بن تخفیف بوتاکس از کجا بگیریم؟

بن تخفیف بوتاکس

بن تخفیف بوتاکس

یکی از عادت هایی که تقریباً خیلی از ماها داریم این است که کامنت های زیر هر پست را مطالعه می کنیم و می خواهیم بدانیم که دیگران چه نظری دارند. برخی مواقع این کامنت ها ناراحت کننده هستند و برخی مواقع می توان اطلاعات خوبی از آن ها بیرون کشید! خیلی از پیج ها و وب سایت های زیبایی نیز همین گونه اند! می توانید یک عالمه اطلاعات مفید از آن ها به دست آورید.

خیلی وقت ها برخی از مراکز بن تخفیف بوتاکس ارائه می کنند. بهترین راه برای این که بدانید آیا این تخفیف ها واقعی هستند یا خیر، این است که کامنت های زیر پست های تخفیف را مطالعه کنید. این گونه متوجه می شوید که این تخفیف تا چه حد واقعی بوده است ؟ آیا مراجعه کنندگان از دریافت آن رضایت داشته اند؟ مواد بوتاکس چه بوده ؟ و خیلی سوالات دیگر!

بن تخفیف بوتاکس
بن تخفیف بوتاکس

در این مطلب ما تصمیم داریم شما را با یک پیج اینستاگرام و وب سایت معتبر زیبایی آشنا کنیم که هر دو سابقه ای طولانی در زمینه ارائه ی بن تخفیف بوتاکس دارند. می توانید به این دو مرجع سر بزنید و کامنت ها را مطالعه کنید تا تصویری کلی از تخفیف های این مرکز به دست آورید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

پیج اینستاگرام مرکز شمال تهران با نام @berkelyzerr و وب سایت Tehranskin.com بهترین جا برای یافتن تخفیف های زیبایی هستند.

علاوه بر این شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مرکز و هم چنین تخفیف هایی که ارائه می کند، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. همکاران ما همواره آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما هستند.

بوتاکس کل صورت

بیشتر مواقع بوتاکس برای یک سوم بالایی صورت ( پیشانی) کاربرد دارد اما خب برخی افراد تمایل دارند تا برای رفع خط خنده نیز از این ماده ی جادویی استفاده کنند. بوتاکس برای کل صورت کاربرد چندان زیادی ندارد و حتی می توان گفت تزریق آن برای برخی نواحی مانند خط خنده، با ریسک زیادی همراه است. اما با افزایش سن ، چین و چروک ها فقط روی پیشانی ما ظاهر نمی شوند. گونه هایمان تحلیل می روند و دچار افتادگی می شوند. بهترین راهکار برای رفع چین و چروک های دیگر نواحی صورت تزریق ژل و فیلر است. به همین خاطر است که خیلی مواقع تزریق بوتاکس و ژل به صورت همزمان انجام می گیرد تا بهترین نتیجه ی ممکن به دست آید.

بوتاکس کل صورت
بوتاکس کل صورت

بوتاکس تخفیفان

اگر به دنبال بن تخفیف بوتاکس هستید، وب سایت های تخفیفی زیادی هستند که این خواسته ی شما را برآورده می کنند. اما چند نکته را باید توجه داشته باشید. به عنوان مثال یکی از دوستان نزدیک من برای تزریق بوتاکس از بن تخفیف این وب سایت ها استفاده کرده بود اما با مراجعه به مرکز مورد نظر، متوجه شد که قرار است از یک مارک ناشناخته بوتاکس برایش استفاده کنند. ناچار شده بود مدت زیادی را صبر کند( با این که از قبل نوبت رزرو کرده بود) و در نهایت هم با نتیجه ای وحشتناک به منزل مراجعه کرده بود. از کبودی و ورم که تقریباً عوارض رایجی هستند ، می گذریم اما مشکل بسیار بدتر از این ها بود.

او دچار کهیرهایی شد که حتی تا به الان روی پوست پیشانی اش جا خوش کرده اند و با هیچ روشی هم از بین نمی روند. تمام این ها به خاطر استفاده از برند نا آشنا و بی کیفیت بود. به همین خاطر است که توصیه می کنیم به هنگام دریافت تخفیف حواس خودتان را جمع کنید و به هیچ وجه زیر بار تزریق مواد غیر مرغوب بوتاکس نروید.

عکس ها و تصاویر بسیار زیادی در اینترنت موجود است که نشان می دهند در صورت استفاده از برند نامرغوب و پزشک بی تجربه چه بلایی در انتظارتان خواهد بود. این هشدارها را جدی بگیرید و سلامت خود را به دستان هر مرکزی نسپارید.

قبل از مراجعه به مرکز مورد نظرتان حتما راجع به آن جا تحقیقات کافی به عمل بیاورید.

بن تخفیف بوتاکس
بن تخفیف بوتاکس

بوتاکس ارزان قیمت

بوتاکس گرچه درمان چندان گرانی نیست اما خیلی وقت ها قیمت هایی که مشاهده می کنید، به طرز مشکوکی ارزان هستند. به عنوان مثال همین امروز تراکتی در خیابان به دست من دادند که روی آن نوشته بود: تزریق بوتاکس کل صورت فقط با 250 هزار تومان!

خب چنین بوتاکس معلومی است که چه نتیجه ای به بار می آورد. واقعیت این جاست که همان جا تراکت را مچاله کردم و به سطل آشغال انداختم. به شما هم توصیه می کنیم که به هیچ وجه فریب این تبلیغات واهی را نخورید. قیمت بوتاکس بر اساس برند و مهارت پزشک مشخص می شود. هم چنین شدت عارضه و محل تزریق نیز در آن موثر است. به همین خاطر قبل از هر چیزی پزشک باید شما را معاینه کند و مقدار تزریق مشخص شود. بعد از آن می توان قیمت بوتاکس را تعیین کرد.

به هیچ وجه به قیمت های ثابتی که به شما ارائه می شود، نباید اعتماد کرد. دوستان ما در مرکز زیبایی شریعتی آماده هستند که شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

تخفیف بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت معرف حضور همه ی شماست و به خوبی می دانید که این بوتاکس انگلیسی بهترین مارک موجود در بازار است. شاید به همین دلیل باشد که خیلی از مراکز از نام این بوتاکس سوءاستفاده می کنند و در تبلیغات خود ذکر می کنند که برای تزریق این بوتاکس تخفیف در نظر گرفته اند. توصیه می کنیم اگر به مرکزی نا آشنا برخورد کردید که تبلیغ تخفیف بوتاکس دیسپورت را ارائه کرده بود، به نکات زیر توجه داشته باشید:

حتما از پزشک بخواهید که جعبه ی بوتاکس را به شما نشان دهد. اطمینان حاصل کنید که از همان جعبه برایتان بوتاکس تزریق کرده اند. چک کنید که حتما نام Dysport روی آن درج شده باشد.

تخفیفان بوتاکس تهران

در حال حاضر به دلیل نزدیکی به شب عید و سال نو، خیلی از مراکز تخفیف های زیبایی ارائه می کنند. وب سایت های تخفیفی بیشتر از هر زمان دیگری شلوغ هستند و احتمالاً به سختی بتوانید مرکزی را پیدا کنید که خدمات خوبی را ارائه کند و وقت خالی داشته باشد. به همین خاطر توصیه می کنیم از همین الان با مرکز مورد نظرتان تماس گرفته و نوبت بگیرید.

موفق و پیروز باشید

نویسنده و گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا