تخفیف لیزر کل بدن |پکیج های کاربردی لیزر بدن را بیشتر بشناسید!

تخفیف لیزر کل بدن

تخفیف لیزر کل بدن

در حال حاضر به قدری لیزر موهای زائد در میان رواج و گسترش پیدا کرده که همه به فکر خرید این دستگاه هستند. حتی بارها دیده شده افرادی که هیچگونه تخصص و مهارتی در این زمینه ندارند، یک دستگاه خریده اند و در خانه خودشان به دیگران خدمات لیزر موهای زائد ارائه می کنند. متعجب شده اید؟! خب این مسئله کاملا صحت دارد. کافیست به تراکت هایی که در کوچه و خیابان به شما داده می شود نگاهی بیاندازید! مگر می شود این همه مرکز زیبایی در تهران وجود داشته باشد؟

واقعیت این جاست که علاوه بر مطب ها و کلینیک های زیبایی ، خیلی از پزشکانی که تخصص های دیگری دارند نیز به این تجارت پُر سود پیوسته اند. اما سوال این جاست که آیا می توان به چنین مراکز و افرادی اعتماد کرد؟

در این مطلب تصمیم نداریم تا به مضرات مراجعه به سالن های زیبایی و دیگر متخصصین برای لیزر موهای زائد اشاره کنیم. قضاوت را برعهده ی شما خواهیم گذاشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر کل بدن
تخفیف لیزر کل بدن

نکته ای که در این مطلب تصمیم داریم به آن بپردازیم ، تخفیف هایی است که خیلی از مراکز زیبایی ارائه می کنند. اجازه بدهید از همان ابتدا نکته ای را به شما بگوییم : تخفیف لیزر کل بدن به صرفه تر از تخفیف های جزئی است.

اولا که باید بگوییم هزینه لیزر موهای زائد کل بدن چندان زیاد نمی شود. در حقیقت اگر بخواهیم هزینه ی این روش را با تکنیک های دیگری مثل اپیلاسیون مقایسه کنیم به خوبی متوجه خواهیم شد که هزینه ی چندانی نیست. علاوه بر این اثر لیزر موهای زائد صدها برابر بیشتر از اپیلاسیون خواهد بود.

برخی مواقع همین مراکزی که در ابتدای متن از آن ها سخن گفتیم، تلاش می کنند با تخفیف های عجیب و غریبی که ارائه می کنند، توجه مخاطب را به خود جلب کنند. عبارت هایی مثل : تخفیف لیزر کل بدن ،فقط با 150 هزار تومان!
اما حتی اگر چنین چیزی درست باشد ، مطمئن باشید که دستگاه مورد نظر قدیمی است و علاوه بر بروز عوارض جانبی اثرگذاری لازم را نیز برای شما نخواهد داشت.

لیزر بدن چیست؟

اما در صورتی که شما هم از آن دسته افرادی هستید که هنوز نمی دانند لیزر موهای زائد دقیقا چگونه عمل می کن، باید به شما بگوییم که عملکرد دستگاه لیزر بسیار ساده و در عین حال اصولی است.

دستگاه لیزر از دو جزء اصلی تشکیل شده است. یک بخش مانیتورینگ و یک هندپیس!

با استفاده از بخشی که مجهز به یک مانیتور و تنظیم کننده است ، می توان نسبت به تایپ پوستی فرد تنظیم کرد. سپس هندپیسی که به این دستگاه متصل است، روی پوست فرد کشیده خواهد شد تا اشعه را به فولیکول های مو برساند.

لیزر بدن
لیزر بدن

این اشعه جذب نقاط تیره می شود و تنها نقاط تیره ی روی پوست موها هستند. به این ترتیب اشعه لیزر تا عمق فولیکول ها نفوذ کرده و آن ها را می سوزاند. اما نکته ی مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که :

در وهله ی اول بدن شما نباید تاتو، خالکوبی یا …داشته باشد، چرا که اشعه قادر به تشخیص بافت پوست از این نقاط تیره نیست و آن ها را نیز می سوزاند و به این ترتیب عوارض ناخوشایندی برای فرد به همراه می آورد.

دوم این که نباید نگران آسیب های ناشی از اشعه ی لیزر باشید، چرا که این اشعه تنها تا فولیکول های مو نفوذ خواهد کرد و به هیچ وجه توانایی نفوذ به اندام های داخلی تر را ندارد. بنابراین نباید به شایعاتی که می گوید لیزر موهای زائد موجب نازایی و آسیب رسیدن به اندام های داخلی می شود، گوش دهید.

سوم این که حتما و حتما باید قبل از جلسه ی لیزر خود، موهایتان را با ژیلت بتراشید. چرا که اشعه باید فولیکول مو را تشخیص دهد. در حقیقت اگر بخواهید موهایتان را با روشی مثل اپیلاسیون که مو را از ریشه در می آورد، رفع کنید، لیزر موهای زائد هیچ گونه اثری برایتان نخواهد داشت.

در نهایت باید بگوییم که لیزر بدن به هیچ وجه عملیات سخت و پیچیده ای نیست اما تشخیص تایپ پوستی، بررسی موها ، و تنظیمات درست دستگاه بسیار مهم و اساسی است.

یادتان باشد که دستگاه های لیزر موهای زائد بهترین اثر را روی پوست های روشن با موهایی تیره می گذارند.

قیمت لیزر کل بدن

لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلف ، قیمت های متفاوتی دارد. همچنین هزینه ی نهایی شما بستگی به ناحیه ای دارد که می خواهید آن را لیزر کنید.

به عنوان مثال لیزر کل بدن شامل نواحی زیر می شود:

  • صورت( گونه، پیشانی، پشت لب، چانه ها)
  • دست ها کامل ( از مچ دست و روی انگشتان تا بازوها)
  • زیر بغل
  • پاها کامل ( ساق ، روی انگشتان، ران ها)
  • خط بیکینی ، ژنیتال
  • شکم و کمر ( نیم تنه جلو و نیم تنه پشت)

در صورتی که بخواهید این نواحی را به صورت جداگانه لیزر کنید، احتمالاً هزینه های شما بسیار زیاد خواهد شد اما خیلی از مراکز معتبر با پکیج بندی این نواحی تلاش کرده اند که قیمت لیزر کل بدن را پایین بیاورند.

به عنوان مثال شاید خیلی ها موی زائدی روی کمر یا شکم خود نداشته باشند. به این ترتیب با حذف این نواحی از پکیج لیزر موهای کل بدن، می توان از قیمت آن کم کرد. برخی دیگر از مراکز نیز تلاش دارند تا پکیج های کاربردی ارائه کنند.

پکیج کاربردی عموما شامل: ساق دست +ساق پا+ بیکینی+ زیربغل

قیمت لیزر کل بدن
قیمت لیزر کل بدن

لیزر کل بدن چقدر طول میکشد؟

این مسئله به سرعت عمل اپراتور دستگاه و همچنین خود دستگاه بستگی دارد. اما انتظار نمی رود که حتی با قدیمی ترین دستگاه ها هم لیزر کل بدن بیش از 45 دقیقه طول بکشد. برخی دستگاه ها به خاطر سرعت عمل بسیار بالا و هندپیس خوب این زمان را به 30 دقیقه هم می رسانند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه ، یکی از بهترین دستگاه های لیزر ( اسکلپیون مدیواستار 2018، ساخت کمپانی زایس آلمان) را در اختیار دارد که به خاطر هندپیس مربع، می تواند در غیر ممکن ترین نواحی نیز موها را لیزر کند. این دستگاه که به عنوان تنها دستگاه بدون درد شناخته می شود، علاوه بر سوزاندن ریشه موها، قادر است که عروق تغذیه رسان به فولیکول ها را نیز مسدود کند و به این ترتیب تا مدت بیشتری از رشد موها جلوگیری به عمل آورد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

tehrnskin.com

گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا