ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران

ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران

ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران
پیدا کردن ارزانترین لیزر در تهران ممکن است کار زیاد سختی نباشد. کافی است چند مرکز منتخب را پیدا کنید و قیمت هایشان را با هم قیاس کرده و ارزانترین را برگزینید. اما چنانچه حتی ارزانترین مرکز در تهران را هم پیدا کنید، آیا به این معناست که حتما باید انتخابش کنید؟
لیزر یک فرآیند درمانی است و با سلامتی شما سر و کار دارد. پس کیفیت مرکز نسبت به قیمتش در اولویت قرار دارد. بهترین مرکز لیزری که می توانید پیدا کنید، حتما تعرفه هایی دارد که نه آنقدر ارزان هستند و نه آنقدر گران. چون در این شرایط است که می توانید مطمئن باشید دارید پول خود خدمات را می دهید، نه ارزش های افزوده.
در این مقاله بیشتر در مورد لیزر و قیمت آن با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران
ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران

لیزر موهای زائد

لیزر درمانی شگفت انگیز است که می تواند تاثیر فوق العاده ای در کاهش دائمی رشد موهای زائد بدن شما داشته باشد. وقتی موهای زائد بدن خود را لیزر می کنید، بعد از پایان دوره می توانید مطمئم باشید که موهای زائد لیزر شده تا آخر عمر هم بسیار کمتر رشد می کنند، هم بسیار آهسته تر. از طرفی موهای زائد لیزر شده بسیار نرم تر و نازک تر خواهند بود.
پس از دوره لیزر تقریبا هر چهار پنج ماه یکبار به رفع موهای زائد احتیاج خواهید داشت. موهای زائدی که حتی ممکن است دیده هم نشوند!
اگرچه دوره های تکمیلی لیزر می توانند در تثبیت عدم رشد موها موثر باشد. به این صورت که بعد از اتمام دوره، هر شش ماه تا یکسال یکبار یک جلسه لیزر انجام می دهید تا در طول شش ماه الی یکسال آینده عدم رشد موها را تضمین کنید. چنانچه این تک جلسات را برای 5 یا 6 سال بعدی ادامه دهید تا سالها هیچ موی زائدی روی بدن شما رشد نخواهد کرد.

جلسات لیزر موهای زائد

بارها اشاره کردیم که لیزر یک درمان دوره ای است. لیزر کردن مثل عمل های زیبایی نیست که یک جلسه به مرکز مراجعه کنید و بخواهید از آن نتیجه بگیرید. بلکه برای اثر کردن، لیزر باید طی تعداد مشخصی از جلسات با فاصله منظم انجام پذیرد.
تعداد این جلسات به عوامل متعددی مانند بزرگی ناحیه تحت درمان، تراکم و ضخامت موها، رنگ مو، رنگ پوست و به طور کلی شرایط خاص و منحصر به فرد هر نفر بستگی دارد. اما به طور میانگین هر نفر به 6 تا 12 جلسه لیزر برای تکمیل دوره لیزرش احتیاج خواهد داشت. فاصله بین جلسات هم با وضعیت مشابه به سرعت رشد مو در هر فرد بستگی داشته و به طور میانگین 4 الی 6 هفته است.

ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران
ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران

قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد درمانی است که برای همه اقشار جامعه مناسب است. می گوییم اقشار، چونکه با حداقل توان مالی هم می توانید از خدمات فوق العاده لیزر برای رفع موهای زائد بهره مند شوید. دلیل این امر آن است که تعرفه های معقول لیزر بسیار به صرفه هستند و هیچ فشار اقتصادی به شما وارد نمی کنند.
بخشی از این به صرفه بودن به خاطر آن است که تعرفه های لیزر به صورت جلسه ای محاسبه می شوند. و از آنجایی که بین این جلسات حداقل یک ماه فاصله هست، شما در عمل کل مبلغ دوره لیزر را به صورت قسطی پرداخت می کنید.
پس برای لیزر کردن موهای زائد نیازی نیست که به پس اندازهایتان نگاهی داشته باشید، بلکه کافی است بخشی از هزینه های ماهیانه تان را کنار بگذارید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر موهای زائد

همانطور که متوجه شدید، کیفیت لیزر باید معیار اصلی شما برای انتخاب یک مرکز لیزر موهای زائد باشد. اما بهره مندی از یک درمان باکیفیت دلیلی بر آن نمی شود که نتوانید از خدمات ارزان بهره مند شوید.
پیدا کردن دوره های تخفیفی مراکز معتبر تنها راهی است که می توانید از درمانی با کیفیت و در عین حال ارزان بهره ببرید. تقریبا همه مراکز لیزر از این تخفیف ها دارند. بعضی هم هستند که علاوه بر دوره ها و جشنواره های تخفیفی، برخی تخفیفات دائمی هم به مراجعه کنندگانشان ارائه می کنند.استفاده از این تخفیف ها باعث می شود تا بتوانید تعدادی از جلساتی را که در یک مرکز لیزر انجام می دهید را با قیمت کمتر به انجام برسانید.

ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران
ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران

برخی از افراد هستند که با زرنگی تلاش می کنند جلسات لیزرشان را بخش به بخش در مراکز مختلفی که دوره های تخفیف دارند انجام دهند. اما این کار کاملا غلط است و به سلامتی شما آسیب می رساند. وقتی یک مرکز معتبر لیزر را پیدا کردید و درمان را در آن آغاز نمودید، باید تمام فرآیند درمان را نیز در همان جا به انجام برسانید. مگ انکه متوجه شوید آن کیفیت لازم را ندارد. چراکه تنها تکنسین متخصص آن مرکز است که شرایط خاص پوست و موی شما در آن مرحله از لیزر را می داند و می تواند تنظیم مناسب و موثری برای شما انجام دهد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر زیادی در بازار وجود دارند که هرکدام از برند های متنوعی هستند. برند های متفرقه چینی نیز خیلی زیاد شده اند. اما مرغوب ترین دستگاه های لیزر که می توانند درمانی کاملا با کیفیت و ایمن را برای شما تضمین کنند، دستگاه های دایود و الکساندرایت هستند. البته اینها نام برند های تولید کننده هستند که هرکدام مدل های مختلفی دارند.
یادتان باشد که تکنولوژی لیزر به تازگی به سطح ایمنی و پیشرفت امروزی اش رسیده است. این یعنی جدیدترین مدل های دستگاه های لیزر بهترین کیفیت ها را برای شما خواهند داشت. از جمله جدیدترین مدل های دستگاه لیزر که توانسته اثرگذاری بسیار مطلوبی از خود به جای بگذارد، دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار است. این دستگاه با کارایی بالا برای لیزر کردن انواع موها و رنگ پوست ها مناسب است و بهترین کیفیت ممکن را دارد.
از جمله مراکزی که از این دستگاه فوق العاده ( والبته گران قیمت) بهره می برند، مرکز لیزر شمال تهران است.

ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران
ارزانترین لیزر موهای زائد در تهران

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران، با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر، همچنین با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های لیزر یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است. تعرفه های معقول در کنار تخفیف های استثنایی، این مرکز را به مرکزی بسیار به صرفه نیز تبدیل کرده اند. برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا