لیزر موهای زائد در اصفهان | شماره تلفن بهترین مرکز لیزر اصفهان

لیزر موهای زائد در اصفهان

بهترن مراکز لیزر موهای زائد دیگر تنها محدود به تهران نیستد. شما می توانید مراکز لیزر خوب را در شهر خودتان هم پیدا کنید. اصفهان به عنوان دومین کلانشهر ایران، از مزیت بهره مندی از بهترین مراکز لیزر برخودار است. برای رفع دائمی موهای زائد خود با بالاترین کیفیت، دیگر نیازی نیست به تهران سفر کنید، چراکه بهترین مرکز لیزر اصفهان در کنار شماست.

در این مقاله از لیزر دیسکانت قصد داریم در مورد لیزرموهای زائد در اصفهان بیشتر صحبت کنیم و بهترین مراکز آن را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

فواید لیزر موهای زائد

گرچه به احتمال زیاد با فواید لیزر آشنایی دارید، اما ارائه توضیحی مختصر در اینباره بد نیست. لیزر فرآیندی است که می تواند با ایمنی بالا و عوارض بسیار محدود، به بهترین نحو باعث از بین رفتن دائمی و همیشگی موهای زائد نواحی مختلف بدن شما شود.

شما می توانید هر ناحیه از بدن را لیزر کنید، از صورت گرفته تا ناحیه تناسلی. با پشت سر گذاشتن چند جلسه لیزر، موهای زائد دیگر در آن ناحیه رشد نمی کنند. در نتیجه پوستی صاف و صیقلی را در آن قسمت از بدن خود تجربه خواهید کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای زائد در اصفهان
لیزر موهای زائد در اصفهان

مرکز لیزر در اصفهان

مراکز لیزر زیادی در اصفهان وجود دارند، اما اگر می خواهید از درمان خود واقعا نتیجه بگیرید، خطر عوارض جانبی شدید را به جان نخرید و البته پول و وقتتان را هم هدر ندهید، توصیه می کنیم به یک مرکز خوب مراجعه کنید. همین اول بگوییم که بهتر است هرگز به سالن ها زیبایی که یک دستگاه لیزر خریده اند و کار لیزر موهای زائد انجام می دهند اعتماد نکنید.

فقط داشتن دستگاه مهم نیست، بلکه تخصص، مهارت و تشخیص دوز و نحوه انجام لیزر نیز بسیار مهم است. یادتان باشد که لیزر یک فرآیند درمانی است، پس سلامت خود را جدی بگیرید.

از این رو  بهتر است به جای سالن های آرایشی، سراغ مراکز تخصصی بروید. با اینکار هم درمان ایمن تری را تجربه خواهید کرد، هم از لیزر نتیجه خواهید گرفت و هم در مجموع هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

لیزر چگونه انجام می شود؟

شاید از خودتان بپرسید که لیزر چه جادویی دارد که می تواند به صورت دائمی مانع رشد موهای زائد شود؟

لیزر چیزی جز یک اشعه حرارتی به شدت متمرکز نیست. این اشعه که ماهیت نوری دارد جذب نقطه های تیره شده و در آنجا حرارت تولید می کند. حال وقتی این اشعه روی پوست روشن شما می تابد، طبیعتا جذب نقطه های تیره ای می شود که ریشه موهای زائد آن ناحیه هستند. پس از آن، لیزر در ریشه مو حرارت ایجاد کرده و پیاز یا به اصطلاح فولیکول مو را می سوزاند.

زمانی که به صورت مداوم فولیکول مو را از بین می برید، ریشه موها ضعیف شده و بدن در یک روند تکاملی پیام شما را دریافت می کند تا دیگر موی زائدی در آن ناحیه رشد ندهد.

مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان
مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

یک دستگاه لیزر خوب متضمن کیفیت فرآیند لیزر نیست، اما یک دستگاه لیزر بد قطعا بی کیفیت بودن درمان را تضمین می کند. لیزر درمانی است که مدام در حال پیشرفت است و دستگاه هایش هر ساله بهتر و بهتر می شوند.

از این رو دقت داشته باشید که هرچه دستگاه لیزر مورد استفاده در مرکز لیزر موهای زائد اصفهان جدیدتر باشد، به احتمال زیاد بهتر است. البته مارک و برند دستگاه نیز اهمیت زیادی دارد.

زمانی که به یک مرکز لیزر مراجعه می کنید، حتما در مورد دستگاه مورد استفاده آنها سوال بپرسید و در مورد آن تحقیق نمایید.

دستگاه لیزر الکس سایناشو آمریکایی از جمله بهترین دستگاه های موجود برای لیزرموهای زائد در اصفهان است.

تعداد جلسات لیزر

همانطور که اشاره کردیم، لیزر یک درمان دوره است. برای اینکه از لیزر نتیجه بگیرید باید چند جلسه این درمان را انجام دهید.

تعداد جلسات لیزر مورد نیاز بر هر نفر، با توجه به ناحیه مورد نظر، ضخامت موهای زائد، جنس پوست و مو، رنگ پوست، عارضه ها و حساسیت های پوستی و غیره، متفاوت است و پزشک مجموعه آن را تعیین می کند.

با این حال به صورت میانگین هرکس به 6 الی 12 جلسه لیزر نیاز دارد. فاصله جلسات هم بین 4 تا 6 هفته خواهد بود. توصیه می کنیم برای دائمی کردن اثر لیزر، جلسات را تا آخر شرکت کنید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد در اصفهان
تعداد جلسات لیزر موهای زائد در اصفهان

قیمت لیزر موهای زائد در اصفهان

قیمت لیزر موهای زائد در اصفهان طبیعتا به نسبت تهران کمی ارزانتر است. اما به صورت کلی موارد زیادی هستند که روی هزینه لیزر موهای زائد تأثیر می گذارند.

از جمله ناحیه تحت درمان، تعداد جلست مورد نیاز، حساسیت درمان، درمان های تکمیلی و غیره. اما نکته ای که باید بدانید این است که قیمت لیزر موهای زائد، در هر شرایطی به صرفه است. چراکه لیزر اثر دائمی دارد و می تواند تا آخر عمر شما را از شر ژیلت و اپیلاسیون و غیره خلاص کند.

لیزر موهای زائد مردان اصفهان

برخلاف تصور عموم مردم، لیزر یک درمان زنانه نیست. این تابو باید مخصوصا در شهرستان ها شکسته شود. واقعیت این است که موهای زائد بدن مردان بیشتر از خانم هاست. پس اتفاقا مردان گروهی هستند که می توانند حتی بیشتر از خانم ها از فواید لیزر بهره ببرند.

ورزشکاران حرفه ای، افرادی که کمر، شکم و سینه پر مویی دارند، افرادی که می خواهند ریش های صورت خود را آنکادر کنند، کسانی که مایلند موهای زائد گردن و گونه های خود را مرتب کنند و غیره، همگی می توانند از مزیت لیزر موهای زائد برای مردان استفاده کنند.

لیزر موهای مردان در مرکز تخصصی لیزر اصفهان توسط اوپراتورهای مجرب و آقا  انجام می شود تا راحتی هرچه بیشتری برای آقایان فراهم آید.

لیزر موهای زائد مردان اصفهان
لیزر موهای زائد مردان اصفهان

عوارض لیزر موهای زائد

اگر فرآیند لیزر با دستگاهی خوب، توسط اوپراتور حرفه ای و تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود، می تواند یک درمان بدون عوارض باشد. خطرات لیزر در شرایط مناسب تنها به قرمزی و اندکی سوزش پوست محدود می شود که طی یک یا دور روز بعد از جلسه از بین می رود.

عوارض لیزر موهای زائد
عوارض لیزر موهای زائد

اما چنانچه برای لیزر موهای زائد به یک مرکز غیر تخصصی و غیر حرفه ای مراجعه کنید، خود را در معرض خطراتی همچون سوختگی، تاول، لک پوستی، کبودی و آسیب های شدید پوستی قرار می دهید. پس اگر قصد لیزر کردن موهای زائد خود را دارید، بهتر است حتما به یک مرکز معتبر و  باکیفیت مراجعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

مرکز تخصصی لیزر اصفهان، یکی از با سابقه ترین و بهترین مراکز زیبایی در اصفهان است که خدمات لیزر زیبایی را برای شما انجام می دهد.

این مرکز با بهره مندی از بهترین دستگاه لیزر حال حاضر، یعنی الکس سایناشور آمریکایی، موثرترین خدمات لیزر را تحت نظارت پزشک متخصص پوست و مو و توسط اوپراتورهای مجرب و حرفه ای برای شما انجام می دهد.

علاوه بر کیفیت تضمینی لیزر در این مرکز، تعرفه های معقول و مناسب نیز از دیگر عواملی است که باعث درخشان تر شدن سابقه مرکز تخصصی لیزر اصفهان شده است.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا