تخفیف مزوتراپی صورت با بهترین مارک و مواد توسط بهترین دکتر مزوتراپی در تهران

جوان سازی پوست با مزوتراپی صورت

برای کسانی که می خواهند تحت درمان های جوانسازی پوست قرار بگیرند و هزینه آن را هم در نظر نمی گیرند، پروسیجر های متعدد پزشکی مانند جراحی وجود دارد که می تواند به بهبود ظاهر شان کمک کند. اما افراد زیادی نمی توانند یا تمایلی ندارند پول یا زمان خود را صرف انجام پروسه های جراحی و تهاجمی کنند، و دقیقاً به همین دلیل است که مزوتراپی صورت هر روز در حال افزایش محبوبیت است. مزوتراپی یک جایگزین خوب و غیر تهاجمی است که نه تنها هزینه گزافی در بر ندارد، بلکه قادر است انتظارات مورد نظر شما را حاصل کند.

در ادامه این مطلب، درباره مزوتراپی صورت و این که چه کاربردی دارد، نظرات در مورد مزوتراپی صورت، هزینه مزوتراپی، مراقبت های بعد از مزوتراپی صورت و بسیاری موارد دیگر مفصلا شرح داده ایم. پس چنانچه در فکر این درمان هستید، این مطلب را از دست ندهید که تخفیف جوانسازی صورت هم دارد!

مزوتراپی صورت چیست؟

تجربه مزوتراپی صورت

مزوتراپی یک درمان غیر تهاجمی شامل تزریق یک محلول غنی از اسید هیالورونیک اسید ، انواع ویتامین ، آنزیم و آمینو اسید در پوست است تا سلول های پوستی را به خوبی آبرسانی و تغذیه رسانی کند و طراوت و جوانی را مجددا به پوست باز گرداند.

فرایند مزوتراپی می تواند از طریق دو روش مختلف، با تزریق سوزن های بسیار ریز یا با استفاده از درماپن میکرونیدلینگ انجام شود. در طی این درمان حداقل تهاجمی با استفاده از درماپن میکرونیدلینگ، از وسیله ای پوشیده از سوزن های بسیار ریز استفاده می شود که می تواند منجر به ایجاد ” آسیب های بسیار ریز ” شود. این اتفاق باعث افزایش تولید کلاژن می شود و به مواد با ارزش موجود در ماده تزریقی مزوتراپی کمک می کند تا به عمق مورد نظر برسند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

فیلم مزوتراپی صورت

 

مزوتراپی چه کاربردی دارد

مزوتراپی صورت برای لک

به دلیل ایمنی و کارآیی مزوتراپی ، این درمان برای همه انواع پوست مناسب است و بیشتر در نواحی زیر استفاده می شود:

  • صورت
  • چشم ها
  • گردن
  • قفسه سینه
  • دست ها

همچنین به منظور ایجاد تاثیرات چشمگیر در صورت، از جمله:

  • آبرسانی عمقی
  • رفع خطوط ریز
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک جدید
  • بهبود سیاهی و تیرگی دور چشم و چروک های اطراف چشم
  • روشن شدن و بازسازی پوست
  • عمل سفت کنندگی ملایم با محلول های ویژه

چرا باید مزوتراپی کنید؟

بهترین مواد مزوتراپی صورت

این روشی است که به واسطه آن ویتامین ها ، مواد معدنی ، عصاره های گیاهی و سایر مواد شیمیایی برای جوانسازی به داخل پوست تزریق می شود. این پروسه کاملا غیر تهاجمی است زیرا مانند سایر روش های جراحی برای جوان سازی پوست ، نیازی به برش پوست ندارد.

اما چرا باید مزوتراپی را انتخاب کنید؟ دلایل زیادی وجود دارد که افراد علیرغم کاربرد آن در پوست، تحت درمان مزوتراپی قرار می گیرند:

نظرات در مورد مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت

در بیشتر نظراتی که در خصوص مزوتراپی توسط افراد تحت درمان داده شده است ، معمولاً می توان به کم هزینه بودن و نگهداری و مراقبت های آسان پس از درمان، اشاره کرد. این یکی از بهترین درمان های جوانسازی پوست صورت است که به سرعت در حال رشد می باشد و کلینیک های زیادی در سراسر جهان شروع به ارائه آن به عنوان بخشی از خدمات خود کرده اند. خوشبختانه مرکز زیبایی قلهک شریعتی از این قاعده مستثنی نبوده و هم اکنون خدمات مزوتراپی را با بهترین مواد مزوتراپی صورت ارائه می دهد.

مزوتراپی صورت برای چه سنی مناسب است

مزوتراپی صورت نی نی سایت

سن به خصوصی برای مزوتراپی تعریف نشده است. با این حال از آنجایی که از سنین 30 سالگی، صورت شروع به افت تولید کلاژن و الاستین می کند، بهترین زمان برای تزریق به شمار می رود. صرف نظر از این موضوع، در هر سن و سالی که هستید می توانید صورت تان را به واسطه این درمان فوق العاده، آبرسانی و تغذیه رسانی کنید.

قيمت مزوتراپي صورت

هزینه مزوتراپی صورت نی نی سایت

بر خلاف جراحی یا درمان های پوستی دیگر مانند درم ابریژن ، هزینه مزوتراپی صورت بسیار ناچیز است. اما هزینه ها بر اساس قیمت آمپول مزوتراپی و مارک یا مواد مزوتراپی می تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از پزشکان نیز ممکن است هزینه را براساس منطقه تحت درمان تعیین کنند.

لازم به ذکر است که این هزینه ها تحت پوشش بیمه های درمانی نیستند.

با توجه به خطرات و نکاتی که در این مطلب قید شده است ، به دنبال مزوتراپی ارزان نباشید. بلکه مراکزی را انتخاب کنید که از کیفیت مواد و متخصص با تجربه ای برخوردارند.

جهت اطلاع از موارد زیر، روی گزینه دلخواه کلیک کنید:

بهترین مواد مزوتراپی صورت

مزوتراپی دور چشم نی نی سایت

مزوتراپی با ترکیبی از ویتامین های جوان کننده پوست در کنار پیشرفت های تکنیک تزریق و دستگاه هایی که منجر به بهبود بخشیدن به مواد در پوست شده اند ، به تدریج شتاب بیشتری یافته است. به عبارت ساده تر این روش ، درمان در مولكول های پوست است كه سلول های پوست را تشویق می كند تا در سطح بهینه تری عمل كنند.

تزریق این ویتامین های جوان کننده پوست باعث ایجاد تفاوت در نتایجی که کسب می کنید خواهد شد. اسید هیالورونیک یک ترکیب آبرسان مهم و ضروری طبیعی برای پوست است و البته ویتامین ها و اسیدهای آمینه ای که شما آنها را به خوبی می شناسید. همگی این موارد جزء ترکیبات اصلی مواد مزوتراپی به شمار می روند. یک ترکیب مزوتراپی معمولی ممکن است شامل 50 ماده برای تغذیه رسانی ، ترمیم و جوانسازی پوست باشد که از طریق سوزن های بسیار ظریف یا یک گان مزوتراپی (مزوگان) تزریق می شوند.

کی مزوتراپی صورت انجام داده؟ درمان مزوتراپی چگونه است؟

مزوتراپی اسکار صورت

در طی تزریق مزوتراپی که در مطب انجام می شود، از گان پزشکی دارای سوزن های بسیار ریز استفاده می شود و مدت پروسه نیز معمولاً یک ساعت یا بیشتر طول می کشد. حین فرایند، ترکیب خاصی از مواد شیمیایی به طور مستقیم در زیر پوست شما در منطقه مورد نظر تزریق می شود. تجربه مزوتراپی صورت سریع و بدون درد یا بسیار کم درد است و تقریباً به ریکاوری لازم ندارد.

نتایج مزوتراپی صورت

دستگاه فیس آپ چیست؟
دستگاه فیس آپ

مدت اثر مزوتراپی صورت از طریق تزریق با درماپن میکرونیدلینگ فوری بوده و نتایج به تدریج بهتر می شوند، زیرا پوست شما کلاژن و الاستین جدید تولید می کند.

برای حصول بهترین نتیجه، مزوتراپی را با موارد زیر ترکیب کنید:

تعداد جلسات مزوتراپی صورت

درمان جوش با مزوتراپی

با وجودی که تعداد جلسات مورد نیاز بر اساس بیمار متفاوت است ، در بیشتر موارد ، درمان طی 4 تا 6 جلسه تکمیل می شود که هر جلسه باید با فواصل 15 الی 20 روزه تنظیم شود. پس از دوره درمانی 3 ماهه اولیه ، ممکن است به جلسات نگهداری نیاز داشته باشید که بنا به اقتضا و نیاز فردی تان ممکن است فاصله بین جلسات 2 تا 6 ماه باشد.

مراقبت های بعد از مزوتراپی صورت

مزوتراپی لک صورت.نی نی سایت

این یک روش آسان ، سریع و تقریبا بدون درد است ، و شما می توانید بلافاصله پس از انجام آن، فعالیت های روتین خود را از سر بگیرید.

بعد از درمان مزوتراپی:

  • ممکن است یک سوزش خفیف احساس کنید که طی چند روز برطرف شود.
  • هیچ مراقبت ویژه ای بعد از درمان لازم نیست.
  • می توانید به سرعت فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

ممکن است کمی کبودی بعد از مزوتراپی صورت اتفاق بیفتد که خیلی سریع ناپدید می شوند. قرمزی خفیفی نیز ممکن است پس از درمان ظاهر شود که پس از چند ساعت از بین می رود. همچنین توصیه می شود که پوست را در معرض آفتاب قرار ندهید و در صورت بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید از یک ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. جهت رفع کبودی بعد از مزوتراپی نیز می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

عوارض مزوتراپی صورت

مزوتراپی پف چشم

از آنجا که درمان های مزوتراپی بسته به ناحیه ای که درمان در آن انجام می شود متفاوت است، پیش بینی عوارض جانبی این پروسیجر ممکن است کمی مشکل باشد. اما سه مورد وجود دارد که باید آنها از آن مطلع باشید:

  • در کلینیک هایی که چیزهایی از این قبیل می گویند که “ما از ترکیب منحصر به فردی برای ساخت بهترین مارک مزوتراپی صورت یا بهترین کوکتل مزوتراپی استفاده می کنیم” احتیاط کنید. از آنجا که معمولاً همه مواد تشکیل دهنده توسط مزوتراپیست ها تحت یک قانون واحد تنظیم نشده اند ، کلینیک هایی که چنین تضمینی را ارائه می دهند احتمالاً نتیجه ای خوبی حاصل نمی کنند.
  • تورم و خارش. مگر در مواردی که به دنبال کیت های خانگی مزوتراپی باشید ، میکرونیدل های استفاده شده می توانند پوست شما را کمی قرمز یا متورم کنند.
  • واکنش های آلرژیک. یکی از رایج ترین مواردی که در قبل و بعد از مزوتراپی به وجود می آید ، واکنش های آلرژیک غیر منتظره است. از آنجا که در اکثر ترکیبات مزوتراپی از عصاره گیاه و سایر مواد استفاده می شود ، بسیار حائز اهمیت است که در مورد ترکیبات احتمالی ای که ممکن است به آنها حساسیت داشته باشید با کلینیک مشورت کنید.

البته همیشه لازم است که قبل از برنامه ریزی برای اولین جلسه مزوتراپی ، از پزشک خود نظر و مشاوره حرفه ای بگیرید. در صورت امکان ، به پزشک خود مراجعه کنید تا در مورد عوارض جانبی درمان و اموری که لازم است انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود، مشورت کنید.

آیا مزوتراپی مؤثر است؟

هنوز در این مورد به طور قطعی تصمیم گرفته نشده است. در حالی که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد پس از انجام مزوتراپی می توان پیشرفت هایی را در پوست رویت کرد ، اما هنوز مطالعه جدی ای انجام نشده است. بهترین کار برای شما این است که با دقت و بسیار محتاطانه در خصوص این درمان و مرکزی که قرار است تزریق را دریافت کنید، تحقیق کنید.

بهترین دکتر مزوتراپی در تهران

هزینه مزوتراپی

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد ، افتخار دارد خدمات مزوتراپی صورت را در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، دروس، ظفر، زرگنده، میرداماد، تجریش، فرمانیه، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد.

همچنین مفتخریم اعلام کنیم که علیرغم مزوتراپی، کلیه خدمات زیبایی، لیزر، جوانسازی، درمان چین و چروک صورت و فیس آپ که در بالا به آن اشاره شد نیز در این مرکز ارائه می گردد. جهت ارتباط با ما، مشاوره و اخذ نوبت روی این لینک کلیک کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما را برطرف کرده باشد.

جوان و زیبا باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

who

cosmeticdermamedicine

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا