هایفوتراپی گردن و صورت| مهمترین اطلاعات درباره این پروسیجر را اینجا بخوانید!

هایفوتراپی گردن

هایفوتراپی گردن

چند وقت پیش مشغول خواندن کتابی بودم که توصیه های روانشناسی داشت. در برخی از فصل های این کتاب راجع به بیماران خود صحبت می کرد و می گفت که هرکدام به چه دلیل نیاز به روانشناس پیدا کرده اند. جالب ترین مورد درباره ی خانمی بود که به خاطر چروک افتادن گردن و صورتش، احساس می کرد به پیری و مرگ نزدیک شده است و همین مسئله او را به شدت دچار افسردگی کرده بود.

برایم خیلی جالب بود که بروز علائم پیری در خیلی از زنان تا چه حد می تواند خطرناک و ناراحت کننده باشد. البته در صورتی که خانم های عزیز بدانند که چه درمان های مختلف و متنوعی برای رفع افتادگی صورت و گردن و البته چین های گردن وجود دارد، دیگر نیازی نمی بینند که ناراحت و نگران باشند.

به همین خاطر می خواهیم درباره بهترین روش لیفت گردن و صورت صحبت کنیم که احتمالا خودتان هم تا به حال نام آن را شنیده اید. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی بیشتری در این باره به شما بدهیم

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هایفوتراپی گردن
هایفوتراپی گردن

هایفوتراپی چیست

هایفو( اولتراساند با شدت بالا و متمرکز) که برخی وقت ها به نام اولتراپی هم شناخته می شود، نوعی روش تایتنینگ پوست به صورت غیرتهاجمی و غیر جراحی است که از اشعه های اولتراساند برای لیفت و تنگ کردن پوست گردن و صورت استفاده می کند و البته تولید کلاژن و الاستین را نیز در پوست بیشتر می کند. این درمان مرد و زن ندارد و برای همه قابل استفاده است.

هایفو دقیقا همان لایه ای از پوست را هدف قرار می دهد که در طول جراحی لیفت پوست روی آن کار می شود. البته این را بگوییم که در هایفوتراپی از تیغ و بریدن سطح پوست خبری نیست بلکه با نفوذ اشعه به لایه های عمیق پوست، کار تحریک تولید کلاژن و الاستین انجام می شود.


هایفوتراپی چگونه عمل می کند؟

در طول هایفوتراپی، یک ناحیه خاص از بافت زیرین پوست تحت حرارت قرار می گیرد. به این ترتیب باعث انقباض بافت شده و بدن ناچار به تولید کلاژن بیشتر می شود. برای این که نتیجه ی خوبی از لیفت گردن و صورت کسب شود، باید حتما باید میزان حرارت و هم چنین عمق بافت درست باشد. این را هم بگوییم که در پایان درمان هیچ گونه برش یا زخمی روی سطح پوست نخواهید داشت.

تنها چیزی که در طول درمان احساس می کنید اندکی احساس گرما و داغی است که به سطح زیرین پوست شما برخورد می کند. خیلی از افراد می گویند که احساس آن ها، شبیه به سوزن سوزن شدن بوده است. انرژی اولتراساند می تواند موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین در همان لایه های عمیق پوست (اسمس) شود.

هایفوتراپی چگونه عمل می کند؟
هایفوتراپی چگونه عمل می کند؟

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

میزان و درجه درد و ناراحتی ممکن است در هر فردی متفاوت باشد. البته درد هایفوتراپی گردن و صورت هم ممکن است فرق داشته باشد. به عنوان مثال نواحی از بدن که استخوانی است مانند خط چانه، احتمال دارد نسبت به درد حساس تر باشد. ممکن است بعد از اتمام درمان هم برخی از نواحی بدنتان بی حس شوند اما در کل به هیچ وجه نباید نگران درد هایفوتراپی باشید چرا که تلاش پزشک متخصص پوست این است که بیمار هیچ یک از مراحل درمان را احساس نکند.


نتایج حاصل از هایفوتراپی گردن و صورت

برخی از مراجعه کنندگان ممکن است بلافاصله بعد از اتمام درمان نتیجه را روی پوست خود ببینند. معمولا بعد از هایفو، پوست صورت شاداب تر و براق تر است اما معمولاً نتایج درمان تا 2 الی 3 ماه بعد از درمان خودشان را نشان می دهند چرا که برای این که کلاژن بیشتری در پوست صورت، گردن ، چانه و….تولید شود، نیاز به زمان است.

معمولا ماندگاری هایفوتراپی تا بیشتر از 9 ماه دوام خواهد داشت اما این مسئله به فاکتورهای مختلفی مانند سن بیمار، سلامت ، سبک زندگی و رژیم غذایی او و هم چنین میزان کلاژن موجود در پوست بستگی دارد. هم چنین نباید فراموش کرد که خیلی وقت ها نتیجه ی درمان در جلسه ی اول چندان مشهود نیست و نیاز به چندین جلسه ی درمانی دارد.

در هر صورت هایفوتراپی برای ان دسته افرادی که هنوز برای جراحی صورت و گردن آماده نیستند، بهترین گزینه است. هایفوتراپی باعث می شود، پوست چین خورده و تا شده ی روی گردن تنگ تر و سفت تر شود و به این ترتیب وضعیت آن تا حد خیلی زیادی بهبود پیدا کند.

هایفوتراپی گردن و صورت
هایفوتراپی گردن و صورت

آیا بعد از هایفوتراپی نیاز به استراحت هست؟

از آن جایی که این درمان غیرتهاجمی می باشد و نیازی به استفاده از تیغ و بخیه و …نیست، در نتیجه دوره نقاهت و استراحت خاصی هم نیاز ندارد. در حقیقت خیلی از مراجعه کنندگان و بیماران، در همان روز به سرکار و زندگی خود برمی گردند. بنابراین نگران این مسئله نباشید.


غیر تهاجمی/ غیر جراحی/ کاملا ایمن

شاید برایتان جالب باشید که بدانید هایفوتراپی تنها روش غیرتهاجمی و غیرجراحی است که توسط سازمان FDA برای لیفت صورت و گردن مورد تایید قرار گرفته است. در سال 2019 بیش از 450 هزار مورد درمان با هایفوتراپی انجام گرفته است و هیچ گونه عوارض جانبی وخیمی در بر نداشته است.

باید بدانید که نتیجه ی حاصل از هایفوتراپی گردن مثل همان جراحی لیفت صورت است با این تفاوت که هیچ گونه برشی روی پوست زده نمی شود و بهترین آلترناتیو برای جراحی گردن و صورت به شمار می رود.


هایفوتراپی کاملا طبیعی است

همان طور که گفتیم هایفوتراپی باعث می شود که لایه ی عمیق پوست که رابط میان چربی و عضلات است، حرارت دیده و کلاژن بیشتری تولید شود. به این صورت پوست تنگ تر شده و لیفت داده می شود. پس هیچ گونه کاری غیرطبیعی روی پوستتان انجام نخواهد شد و نباید نگران این مسئله باشید

در نهایت این که اگر به دنبال مرکزی هستید که هایفوتراپی گردن را با بهترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه کند، پیشنهاد می کنیم مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران را در نظر داشته باشید. در این مرکز تلاش می شود تا خدماتی فوق العاده را توسط بهترین متخصصین پوست و زیبایی کشور ارائه کنیم. تخفیف هایفوتراپی نیز به مناسبت های مختلف ارائه می شود. شما عزیزان اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی قیمت های هایفو گردن به دست آورید یا نوبت رزرو کنید، می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و مترجم: ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا