جراحی بالا کشیدن سینه یا ماستوپکسی را بیشتر بشناسید!

جراحی بالا کشیدن سینه

جراحی بالا کشیدن سینه چیه و چطوری انجام میشه؟!

یک زن در طول زندگی اش، دوره های مختلفی را از سر می گذراند! اولین عادت ماهیانه، اولین باری که تبدیل به یک زن خواهد شد، اولین باری که باردار می شود و اولین زایمان!

هر یک از این دوره های زندگی با تغییرات هورمونی وسیعی همراه است! طبیعی است که در طول این دوره ها بدن زن تا حد خیلی زیادی دچار تغییر شود. به همین علت است که عوارض هر یک از این دوره ها، بر روی بدن زن باقی می ماند.

  • یکی از دوره های به خصوص زندگی زن، دوران شیردهی است. در طول این دوره، طبیعتا پستان ها بزرگ تر می شوند و تا حدی حالت افتاده پیدا می کنند. بعد از اتمام این دوره، متاسفانه خیلی از سینه ها به حالت اولیه ی خود برنمی گردند و سال به سال بر افتادگی آن ها اضافه خواهد شد.
جراحی بالا کشیدن سینه
جراحی بالا کشیدن سینه

در چنین شرایطی است که جراحی بالا کشیدن سینه یا همان ماستوپکسی مطرح می شود!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اما آیا می دانید که این جراحی چیست و چگونه انجام می شود؟ در این مقاله از وب سایت لیزر دیسکانت می خواهیم به سراغ همین مسئله برویم و شما را با جراحی بالا کشیدن سینه یا همان لیفت سینه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ماستوپکسی چیست؟

ماستوپکسی در واقع نوعی جراحی است که در طول آن، پوست اضافه ی سینه برداشته می شود و بافت های پیرامونی سفت تر خواهند شد. این جراحی ممکن است برای هر کسی با هر شرایطی صورت بگیرد.

به عنوان مثال در سینه زنان جوان، تنها ایراد کار این جاست که به خاطر افتادگی سینه ها، نوک سینه به سمت پایین رفته است. در چنین شرایطی کافیست که جراح نوک سینه ها را به وسط پستان، جایی که باید باشد برگرداند.

ماستوپکسی برای چه کسانی پیشنهاد می شود؟

خیلی از زنان می توانند این جراحی را انجام بدهند اما به طور کلی، جراحی لیفت سینه یا همان جراحی بالا کشیدن سینه ها برای افراد زیر مناسب تر است:

  • زنانی که در اثر بارداری و شیردهی، دچار افتادگی سینه شده اند.
  • زنانی که به خاطر افزایش سن، دچار افتادگی سینه شده اند.
  • زنان جوانی که به طور مادرزادی، سینه های افتاده و شُلی دارند.
  • زنانی که سینه های نامتقارن دارند.
  • زنانی که نوک سینه های آن ها به سمت پایین است
  • تمام زنانی که به دنبال زیبایی سینه و سفت شدن آن ها هستند.

جراحی بالا کشیدن سینه

لیفت سینه می تواند اثرات خیلی خوبی روی ظاهر و اندام زنانه بگذارد. شاید به همین دلیل است که سالانه زنان زیادی به دنبال جراحی بالا کشیدن سینه می روند.

عوارض جراحی ماستوپکسی چیست؟

همان طور که می دانید جراحی بالا کشیدن سینه یا همان ماستوپکسی در واقع تحت بیهوشی انجام می شود. بنابراین ممکن است عوارض را در پی داشته باشد که به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • زخم ها بهبود پیدا نمی کنند.
  • عفونت روی زخم
  • خونریزی
  • تورم لخته های خون زیر بافت سینه
  • بی حس شدن نوک سینه
  • عدم تقارن سینه ها
  • در برخی مواقع نوک سینه به طور کامل یا نصفه از بین می رود.
  • نیاز به جراحی مجدد
  • تجم مایعات در زیر پوست سینه

جراحی بالا کشیدن سینه

لیفت سینه بدون جراحی

اما صرف نظر از جراحی بالا کشیدن سینه، روش های غیر جراحی زیادی نیز وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید سینه ها را لیفت کنید. برخی از این روش های غیر جراحی شامل موارد زیر است:

  • لیفت سینه با نخ

یکی از رایج ترین روش های لیفت سینه، استفاده از نخ های جذب شونده هستند. این نخ ها امروزه برای لیفت بینی، گونه و پلک ها نیز به کار می آیند و طبیعی است که برای بالا کشیدن سینه ها نیز استفاده شوند.

  • در این روش از نخ های با جنس خاص استفاده می شود که بعد از مدتی جذب می شوند. گرچه این روش نیز نوعی جراحی به حساب می آید اما میزان تهاجم خیلی کمتری دارد و دوره ی نقاهت آن نیز کوتاه تر است.

برای انجام این جراحی، ابتدا پزشک متخصص، نقاطی را روی سینه مشخص می کند و سپس با استفاده از یک سری ابزار خاص، نخ ها را به سینه وصل کرده و بالا می کشد. جنس این نخ ها به صورتی خواهد بود که ضد حساسیت باشند و آلرژی ایجاد نکنند.

  • لیفت سینه با لیزر

یکی دیگر از روش های بالا کشیدن سینه، استفاده از دستگاه های لیزر است. به طور کلی به خاطر این که جراحی بالا کشیدن سینه می تواند عوارض زیادی داشته باشد، خیلی از افراد ترجیح می دهند به دنبال روش های ساده تر و کمتر تهاجمی باشند تا به این ترتیب درد ناشی از این عمل جراحی را کاهش بدهند.

یکی از این روش ها، استفاده از لیزر است. در طول این پروسیجر، اشعه های لیزر به پوست سینه برخورد می کند و آن را منقبض خواهد کرد. در نتیجه به نظر می آید که سینه ها سفت تر شده اند. اما باید بدانید که لیفت سینه با لیزر، به هیچ وجه جایگزین عمل هایی مثل ماستوپکسی نخواهد شد و تنها می توانند مکمل جراحی بالا کشیدن سینه به حساب بیایند.

هزینه لیفت سینه با لیزر

خیلی از افراد به خاطر هزینه های بالای جراحی لیفت سینه، به سراغ روش های جایگزینی مثل لیفت سینه با لیزر می روند اما باید بدانید که این روش ها ممکن است در طول چند جلسه انجام شوند و خطرات مخصوص به خود را هم خواهند داشت.

در نتیجه توصیه می کنیم که برای رفع نواقص و مشکلات مربوط به افتادگی سینه ها، جراحی بالا کشیدن سینه یا همان ماستوپکسی را در نظر داشته باشید.

هزینه عمل بالا کشیدن سینه

اگر می خواهید از جراحی ماستوپکسی برای رفع افتادگی سینه ها استفاده کنید، توصیه ی اصلی ما این است که به سراغ یک جراح ماهر و خبره بروید. بافت سینه ها، حساس است و ممکن است در اثر عدم دقت، به طور کلی دچار آسیب شود.

بنابراین با صرف یک هزینه ی معقول می توانید به نتیجه ای مشخص و خوب دست پیدا کنید.

مرکز زیبایی شمال تهران با در اختیار داشتن یکی از بهترین جراحان سینه در کشور، می تواند نتیجه ی فوق العاده ای از ماستوپکسی به دست آورد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه عمل بالا کشیدن سینه به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما در این زمینه صحبت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا