مرکز لیزر شمال تهران با قیمت هایی باورنکردنی!

مرکز لیزر شمال تهران

مرکز لیزر شمال تهران

بعد از سال ها عضویت و سر زدن به تالارهای گفتگوی اینترنتی ، به خوبی می دانم که بیشترین سوالات خانم ها، مربوط به خدمات زیبایی است. گاهی می توانید توصیه ها و نصیحت های خیلی خوبی از دوستان مجازی خود بگیرید اما بعضی وقت ها هم ممکن است این توصیه ها شما را به جاهای بدی بکشاند.

به عنوان مثال چند وقت پیش دیدم که خانمی سوال کرده بود بهترین مرکز لیزر شمال تهران کجاست. خیلی از خانم هایی که تجربه ی این درمان را داشتند، بلافاصله ده ها مورد به او معرفی کردند و هرکدام ادعا داشتند که بهترین خدمات را در آن جا دریافت خواهد کرد.

به خاطر کنجکاوی خودم سری به وب سایت مراکز پیشنهادی آن ها زدم (بگذریم که خیلی از این مراکز حتی یک وب سایت خشک و خالی هم نداشتند) . جالب اینجا بود که تقریباً بیشتر کامنت هایی که در مورد خدمات این مراکز ذکر شده بود، منفی بودند. اما متاسفانه خیلی از ما در مورد مراکز زیبایی مورد نظرمان تحقیق چندان زیادی نمی کنیم و انتظار داریم که اولین انتخاب، بهترین انتخاب ما باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر شمال تهران
مرکز لیزر شمال تهران

اما ما چنین باوری نداریم و می گوییم که بهترین مراکز، همواره به دلایل خاصی بهترین شده اند. به همین خاطر است که می خواهیم در این مطلب خلاصه ای از مسائلی را بیان کنیم که هنگام انتخاب یک مرکز زیبایی باید به آن توجه داشته باشید. اما قبل از هر چیزی اجازه بدهید یکی از بهترین مراکز لیزر شمال تهران را به شما معرفی کنیم:

مرکز لیزر شمال تهران (واقع در خیابان شریعتی و بالاتر از مترو قلهک) از بهترین مراکز لیزر تهران است که با سال ها سابقه فعالیت و استفاده از بهترین دستگاه های لیزر، توانسته نظر خیلی از بیماران و مراجعه کنندگان را جلب کند. قیمت های استثنایی، کیفیت بالای خدمات و برخورد مناسب پرسنل، باعث شده تا تجربه لیزر موهای زائد در این مرکز، به تجربه ای بی نظیر تبدیل شود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت لیزر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین دستگاه لیزر

اولین و احتمالاً مهم ترین فاکتور در انتخاب یک مرکز لیزر، نوع دستگاهی است که در آن جا استفاده می شود.

خانمی نوشته بود: من چند جا برای لیزر موهای زائد رفتم اما نتیجه نگرفتم. همش هدر رفتن پول بودن! اما حالا بهم میگن که نوع دستگاه مهمه. به نظر شما کدوم مرکز برم ؟ کجا دستگاهش خوبه؟ در ضمن من شهرستان زندگی می کنم و تنوع خیلی زیادی توی دستگاه ها نداره!

خیلی ها در پاسخ به این سوال نوشته بودن که دستگاه الکس (الکسانداریت) بهترین نوع دستگاه لیزر است. اما خب خیلی از این دوستان عزیز نمی دانند که دستگاه های خیلی بهتری هم وجود دارد. البته این مسئله بدین معنا نیست که دستگاه الکس کیفیت لازم را ندارد بلکه می خواهیم بگوییم که تنها انتخاب شما نخواهد بود.

در حال حاضر نوع دیگری از دستگاه لیزر نیز در بازار وجود دارد. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار که ساخت کمپانی زایس آلمان می باشد، برای تمام تایپ های پوستی مناسب است. به هرحال یادتان باشد که خیلی از دستگاه ها برای پوست های روشن یا تیره مناسب هستند اما خوبی لیزر اسکلپیون در این است که برای تمام طیف های رنگی پوست و مو جوابدهی دارد. این مسئله به خاطر این است که دستگاه مدیواستار هر دو طول موج دایود و الکس را در اختیار دارد.

بهترین دستگاه لیزر
بهترین دستگاه لیزر

نکته ای دیگری که در رابطه با دستگاه اسکلپیون وجود دارد این است که اثرگذاری آن به مراتب بیشتر از دیگر دستگاه هاست چرا که علاوه بر سوزاندن ریشه ی موها، عروق تغذیه رسان به آن ها را نیز مسدود می کند. به این ترتیب احتمال رشد مجدد آن ها کم می شود.

هم چنین اسکلپیون مدیواستار به خاطر قدرت بسیار بالای خود، تعداد جلسات شما را پایین تر می آورد و در نتیجه ی هزینه های شما نیز کاهش پیدا می کند.

اما شاید بهترین خصوصیت این دستگاه، بدون درد بودن آن باشد. در دستگاه های لیزر برای این که فرد دچار درد نشود، بعد از برخورد اشعه با استفاده از یک سیستم کولینگ، پوست را خنک می کنند. اما مکانیزم عمل در دستگاه اسکلپیون کاملا متفاوت است. به این شکل که سیستم کولینگ این دستگاه، پوست را قبل از برخورد اشعه خنک می کند. به این ترتیب به عنوان تنها دستگاه لیزر بدون درد در کل دنیا شناخته می شود.

جذابیت این دستگاه در این است که قادر به رفع موهای زائد کرکی نیز می باشد. کاری که کمتر دستگاهی از عهده ی آن برمی آید.

هم چنین یادتان نرود که دستگاه لیزر اسکلپیون به لحاظ بهداشت در سطح عالی قرار دارد. چرا که تنها دستگاهی است که می توانید به دور هندپیس آن سلفون بکشید و به این ترتیب از انتقال بیماری های عفونی( به خصوص در نواحی بیکینی و زگیل تناسلی) جلوگیری کند. دیگر دستگاه ها چنین امکانی را ندارند.

در هر صورت به نظر می آید که دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار بهترین انتخابی باشد که این روزها برای لیزر موهای زائد در اختیار داریم.

بهترین دستگاه لیزر
بهترین دستگاه لیزر

قیمت لیزر در مرکز لیزر شمال تهران

همان طور که گفتیم، تعرفه ی قیمت ها در مرکز لیزر شمال تهران ، بسیار به صرفه تر و ارزان تر از مراکز دیگری است که مجهز به همین دستگاه ( اسکلپیون مدیواستار) می باشند. ما تلاش می کنیم که در عین حفظ کیفیت بالا، قیمت لیزر را نیز پایین نگه داریم تا همه بتوانند از خدمات ما استفاده کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مجموعه شعب تهران اسکین در سراسر کشور فعال است. از طریق این لینک می توانید به شعبه ی شهر خودتان و قیمت لیزر آنجا دسترسی داشته باشید.

تخفیف لیزر موهای زائد

اما احتمالاً بزرگ ترین ویژگی مرکز لیزر شمال تهران که باعث شده خیلی ها به آن مراجعه کنند، تخفیف های استثنایی آن جا باشد. تخفیف 50 درصدی دانشجویان، تخفیف های شب عید، تخفیف های اول فصل و ده ها تخفیف دیگر، تنها بخشی از خدمات این مرکز است.

افتخار داریم که همیشه هوای مراجعه کنندگان خود را داشته باشیم و تلاش کنیم که فشار کمتری به جیب آن ها وارد شود. شما عزیزان می توانید با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری درباره ی تخفیف لیزر موهای زائد به دست آورید.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا