تخفیف لیزر بیکینی | بهترین دستگاه لیزر سال 2019

تخفیف لیزر بیکینی

تخفیف لیزر بیکینی

ناحیه بیکینی، به ناحیه تناسلی و اطراف آن گفته می شود. یعنی دقیقا ناحیه ای که لباس بیکینی پوشش می دهد. همه ما از اهمیت رفع موهای زائد ناحیه بیکینی اطلاع داریم. می دانیم که موهای زائد این ناحیه می توانند رطوبت بالای این بخش از بدن را در خود جمع کنند. و چون این بخش از بدن معمولا در تماس با هوا و نور قرار نمیگیرد، به شدت مستعد رشد باکتری و عفونت است.
راه های مختلی در دسترس ما برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی هستند. رایجترین روش هنوز هم استفاده از تیغ و ژیلت، یا مخصوصا در این ناحیه، استفاده از پودرها و خمیرهای موبر بهداشتی است. ولی بیکینی ناحیه ی حساسی است. همه می دانند که استفاده از ژیلت می تواند موجب حساسیت و التهاب پوستی شود، زخم ایجاد کند یا باعث بروز جوش بشود. پودرها و خمیرهای موبر هم در نهایت محصولات شیمیایی هستند که در میان مدت و دراز مدت همین اثرات منفی یا حتی بدتر از آن روی پوست می گذارند.

تخفیف لیزر بیکینی
تخفیف لیزر بیکینی

با این شرایط امکان دسترسی داشتن به درمانی که بتواند رشد موهای زائد را برای همیشه بسیار کم و کُند نماید اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. علی رغم اینکه روش ها یا بهتر است بگوییم دستگاه های زیادی چنین ادعایی دارند، امروزه از نظر علمی ثابت شده که تنها دستگاه و درمان لیزر است که می تواند ایمنی و اثرگذاری مطلوبی در این زمینه داشته باشد.
لیزر موهای زائد این روزها به قدری مشهور شده که نیازی به تعریف بیشتر ندارد. مردم دیگر از فواید و ویژگی های بسیار خوب این درمان آگاه شده اند و همین حالا هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما با این وجود هنوز هم باورهای بعضاً نادرستی در مورد لیزر وجود دارد. هنوز اطلاعات همه مردم در مورد لیزر به آن اندازه که باید نیست.
یکی از مسائل مربوط به لیزر که مردم اطلاعات زیادی درمورد آن ندارند، بحث قیمت آن است. حق هم دارند. چون تعرفه ثابتی از لیزر وجود ندارد، مردم نمی توانند بفهمند که قیمت واقعی لیزر چیست!
به همین دلیل در این مقاله با تمرکز بر لیزر ناحیه بیکینی بیشتر در مورد جنبه های مختلف لیزر با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

قیمت لیزر موهای زائد

خیلی از مردم با تصور اینکه لیزر درمانی بسیار گرانقیمت خواهد بود، پیش از هرگونه اقدامی از لیزرکردن موهای زائد منصرف می شوند. این تصور متأسفانه خیلی از مردم را نیز به سمت مراکز بی کیفیتی که بیش از اندازه ارزان هستند سوق می دهد. اما نکته ای که در این مورد حتما باید به یاد داشته باشید این است که لیزر اتفاقا درمانی کاملا به صرفه خواهد بود. حتی اگر در گرانترین مرکز تهران آن را انجام دهید!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر بیکینی
تخفیف لیزر بیکینی

اما بهترین مراکز لیزر آنهایی هستند که فارغ از مکان قرار گرفتنشان، تعرفه های قیمتی مناسب یا بهتر است بگوییم متناسبی دارند. تناسبی که بین کیفیت و قیمت برقرار است، نه لاکچری بودن مرکز و قیمت! از همین رو برای پیدا کردن یک مرکز معتبر همیشه چشمتان به دنبال مراکزی باشد که در هر کجای تهران که هستند، تعرفه های متوسط و منطقی به شما ارائه می کنند.
صرفه داشتن عمومی قیمت لیزر به دلیل شرایط پرداخت آن است. از آنجایی که هزینه هر جلسه از لیزر بعد از همان جلسه دریافت می شود، و فاصله بین جلسات تقریبا به یک ماه (یا حتی بیشتر) می رسد، شما در عمل کل مبلغ دوره لیزر را در شش الی دوازده قسط پرداخت می کنید. تعداد این اقساط نیز به تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی خواهد داشت.
برای دیدن یک لیست از قیمت های منطقی لیزر موهای زائد، بهتر است به این صفحه مراجعه نمایید. این لیست که مربوط به مرکز لیزر شمال تهران است، می تواند معیار خوبی در دست شما باشد تا بتوانید با آن گرانی یا ارزانی نامعقول سایر مراکز را تشخیص دهید.

تخفیف لیزر موهای زائد

طبیعی است که ممکن است حتی قیمت های متوسط لیزر هم برای برخی از مردم گران باشد. اما یادتان باشد، حتی اگر توان مالی پرداخت هزینه عرف لیزر را ندارید، هیچوقت تن به مراکز بسیار ارزان ندهید. چون نه تنها هیچ نتیجه ای از آنها نمی گیرید، بلکه ممکن است سلامت پوستتان را هم به خطر بیندازید. پس مراجعه کردن به مراکز بیش از حد ارزان هدر دادن پول، وقت و مهمتر از آن سلامتی است.
جدای از تمکن مالی، همه ما دوست داریم آن چیزی را که می خواهیم، با قیمت کمتر از قیمت واقعی اش به دست بیاوریم. این حس پیروزی به ما می دهد. خب این دقیقا تعریف تخفیف است. ما عاشق تخفیف هستیم. و تقریبا تمام مراکز لیزر و زیبایی دوره های مختلف تخفیفی دارند. حتی بعضی از آنها سخاوتمندی بیشتری داشته و تخفیف های دائمی مخصوص اقشار خاص مثل دانشجوها هم ارائه می دهند.

تخفیف لیزر بیکینی
تخفیف لیزر بیکینی

اگر تمایل دارید واقعا از درمانی به صرفه و ارزان بهره مند شوید، باید به دنبال این تخفیف ها بگردید. تخفیف تنها راهی است که می توانید از طریق آن هم خدمات لیزر با کیفیت دریافت کنید، هم ارزان. پس بعد از پیدا کردن مرکز معتبر، در مورد جشنواره های تخفیف آن هم سوال بپرسید و سعی کنید دوره را در این جشنواره ها آغاز نمایید.

بهترین دستگاه لیزر

یکی از مهمترین عواملی که کیفیت درمان را تعیین می کند دستگاه لیزر است. در حقیقت مهمتر از هرچیز همین دستگاه لیزر است که مراکز ارزان را بی کیفیت می کند! چرا مراکز ارزان؟!
دستگاه های لیزر باکیفیت و مرغوب هزینه های گزافی دارند. قیمتشان به چند صد میلیون( حدود یک میلیارد تومان) می رسد. از این رو مراکزی که تعرفه های زیاده از حد ارزان دارند، یعنی توان خرید این دستگاه ها را نداشته اند و با دستگاه های بی کیفیت ارزان لیزر را انجام می دهند. یا شاید این دستگاه ها را برای مدت کوتاهی اجاره کرده باشند تا جذب مشتری کنند. در حالی که بعد از مدتی آن را پس داده و ادامه درمان را با همان دستگاه های بی کفیت یا بدتر از آن، مشابه لیزر انجام می دهند. اگر قرار است چنین لیزری را تجربه کنید، بهتر است اصلا دوره را شروع نکنید!
بهترین دستگاه های لیزر از برند های دایود و الکساندرایت هستند. تفاوت آنها فقط در برند نیست، بلکه در عملکرد هم تفاوت های اندکی دارند. چراکه طول موج اشعه های این دو کمی با هم متفاوت است و هرکدام با تفاوت های اندک برای برخی از اهداف مناسب ترند. مثلا دستگاه لیزر دایود برای پوست های تیره کمی بهتر جواب می دهد.
اما از جمله بهترین مدل های دستگاه های لیزر که در صدر جداول کیفی قرار دارد، مدل اسکلپیون مدیواستار است که با طول موج موثر، بهترین کارایی هردو برند فوق را دارد.

تخفیف لیزر بیکینی
تخفیف لیزر بیکینی

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران، با در اختیار داشتن بهترین دستگاه های لیزر در کنار کادری مجرب، یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر تهران است که با تعرفه های متوسط و تخفیف های استثنایی توانسته خود را به عنوان مرکزی بسیار مقرون به صرفه نیز معرفی نماید. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا