یک مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران با کیفیت و قیمت عالی!!

مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

” من در محله قلهک زندگی میکنم. وقتی این مسئله را به مردم می گویم اولین تصوری که به ذهن خیلی ها می رسد این است که حتما وضع مالی خودم و خانواده ام باید خیلی خوب باشد. اما اتفاقا برعکس این ماجرا واقعیت دارد! چطور ممکن است؟ خب قضیه این است که پدربزرگ من سالها پیش زمانی که منطقه قلهک چیزی به جز زمین های خشک ناآبد نبوده قطعه ای زمین به قیمت ارزان در این ناحیه خریده و خانه ای ساخته. اصلا انتظارش را نداشته است که این محله بخواهد روزی به یکی از مناطق به اصطلاح بالاشهر تهران تبدیل شود! از همان موقع هم تا امروز وضع مالی خانوادگی ما تغییری نکرده. سطح درآمدی ما متوسط است و از بالاشهر فقط و فقط هزینه های زیاد زندگی در آن به ما رسیده. شاید فکر کنید مورد من یک استثنا باشد، اما واقعیت این است که خیلی از همسایگان ما هم در محله های اطراف وضعیت مشابهی دارند. آنهم نه فقط در منظقه قلهک، بلکه در همه مناطق شمال تهران. بالاشهر نشینی همیشه به معنی پولدار بودن نیست.”

مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران
مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

این یک مثال واقعی بود که خواندید. حقیقت هم همین است. همانطور که خیلی ها فکر می کنند همه ساکنان مناطق شمال تهران آدم های پولداری هستند، خیلی ها هم فکر می کنند که هر جنس یا خدماتی که در مناطق شمال تهران ارائه می شود باید حتما گران باشد.
من ساکن بالاشهر نیستم و تا مدتی پیش همینطور فکر می کردم. اما وقتی برای کاری در مناطق بالاشهر بودم و مجبور شدم یکی از اجناس روزمره مورد نیازم را از مغازه های آنجا بخرم متوجه اشتباهم شدم. چون فکر می کردم قیمت آن جنس در اینجا باید بسیار بالاتر از قیمت آن در محل زندگی خودم باشد، اما اصلا اینطور نبود. نمی گویم همیشه اینطور است، اما اینکه بخواهید همیشه باور داشته باشید همه چیز در شمال تهران گرانتر از سایر مناطق است، اشتباه است. خیلی از مراکز در این مناطق هستند که تعرفه های قیمیتی شان کاملا منصفانه بوده و حتی از تعرفه های سایر مناطق شهر هم ارزانتر است!
این ماجرا کاملا در مورد لیزر و مراکز آن هم صدق می کند. بله عموم مراکز لیزر و زیبایی شمال تهران تعرفه های گرانتری نسبت به سایر مراکز دارند اما همه شان اینطور نیستند. خیلی از مراکز اتفاقا با کیفیت حاضر در این مناطق قیمت هایی معقول و مناسب برای خدمات لیزر به شما پیشنهاد می کنند.
پس اگر ساکن شمال تهران هستید یا محل کارتان در اینجاست نگران نباشید. لازم نیست برای پیدا کردن یک مرکز لیزر با قیمت خوب به مناطقی که دور از دسترستان هستند فکر کنید. بلکه این مراکز در همسایگی شما حضور دارند.
اما مناسب بودن قیمت های هر مرکز لیزری نباید باعث شود تا به سرعت و بدون تحقیق کافی آن را برگزینید. همیشه یادتان باشد که لیزر با همه ایمنی که دارد یک درمان است و با سلامت پوست و موی شما سروکار دارد. پس مراجعه کردن به یک مرکز بی کیفیت در هر منطقه از شهر می تواند خطر بروز آسیب برای شما داشته باشد.

بهترین مرکز لیزر

با این اوصاف باید دقت داشته باشید که علاوه بر فاکتور قیمت، فاکتور بسیار مهم کیفیت را هم برای انتخاب یک مرکز لیزر در نظر داشته باشید. کیفیت لیزر ناشی از دو چیز است. دستگاه مورد استفاده مرکز و تکنسین لیزر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران
مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه های زیادی برای لیزر کردن موهای زائد وجود دارند. دستگاه هایی که انواع و اقسام آنها با قیمت های مختلف در دسترس هستند. ولی تفاوت این دستگاه هاست که مهم است. بله، یک مرکز لیزر می تواند با قیمت ارزان و در حدود 150 میلیون یک دستگاه لیزر بخرد و شروع به کار کند. اما این دستگاه چه تفاوتی با نمونه های بسیار گرانتر و حدود یک میلیارد تومنی آن دارد؟
واضح است که تفاوت در کیفیت است. علتی وجود دارد که برخی از دستگاه های لیزر گرانتر هستند. قدرت اشعه، دقت اشعه، کنترل پذیری آن، عمر مفید دستگاه، شات های موثر و غیره، همه و همه علاوه بر کیفیت روی قیمت آن هم اثر گذارند. اگر می خواهید یک لیزر واقعا موثر و البته ایمن را تجربه کنید حتما باید با یک دستگاه لیزر مرغوب و با کیفیت آن را انجام دهید. در غیر اینصورت اصلا نباید انتظار گرفتن هیچ نتیه خوبی از لیزر را داشته باشید.
بهترین دستگاه های لیزر که اتفاقا گرانترین ها هم هستند مدل های جدید دایود، الکساندرایت و اسکلپیون هستند. اگر دیدید که مرکز مورد نظر شما به هرکدام از این دستگاه ها(مدل های جدید 2017 به بعد) مجهز است، می توانید به کیفیت کارش تا حد زیادی اطمینان داشته باشید.

تکنسین لیزر

اما بهترین دستگاه های لیزر هم زیر دست یک تکنسین ناشی و ناوارد هیچ فرقی با بدترین دستگاه ها ندارند. از همین منظر هم هست که باید حتما در مورد تخصص و مهارت تکنسین های مرکز لیزر تحقیق کنید. بررسی کیفیت کار تکنسین های یک مرکز کمی دشوار تر از بررسی دستگاه آن است.
برای اینکه متوجه کیفیت کار تکنسین ها مرکز بشوید بهتر است یک جلسه را به صورت مشاوره به مرکز مراجعه کنید و خودتان روند کار تکنسین ها را ببینید. با آنها صحبت کنید و خودتان یک ارزیابی اولیه داشته باشید. همچنین می توانید از افرادی که قبلا به آن مرکز مراجعه کرده اند سوال بپرسید تا مطمئن شوید که کیفیت کار خوبی دارد.

تخفیف لیزر کل بدن

خیلی ها در مورد لیزر کل بدن سوال می پرسند. لیزر کل بدن یا فول بادی از این قرار است که شما به جای لیزر کردن ناحیه به ناحیه بدنتان برای کاهش دائمی رشد موهای زائد، در هر جلسه کل موهای زائد تمام بدن را لیزر می کنید. اگر دوست دارید که بهترین و به صرفه ترین نتیجه را از لیزر بگیرید، لیزر فول بادی می تواند علاوه بر صرفه جوی در وقت، هزینه های لیزر را هم برای شما کمتر کند. چون به هر صورت یک پکیج است . قیمت آن به صورت طبیعی از لیزر کردن ناحیه به ناحیه کمتر تمام می شود.
علاوه بر این تخفیف طبیعی، خیلی از مراکز خوب هستند که تخفیف های دائمی مخصوص اقشار خاص مثل دانشجویان، و دوره های تخفیفی عمومی برگزار می کنند. بهره مندی از شرایط این تخفیف ها می تواند باعث شود تا لیزری هر چه به صرفه تر را پشت سر بگذارید.

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران

 

مرکز لیزر شمال تهران از جمله بهترین مراکزی است که با تکنسین های متخصص و بهترین و جدیدترین دستگاه ها، باکیفیت ترین خدمات لیزر را به شما ارائه می دهد. علاوه بر کیفیت قابل توجه، این مرکز تعرفه هایی معقول و مناسب را به شما پیشنهاد می کند تا فرآیند لیزر برایتان هرچه به صرفه تر تمام شود. برای دیدن لیست قیمت های این مرکز و تماس جهت اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

گردآورنده : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا