تخفیف ژل لب در تهران : 4 نکته مهم برای انتخاب یک تخفیف واقعی تزریق ژل لب

تخفیف ژل لب در تهران

تخفیف ژل لب در تهران

همه دلشان می خواهد که از یک تخفیف خوب و واقعی لذت ببرند، به خصوص اگر این تخفیف در حیطه پروسیجرهای زیبایی باشد، اما پیدا کردن این تخفیف ها همیشه هم آسان و راحت نیست!

چیزهای زیادی هست که باید در نظر داشته باشید، از کیفیت مواد زیبایی گرفته تا اعتبار مرکز مورد نظر! تمام این ها باعث می شود که طعم شیرین تخفیف در دهانمان تلخ شود! تازه از دردسرهای بعدی آن نمیخواهیم صحبت کنیم که خیلی وقت ها به فاجعه تبدیل می شود. از فاسد بودن مواد مورد نظر گرفته تا تازه کار بودن پزشک!

تخفیف ژل لب در تهران
تخفیف ژل لب در تهران

در مورد پروسیجرهای تزریقی مثل تزریق ژل لب حساسیت این مسئله دو چندان می شود. عبارت های تبلیغاتی مثل تخفیف 70 درصد یا بیشتر، چشم های هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند حتی اگر به هیچ وجه قصد انجام درمان های زیبایی را نداشته باشید باز هم وسوسه خواهید شد که سری به این مراکز بزنید یا دست کم با یک تماس تلفنی از چند و چون ماجرا باخبر شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در شهرهای بزرگ تری مثل تهران این قضیه بیشتر به چشم می خورد، با هر قدم احتمالاً تراکت ها و تبلیغات مختلفی را می بینید که پروسیجرهای زیبایی مثل تزریق ژل لب را با قیمت های استثنایی ارائه می کنند. تازه از تراکت هایی که به زور در کوچه و خیابان داده می شود هم صرف نظر می کنیم!

اما با تمام این تفاصیل باز هم اگر یک تخفیف واقعی پیدا کنیم به تمام دردسرهایش می ارزد اما واقعیت اینجاست که یافتن یک تخفیف واقعی نیاز به مهارت های خاصی دارد. در این مقاله با کمال خوشنودی تصمیم داریم تجربیات خود از تخفیف ژل لب در تهران را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

تخفیف ژل لب در تهران
تخفیف ژل لب در تهران

اما قبل از این که به اصل مطلب بپردازیم ، تصمیم داریم یکی از بهترین مراکزی که تخفیف تزریق ژل لب در تهران را به شما ارائه می کند، معرفی کنیم:

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد تا کلیه خدمات زیبایی را برای شما عزیزان با تخفیف های بی نظیری ارائه کند. تجربه، مهارت و تخصص از مهمترین خصوصیات مرکز برکه است و با افتخار این سه خصوصیت را برای کسب رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان خود به کار گرفته ایم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین اخذ نوبت از مرکز برکه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تجربه تزریق ژل لب با ارائه بن های تخفیفی

به تازگی تزریق ژل لب انجام داده ام اما از آن جایی که پزشک مورد نظر را در وب سایت های تخفیفی پیدا کرده بودم، به هیچ وجه از نتیجه ی کار راضی نیستم. در طول دو هفته ی اول که ورم و کبودی زیادی داشتم ، بعد از آن هم تنها یک ماه توانستم از داشتن لب هایی زیبا و برجسته لذت ببرم، بعد از آن به سرعت حجم آن ها کم شد و با این که پزشک مرکز قول داده بود که حداقل تا 6 ماه حجم لب هایم باقی می ماند اما اصلا این طور نبود!

بعدها فهمیدم که برخلاف آن چه که به من گفته بودند از ژل ژوویدرم ( که یکی از معتبرترین برندهای ژل و فیلر است) برای من استفاده نکرده بودند بلکه از یک مارک ناشناس و بدون کیفیت برای افزایش حجم لبهایم استفاده کردند.

تازه اینجا بود که فهمیدم به هیچ وجه نباید به قیمت های پایین برخی تخفیف ها اطمینان کنیم چرا که احتمالاً یا از مواد بی کیفیت یا ارزانی استفاده می کنند یا این که تاریخ مصرف مواد فیلر رو به انقضاء است و برای بهره بردن بیشتر این قیمت ها را ارائه می کنند.

تجربه تزریق ژل لب
تجربه تزریق ژل لب

اما تمام این نکات به این معنی نیست که تخفیف واقعی وجود ندارد. خیلی از مراکز مثل مرکز برکه به مناسبت های مختلف تخفیف تزریق ژل یا بوتاکس ارائه می کنند. به دلیل اعتبار و حسن شهرت این مرکز، انتخاب تخفیف های آن با ریسک چندانی همراه نیست!

از طریق آدرس berkelyzerr می توانید به صفحه ی اینستاگرام این مرکز مراجعه کرده و نمونه کارهای بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران را ببینید. علاوه بر این سوالات خود را می توانید در دایرکت همین پیج یا وب سایت Tehranskin.com مطرح کنید. همکاران ما در هر زمان کاملا آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تزریق ژل لب : 4 نکته درباره تخفیف ژل لب

در ادامه تصمیم داریم به 4 نکته ی مهم درباره تخفیف ژل لب اشاره کنیم:

اول از همه این که به برند فیلری که برای شما استفاده می شود دقت داشته باشید، برندهای معروف و مرغوب مشخص هستند: ژوویدرم ، رستیلن ، استایلج ، رووفیل و …! هرگونه برندی که اسمش به گوشتان نا آشناست، احتمالا کیفیت زیادی نخواهد داشت و یا از همه بدتر اینکه چینی است و استفاده از آن با عوارض جانبی ناخوشایندی همراه خواهد بود.

کوچک ترین عارضه ای که بعد از تزریق این ژل ها خواهید داشت ، عفونت، عدم کسب نتیجه ی خوب و عدم قرینگی است.

بعد از آن باید درباره نحوه ی ارائه تخفیف خود اطمینان حاصل کنید. باید ببینید که آیا نیاز به خرید بُن هست یا خیر! در ضمن یادتان نرود که دقیقا سوال کنید که آیا قیمت ارائه شده برای تمام خدمات تزریق ژل لب است ؟ برخی مراکز هزینه مواد بی حسی و خود مارک فیلر را جداگانه حساب می کنند و تخفیف مورد نظر فقط در دستمزد پزشک اعمال می شود. پرسیدن این سوالات حق مسلم شماست، بنابراین شرم و خجالت را کنار گذاشته و یک خرید عاقلانه داشته باشید.

از مهارت و تجربه ی پزشکتان اطمینان حاصل کنید. همان گونه که گفتیم ، خیلی وقت ها قیمت پایین یا تخفیف هایی که ارائه می شود به خاطر تازه کار بودن پزشک است. عدم داشتن سابقه به این معنی است که احتمالاً نتیجه ی چندان جالبی از تزریق ژل لب عایدتان نخواهد شد.

نکته ی نهایی هم این است که زمان بندی درستی درباره استفاده از تخفیف داشته باشید. خیلی از مراکز زیبایی برای ارائه تخفیف های خود محدودیت زمانی قائل می شوند و حتی اگر بن مربوطه را خریداری کرده باشید ، به شما خواهند گفت که مهلت استفاده از آن به اتمام رسیده است. بنابراین قبل از این که بن خریداری کنید حتما با مرکز مورد نظرتان تماس گرفته و از این بابت مطمئن شوید، مگر این که تخفیف تزریق ژل لب را در مراکز معتبری گرفته باشید.

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

نت برگ ژل لب در تهران

با این همه محبوبیتی که فیلرها و پروسیجرهای زیبایی لب پیدا کرده اند، به هیچ وجه عجیب نیست که مراکز زیادی اقدام به انجام این گونه تزریقات زیبایی می کنند. حتی بارها دیده شده که پزشکان عمومی در مراکز خود تزریق ژل لب را انجام می دهند. اما به قول قدیمی ها باید کار را به کاردان بسپارید.

مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از متخصصین پوست، مو و زیبایی همواره در خدمت شماست. علاوه بر این ، با شروع مناسبت های مختلف ، با این مرکز در تماس باشید، چرا که تخفیف های جالب و جذابی ارائه خواهد شد.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا