بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران چطور جاییه؟!

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران را می شناسید؟ با روش های مختلف پیکرتراشی آشنا هستید؟!

داشتن یک اندام زیبا و متناسب، سال هاست که به دغدغه ی خیلی از بانوان و اقایان تبدیل شده است. تقریبا از زمانی که بحث مدرنیته وارد جامعه ی جهانی شد و تصویر ایده آل از اندام انسانی در اذهان عمومی شکل گرفت، همه دلشان می خواست که به این تصویر ایده آل نزدیک شوند.

اما روی دیگر سکه، اضافه وزنی است که خیلی ها را درگیر خود کرده است. آمارها نشان می دهد که در کشور مدرنی مثل آمریکا؛ جمعیت خیلی زیادی درگیر چاقی و اضافه وزن هستند. سبک زندگی ناسالم و تغذیه ی نادرست می تواند از عوامل ایجاد این مشکل باشد.

اما در این مطلب از وب سایت لیزر دیسکانت می خواهیم به سراغ مبحث پیکرتراشی برویم و یکی از بهترین مراکز پیکرتراشی را معرفی کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بنابراین اگر می خواهید که اضافه وزن سمج خود را از بین ببرید و به فکر انجام عمل پیکرتراشی هستید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران
بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

پیکرتراشی چیست

پیکرتراشی همان طور که از نامش نیز پیداست؛ نوعی پروسیجر زیبایی است که منجر می شود تا افراد به اندام ایده آل خود دست پیدا کنند. البته ماجرا به همین سادگی نیز نیست و گاهی پیکرتراشی شامل جراحی های پیچیده ای مانند لیپوساکشن و …نیز خواهد بود.

اما به طور کلی منظور از پیکرتراشی، رفع چربی های اضافه ای است که در گوشه و کنار بدن جا خوش کرده اند.

نکته ی بسیار مهمی که در مورد انتخاب نوع پیکرتراشی باید مورد توجه قرار بگیرد، میزان چربی هاست. گاهی هیچ راه دیگری جز انجام جراحی پیکرتراشی با لیپوساکشن باقی نمی ماند.

 

لیپوساکشن

در طول این روش، بیمار در ابتدا بیهوش می شود و سپس با توجه به نیاز، چربی های اضافه ی وی برداشته خواهد شد. عوارض ناشی از لیپوساکشن برای خیلی از بیماران زیاد است. گاهی عوارض بیهوشی نیز گریبان گیر فرد خواهد شد. اما باید بدانید که این پروسیجر تنها راهکار افرادی است که چربی های اضافه ی زیادی دارند و با روش های عادی تر نمی توان اقدام به رفع آن ها کرد.

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

لیپوماتیک

روش دیگری هم برای پیکرتراشی وجود دارد که با نام لیپوماتیک شناخته می شود و این روزها محبوبیت خیلی زیادی میان افراد مختلف پیدا کرده است. در این روش با استفاده از یک لوله به نام کانولا، به داخل چربی های بدن نفوذ کرده و آن ها را بیرون می کشند. این روش میزان تهاجم کمتری نسبت به جراحی لیپوساکشن دارد و بیمار در همان روز بعد از اتمام عمل می تواند به خانه برگردد.

در ضمن باید اشاره کنیم که عوارض جانبی این نوع پروسیجر خیلی کمتر است و به همین دلیل، خیلی از افراد با چاقی متوسط به سراغ انجام آن می روند.

پیکرتراشی بدون جراحی

اجازه بدهید از همان ابتدا در مورد این موضوع صحبت کنیم و بگوییم که پیکرتراشی بدون جراحی صرفاً مناسب افرادی است که چربی های موضعی کمی دارند. روش های زیادی برای رفع چربی های موضعی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

اندولیفت

در میان تمام روش های پیکرتراشی بدون جراحی، اندولیفت گل سرسبد است. چرا که بدون درد و عوارض می تواند چربی های موضعی را برطرف کرده و بهترین نتیجه ی ممکن را برای فرد به دست آورد. اندولیفت در واقع نوعی دستگاه است که با استفاده از طول موج های خیلی کوتاه، می تواند به چربی های زیر پوستی نفوذ کرده و آن ها را از بین ببرد.

فراموش نکنید که بعد از جلسات درمانی با اندولیفت باید مایعات فراوان میل کنید تا چربی ها به تدریج دفع شوند. در ضمن باید اشاره کنیم که این روش تنها برای کسانی مناسب است که چربی های موضعی مختصری دارند. برای کسانی که بیش از اندازه چاق محسوب می شوند، همان روش های لیپوساکشن و لیپوماتیک اثرگذاری بهتری دارد.

مزایای اندولیفت شکم

  • مهم ترین مزیت این دستگاه لیزر، این است که نیازی به بیهوشی نخواهد داشت و بلافاصله بعد از اتمام جلسه ی درمانی می توانید به منزل برگردید
  • فاقد درد و قرمزی است
  • دقت بالایی در رفع چربی های موضعی دارد و اثرگذار است.
  • در قیاس با جراحی، هزینه اندولیفت خیلی کمتر است و کاملا به صرفه می باشد.
  • بیشتر بیماران تنها به یک جلسه ی درمانی احتیاج خواهند داشت.

تمام این مزایا باعث شده است که بیشتر افرادی که چاقی مختصری دارند به سراغ این روش از پیکرتراشی بدون جراحی سوق پیدا کنند.

اما حالا که با انواع روش های پیکرتراشی آشنا شدید، بد نیست در مورد یکی از بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران نیز صحبت کنیم:

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، سال هاست که فعالیت حرفه ای دارد و هزاران بیمار را درمان کرده است. از درمان هایی مانند لیزر موهای زائد گرفته تا جراحی های مختلف زیبایی مانند رینوپلاستی! در این میان پیکرتراشی با جراحی و بدون جراحی نیز یکی از فعالیت های اصلی مرکز است. شما می توانید بهترین نتیجه ی ممکن را از درمان خود بگیرید و با کمترین عوارض ممکن دست و پنجه نرم کنید.

کافیست سری به صفحه ی تماس با ما بزنید و به صورت رایگان، با همکاران ما در این مرکز صحبت کنید. آن ها شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

هزینه پیکرتراشی در تهران

هزینه ی پیکرتراشی در بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران، بستگی زیادی به نوع پروسیجر دارد. گاهی مواقع لازم است از جراحی هایی مثل لیپوساکشن استفاده شود که طبیعتا هزینه های زیادی در بر خواهد داشت و باید بدانید که شرکت های بیمه نیز آن ها را پوشش نمی دهند.

گاهی از روش های کمتر تهاجمی مثل لیپوماتیک استفاده می شود که در قیاس با لیپوساکشن ارزان تر است اما به درد تمام بیماران نمی خورد و باید با مشورت پزشک متخصص لحاظ شود.

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

درمان اندولیفت نیز ارزان ترین شیوه از درمان های پیکرتراشی است که محبوبیت خیلی زیادی دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه اندولیفت با همکاران ما در تماس باشید.

پیج بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران

اگر نیازمند مشاهده ی نمونه کارهای مرکز زیبایی شریعتی هستید، می توانید سری به پیج اینستاگرام این مرکز به آدرس @laser.shariati بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا