ذره بین می تواند حرارت ایجاد کند، اشعه لیزر هم همین کار را انجام می دهد. با این تفاوت که صدها برابر قدرتمند تر و متمرکز تر است.
وقتی اشعه لیزر که در واقع چیزی نیست مگر مجموعه ای متراکم از پرتو های نوری روی سطح پوست می تابد، به دلیل ماهیت نوری که دارد وارد ریشه های تیره مو می شود. سپس در آنجا به حرارت تبدیل شده و فولیکول که عامل اساسی در رشد موهاست را می سوزاند. این کار باعث می شود که لیزر اولا کمترین آسیبی به پوست وارد نکند، چراکه فقط روی ریشه ها تاثیر می گذارد، و دوما اثر گذاری بالایی داشته باشد.

لیزر موهای زائد با قیمت مناسب
لیزر موهای زائد با قیمت مناسب

تاثیر دائمی به خاطر اثر تدریجی آن است. یادتان باشد که با یک یا چند جلسه لیزر هیچ اتفاقی برای شما نخواهد افتاد. بلکه باید دوره درمان چند جلسه ای را به صورت کامل طی کنید تا بتوانید نتیجه قطعی از لیزر بگیرید.

مرکز لیزر خوب

انتخاب یک مرکز معتبر اهمیت حیاتی در کیفیت درمانی که دریافت می کنید خواهد داشت. مراکز خوب و معتبر لیزر علاوه بر اینکه به بهترین دستگاه های روز دنیا مجهز هستند و تکنسین های ماهر دارند، تعرفه های معقول و متوسطی هم به شما ارائه می دهند که باعث می شود لیزر موهای ازئد با قیمت مناسب دریافت کنید.
علاوه بر این مراکز واقعا معتبر کاملا هوای شما را در بخش پرداخت دارند. یعنی برخلاف برخی از مراکز بدون دریافت هیچ گونه پیش پرداختی برای جلسات بعد، هزینه هر جلسه را بعد از همان جلسه از شما می گیرند.

لیزر موهای زائد با قیمت مناسب
لیزر موهای زائد با قیمت مناسب

کل هزینه لیزر

هزینه کل دوره لیزر برای هرکس با دیگری متفاوت است. چون به شرایط خاص پوست و موی هر فرد بستگی دارد. برای اینکه به قیمت این هزینه کل برسید باید مجموعه هزینه تعداد جلسات مورد نیازتان را با هم جمع بزنید. هزینه لیزر همانطور که گفتیم به صورت جلسه ای دریافت می شود و از آنجاییکه فاصله بین این جلسات حدود یک ماه است شما در واقع کل مبلغ را به صورت قسطی پرداخت می کنید و فشار مالی زیادی به شما وارد نمی شود.

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز لیزر شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های ماهر و متخصص یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است که به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر مجهز است. تعرفه های فوق العاده و تخفیف های استثنایی این مرکز را به مرکزی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی نیز تبدیل کرده اند. برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
لیزر موهای زائد با قیمت مناسب
لیزر موهای زائد با قیمت مناسب

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا