بهترین دستگاه لیزر برای پوست های تیره | دستگاه الکساندرایت اندیاگ nd-yag

با رشد روز افزون تکنولوژی لیزر موهای زائد ، تکنیک ها و انواع دستگاه های جدید و مدرن پا به این عرصه گذاشته اند. با وجودی که لیزر موهای زائد در حال حاضر به عنوان یک روش نیمه دائمی در از بین بردن موهای زائد مورد تایید ادراه غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است ، اما تعداد جلسات درمان، رنگ مو و پوست شما و دستگاه مورد استفاده در طول درمان نیز می تواند در دستیابی به کاهش هر چه بیشتر موهای زائد بسیار موثر باشد.

همه پزشکان و مراکز لیزر از یک دستگاه لیزر استفاده نمی کنند. به همین دلیل آگاهی داشتن از روش ها و دستگاه های موثر در امر لیزر موهای زائد می تواند پیش از اقدام جهت شروع درمان لیزر بسیار موثر باشد. تیپ پوستی برای لیزر نیز بسیار حائز اهمیت است. اغلب دستگاه های لیزر موجود در بازار برای تیپ های پوستی روشن تا متوسط تهیه شده اند. از اینرو بسیاری از مراکز قابلیت ارائه خدمات به افراد دارای پوست تیره و سبزه را ندارند. خوشبختانه مرکز لیزر ما مجهز به چندین دستگاه لیزر ، از جمله دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره می باشد تا نیاز همه شما عزیزان را مرتفع سازد.

دستگاه لیزر nd-yag یا اندیاگ (Nd:YAG)، مناسب ترین گزینه برای لیزر موهای زائد در افراد دارای تیپ پوستی تیره و سبزه در جدول مقیاس فیتزپارتریک محسوب می شوند. در این مطلب ما علاوه بر تشریح کامل دستگاه لیزر اندیاگ برای پوست های تیره به معرفی بهترین مرکز لیزر nd yag نیز پرداخته ایم. پس این مطلب را از دست ندهید و آن را تا انتها مطالعه فرمایید.

 

دستگاه اندیاگ (Nd:YAG)

دستگاه الکساندرایت اندیاگ nd-yag

افراد دارای پوست تیره اغلب تمایلی به انجام لیزر موهای زائد ندارند؛ زیرا همیشه شنیده اند که لیزر بر روی پوست های تیره اثری ندارد یا منجر به بروز آسیب پوستی می گردد. اما واقعیت این است که پیشرفت های اخیر در تکنولوژی و دستگاه های لیزر، این امکان را برای تمام تن های پوستی و نوع مو فراهم کرده است که قابلیت درمان لیزر موهای زائد را داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در حال حاضر، سه تکنولوژی لیزری که به طور امن و موثر همگی تن های پوستی تیره را درمان می کند ، لیزر های اندیاگ (Nd:YAG)، دایود (Diode) و پلاتینیوم سوپرانو (Soprano Platinum) می باشند.

دستگاه لیزر nd-yag یا اندیاگ ، جدید ترین دستگاه لیزری است که به منظور لیزر موهای زائد در پوست های تیره مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این دستگاه با طول موج 1064 نانومتری ، امکان نفوذ به لایه های عمیق تر پوست را با مستقیم مورد هدف قرار دادن فولیکول های مو و بدون آسیب رساندن به اپیدرم بیشتر از هر دستگاه لیزر دیگری فراهم ساخته است. این نفوذ عمیق تر ، این امکان را برای پوست های تیره ایجاد می کند که بدون اثر گذاشتن بر روی رنگ دانه های تیره پوست، به طور ایمن و بی خطر درمان شوند.

اصول لیزر nd yag ، بر پایه قابلیت فوق العاده ای در تشخیص رنگدانه پوست و مو است که به طور موثری مو را در هر تن پوستی ای از بین می برد. از آنجایی که لیزر اندیاگ، بلند ترین پرتو نور را داراست، به پالس های کمتری جهت رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است. این بدان معناست که تعداد جلسات لیزر کمتری لازم است، ناراحتی کمتری متحمل می شوید و خطر بروز عوارض کاهش می یابد.

 

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه

بهترین دستگاه لیزر برای پوست های تیره

چنانچه پوست تیره ای دارید و لیزر الکساندرایت nd yag را جهت لیزر موهای زائد خود انتخاب کنید، بدون هیچ نگرانی ، آسیب و عوارضی می توانید شاهد همان نتیجه ای باشید که در پوست های روشن حاصل می شود. اگر چه در پوست های تیره احتمال بروز هیپرپیگمانتاسیون (لک های تیره پوستی) و هیپوپیگمانتاسیون (لک های روشن پوستی)، سوختگی یا آسیب ناشی از لیزر موهای زائد وجود دارد ، اما در صورت درمان با این دستگاه لیزر، هیچ یک از این خطرات شما را تهدید نخواهد کرد. این بدان خاطر است که تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه نسبت به رنگ و ملانین حساس می باشد و به آن واکنش می دهد. به بیان دیگر، می تواند به طور دقیق و بدون آسیب به بافت اطراف ، به فولیکول های مو نفوذ کند. از اینرو دستگاه لیزر مناسب برای پوست گندمی ، سبزه و تیره به طور قطع لیزر اندیاگ است.

لیزر موهای زائد برای انواع پوست های تیره

در صورتی که پوست تان تیره است، یکی دیگر از مواردی که بسیار اهمیت پیدا می کند این است که به یک مرکز معتبر با دستگاه های پیشرفته و متخصصی با تجربه مراجعه کنید. این امر از آن جهت مهم است که تنها در صورتی شاهد نتایج فوق العاده لیزر موهای زائد خواهید بود که فرایند توسط یک متخصص با تجربه و با استفاده از نوع لیزر مناسب بر روی شما صورت گیرد. چنانچه دستگاه بر روی تنظیمات اشتباه تنظیم شود، موهای زائد زیادی از بین نخواهد رفت. بدتر از آن این که در نهایت با سوختگی ، هیپرپیگمانتاسیون و یا حتی افزایش رشد موهای زائد مواجه می شوید. به همین دلیل ، انتخاب یک مرکز معتبر از عناصر مهم در حصول نتیجه لیزر موهای زائد بر روی پوست های تیره محسوب می شود.

 

تعداد جلسات مورد نیاز برای دستگاه لیزر اندیاگ

دستگاه اندیاگ

افراد دارای پوست تیره به طور میانگین به 5 جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارند تا موهای زائد شان به طور دائم کاهش یابد. اما این تعداد در افراد مختلف متفاوت است و ممکن است فردی به جلسات کمتر و فردی به جلسات بیشتری نیاز پیدا کند.

 

نتیجه لیزر با دستگاه لیزر اندیاگ

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه

هیچ شکی در این وجود ندارد که لیزر موهای زائد ، یک راهگشای دائمی و مناسب برای کاهش موهای زائد محسوب می شود. لیزر موهای زائد به دلیل امنیت و رویکردی که در کاهش دائمی موهای زائد دارد ، به نسبت سایر روش ها از جمله اپیلاسیون ، استفاده از ژیلت و موچین و الکترولیز یک روش ارجح به شمار می رود. شاید در گذشته این امر تنها برای افراد دارای پوست روشن با موهای تیره میسر بود ، اما پیشرفت های تکنولوژی ، امروزه این امکان را برای افرادی که پوست تیره ای دارند نیز میسر کرده است. چنانچه فرایند لیزر موهای زائد در یک مرکز حرفه ای و توسط یک متخصص با تجربه و تنظیمات متناسب دستگاه لیزر انجام شود ، چه بر روی پوست های روشن و چه تیره تنها در عرض چند جلسه نتایج دائمی و چشمگیری در بر خواهد داشت.

 

قیمت دستگاه لیزر اندیاگ | هزینه لیزر یاگ

دستگاه لیزر مناسب برای پوست گندمی

هزینه لیزر موهای زائد پا بسته به میزان گستردگی موی زائد موجود روی دست ، تعداد جلسات مورد نیاز و ضخامت مو متفاوت است. اما در نهایت ، با کاهش دائمی موی زائد در این ناحیه دیگر نیازی به خرید ژیلت ، کرم های موبر ، ورق های اپیلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نیست هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان ، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است. شایان ذکر است، از آنجایی که لیزر موهای زائد، یک فرایند زیبایی است، تحت پوشش بیمه های درمانی قرار ندارد.

جهت اطلاع دقیق از هزینه لیزر با دستگاه اندیاگ به این صفحه مراجعه کنید.

 

بهترین دستگاه لیزر خانگی برای پوست های تیره

دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره

متاسفانه تا امروز، هیچ گونه دستگاه لیزر خانگی مناسبی که در پوست های گروه 6 یا همان پوست های سبزه و تیره موثر باشد به ثبت نرسیده است. همچنین یافتن لیزر خانگی با فناوری اندیاگ نیز کار آسانی نیست.

بسیاری از دستگاه های لیزر خانگی مجهز به سنسور تشخیص رنگ هستند و اگر در تقسیم بندی انواع پوست، پوست شما تیره از 6 باشد، دستگاه به طور خودکار قفل می شود و کار نمی کند.

در صورت لیزر موهای زائد تیره تر از 6، پوست شما در معرض خطرات و عوارض جدی و دائمی مانند هیپوپیگمانتاسیون (تیرگی دائمی پوست، سوختگی و ایجاد اسکار می گردد.

بنابراین چنانچه درصدد لیزر کردن موهای زائد خود هستید ، بار دیگر تاکید می کنیم که تنها به یک مرکز لیزر معتبر دارای دستگاه لیزر مناسب برای پوست گندمی ، سبزه و تیره مراجعه کنید تا هم از نتیجه نهایی آن لذت ببرید و هم خطرات و عوارض جانبی آن را به حداقل برسانید.

 

بهترین مرکز لیزر در قیطریه | مرکز لیزر nd yag

تخفیف های لیزر موهای زائد
مرکز لیزر nd yag

چنانچه به دنبال یک مرکز لیزر خوب و با اطمینان در تهران هستید که قادر باشد پروسه لیزر را بر روی پوست تیره شما انجام دهد به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران – قیطریه ، خدمات لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

laseraway

hairfreelife

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا