تخفیف لیزر در قلهک | نکات مهمی که درمورد لیزر نمی دانید!!

تخفیف لیزر در قلهک

تخفیف لیزر در قلهک

دیگر کسی را پیدا نمی کنید که با مفهوم لیزر موهای زائد آشنا نباشد. زمانی بود که خیلی ها با درمان لیزر موهای زائد غریبه بودند و حتی اسم آن را هم نشنیده بودند، اما امروزه تقریبا همه با لیزر و مزیت های آن آشنایی دارند، مثل بوتاکس. البته این به معنی آن نیست که همه لیزر را انجام می دهند، چراکه هنوز خیلی از مردم به دلیل شرایط مختلف از جمله نگرانی در مورد هزینه های آن اقدام به انجامش نمی کنند.
با وجود اینکه درمان لیزر موهای زائد مدت هاست درمیان مردم جا افتاده، اما هنوز خیلی ها هستند که علی رغم آشنایی اولیه اطلاعات چندانی در مورد آن ندارند. به همین خاطر هم هست که شایعات و اطلاعات غلط یا بی موردی پیرامون این درمان زیبایی وجود دارد.

تخفیف لیزر در قلهک
تخفیف لیزر در قلهک

وقتی اطلاعات مردم از یک موضوع کم باشد، هر استثنایی به عنوان یک قانون کلی درنظر گرفته می شود. مثلا وقتی کسی به هر دلیلی از نتیجه لیزری که انجام داده راضی نیست، با اطلاعات غلطی که در مورد این درمان به آشنایانش می دهد، نظر آنها را از لیزر کردن برمی گرداند. صدالبته که بالعکس این مثال هم وجود دارد. یعنی فردی که خیلی از نتیجه لیزر راضی است، بدون در نظر گرفتن پارامتر وضعیت شخصی افراد چشم بسته لیزر را به آنها توصیه می کند، در حالی که طرف مقابل شاید شرایط مناسب فیزیکی برای لیزر را نداشته باشد!
به همین خاطر در این مقاله تلاش داریم تا به قدر کمی هم که شده اطلاعات مفیدی در مورد لیزر موهای زائد به شما عزیزان ارائه دهیم تا با آگاهی کامل این درمان بسیار رایج و محبوب را انتخاب کنید. اگر در مورد قیمت لیزر موهای زائد هم نگرانید، با ما تا انتها همراه بمانید تا در این مورد خاص اطلاعات بسیار سودمندی کسب کنید.

لیزر چگونه انجام می شود؟

لیزر در حقیقت نام اشعه مورد استفاده در این درمان است. وقتی از لیزر موهای زائد صحبت می کنیم در واقع داریم از تکنولوژی نام می بریم که با کنترل این اشعه فرآیندش را به انجام می رساند.
اشعه لیزر یک اشعه حرارتی پر قدرت، متشکل از تعداد بسیار زیادی از پرتوهای نوری است. این اشعه انواع و قدرت های بسیار زیادی دارد که می تواند از مصارف صنعتی برای برش فولاد گرفته تا سوزاندن ریشه نازک موها مورد استفاده قرار بگیرد! یادتان باشد که گفتیم لیزر اشعه ای بسیار قابل کنترل است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر در قلهک
تخفیف لیزر در قلهک

فرآیند لیزر چگونه است؟

تاباندن اشعه لیزر از دستگاه های لیزر مخصوص موهای زائد به پوست بدن را لیزر کردن موهای زائد می گویند.
نکته : اشعه لیزر ممکن است فقط برای رفع موهای زائد مورد استفاده قرار نگیرد و مصارف درمانی جدی تری هم داشته باشد. مانند بلفاروپلاستی با لیزر.
این اشعه که توسط یک هندپیس مخصوص که اوپراتور روی ناحیه تحت درمان می کشد به سطح پوست تابیده شده و جذب ریشه موها می شود. همانطور که اشاره کردیم لیزر ماهیت نوری داشته و طبیعتا تمایل دارد تا جذب نقاط تیره تر بشود. نقاط تیره ای که روی سطح پوست همان ریشه های موها هستند.
در ریشه مو پرتوهای متراکم لیزر به انرژی حرارتی تبدیل شده و فولیکول که عامل اصلی رشد مو است را در پیاز مو می سوزاند. فولیکول ماده ای است که به طور طبیعی در بدن وحود دارد و طبیعی است که بعد از از بین رفتن دوباره کم کم شکل بگیرد. از همین هم هست که لیزر موهای زائد یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است.
وقتی فولیکول های مو در بازه ای مشخص و البته منظم لیزر شوند دیگر بدن رفته رفته به عدم تولید آنها عادت کرده و ضعیف شده و کم کم برای همیشه از بین می روند. البته تاثیر دائمی و همیشگی لیزر مستلزم شرایطی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

آیا لیزر تاثیر همیشگی دارد؟

بله. خیلی از مراکز هستند که ادعا دارند با پشت سر گذاشتن یک دوره کامل لیزر موهای زائد برای همیشه از شر موهای اضافی بدن خلاص خواهید شد. اما یک دوره کامل لیزر تنها می تواند برای شش ماه تا حد اکثر یکسال رشد موها را متوقف کند. بعد از آن دوباره آهسته آهسته فولیکول ها به وجود آمده و رشد مو کم کم از نو آغاز می شود.
به همین خاطر وقتی مراکز معتبر از شما می خواهند که شش ماه تا یک سال بعد از اتمام دوره دوباره برای جلسات ترمیمی مراجعه کنید، گمان نکنید که قصد کلاهبرداری از شما را دارند. این جلسات ترمیمی سالانه برای تحکیم تاثیر لیزری است که در دوره کامل آن را انجام داده اید. تنها در این صورت است که بعد از سه تا پنج سال انجام جلسات ترمیمی می توانید مطمئن باشید که دیگر شاهد رشد موهای زائد نخواهید بود.

تخفیف لیزر در قلهک
تخفیف لیزر در قلهک

لیزر چقدر طول می کشد؟

تعداد جلسات لیزر و فاصله بین آنها به هیچ چیز مگر شرایط خاص خود فرد بستگی ندارد. موهای زائد بعضی از افراد زخیم هستند و ریشه های قوی دارند. برخی هستند که پوستشان حساس است و نمی توان در یک جلسه میزان اشعه زیادی را روی پوستشان تاباند. خیلی ها هم هستند که شرایط ویژه و منحصر به فرد خودشان را دارند. تعداد جلسات لیزر به این شرایط وابسته است و برای هرکس ممکن است متفاوت باشد. اما به طور تقریبی برای همه افراد بین 6 تا 12 جلسه است.
فاصله بین جلسات اما به سرعت رشد موهای فرد وابسته است. هرچه سرعت رشد بیشتر باشد، فاصله بین جلسات هم کمتر خواهد بود. به طور میانگین این فاصله بین 4 الی 6 هفته برای هر نفر است.

قیمت لیزر موهای زائد

به بخشی رسیدیم که از ابتدا منتظرش بودید. هزینه لیزر معمولا نگران کننده ترین عاملی است که ترس از آن باعث می شود خیلی ها سمت لیزر نروند. در حالی که خیلی از مراکز لیزر هستند که قیمت های بسیار کمی از شما طلب می کنند، خیلی های دیگر هستند که تعرفه های بسیار گرانقیمتی را از شما مطالبه می کنند.

توصیه ما به شما این است که به هیچکدام از اینها توجه نکنید. همیشه مرکزی را انتخاب کنید که قیمت های معقول و مناسبی را به شما ارائه می کند.

مرکز برکه در منطقه قلهک تهران، علاوه بر اینکه بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به شما ارائه می کند، با ارائه تخفیف های مناسبتی و دائمی همواره سعی دارد تا رضایت مراجعین از بابت قیمت خدمات را نیز جلب کند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و تعرفه های قیمتی، بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
تخفیف لیزر در قلهک
تخفیف لیزر در قلهک

نکته : لیزر یک درمان جلسه ای است و هزینه هر جلسه در مرکز برکه، بعد از همان جلسه دریافت می شود. پس عملا شما هزینه کل را به صورت اقساط ماهیانه می پردازید و کمترین فشار مالی را متحمل نمی شوید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا