تخفیف لیزر زرگنده | با بهترین مراکز لیزر بالاشهر تهران آشنا شوید!

تخفیف لیزر زرگنده

تخفیف لیزر زرگنده

پراکندگی های مناطق و جغرافیای اقتصادی تهران بسیار عجیب است. زرگنده از جمله مناطق شمال تهران است که علی رغم نزدیک بودن به منقطه های نسبتا گران بالاشهر، جزو منقطه های ثروتمند نشین به حساب نمی آید!
از همین رو هم ساکنان زرگنده اگرچه همسایه قلهک نشین ها محسوب می شوند، اما الزاما تمول مالی همسایه را ندارند! اگرچه تخفیف چیزی است که به مذاق همه خوش می آید، اما ممکن است اهمیت تخفیف لیزر برای ساکنین زرگنده بیشتر از ساکنین مناطق مرفه نشین اطراف باشد. مخصوصا که اکثر امکانات و مراکز زیبایی که در دسترس زرگنده ای های عزیز قرار دارد مشابه امکانات و مراکز در دسترس قلهک نشین ها و پاسداران نشین هاست و همین امر باعث می شود تا در نگاه اول زرگنده نشین ها نتوانند تصور دسترسی به یک مرکز زیبایی با تعرفه های مناسب را در محله خودشان داشته باشند.
جالب است که این تصور عموما غلط است!

تخفیف لیزر زرگنده
تخفیف لیزر زرگنده

برعکس باور عموم اتفاقا تعداد مراکز زیبایی و لیزر در محله زرگنده و مناطق اطراف بسیار هم زیاد است. کافی است کمی دقت به خرج دهید تا آنها را پیدا کنید. مراکزی که همانطور که گفتیم کمیاب نیستند.
اما پیدا کردن یک مرکز ارزان قیمت چقدر در تصمیم برای لیزر کردن موهای زائد اهمیت دارد؟ آیا هر مرکزی که تخفیف های شگفت انگیز دارد بهترین گزینه برای انتخاب است؟
در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در مورد مراکز لیزر حوالی بالاشهر تهران صحبت کنیم و نکات مهم در مورد تصمیم برای لیزر کردن موهای زائد را به شما عزیزان گوشزد کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مراکز لیزر در بالاشهر تهران

همه ما باور کرده ایم که این ضرب المثل همیشه درست است: “هیچ گرانی بی حکمت نیست”
اگرچه که این حرف به ذات اتفاقا بسیار هم درست است اما نباید فریب کسانی را بخورید که از این جمله سوء استفاده می کنند. بله، گرانی هرچیز حکمتی دارد. اما حکمتش چیست؟ بسیاری از مراکز لیزر در بالاشهر تهران وجود دارند که برای ارائه تعرفه های بسیار گرانقیمت دلیل می آورند که این مسئله به خاطر کیفیت خدماتشان است. نه این که کیفیت خدماتشان بد باشد، اما آیا الزاما به این مبلغی که پیشنهاد می کنند می ارزد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر زرگنده
تخفیف لیزر زرگنده

چه تمول مالی زیادی داشته باشید و چه نداشته باشید، هیچکس دوست ندارد سرش کلاه برود. البته اگر به دنبال فرهنگ سوپرلاکچری و مراکز چنین و چنان می گردید که امکانات جانبی بسیار فراوانی به شما ارائه می دهند قضیه فرق خواهد داشت.
در شرایط عادی و منطقی عرف مشخصی از تعرفه های لیزر وجود دارد که حد میانه را مشخص می کند. عموما مراکزی که خیلی از این حد میانه فاصله می گیرند مراکز قابل اعتمادی نیستند. یعنی یا زیاده از حد ارزان هستند که این ارزانی صد در صد فقط با کاهش کیفیت حاصل می شود،یا اینکه زیاده از حد گرانقیمتند که بوی کلاه برداری می دهند.
احتمال برخوردن به مراکز بسیار گران در بالاشهر تهران خیلی زیاد است. اما این به معنی آن نیست که دست شما از گزینه های دیگر خالی است. با یک نگاه دقیقتر متوجه حضور بهترین و باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران خواهید شد که علاوه بر خدمات تضمینی، تعرفه های به صرفه ای هم دارند.

تخفیف لیزر زرگنده
تخفیف لیزر زرگنده
مرکز تخصصی لیزر قلهک یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز لیزر در تهران است که به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر مجهز بوده و همواره در ارائه بهترین کیفیت درمانی پیشگام بوده است. برای دیدن لیست قیمت های این مرکز به عنوان معیاری برای تعیین تعرفه های متناسب با عرف رایج و البته به صرفه، بهتر است به صفحه تماس با ما سری بزنید.
علاوه بر تعرفه های مناسب، این مرکز تخفیف های ویژه ای هم برای مراجعه کنندگان خاص مانند داشنجویان عزیز در نظر گرفته تا هرچه بیشتر مراتب رضایت شهروندان محترم را به جا بیاورد.

قیمت لیزر

هرآنچه باید در مورد لیزر بدانید را می توانید از همان صفحه تماس با ما پیدا کنید. تنها نکته ای که درمورد قیمت لیزر باید مدنظر قرار دهید این است که هزینه لیزر به صورت قسطی پرداخت می شود. باید هم اینطور باشد و در همه مراکز اینگونه است. قسطی بودن قیت کلی فرآیند لیزر یک خدمات ویژه نیست، بلکه بخشی طبیعی از دوره درمان است.
بله، لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای بوده که هزینه هرجلسه جداگانه و بعد از خود جلسه دریافت می شود. پس اگر به مرکزی برخوردید که از شما می خواست هزینه کل درمان یا بخشی از آن را به صورت پیش پیش از شما دریافت کند، هرگز به آن اعتماد نکنید.

کدام نواحی بدن را می توان لیزر کرد؟

تقریبا هرجایی را که موی زائد روی آن رشد می کند را می توان لیزر کرد. از نوک رستنگاه مو گرفته تا انگشتان پا. زن و مرد هم تفاوتی نمی کند. اما به یاد داشته باشید که مناطق ممنوعه ای هم وجود دارند. مثلا نواحی نزدیک چشم، مانند ابرو ها.
به ترتیب بیشترین نواحی بدن که مردم متقاضی لیزر کردن موهای زائد آنها هستند عبارتند از :
ساق پا
صورت
پا
• مچ پا
زیربغل
• ناحیه بیکینی
• گردن
• دستها
• شکم
• کمر

تخفیف لیزر زرگنده
تخفیف لیزر زرگنده

آیا لیزر خطر دارد؟

شایعه های زیادی پیرامون خطرات لیزر وجود دارند. از جمله اینکه خیلی ها باور دارند که لیزر می تواند موجب بروز سرطان یا ناباروری شود!
اینها درحالی است که لیزر طبق تأیید سازمان غذا و دارو جهانی و تحقیقاتی که طی ده ها سال انجام شده، امروزه یکی از ایمن ترین و کم عوارض ترین درمان های زیبایی است که در دسترس بشر قرار دارد.
خیالتان راحت باشد، لیزر اصولا توان و ماهیت آن را ندارد که بخواهد بر روی اندام داخلی بدن تاثیری بگذارد، چه برسد به اینکه بخواهد سرطانزا یا نابارور کننده باشد.
ولی همه این خصوصیت های عالی باعث نمی شوند که بتوانیم لیزر را یک درمان بدون عارضه جانبی تلقی کنیم.

عوارض لیزر

اگر لیزر با دستگاه مناسب و زیر دست تکنسین ماهر انجام شود عوارضی در حد قرمزی و سوزش اندک پوست دارد که طی چند ساعت خوب می شوند. درغیر اینصورت باید منتطر عوارض جدی تر مانند تاول، کبودی، آکنه، زخم، لک پوستی، تغییر رنگ پوست و عفونت باشید.
به همین دلیل برای حفط ایمنی هم که شده بهتر است مرکز قابل اطمینان و باکیفیتی را برای لیزر کردن موهای زائد بدن خود پیدا کنید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا