تجربیات دو کاربر از بهترین مرکز لیزر اسکلپیون در تهران

مرکز لیزر اسکلپیون در تهران

تجربیات دو کاربر از بهترین مرکز لیزر اسکلپیون در تهران

بهترین مرکز لیزر اسکلپیون در تهران کجاست؟
مرکز لیزر اسکلپیون در شمال تهران (مرکز برکه) واقع است

سلام دوستان و سلامت باشید.

لیزر موهای زائد زندگی هزاران نفر را در جهان تغییر داده. در ایران هم سبک زندگی صدها نفر از خانم ها و آقایان با لیزر موهای زائد بهبود یافته.

“من ثنا هستم. پرمویی بدن یک خانم چیز آزار دهنده ایست. می خوای استخر بری باید اول از همه یک عالمه مو رو شیو کنی؛ عروسی و جشن و شادی هم همین طور. پیش از مراسم ازدواجم کلی وقت گذاشتم تا موهای زائد بدنم رو شیو کردم. فکر کردم باید دکتر برم و درمان بشم اما مشکل هورمونی خاصی نداشتم. همسرم از اینکه باید هر چند روز یکبار چشمش به موهای زائد دست و پایم بیافتد شاکی بود.”

“من اون اول ها اطلاعات کافی درباره لیزر پوست و مو نداشتم. فقط می دانستم که یک سری سایت هایی هستند که مراکز لیزر را  با جدیدترین قیمت ها و تخفیف ها معرفی می کنند. چون درباره ی عوارض لیزر شنیده بودم می ترسیدم که مبادا خودمم دچار عوارض سوختگی لیزر شم. برای همین، سعی می کردم فکر لیزر را از سرم بیرون کنم.”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

” از قضا پولی جور شد و خانه جدیدتر و بزرگتری در یک محله بهتری خریدیم. همسایه جدیدم یک خانم بسیار خوش اخلاق کارمند بود به اسم بهار و پیشنهاد کرد به مرکز لیزر نزدیک محل کارش بروم. برای من جالب بود که می گفت لیزر نه تنها هیچ درد و عارضه ای نداشته بلکه از شر موهای زائد پاها و بیکینی و زیر بغل هم برای همیشه خلاص شده.”

خاطره من از بهترین مرکز لیزر اسکلپیون در تهران

” فکر می کنم جزو خوش شانس ها بودم که با بهار خانم آشنا شدم. ایشون یک سایت تخصصی پوست و مو به من معرفی کرد که هر آنچه اطلاعات علمی و درست حسابی درباره ی لیزر موهای زائد می خواستی می تونستی خیلی راحت پیدا کنی. این سایت اسمش تهران اسکین هست و من متوجه شدم که زیر نظر متخصصین پوست و مو و لیزر و جوانسازی اداره میشه. وقتی دیدم یه عالمه کامنت درباره لیزر از کاربرها توی سایت هست خوشحال شدم. کامنت ها خیلی عالی بودن و کارشناسان لیزر تهران اسکین هم خیلی خوب به سوال های کاربرها و مردم جواب داده بودن.”

پاسخ به سوالات متداول درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار

” پیش از اقدام به لیزر موهای زائد بدنم، چند ساعتی در تهران اسکین پرسه زدم؛ و در مورد مراقبت های قبل و بعد از لیزر، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانم ها و از این قبیل اطلاعاتی به دست آوردم.”

” به پیشنهاد بهار همسایه مون، از نزدیک مرکز لیزر برکه رو دیدم و واقعا راست می گفت خیلی تر تمیز و اسم دستگاه شون هم اسکلپیون مدیواستار (بهترین لیزر در اروپا و کشورهای پیشرفته) بود.”

فیلم تجربیات کاربران از مرکز لیزر اسکلپیون برکه تهران

مزایای لیزر اسکلپیون به کندلا، آپوجی و پلاتینیوم سوپرانو…

” زمانی که وارد مرکز لیزر برکه شدم چند خانم مشغول صحبت بودن البته یکی تا از اون ها کار لیزر بیکینی ش آخرین جلسه تموم شده بود. یه خانوم هم منتظر شروع جلسه چهارمش لیزر زیر بغل بود که اصلا هم معطل نشد. از اولی سوال کردم که آیا لیزر بیکینی درد و عوارض اینام داشته؟ گفتش که با دستگاه اسکلپیون نه تنها هیچ درد، تورم و قرمزی نداشته بلکه هیچ لرزشی هم موقه برخورد امواج لیزر احساس نکرده.”

” به تجربه خانم دیگه ای، قبلا لیزر کندلا انجام داده بود و نتیجه خوبی نگرفته بود چون پوستش سبزه بوده اما با اسکلپیون خیلی راضی بود. من متوجه شدم که لیزر اسکلپیون بر خلاف لیزرهای آپوجی پلاس و پلاتینیوم برای همه نوع پوست و مو جواب میده.”

لینک ده مزیت برتر اسکلپیون به لیزرهای دیگر

لیزر اسکلپیون: پوست تیره، سبزه و گندمی، موی نازک، کرکی

هر لیزر الکس یا دایودی (به غیر از لیزر اسکلپیون) در بهترین حالت برای پوست روشن و موهای ضخیم خیلی بهتر جواب می دهد. به عبارتی، تا قبل از ورود لیزر اسکلپیون، افرادی که پوست های تیره، گندمی و سبزه داشتند از لیزر مایوس می شدند. افرادی با موهای کرکی، نازک و روشن نیز چندان دل خوشی از لیزر موهای زائد نداشتند. اما با ورود لیزر اسکلپیون، تمامی مشکلات لیزر موهای زائد برطرف شده و امکان ندارد فردی بدون نتیجه از مرکز لیزر بیرون برود. البته فراموش نکنیم که قبل از هر چیزی باید از نظر پزشکی و حساسیت های پوستی مادگی لیزر را داشته باشید.

لینک زیر بیش از صد کامنت از افرادی را نشان می دهد که در بهترین مرکز لیزر اسکلپیون به نتیجه دلخواه خود رسیده اند (کامنت ها در پایین صفحه جدید).

تجربیات لیزر موهای زائد در بهترین مرکز اسکلپیون

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران و ایران

خواننده عزیز، مراکز و شعبه های لیزر پوست و مو در اغلب شهرهای ایران و منطقه های تهران در سایت تهران اسکین معرفی شده اند. این شعبه ها از بهترین دستگاه های لیزر و متخصصین بسیار با تجربه لیزر پوست و مو برخوردار هستند.

لینک بهترین مراکز لیزر موهای زائد و لیزر پوست و مو در تهران و شهرهای ایران

 

بهترین تخفیف ها و قیمت لیزر موهای زائد با اسکلپیون

دوستان عزیز، لینک زیر لیست جدیدترین قیمت ها و بهترین تخفیف های لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه را نشان می دهد:

جدیدترین قیمت ها و بهترین تخفیف های لیزر اسکلپیون

اطلاعات تماس با بهترین مرکز لیزر اسکلپیون در تهران

 

ش تماس با مرکز برکه: 09027610748
اینستاگرام مرکز لیزر برکه: berkelyzerr
لینک تماس با مرکز لیزر برکه(اسکلپیون، فیس آپ...)

مریم اکبری زاده

دپارتمان پژوهشی سایت تخفیف لیزر

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا