بهترین مرکز تزریق ژل در تهران کجاست؟!

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

این روزها که مراکز زیبایی مثل قارچ از هر گوشه و کناری سر بر آورده اند، انتخاب یک مرکز زیبایی خوب و معتبر از همیشه سخت تر شده است. خواندن داستان ها و ماجراهایی که به سر بعضی از مراجعه کنندگان این مراکز آمده است، باعث شده تا ترس و وحشت همه ی ما از انتخاب یک مرکز بد و غیر معتبر بیشتر هم بشود.

اما با همه ی این مشکلات و سختی ها، توصیه ی اول و آخر ما به شما این است که حتما اطلاعات کافی درباره خود پروسیجر تزریق ژل داشته باشید تا هیچ کس نتواند شما را فریب دهد.

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران
بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

اما سوال اصلی این جاست که باید درباره چه چیزهایی اطلاعات داشته باشیم؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر بخواهیم به صورت خلاصه بخواهیم بگوییم باید راجع به تخفیف های واقعی و غیر واقعی تزریق ژل، بهترین مارک فیلر، بهترین پزشکانی که این درمان را انجام می دهند و …اطلاعات کافی داشته باشید.

توصیه می کنیم به خواندن این مطلب ادامه دهید تا درباره بهترین مرکز تزریق ژل در تهران اطلاعات بیشتری به دست آورید

تخفیف تزریق ژل : واقعی یا دروغین؟!

خب اگر فکر می کنید بهترین راهکار گرفتن تخفیف زیبایی، از طریق همین تراکت هایی است که در کوچه و خیابان به شما می دهند، باید بگوییم که کاملاً در اشتباه هستید. درصد زیادی از این تخفیف ها واقعی نیست. در ضمن دیگر دوره ی تبلیغات کاغذی و حقنه کردن به مخاطب، کاملاً گذشته است.

خوب یادم می آید که همراه با خواهرم به یکی از این مراکزی که تخفیف تزریق ژل لب می داد، رفته بودیم. اما در همان سالن انتظار با منظره ای مواجه شدیم که از همان جا فرار کردیم. عده ای زن با لب های اردکی و وضعیت وحشتناک نشسته بودند و منتظر نوبتشان بودند! همان موقعی خانمی از در اتاق پزشک بیرون آمد و در حالی که چشمانش از درد خیس اشک بود و دستمالی روی لب های خونینش گذاشته بود از مطب بیرون رفت. خب مشخص است که وضعیت این مرکز زیبایی به چه صورت بوده است.

خیلی ها به هوای تخفیف های زیبایی، به این مراکز هجوم می آورند اما کافیست نگاهی دقیق به اطرافتان بیاندازید تا ببینید وضعیت این مراکز چگونه است.

خاطره ی دیگری هم که درباره تخفیف های غیر واقعی تزریق ژل دارم، راجع به تجربه ی یکی از دوستانم است که حرفه اش ساخت فیلم های تبلیغاتی است. او تعریف می کرد که برای تبلیغ کار یک پزشک زیبایی به مطب او رفته بودم و قرار بود روی یک مدل، عملیات تزریق ژل لب انجام شود. اما به محض این که سوزن تزریق به لب این خانم بیچاره برخورد کرد، جیغش به هوا رفت و شروع کرد به التماس که نمی خواهم و ولم کنید!

 

دوست ما در ادامه این گونه تعریف می کرد که به قدری زن بیچاره درد کشید که دیدن این منظره برای هر کسی بسیار آزار دهنده بود و مانده بودم که از این فیلم قرار است چه تبلیغی صورت بگیرد؟! اصلاً آیا وجدان اجازه می دهد که تبلیغ چنین پزشکی که بیشتر به قصاب شبیه بود را انجام بدهم؟

در نهایت می خواهیم بگوییم که ملاک تشخیص یک تخفیف واقعی در یک مرکز زیبایی، این نیست که تبلیغات کاغذی یا ویدیویی ارائه کند. پشت پرده ی این تبلیغات، کاملاً پوشالی است. بهترین تبلیغ برای یک مرکز، سابقه خوب و حسن شهرت آن است. توصیه می کنیم قبل از هر چیزی از مرکز مورد نظرتان بخواهید که آلبوم تصاویر قبل و بعد بیماران پیشین خود را به شما نشان بدهد. با بررسی این آلبوم می توانید مهارت کار پزشک را تشخیص دهید.

تخفیف تزریق ژل
تخفیف تزریق ژل

بهترین مارک فیلر چیست؟

اما فکر نکنید که همه چیز به انتخاب یک مرکز و پزشک خوب بستگی دارد. نکته ی مهم دیگری که در این میان مطرح است، انتخاب یک برند خوب فیلر است تا نتیجه ی کار خوب از آب دربیاید.

انواع و اقسام ژل های زیبایی در بازار موجود است. از ژوویدرم انگلیسی گرفته تا استایلج فرانسوی! بعضی از این ها تاییدیه ی سازمان غذا و داروی آمریکا FDA را دارند که به این معنیست که بیشترین میزان از ایمنی و سلامت را دارا می باشند. برخی دیگر به صورت عملی و تجربی مورد استفاده قرار گرفته اند و کیفیت آن ها تضمین شده است.

در کشور ما بیشتر از ژل هایی مانند خانواده ی ژوویدرم و رستیلن استفاده می شود. البته هر پزشکی انتخاب خود را خواهد داشت اما شرایط فردی شخص هم در انتخاب مارک فیلر موثر است. به عنوان مثال اگر می خواهید تزریق ژل لب داشته باشید، بهتر است از نسخه ی ژوویدرم وولبلا، استفاده کنید چرا که وزن مولکولی آن پایین است و تزریق آن موجب احساس سنگینی روی لب هایتان نخواهد شد.

انتخاب یک فیلر خوب باعث می شود که تجربه شما از تزریق ژل بسیار جذاب و فوق العاده باشد. اما تزریق ژل های چینی و تقلبی هیچ گونه عاقبت خوبی ندارند. کافیست عکس های یک خانم معروف به نام لیزا رینا را جستجو کنید تا متوجه شوید دقیقا از چه چیزی صحبت می کنیم.

بهترین مارک فیلر
بهترین مارک فیلر

معرفی بهترین دکتر تزریق ژل | دکتر متخصص تزریق ژل

اما حالا که با ملاک و معیارهای انتخاب بهترین مرکز تزریق ژل در تهران آشنا شدید، بهتر است به مهم ترین ملاک موجود هم بپردازیم و آن چیزی نیست به جز یک پزشک متخصص و ماهر در تزریق ژل!

در حقیقت حتی اگر تمام معیارهای بالا را دانه به دانه رعایت کنید اما پزشکتان مهارت و تجربه ی کافی در تزریق ژل را نداشته باشد، در حقیقت تمام زحمات شما به باد خواهد رفت. اما در صورتی که به دنبال بهترین دکتر تزریق ژل هستید، ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم:

پزشک زیبایی مرکز شمال تهران ، سال ها سابقه و مهارت در زمینه ی تزریقات زیبایی دارد و احتمالا بهترین انتخاب شما خواهد بود. بنابراین می توانید با خیالی آسوده به مجموعه ی ما اطمینان کنید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هزینه تزریق ژل لب

اما شاید یکی از مهم ترین فاکتورهای یک مرکز خوب زیبایی این است که قیمت هایی که به مراجعه کنندگان ارائه می کند، نه ان قدر ارزان باشند که شبهه ی استفاده از محصولات بی کیفیت را تقویت کند، نه آن قدر گران باشند که احساس کنید سرتان کلاه رفته است.

در نهایت قیمت پروسیجرهای زیبایی محدوده ی مشخصی دارد و اندک تفاوتی هم که میان آن ها وجود دارد، بیشتر به خاطر برند محصول و دستمزد متفاوت پزشکان است.

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد

محقق و گردآورنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا