هزینه لیزر بانوان | درست هزینه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید

هزینه لیزر بانوان

هزینه لیزر بانوان
بانوان بیشتر لیزر می کنند. هرچند دلایلی یک آقا برای لیزر کردن موهای زائد ممکن است بیشتر به خاطر مسائل بهداشتی باشد، اما خانم ها اهمیت زیادتری به زیبایی .حاصل از لیزر می دهند. طبیعی هم هست. ولی همانقدر که مسئله هزینه برای آقایان مهم است، برای بانوان هم اهمیت دارد. چه کسی است که دوست نداشته باشد بتواند با کمترین قیمت نتیجه دلخواهش را از کاری که مدنظر دارد بگیرد؟

هزینه لیزر بانوان
هزینه لیزر بانوان

ولی خب، همه ما تجربه این را داشته ایم که برای کاری کمتر از میزانی که باید هزینه کرده ایم، و نه تنها نتیجه ای از آن نگرفته ایم بلکه ضرر هم کرده ایم. در مورد لیزر کردن موهای زائد هم همینطور است. نمی گوییم هرچه بیشتر برای لیزر هزینه کنید نتیجه بهتری می گیرید، بلکه حرفمان این است که هرکاری یک حداقل هزینه ای دارد که بتواند با آن حداقل استاندارد کیفی را رعایت کند.
خیلی از مراکزی که ادعا می کنند کمترین تعرفه های لیزر را دارند، که البته راست هم می گویند، به بهای پایین آوردن این حداقل سطح کیفی توانسته اند به این قیمت ها برسند. و خودتان هم بهتر می دانید که هرچقدر هم برای لیزر بی کیفیت هزینه کنید هیچ حاصلی از آن دریافت نخواهید کرد که هیچ، ممکن است روی سلامت پوست خودتان هم ریسک کنید.
پس برای اینکه بفهمید واقعا کمترین هزینه لیزر بانوان چقدر است بهتر است بیش از هرچیز به تناسب دقت داشته باشید. تناسب میان کیفیت کار یک مرکز لیزر با قیمت هایش. وقتی متوجه شدید مراکز منتخبتان کیفیت کار مطلوبی دارند، آن وقت در میان آنها باید دنبال ارزانترین بگردید. هرچند راهکار جذاب دیگری هم برای کاهش هزینه های لیزر وجود دارد که در ادامه مقاله به آن اشاره می کنیم.

قیمت لیزر بدن آقایان

همانطور که در اول مقاله اشاره کردیم آقایان هم می توانند به اندازه خانم ها از مزایایی لیزر استفاده کنند. جالب اینکه آقایان کاندید های بهتری برای لیزر هستند و می توانند بهره بیشتری از آن ببرند. به خاطر اینکه موهای زائد بدن آقایان بیشتر از خانم هاست. مثلا در حالی که لیزر کردن بخش هایی مانند کمر برای خانم ها ممکن است احتمال کمی داشته باشد، خیلی از آقایان هستند که کمر پر مویی دارند. موهای زائدی که در گرما فرد را کلافه می کند و با نگه داشتن عرق بدن در خود سلامت و بهداشت ایشان را به خطر می اندازد. یا همین مثال درمورد موهای زائد سینه هم مصداق دارد.
اگر بخواهید درصد بگیرید میزان مراجعه آقایان برای لیزر موهای زائد بسیار کمتر از خانم هاست. هرچند که درصد بهره وری آقایان نیز از لیزر موهای زائد رو به افزایش است.

هزینه لیزر بانوان
هزینه لیزر بانوان

اما در مورد قیمت لیزر برای اقایان باید بگوییم که قضیه کمی با خانمها فرق می کند. لیزر کردن موهای بدن آقایان کمی در شدت و طول درمان با خانم ها تفاوت دارد. اولا که موهای زائد بدن مردان تراکم و تعداد بیشتری دارد. ثانیا سطوح رشد مو در بدن آقایان بیشتر است. ثالثا ریشه موهای زائد بدن آقایان معمولا قوی تر و از بین بردن آنها سخت تر است. به همین دلیل هم هست که معمولا تعرفه های لیزر برای آقایان کمی بالاتر از هزینه لیزر بانوان است. اما نه آنقدر که بخواهد نگرانتان کند.
برای اینکه آشنایی خوبی با قیمت های متعارف و متوسط لیزر، چه برای خانم ها و چه برای آقایان داشته باشید بهتر است لیست قیمت موجود در این صفحه را نگاه کنید تا معیاری مناسب از بهترین و معقول ترین قیمت های لیزر در مرکز معتبر و قابل اعتماد به دست آورید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لیزر صورت

وقتی بحث لیزر صورت می شود قضیه لیزر کردن موهای صورت آقایان فرق بیشتری با خانم ها دارد.
اول از هر چیز برای اطمینان از ایمنی لیزر باید بدانید که اشعه لیزر چیزی نیست مگر مجموعه از پرتوهای نوری. تجمیع انرژی این پرتوهای نوری باعث ایجاد حرارت شده و این حرارت با نفوذ به عمیق ترین نقاط ریشه مو فولیکول ها یا عاملان اصلی رشد مو را می سوزاند. لازم به ذکر است که تکنولوژی لیزر در حال حاضر بهترین و ایمن ترین روش برای کاهش دائمی رشد موهای زائد است و از نظر اثرگذاری در میان سایر دستگاه های مشابه بی رقیب است.

موهای صورت خانم ها معمولا نازک و کرکی است در حالی که برای آقایان این مسئله کاملا برعکس است. تا همین چند سال پیش دستگاه های لیزر هنوز به دقت و اثرگذاری لازم نرسیده بودند تا بتوانند موهای کرکی را به خوبی موهای ضخیم نرمال لیزر کنند. اما دستگاه های جدیدی لیزر این مشکل را کاملا برطرف کرده و لیزر موهای کرکی را هم به خوبی و ایمنی موهای عادی میسر نموده اند.تعرفه لیزر صورت برای خانم ها یک قیمت دارد در حالی که لیزر کردن هر بخش از صورت مردان یک تعرفه جداگانه دارد. این طبیعی است چون موهای زائد صورت مردان بسیار بیشتر از زنان است.

هزینه لیزر بانوان
هزینه لیزر بانوان

از طرف دیگر برخلاف خانم ها آقایان معمولا نمی خواهند برای همیشه از شر موهای صورت خود خلاص بشوند. بلکه بیشتر برای کنترل میزان، سرعت و الگوی رشد موهاست که لیزر صورت را انجام می دهند. بیشترین مورد استفاده آقایان از لیزر صورت برای کنترل سرعت رشد آنها و آنکادر کردن ریش هاست.

تخفیف لیزر موهای زائد

وعده کرده بودیم که بهترین راهکار برای دریافت به صرفه ترین درمان لیزر موهای زائد را به شما معرفی می کنیم. بله. بهره مندی از تخفیف رایج ترین راهی است که می تواند لیزر را برای شما واقعا ارزانتر از آنچه که باید باشد کند. همه مراکز لیزر دوره های تخفیف دارند. برخی از آنها هم هستند که علاوه بر این دوره های ویژه برخی تخفیف های خاص و همیشگی دارند که مختص اقشار خاصی است. مثل دانشجو ها.
بهره مندی از این تخفیف ها در یک مرکز معتبر و با کیفیت لیزر که تعرفه های نرماللش هم معقول و به صرفه است، می تواند در کاهش زیاد هزینه کل دوره تأثیر زیادی داشته باشد.

هزینه لیزر بانوان
هزینه لیزر بانوان

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران از جمله بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز لیزر در پایتخت است که با کادری مجرب و دستگاه های جدید و مرغوب اقدام به ارائه خدمات با کیفیت لیزر موهای زائد نموده است. علاوه بر کیفیت بسیار بالا، تعرفه های معقول و تخفیف های ویژه باعث شده اند خدمات این مرکز بسیار مقرون به صرفه باشند. برای دیدن لیست قیمت این مرکز و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا