قیمت لیزر موهای دست ، پا و کل بدن (برای خانم ها و آقایان)!

قیمت لیزر موهای دست

قیمت لیزر موهای دست

یکی از بزرگ ترین دردسرهایی که هر زنی در طول زندگی اش ناچار به تحمل آن است، اصلاح و شیو موهای زائد دست است. هیچ زنی دلش نمی خواهد به عنوان زنی پر مو شناخته شود و بیشتر از هر چیزی موهای زائد دست در اولویت هستند. دست های یک زن ظرافت و زیبایی او را می رسانند. اگر دست هایمان پر از موهای زائد سیاه و ناخوشایندی باشد، قطعاً فرسنگ ها با معیارهای زیبایی فاصله داریم.

لیزر موهای زائد دست و پا، شاید رایج ترین درمان لیزر باشد. کافیست سری به مراکز زیبایی و لیزر بزنید تا متوجه شوید دقیقا از چه صحبت می کنیم. گزارشاتی که از مراکز خودمان می رسد، نشان می دهد که محبوب ترین نواحی بدن برای لیزر، دست و پا هستند. به همین خاطر است که بیشترین تمرکزمان را بر روی ارائه ی خدمات بهتر و با کیفیت تر لیزر دست و پا گذاشته ایم.

قیمت لیزر موهای دست
قیمت لیزر موهای دست

یکی از بهترین خدمات ما، ارائه ی پکیج های لیزر است که با ترکیب چند ناحیه، تلاش کرده ایم تا حد ممکن، قیمت لیزر را برای شما معقول و به صرفه نگه داریم. اگر چیزی درباره ی پکیج های لیزر نمی دانید، توصیه می کنیم ادامه ی این متن را از دست ندهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

پکیج لیزر

اگر بخواهید هر کدام از نواحی بدن را به صورت جداگانه و در مقاطع زمانی مختلف انجام دهید، قطعاً ممکن است هزینه های زیادی شامل حالتان شود. به همین خاطر است که معمولاً بهترین راهکار این است که از پکیج های لیزر استفاده کنید.

به عنوان مثال شرایط فردی را در نظر بگیرید که موهای زائد زیادی روی دست و پا، بیکینی و ناحیه ی زیربغل خود داشته باشد. بیشتر مراکز قیمت های جداگانه ای برای هرکدام از این نواحی در نظر می گیرند. فرضا:

دست ها کامل: 160 تومان

پاها کامل: 200 تومان

بیکینی : 80 تومان

زیربغل: 100 تومان

حالا اگر تمام این مبلغ را با هم جمع بزنیم، قیمت نهایی لیزر موهای زائد این نواحی 540 هزار تومان می شود.

پکیج لیزر
پکیج لیزر

پکیج های لیزر این مشکل را به سادگی رفع کرده اند. خیلی وقت ها با دسته بندی کردن نواحی مختلف بدن می توان هزینه های لیزر را تا حد زیادی کاهش داد. به عنوان مثال یکی از پکیج های لیزر که در مرکز ما ارائه می شود و شامل همین نواحی است، تقریباً حدود 390 هزار تومان می شود. به همین خاطر است که توصیه می کنیم حتما خرید پکیج های لیزر را در نظر داشته باشید.

تخفیف لیزر کل بدن

این روزها کدام مرکز است که دیگر تخفیف لیزر موهای زائد ارائه نکند. تقریباً تمام مراکز شهر تهران، به مناسبت های مختلف تخفیف هایی در نظر می گیرند. اما چندین مسئله ی مهم در این باره وجود دارد. به عنوان مثال شما باید از نوع دستگاه مرکز مورد نظرتان مطمئن باشید. در صورتی که دستگاه آن مرکز قدیمی و منسوخ شده باشد، تخفیفی که گرفته اید به هیچ دردی نخواهد خورد.

هم چنین اگر مرکزتان معتبر نباشد و رعایت بهداشت در آن صورت نگیرد، حتی اگر تمام خدمات آن جا رایگان هم باشد، باز هم به دردسر و زحمت هایش نمی ارزد.

به همین دلیل توصیه می کنیم اگر به دنبال یافتن تخفیف لیزر کل بدن هستید، حتما قبل از آن راجع به مرکزی که این تخفیف ها را ارائه می کند، اطلاعاتی به دست آورید. به عنوان مثال اگر این مرکز تخفیف لیزر کل بدن را با رقم های بسیار پایین(مثلا 200 هزار تومان) ارائه کند، مطمئن باشید که اشکالی در کار است. هیچ مرکزی که دستگاه خوبی دارد، حاضر نمی شود به این ارزانی سلامت دستگاه خود را به خطر بیاندازد.

برخی مراکز هم هستند که قیمت خدمات لیزر موهای زائد را بر حسب شات محاسبه می کنند. اگر بخواهیم فقط یک توصیه ی مهم درباره ی لیزر موهای زائد داشته باشیم، این است که هرگز به این مراکز مراجعه نکنید.

قیمت شات لیزر ممکن است درمان شما را به شدت گران کند. علاوه بر این، خیلی وقت ها مرکز مورد نظر شات های اضافه می زند تا به این ترتیب درمان شما را گران تر کند و سود بیشتری به جیب خود سرازیر کند. اکیداً توصیه داریم که به این مراکز مراجعه نکنید.

تخفیف لیزر کل بدن
تخفیف لیزر کل بدن

این که دست هایتان پر از موهای زائد باشد، بهتر از این است که چنین کلاه گشادی بر سرتان برود.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

خیلی وقت است که خدمات زیبایی و بهداشتی از انحصار بانوان عزیز درآمده و آقایان نیز به همان اندازه مشتاق انجام آن هاست. یک تحقیق کوتاه در مردان اطرافتان نشان می دهد که تمام آن ها برای یک بار هم که شده، درمان های زیبایی را انجام داده اند. اما با تمام این وجود، بحث لیزر موهای زائد که می شود، هستند مردانی که فکر می کنند داشتن موهای ضخیم و زیاد باعث بیشتر شدن ویژگی های مردانه ی آن ها می شود اما به هیچ وجه این طور نیست. اجازه بدهید برایتان مثالی بزنیم.

اگر ویژگی های مردانه را با داشتن عضلات قوی و داشتن موهای زائد فراوان به حساب بیاوریم، پس تکلیف تمام بدنسازان مشهور و ورزشکارانی که به طور مداوم موهای زائد خود را لیزر و اصلاح می کنند، چه می شود؟ آیا به نظر شما آنها ویژگی های مردانه ندارند؟

واقعیت این جاست که موهای زائد، هم برای زنان و هم برای آقایان چیز بسیار ناخوشایندی است. به همین خاطر امروزه لیزر موهای زائد در میان آقایان هم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. قیمت لیزر موهای بدن آقایان ممکن است اندکی گران تر از خانم ها باشد و این مسئله به خاطر تراکم بیشتر و ضخامت موهای آن هاست.

اما با وجود هزاران تخفیف لیزر نباید نگران هزینه های لیزر موهای زائد خود باشید.

نکته ی مهم : در مراکز ما، لیزر موهای زائد بدن ترسنجندرها نیز انجام می شود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین امروز با همکاران ما تماس بگیرید.

قیمت لیزر صورت مردان

شاید برایتان عجیب باشد اما لیزر موهای زائد صورت بیشتر از دیگر نواحی بدن میان مردان محبوبیت دارد. اصلاح هر روزه و شیو کردن موهای صورت برای خیلی از آقایان چیز چندان خوشایندی نیست. به همین خاطر با کمال میل حاضر هستند که زودتر از دست این موها خلاص شوند.

نکته ی جالب تر اینجاست که آقایان عموماً نتایج خیلی بهتری از لیزر موهای صورت می گیرند چرا که ضخامت آن ها باعث می شود اشعه ی لیزر قادر به تشخیص راحت تر آن ها باشد.

قیمت لیزر صورت مردان نیز تنها اندکی بالاتر از خانم هاست. اگر شما هم می خواهید از تخفیف ها، قیمت های فوق العاده لیزر و دیگر خدمات مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران اطلاعاتی به دست آورید، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید و از همکاران ما در این باره سوال کنید.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا