تخفیف لیزر | پیشنهادی ویژه برای دانشجویان!

تخفیف لیزر

تخفیف لیزر

حتی فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی هم گاهی اوقات تخفیف می گذارند، چه برسد به مراکز زیبایی. اصولا هرچه قدر قیمت یک خدمات یا کالا بالاتر باشد مردم به تخفیف برای آن راغب ترند.اما این جمله نباید اجازه دهد که با خودتان فکر کنید لیزر درمان گرانقیمتی است(در ادامه بیشتر در این خصوص با شما صحبت خواهیم کرد.)
تخفیف ها عموما دوره ای، فصلی یا به طور کلی مناسبتی هستند. تقریبا تمام مراکز لیزر و زیبایی به مناسبت های مختلف مانند اعیاد تخفیف های ویژه ای در نظر می گیرند. اما جدای از تخفیف های مناسبتی، کم پیدا می شوند مراکزی که با درنظر گرفتن شرایط اقشار خاص تخفیف های ویژه ای برای این عزیزان در نظر بگیرند.
در این مقاله قصد داریم تا با شما در مورد تخفیف دانشجویی لیزر بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تخفیف لیزر
تخفیف لیزر

تخفیف دانشجویی لیزر

دانشجوها قشر محبوب و دارای جایگاهی ویژه در میان مردم هستند. فرهنگ رایج در میان مردم نوع دوست ما که حتی گاهی پا را از عرف فراتر گذاشته و به قوانین هم راه پیدا می کند، همیشه مشتمل بر حمایت از دانشجو بوده است. دانشجو ها معمولا از مزیت های تخفیفی زیادی مانند تخفیف های حمل و نقل و عمومی، موزه ها و مراکز فرهنگی و تفریحی و غیره بهره مند هستند.
مراکز زیبایی و لیزر هم می توانند از این قاعده مستثنی نباشند. هرچند مراکز زیادی نیستند که تخفیف های دانشجویی برای خدمات لیزر ارائه می کنند. در واقع باید گفت که تعداد این مراکز انگشت شمارند. اما به هرحال وجود دارند و این اخلاق را همیشه رعایت می کنند که باید به دانشجو ها به عنوان قشری کم درآمد کمک نموده و از آنان حمایت کرد.

در این راستا مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران در کنار تعرفه های عمومی مناسب و به صرفه، تخفیف های ویژه ای هم مختص دانشجوهای عزیز در نظر گرفته تا این عزیزان هم بتوانند به خوبی از مزیت های لیزر موهای زائد بهره مند شوند. این مرکز با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های مختصص در کنار بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران هم هست. شما می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما لیست کامل تعرفه ها و تخفیف های دانشجویی مرکز ما را مشاهده کرده و برای اخذ نوبت لیزر اقدام فرمایید.
تخفیف لیزر
تخفیف لیزر

مزیت های لیزر

دوره دانشجویی بهترین سن برای لیزر کردن موهای زائد است. چراکه فرد از نظر جسمی به بلوغ کامل رسیده و به لحاظ شرایط روحی و روانی زیبایی ظاهری می تواند تاثیر چشمگیری در میزان اعتماد به نفس او و کیفیت روحی زندگیش داشته باشد.
لیزر کردن موهای زائد می تواند شما را برای همیشه و تا آخر عمر از شر رشد مجدد موهای زائد ناحیه تحت درمان خلاص کند و پوستی شفاف و صیقلی به شما عزیزان عرضه دارد. دلیل این امر هم به خاطر آن است که وقتی موها را لیزر می کنید موها از ریشه نابود شده و کم کم منافذ پوستی که جای ریشه ها بود بسته می شوند.
با لیزر کردن موهای زائد پوستتان درست مانند مدل ها و بازیگران معروف هالیوودی می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

کدام نواحی بدن را می توان لیزر کرد؟

هنوز هم خیلی ها باور دارند که لیزر موهای زائد مختص پاهاست و بهترین نتیجه را در این ناحیه می دهد. این باور ناقص و به تعبیری اشتباه است. چراکه تقریبا موهای زائد تمام نواحی بدن را می توان لیزر کرد. از صورت گرفته تا انگشتان پا.
تنها ناحیه ای از بدن که لیزر برایش خطرزا است، نواحی اطراف چشم است. درغیر اینصورت حتی تا موهای گوش را هم می توان لیزر نمود.

خطر لیزر

خیلی ها باور دارند که لیزر ریسک ابتلا به سرطان دارد. این باور هم رایج است که مردم فکر می کنند لیزر ناحیه بیکینی می تواند موجب ناباروری فرد گردد. همه این شایعات در حالی است که لیزر طبق اعلام و تایید FDA آمریکا یکی از ایمن ترین و کم خطرترین درمان هاست.
کمتر از همه هم احتمال سرطانزا بودن و نابارور کننده بودن لیزر است. چراکه لیزر مانند اشعه ایکس یا اولتراسوند نیست که از بدن عبور کند. بلکه اشعه مستقیمی است که فقط می تواند تا عمق ریشه های مو در پوست نفوذ نماید. اشعه لیزر در حقیقت مجموعه ای پرتوهای نوری پرقدرت است که عملکردش بر اساس ایجاد حرارت و سوزاندن فولیکول های داخل ریشه ها است.
فولیکول ماده ای طبیعی و موجود در بدن است که عامل اصلی برای رشد مو محسوب می شود.

تخفیف لیزر
تخفیف لیزر

آیا لیزر واقعا تاثیر دائمی دارد؟

بله. اما اگر به درستی و به صورت کامل انجام شود.
لیزر درمانی است که برای نتیجه گرفتن از آن باید صبور باشید. این درمان دوره ای است که و جلساتش حداقل یک ماه با هم فاصله دارند. برای تکمیل این دوره هم حتما باید تمام جلسات را به صورت منظم در تعداد 6 تا 12 جلسه( بسته به شرایط هر فرد) انجام دهید.
اما حتی بعد از تکمیل دوره هم نباید با خودتان فکر کنید که موهای زائد برای همیشه از بین رفته اند. رشد مو یک فرآیند طبیعی است و توقف رشدشان برای بدن یک آسیب تلقی می شود. پس طبیعی است که دوباره بدن تمایل به تولید موی زائد داشته باشد.
به همین دلیل برای تثبیت تاثیر لیزر باید به مدت چهار تا پنج سال جلسات تکمیلی انجام دهید. جلسات تکمیلی فاصله شش ماه تا یکساله از هم دارند و تعدادشان محدود است. دلیل انجام آن هم فقط برای عادت بدن به عدم تولید مو و تثبیت اثر لیزر انجام شده است.

قیمت لیزر موهای زائد

وعده کرده بودیم که در این مورد هم با شما صحبت خواهیم کرد. اگر دنبال یک متر و معیار مناسب برای قیمت لیزر می گردید همان اطلاعات درج شده در صفحه تماس با ما برایتان کافی خواهد بود. اما مهمترین نکته ای که باید در مورد لیزر بدانید شرایط پرداخت آن است. همانطور که احتمالا خودتان می دانید هزینه لیزر برای هر ناحیه با ناحیه دیگر متفاوت است که این به بزرگی و حساسیت ناحیه تحت درمان بستگی دارد.
از آنجایی که لیزر یک درمان جلسه به جلسه است، هزینه اش هم باید به همین صورت دریافت شود. یعنی عملا به صورت قسط بندی شده. اگر با مرکزی مواجه شدید که از شما تقاضای هرگونه پیش پرداخت برای جلسات بعدی را داشت به آن اعتماد نکنید.

تخفیف لیزر
تخفیف لیزر

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا