فِراری لیزر موهای زائد رو بشناسید! دستگاه لیزر پوست روشن، گندمی، سبزه، تیره

بهترین دستگاه لیزر برای پوست روشن چیست؟

می دونی مردم از کدوم دستگاه لیزر بیشترین رضایت رو دارند؟ اگه دنبال برندی با شرایط زیر هستی، حتما مدیواستار اسکلپیون رو انتخاب کن.

  • به تیپ پوست و موهات با هر رنگ و جنسی بخوره
  • به هیچ عنوان برگشت مو زائد نداشته باشه
  • عوارض لیزرهای دیگه مثل درد، التهاب، سوختگی، لک و تغییر رنگ پوست رو نداشته باشه
  • منو کامل مخصوص مو نازک و کرکی داشته باشه
  • چند دور لیزر در شات بزنه 
  • بی حسی نخواد 
  • هندپیس مربعی داشته باشه که بشه سلفون کشی کرد
  • ظرف چند دقیقه کوتاه کل بدنت رو لیزر کنه
  • تمام نقاط و نواحی رو بدون جا افتادگی لیزر کنه
  • اجازه نده هیچ تغذیه ای به ریشه موهات برسه (باورت میشه این خاصیت رو فقط مدیواستار داره؟)
  • سه طول موج نامرغوب نباشه. با منو دیجیتالی برا همه سفارسی سازی کنه
  • بدون دردترین باشه. منو مخصوص برای تو یا یه نفر که تحمل درد پایینی داره داشته باشه
  • سریع دمای بدن رو با دمای لیزر تنظیم کنه یه جوری که سوختگی اتفاق نیفته
  • سیستم هوشمند خنک کننده 360 درجه داشته باشه
  • و بقیه مزایای شگفت انگیز رو زنگ بزن مرکز شریعتی ازشون بپرس. کافیه پیج اینستاگرام ما
  •  
  • تعتبر الساعة جوهرة حقيقية، فهي تحاكي أناقة الساعة الأصلية بشكل لا تشوبه شائبة. بديل أنيق وبأسعار معقولة لأولئك الذين يبحثون عن جاذبية الساعات الفاخرة.رو ببینی و لذت ببری.
بهترین لیزر پوست روشن سبزه

بهترین لیزر پوست روشن، گندمی، سبزه و تیره

از ما که چند ساله با نتایج انواع دستگاه لیزر رو دیدیم بپرس. پلاتینیوم چینی نامرغوب، با شبه لیزر IPL که بیچاره کردی خودتو! کندلا جدید و قدیمی هر دوتا درد و برای پوست سبزه تا تیره عوارض داره. هر دستگاهی با طول موج اندیاگ پشیمان کننده است! دستگاه سه طول موج نامرغوب فیک هست! موهات برمیگرده و پولت هدر میره!

فقط به این دلیل، برند لیزر مدیواستار بهترینه!

می دونی قیمت خرید این دستگاه چقدر زیاده؟ می خوای یه خونه خوب تو محله بالاشهر تهران بخری؟ پول خرید مدیواستار از اون خونه خیلی بیشتره! برا همینه که اغلب مراکز لیزر ارزون قیمت می خرند و با تبلیغات مردم رو فریب می دهند.  برند لیزر مدیواستار ساخت کشور آلمان، پیشرفته ترین کشور در زمینه ساخت تجهیزات لیزر و پزشکی زیبایی در دنیا است. مدیواستار ساخت کمپانی زایس آلمان، پدر اپتیک جهان، به “فِراری” لیزر موهای زائد شهرت داره. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مدیواستار جایگزین لیزر ان دی یاگ برای پوست تیره

قبل از معرفی دستگاه لیزر مدیواستار، تبلیغات گسترده ای بر استفاده از لیزر ان دی یاگ Nd:Yag برای پوست تیره متمرکز بود (و هنوز هم هست!). اما بر خلاف این تبلیغات، تجربه گران دچار عوارض سوختگی، تغییر رنگدانه پوست، بدرنگ شدن پوست بعد از لیزر و غیره می شدند.
جالب است بدانید همین الان در بسیاری از مراکز از دستگاه لیزرهای ترکیبی ان دی یاگ و الکساندرایت استفاده می شود!
خبر خوش این است که مدیواستار، به کمک طول موج های اختصاصی و اضافه ای که گفتیم، مشکلات عوارض ان دی یاگ رو کاملا برطرف کرده. اشعه لیزر فقط در حد چند میلی متر کوچک در دسته های فوق متمرکز در اسپات سایز مناسب به فولیکول موی زائد و عروق تغذیه رسان آن می تابد. این در حالی ست که در ان دی یاگ انرژی لیزر اینقدر متمرکز نبود، نفوذ بیشتر بود و پوست اطراف آسیب می دید.

لیزر الکساندرایت مناسب برای پوست روشن

بدون شک یکی از مزایای لیزر الکساندرایت به سرعت تکرار بالا و پوشش دهی یک ناحیه گسترده مربوط است. به عبارتی این نوع دستگاه لیزر می تواند طی مدت کوتاهی یک بخش گسترده از پوست را با سرعت بسیار بالایی درمان کند. این موارد باعث شده است که به یکی از سریع ترین فناوری های لیزری تبدیل شود. طول موج لیزر الکساندرایت 755 نانومتر و بیشتر برای پوست های روشن تا نیمه روشن مناسب است.
با این حال، با ظهور نسل های جدید دایود، این تبلیغ که الساندرایت بهتر از دایود است کاملا اشتباه از آب در آمده! امروزه بحث درباره برند دستگاه لیزر مهم تر از بحث بر سر الکس یا دایود است.

لیزر دایود مناسب برای پوست سبزه

تجربه کارشناسان لیزر نسان داده که لیزر دایود برای تیپ پوستی غالب آسیایی ها (گندمی و سبزه) بهتر از لیزر الکساندرایت جواب می دهد.

آیا می دانید مدیواستار طوری طراحی شده که برای انواع پوست روشن، گندمی، سبزه و تیره همزمان نتایج عالی دارد؟!  پالس لیزر، طول موج ها و مختصات دیگر برای انواع پوست و درجه فولیکول مو کاملا قابل سفارشی سازی و تنظیم پذیر هستند.

خلاصه مطلب

درباره ی بهترین دستگاه لیزر پوست روشن صحبت کردیم. فرقی نمی کند چه تیپ پوستی یا رنگ و جنس مویی داشته باشید، لیزر مدیواستار بهترین است.
اگر دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون با هندپیس های مونولیت در همه مراکز یافت نمی شود فقط یک علت دارد: قیمت خرید این دستگاه لیزر قیمت خرید بسیار بالا است؛ همه کلینیک ها از عهده ی تهیه و نگهداری آن بر نمی آیند.

مدیواستار تنها لیزر بدون درد، تنها لیزر مناسب مو کرکی و نازک بدون برگشت پذیری و تنها لیزر با جلسه کوتاه مدت بیست دقیقه ای فول بادی می باشد. با انتخاب این دستگاه، علاوه بر رهایی از موهای زائد، زیبایی، شفافیت و سلامت پوست خود رو تضمین کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا