نتایج لیزر موهای زائد: این 7 عامل موفقیت را بشناسید.

نتایج لیزر موهای زائد

محتوا

نتایج لیزر موهای زائد خوب یا بد؟ چکار کنم نتیجه خوبی از جلسات لیزرم بگیرم؟ منظورم از نتیجه خوب سه تا چیز است: پوست براق و صاف، ماندگاری نتایج و اینکه پول و وقتم هدر نرفته باشد. در ادامه مطلب، با 7 عامل مهم تاثیرگذار بر نتایج لیزر مو آشنا شوید. بزرگترین کمک ما اینه که شما رو از اشتباهات رایج در طی جلسات لیزر دور می کنیم. 

نتایج لیزر موهای زائد

بهترین و بدترین کاندید لیزر مو

انرژی لیزر عاشق ملانین بالا در فولیکول مو زائد است. برای همینه که درصد سوختگی پوست تیره و سبزه در مقایسه با پوست روشن بالاتره. بنابراین، فردی که پوست تیره تر دارد، باید در انتخاب دستگاه لیزر دقت کند. 
بهترین گزینه برای لیزر مو زائد پوست روشن تر با مو ضخیم و تیره تر است. 
بدترین گزینه ها برای لیزر مو زائد پوست تیره تر با مو خاکستری، بلوند، قرمزی و سفید هستند. برای این دسته از افراد، احتمال برگشت مو و حتی ضخیم تر شدن آن وجود دارد! 

1. نوع و رنگ پوست

در دسته بندی برای لیزر مو زائد، تیپ های پوستی غالب پنج نوع هستند. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  • پوست خیلی روشن و روشن تیپ I
  • پوست روشن تا گندمی تیپ II
  • پوست سبزه روشن تیپ III
  • پوست سبزه تیره و مایل به قهوه ای تیپ IV
  • پوست تیره تا خیلی تیره تیپ V 

 

نتایج لیزر موهای زائد برای انواع رنگ پوست

احتمالا نگران نتایج لیزر برای مو نازک تر با پوست تیره تر هستی؟ با انتخاب برند لیزر مدیواستار به ایران، کافیه که مو شما در طیف رنگدانه دار باشد. مو نازک کرکی دارید؟ با هر رنگ پوست و جنس مو (رنگدانه دار)، مدیواستار نتایج عالی و ایمن دارد. 

توضیحات زیر یک تقسیم بندی کلی است. بستگی به برند دستگاه لیزر، ممکن است نتایج متغیر باشند. اینطوری نیست که حتما توضیحات زیر برای همه صدق کند. 

  • پوست روشن (قفقازی، اروپایی، پوست تیپ 1 تا 2)

بهترین نامزدها برای لیزر موهای زائد هستند.  پوست این گروه از افراد کمترین میزان نور لیزر را به خود جذب می کند. پوست روشن درجات مختلفی دارد.  این افراد تقریباً بهترین نتایج را نسبت به سایر پوست ها دریافت می کنند. همچنین، به جلسات درمان کمتری نیاز دارند.

  • پوست متوسط با موهای تیره تر 

 معمولاً کاندید خوبی برای درمان لیزر موهای زائد  LHR هستند. موها تیره و پوست رنگدانه کمتری دارد. در مقایسه با گروه بعدی، سریع تر نتیجه می گیرند.

  • پوست متوسط (خاورمیانه ای، مدیترانه ای، اسپانیولی)

از قهوه ای متوسط تا قهوه ای تیره هستند. اشعه لیزر را نسبت به سایر انواع پوست بیشتر جذب می کنند.  باید در انتخاب دستگاه لیزر خیلی دقت کنند. با اپراتور ناشی، به راحتی عوارض سوختگی و لک پوستی را تجربه می کنند! 

  • پوست تیره ( آفریقایی)  

پوست های تیره به احتمال زیاد نتیجه خوبی از لیزر موهای زائد نخواهند گرفت.  پوست آنها انرژی لیزر را به مقدار زیاد جذب می کند. سوختگی ، زخم و کلوئید از عوارض احتمالی است. به اپراتور لیزر آموزش دیده و بسیار متخصص نیاز دارند.

برند دستگاه لیزر مو

رنگ پوست: دایود یا الساندرایت؟

 تا چندی پیش، می گفتند لیزر دایود برای پوست سبزه و تیره، لیزر الکس برای روشن و اندیاگ برای تیره عالی است. هنوز هم بر روی طول موج مانور می دهند. هنوز هم خیلی ها نمی دانند که طول موج اندیاگ پوست را می سوزاند و عوارض جدی دارد!
در تبلیغات نیز بر طول موج دستگاه تاکید داشتند تا اسم دستگاه و کمپانی سازنده آن! اینه که هنوز هم خیلی ها اطلاع ندارند دایود یا الکس طول موج است نه اسم دستگاه لیزر! 

به برند دستگاه لیزر و قابلیت های آن توجه کنید!

اما اخیرا، دستگاه های فوق پیشرفته ای وارد بازار شده. در لیزرهای جدید، به جای طول موج بر سفارشی سازی و هندپیس لیزر تاکید می کنند. فرقی نمی کند شما چه رنگ پوستی دارید، برند و کارایی دستگاه لیزر مهمتر از طول موج است. امکانات دستگاه حرف اول را می زند: برای مثال، داشتن منو دیجیتالی، تنظیمات هندپیس، سیستم هوشمند 360 درجه و بالاتر، بهداشتی بودن، و غیره. 

دور دستگاه لیزر سه طول موج همزمان را خط بکش!

دستگاه لیزرهای قدیمی تر همزمان دارای سه طول موج دایود، الکس و اندیاگ هستند. داشتن سه طول موج همزمان اصلا چیز خوبی نیست. برای مثال، پلاتینیوم سوپرانو. بهتون می گوییم چرا دستگاه لیزر سه طول موج انتخاب نکنید:

  • دستگاه لیزرهای پیشرفته دارای هندپیس اختصاصی و منو دیجیتالی تنظیم پذیر ایمن هستند. منو دستگاه بر اساس تیپ پوست و مو و آستانه تحمل درد شما تنظیم پذیر است. در حال حاضر، بهترین دستگاه لیزر مو زائد با دو نسخه مدیواستار (اسکلپیون- مونولیت) است. 
  • بر خلاف تبلیغات گسترده، دستگاه لیزرهای سه طول موج چینی و نامرغوب هستند. برای مثال، سوپرانو آیس پلاتینیوم. عوارض سوختگی، درد، تغییر رنگدانه پوست از عوارض شایع این لیزرها است. 
  • طول موج اندیاگ برای پوست تیره هم دردناک است هم رنگ طبیعی پوست را تخریب می کند. سوختگی که عارضه اصلی آن است! به جای اندیاگ، با مدیواستار لیزر کنید زیرا کمترین عارضه ای ندارد. 

کدام دستگاه لیزر برای رنگ پوست من مناسب تره؟

انتخاب برند دستگاه لیزر خیلی خیلی مهم هست. در واقع، برند لیزر و اپراتور نقش خیلی مهمی در نتایج لیزر موهای زائد دارند.

اگر به دستگاه لیزر مدیواستار دسترسی دارید، فقط و فقط همین رو انتخاب کنید. بدون درد ترین، بهداشتی ترین، سریع ترین و ایمن ترین لیزر جهان شناخته شده. ویژگی های آن فوق العاده متفاوت با لیزرهای دیگر هست که در ادامه کامل می گوییم.

اگر دسترسی ندارید، اسامی دستگاه لیزر رو در این لینک بخوانید. با مزایا و معایب تک تک آنها آشنا شوید. 

کدام دستگاه لیزر مو بهتره

2. رنگ مو و نتایج لیزر

بهترین نتایج لیزر موهای زائد برای مو سیاه و قهوه ای با پوست روش تر است. هر چه رنگدانه مو تیره تر باشد، جذب لیزر آسانتر خواهد بود. 

هم اکنون، تقسیم بندی انواع رنگ مو و اثرات لیزر بر آنها را بخوانیم:

  • رنگ مو سیاه یا قهوه ای

این رنگ موها رنگدانه بیشتری برای جذب حداکثری نور لیزر دارند.

  • مو قهوه ای روشن

این رنگ مو به جلسات لیزر درمانی  بیشتری نیاز دارد. با یان وجود، یک کاندیدای بسیار مناسب برای درمان با لیزر است.  موهای متوسط ​​اغلب موهای روشن یا ​​قهوه ای متوسط هستند. لیزرِ این رنگ مو نسبت به رنگ های روشن تر آسان تر است.  اما در مقایسه با رنگ قبلی، به جلسات بیشتری نیاز است. موهای متوسط ضخیم نتایج بهتر و سریع تری نسبت به  موهای متوسط ​​و نازک دارند.

  • موی قرمز یا بلوند یا سفید

رنگدانه فئوملانین در موهای قرمز و بلوند به سختی به لیزر جذب می شود. کاهش بیشتر از 40 درصد از موی زائد قرمز یا بلوند معجزه است! رنگ سفید حتی به کمک غول چراغ جادو نیز قابل لیزر نیست! 

  • موهای سفید و یا موهای خاکستری: تقریباً بدون اثر

موهای سفید یا خاکستری حاوی رنگدانه نیستن. این موها نمی توانند نور لیزر را به اندازه کافی  جذب کنند. بنابراین، لیزر موهای زائد برای موهای خاکستری یا سفید هیچ تأثیری ندارد. فری تبلیغات رو نخورید که پولتان برای همیشه از جیب رفته! 

3. چرخه رشد و ریزش مو

برای نتیجه گرفتن از لیزر، ریشه موها باید در فاز رشد باشند. با بیرون زدن مو از زیر پوست، تاثیر لیزر بهتر خواهد بود. بنابراین، خیلی مهم است که شما در حین جلسات لیزر در این چرخه دخالت نکنید. اجازه دهید موها طبق روال طبیعی خود رشد و با لیزر ریزش داشته باشند. حتما توضیح شیو کردن قبل و بعد از لیزر را بخوانید. 
نکته خیلی مهم:
چرخه رشد، توقف و ریزش موها برای نواحی لزوما یکسان نیست. موهای پشت لب، برای مثال، سریعتر و پشت کمر دیرتر رشد می کنند. در نتیجه، ممکن است جلسات لیزر برای نواحی مختلف متفاوت باشد. 

4. اپراتور با تجربه

فراموش نکنید که بعد از برند دستگاه لیزر، تجربه اپراتور حرف اول را می زند. نتایج لیزر شما به تنظیمات دستگاه لیزر به دست تکنسین و اپراتور لیزر بستگی دارد. بنابراین، خوب تحقیق کنید. از مراجعین قبلی درباره رضایت آنها از کار اپراتور سوال کنید. مراکز معتبر حتما از اپراتورهای دوره دیده ماهر کمک می گیرند. از این نظر، مرکز لیزر شریعتی در تهران (برکه) را پیشنهاد می کنیم. 

5. برند دستگاه لیزر

دوست عزیز، برند دستگاه لیزر در تعیین نتایج لیزر حرف اول را می زند. ما اول درباره رنگ پوست، رنگ و جنس موها و اطلاعات عمومی پرداختیم. می خواستیم ادراک خواننده را باز کنیم که چرا دستگاه لیزر مهم است. 
خیلی ها صرفا بر مبنای تخفیف لیزر ارزان قیمت به یک مرکزی مراجعه می کنند. این کار اشتباه محض است. کسب اطلاعات درباره برند دستگاه لیزر مهمترین چیز در لیزر مو است. 
بهترین برند دستگاه لیزر مدیواستار است. فیلم این دستگاه رو مشاهده کنید:

هیچ دستگاه لیزری به گرد پای مدیواستار نمی رسد!

چندین سال است که با انواع دستگاه لیزر آشنایی داریم. تایج کار با همه آنها را به چشم دیده ایم یا ثبت کرده ایم. برای مثال، لیزرهای کندلا، سوپرانو پلاتینیوم، آپوجی پلاس، انواع شبه لیزرها، آلما، و غیره. به جرات می گوییم: “هیچ دستگاه لیزری، از نظر بهداشت، ایمنی، سرعت اثربخشی و ماندگاری نتایج، حتی به گرد پای مدیواستار نمی رسد.”
مرکز لیزر شریعتی از همان قدیم تاکنون بهترین دستگاه لیزرهای بازار رو بررسی تجربه و کرده. قیمت خرید هر دستگاه فرق دارد. در زمان فعلی، با کیفیت ترین و استاندارد ترین دستگاه لیزر مدیواستار است.  برای ثابت کردن این ادعای خود، دلایل محکم داریم. 

16 دلیل محکم: چرا مدیواستار بهترین برند لیزر مو است؟

  • بدون درد یا بی درد ترین لیزر جهان (پوست نازک حساس هم رضایت دارد)
  • بهداشتی ترین (سلفون یکبار مصرف)
  • هندپیس مربعی برای زدن تک تک موهای زائد
  • سایر لیزرها هندپیس دایره ای دارند و نقاطی از لیزر همیشه جا می ماند!
  • بهداشتی ترین: فقط مدیواستار است که قابلیت سلفون کشی دارد! هندپیس باید مربعی باشد تا سلفون کشی ممکن باشد.
  • تنها لیزری که طول موج اختصاصی (به غیر از اصلی) برای سوزاندن واقعی مو از ریشه دارد (عروق تغذیه رسان به فولیکول مو را مسدود می کند!)؛ هیچ لیزری این خاصیت را ندارد.
  • چند دور لیزر در یک شات (سرعت عمل بسیار بالاتر از لیزرهای دیگر، که فقط یک دور لیزر در شات دارند)
  • سیستم کولینگ هوشمند 360 درجه
  • تنها لیزر دارای منو دیجیتالی تنظیم پذیر برای افراد با آستانه تحمل درد پایین
  • تنها لیزر مناسب رفع مو زائد نازک کرکی بدون برگشت پذیری
  • بدون عوارض سوختگی، التهاب یا تاول و زخم (در تمام دستگاه لیزرهای دیگر درصدی از التهاب و قرمزی وجود دارد)
  • تنها دستگاه لیزر مناسب تمام انواع پوست و مو بدون برگشت یا عوارض!
  • تنها لیزری که زمان لیزر کل بدن رو به چند دققیه کاهش داده! فکر کنید جلسه لیزر شما با انتخاب لیزرهای دیگر حتی تا دو ساعت طول می کشد! 
  • تنها دستگاه لیزری که ماندگاری نتایج آن بالاتر است (پوست براق و صاف و کمرنگ شدن حداکثری موها)
  • بدون نیاز به بی حسی (بی حسی اثر لیزر را کم و ریسک سوختگی را افزایش می دهد)
  • تنها لیزری، که به کمک منو دیجیتالی و بدون کوچکترین عوارض، به فریاد پوست های تیره می رسد! 

6.مراقبت های قبل و بعد لیزر

امان از دست بعضی مراجعین! عزیزان، مراقبت های بعد از لیزر رو رعایت کنید. این مراقبت های ساده هیچ زحمتی ندارند. فقط کافیه به یک سری کارها “نه” بگویید. 

عوامل خارجی موثر بر نتایج لیزر موهای زائد

  • برنزه کردن یا قرار گرفتن در معرض آفتاب: در چنین شرایطی حتی ممکن است پزشک شما یک کرم سفید کننده موضعی برای چند هفته قبل از شروع جلسه لیزر موهای زائد برای شما تجویز کند و استفاده از کرم ضد آفتاب نیز توصیه شود.

  • تبخال: گرمای ناشی از نور لیزر می تواند باعث بروز عفونت تبخال در منطقه مورد درمان شود.

  • زخم: اگر حین جلسات لیزر زخم پوستی داشتید به اپراتور لیزر اطلاع دهید. 

  • دارو: اگر داروی خاصی مصرف می کنید به مرکز اطلاع بدین. لیست داروها زیاده. مکنه دارو اصلا با لیزر تداخل نداشته باشد. 
    نکته: از شش ماه قبل و بعد از لیزر، مصرف داروی ضد آکنه جوش راکوتان رتینوئید ممنوع است. در مورد داروهای هومونی، بگذارید درمان شوید بعد لیزر کنید. 
  • عدم رعایت مراقبت ها

لیست مراقبت ها رو از لینک زیر دنبال کنید.

مراقبت قبل از لیزر مو

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد

 

کدوم مرکز لیزر خوبه

7. اعتبار مرکز لیزر مو زائد

شاید این مورد رو آخرین نوشتیم اما مهمترین هست. وقتی شما مرکز لیزر معتبر انتخاب کنی، تمام مشکلات خود به خود حل شدنی است. 
مرکز لیزر خوب رو از ویژگی های زیر شناسایی کنید:

  1. قیمت خرید دستگاه لیزر موجود در مرکز بسیار بالاست.
  2. با وجود داشتن گرانترین دستگاه لیزر، قیمت لیزر برای زیباجو بسیار منصفانه است.
  3. کیفیت خدمات بالاتر از قیمت لیزر است.
  4. قیمت لیزر در مقایسه با مراکز مشابه پایین تر اما خدمات بهتر است.
  5. اپراتور خانم و آقا با تجربه دارد.
  6. پرسنل خوش برخورد و پاسخگو دارد.
  7. همیشه دایر است. از دست شما لیزر نمی خورد و همیشه در دسترس است.
  8. در شبکه های اجتماعی فعال است.
  9. وب سایت های رسمی زیر نظر وزارت بهداشت دارد.
  10. انواع پکیج لیزر مو برای انواع بودجه دارد. به فکر اقشار اجتماعی مختلف است.
  11. خودش تبلیغات می کند؛ به تبلیغات شرکت های پورسانت بگیر مانند نت…، دی..جی ک..و تخ… نیاز ندارد.  
  12. تخفیف لیزر واقعی در ایام خاص می دهد. 
  13. دستگاه لیزر اجاره ای ندارد. خودش مالک یک دستگاه استاندارد و سالم است.
  14. ترفندهای تشخیص تخفیف لیز واقعی از فیک  را بخوانید. 

خلاصه مطلب

برای تجربه بهترین نتایج لیزر موهای زائد، به این عوامل تاثیرگذار دقت کنید:

  • رنگ پوست
  • رنگ و جنس مو
  • برند دستگاه لیزر
  • چرخه رشد و ریزش مو زائد و هر عاملی که این نظر رو بر هم بزند
  • تجربه اپراتور لیزر
  • مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد
  • انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا