لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف | لیزر با دستگاه اسکلپیون

لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف

لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف
شاید روش های درمانی دیگری هم وجود داشته باشند، اما لیزر نه تنها بهترین بلکه در عمل تنها روش مناسب و موثر برای رفع دائمی موهای زائد به حساب می آید. همین بی رقیب بودن لیزر در کیفیت و اثرگذاری نیز باعث شده تا همه کسانی که دوست دارند برای همیشه از شر موهای زائد هرنقطه از بدنشان خلاص شوند، به لیزر روی بیاورند.
لیزر در حقیقت هم یک درمان ایمن و با کمترین عوارض جانبی ممکن است که با درد حداقلی می تواند موهای زائد را برای همیشه از بین ببرد. اما از آنجایی که لیزر یک درمان یا بهتر است بگوییم عمل زیبایی است خیلی ها فکر می کنند که حتما باید قیمت بالایی هم داشته باشد. در صورتی که از دیگر مزیت های فوق العاده که لیزر را تا این حد محبوب کرده، اتفاقا به صرفه بودن آن است.

لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف
لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف

با اینکه به خودی خودی لیزر درمان گران قیمتی محسوب نمی شود و همه مردم از تمام اقشار جامعه می توانند از خدمات آن بهره مند شوند، با این حال هنوز هم دوره های تخفیفی و تخفیف های دائمی وجود دارند تا آن را هرچه بیشتر مقرون به صرفه کنند.
جلسات لیزری که در دروه تخفیفی به انجام می رسند واقعا به طرز شگفت آوری هزینه کل درمان را پایین می آورند.
اما باید به خاطر داشته باشید که قرار نیست هرمرکزی قیمت های پایین تری داشت یا تخفیف های بیشتری ارائه می داد، حتما آن را برای لیزر کردن موهای خود انتخاب کنید. یادتان باشد که کیفیت درمان برای حفظ سلامتی پوست و موی شما بسیار حیاتی است. پس هنگامی که در مورد یک درمان صحبت می کنیم، بهتر است کیفیت درمان را به قیمتش نفروشید.
همیشه سعی کنید مراکزی را انتخاب کنید که تعرفه هایشان معقول است. چنانچه با دوره های تخفیفی در این مراکز مواجه شدید می توانید مطمئن باشید که دارید درمانی به صرفه را تجربه می کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

یکی از مهمترین پارامتر ها که کیفیت کار یک مرکز را مشخص می کند دستگاه لیزری است که فرآیند را با آن انجام می دهد. دستگاه های لیزر زیادند و هرکدام قیمت های خاص خودشان را دارند. اما در این مورد بهترین دستگاه ها که تاثیر واقعی دارند، قیمتشان بسیار بالا است. از همین رو خیلی از مراکز توان خرید آنها را ندارند و به دستگاه های ارزانتری که ایمنی و اثرگذاری لازم را ندارند اکتفا می کنند.
از جمله قابل اعتماد ترین و معتبرترین دستگاه های لیزر که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است، دستگاه لیزر اسکلپیون است.

لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف
لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف

عملکرد لیزر اسکلپیون

هنگامی که موهای زائد را با لیزر از میان بر می دارید، اشعه لیزری که روی پوست شما می تابد برای جلوگیری از رشد مجدد موها مورد استفاده قرار می گیرد. برای این منظور این اشعه که اتفاقا ماهیت نوری هم دارد باید چند میلی متر به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه مو برسد. هنگامی که اشعه لیزر به ملانین یا رنگدانه مو می رسد، انرژی آن توسط ریشه مو جذب شده و به حرارت تبدیل می شود. هرچه ریشه موهای زائد ضخیم تر و تیره تر باشند حرارت بیشتری ایجاد می شود. این حرارت سلول هایی که موجب رشد مجدد مو می شوند را مورد هدف قرار داده و به آنها آسیب می رساند. این کار علاوه بر اینکه در همان لحظه این سلول ها که به فولیکول معروفند را از بین می برد، بدن را رفته رفته به عدم تولید مجدد آنها عادت می دهد.
در حین لیزر کردن پوست باید تضمین شود که این حرارت تولید شده هیچگونه کبودی، تاول یا زخم را برجای نمی گذارد. به همین دلیل هم هست که تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیزر اسکلپیون به سیستم پیشرفته خنک کننده مجهز شده است. سیستمی جدیدی که خاص این دستگاه است. خنک کردن پوست در هنگام وارد شدن اشعه علاوه بر اینکه ایمنی درمان را بالا می برد، درد را به شدت کاهش داده و باعث راحتی هرچه بیشتر فرآیند لیزر می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر اسکلپیون برای رفع دائمی موهای زائد

لیزر های دایود قدرتمند از خانواده مدیواستار، که از جمله بهترین آنها مدل اسکلپیون است، از معدود دستگاه های لیزری هستند که تأثیر واقعی در رفع دائمی و همیشگی موهای زائد بدن دارند. طول موج اشعه تولید شده توسط دستگاه های لیزر مدیواستار به گونه ای انتخاب شده است که کل انرژی حرارتی اشعه کاملا و به صورت مستقیم جذب ریشه مو بشوند و هیچ تماسی با بافت پوستی و بدون موی اطراف نداشته باشند. به همین دلیل هم هست که اصولا لیزر کردن با دستگاه اسکلپیون از ایمنی بسیار بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها برخوردار است و خطر بروز عوارض جانبی در آن کم است.
طول موج انتخاب شده در این دستگاه علاوه بر تأثیر و ایمنی که به آنها اشاره کردیم می تواند برای لیزر کردن پوست های تیره یا سبزه هم بسیار مفید و موثر باشد. بدون اینکه خطر بروز لک های پوستی را به همراه داشته باشد. همچنین مود ویژه درمانی این دستگاه باعث می شود تا بتواند برای لیزر کردن نواحی بزرگتر هم مورد استفاده قرار بگیرد. اتفاقی که پالس های انرژی اشعه لیزر را تقریبا نامحسوس می کند.

لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف
لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف

بر اساس استاندارد های لیزرهای مدیواستار تنها عوارض جانبی ناشی از لیزر کردن با این دستگاه بروز اندکی قرمزی و ورم به دور ریشه های موهای تیره است. البته بروز همین عوارض سطحی و بی خطر هم به ندرت اتفاق می افتد.

قیمت لیزر موهای زائد

در ابتدای مقاله اشاره کردیم که لیزر کردن موهای زائد درمانی کاملا به صرفه و اقتصادی است. یکی از دلایل به صرفه بودن لیزر شرایط پرداخت آن است. لیزر درمانی است که باید چندین جلسه به صورت منظم تکرار شود تا بتواند تاثیرش را بگذارد. از طرف دیگر هزینه هر جلسه لیزر به صورت مجزا و بعد از همان جلسه دریافت می شود.
با توجه به فاصله حدود یکماه بین جلسات لیزر، شما در حقیقت کل هزینه درمان را به صورت قسط های ماهیانه پرداخت می کنید و هیچگونه فشار مالی به شما وارد نمی شود.

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری از مجرب ترین پزشکان و تکنسین های لیزر، با بهره مندی از دستگاه لیزر اسکلپیون، یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. همچنین قیمت ها و تخفیف های استثنایی اش آن را به مرکزی به صرفه هم تبدیل نموده است. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف
لیزر دائمی موهای زائد با تخفیف

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا