در یک مرکز خوب و قابل اعتماد هزینه لیزر چقدره ؟

هزینه لیزر چقدره

هزینه لیزر چقدره

لیزر بسیار ارزان است. نه، لیزر بسیار گران است!!
واقعیت این است که تعرفه مشخص و رسمی برای لیزر وجود ندارد. لیزر هم ارزان است، هم گران. بهتر است بگوییم هم ارزانش پیدا می شود، هم گرانش. اما بهترین وصفی که می توان از قیمت لیزر موهای زائد کرد این است که : ” لیزر یک درمان زیبایی به صرفه است “.

هزینه لیزر چقدره
هزینه لیزر چقدره

گران فروش ها یک جور سر شما کلاه می گذارند و ارزان فروش ها یک جور دیگر. برای اینکه بدانید هزینه واقعی لیزر چقدر است باید مسئله مهمی را همیشه در نظر داشته باشید. یعنی تناسب. تناسب میان چه؟
میان قیمت و کیفیت یک مرکز لیزر. لیزر بی کیفیت اگر رایگان هم باشد به انجام دادنش نمی ارزد. چون چیزی به جز دردسر، عارضه، عفونت و مشکلات مربوط به سلامت پوست برای شما به ارمغان نخواهد آورد. از آنطرف با کیفیت ترین خدمات لیزر هم به قیمت گرانش نمی صرفد. و البته خیلی از مراکز هستند که چون شنیده اند کیفیت لیزر مهم است، با این وعده که بعضا توخالی است سعی می کنند تعرفه های بسیار گرانی را به شما غالب کنند.


اما واقعیت را ما به شما می گوییم. لیزر درمانی است که قرار است برای همه گان از هر قشری در دسترس باشد. لازم نیست هزینه زیادی بکنید تا از لیزر نتیجه خوبی بگیرید. اگرچه خساست به خرج دادن و اعتماد به مراکز ارزان هم می تواند عواقب بدی برای شما داشته باشد.
معتبر ترین مراکز لیزر آنهایی هستند که علاوه بر کیفیت واقعا مطلوب که به واسطه دستگاه ها و تکنسین های تخصصی دارند، تعرفه های قیمتی مناسبی هم به شما عرضه می کنند. فرقی هم ندارد در کجای تهران، بالا شهر یا پایین شهر، واقع شده باشند.
اگر حقیقتا به دنبال معیاری مناسب برای تعرفه های معقول لیزر در یک مرکز با کیفیت می گردید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به این صفحه مراجعه کنید و لیست قیمت موجود در آن را ببینید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای زائد

از قیمت لیزر گفتیم اما بهتر است کمی هم در مورد خودش با شما صحبت کنیم. همه لیزر را به عنوان درمانی برای رفع دائمی و همیشگی موهای زائد می دانند. اما اصلا اینطور نیست. حداقل نه در شرایط عادی.

هزینه لیزر چقدره
هزینه لیزر چقدره

لیزر در واقع درمانی برای کاهش دائمی رشد موهای زائد است، نه رفع همیشگی آنها. همانطور که می دانید لیزر یک درمان دوره ای است. بعد از اینکه پس از چند ماه تمام جلسات دوره لیزر را با موفقیت پشت سر گذاشتید می توانید انتظار داشته باشید که حداقل تا شش ماه آتی شاهد رشد هیچ موی زائدی روی ناحیه تحت درمان نخواهید بود. اما بعد از گذشت نیم یا یکسال موهای زائد دوباره کم کم شروع به رشد می کنند.
هرچند این موهای جدید فرق زیادی با وضعیت قبل از لیزر دارند. اولا که بسیار کمتر هستند. ممکن است تعداد موهای رشد کرده به کمتر از یک پنجم حالت سابق برسد. دوما اینکه موهای زائد جدید علاوه بر اینکه بسیار نازک و ظریف هستند، کمرنگ هم می باشند. یعنی ممکن است حتی متوجه رشد مجدد آنها نشوید!
اما اشار کردیم که طی یک شرایط خاص، لیزر می تواند تأثیر دائمی در رفع موهای زائد داشته باشد. این شرایط خاص جلسات تکمیلی هستند. به این صورت که بعد از رشد مجدد موها پس از دوره لیزر، به جای اینکه به روش های سنتی آنها را شیو کنید، دوباره به مرکز لیزر مراجعه می کنید و یک جلسه دیگر لیزر را تکرار می کنید. اینکار برای شش ماه الی یکسال آینده عدم رشد مجدد موها را تضمین می کند. چنانچه این جلسات تکمیلی را سالی یک یا دوبار به مدت حدودا پنج سال ادامه دهید، می توانید تا چندین سال خیالی راحت از عدم رشد هرگونه موی زائدی داشته باشید.
نکته شگفت انگیز دیگری که در مورد لیزر وجود دارد این است که بعد از دوره، پوستی کاملا صاف، شفاف و البته صیقلی خواهید داشت. علت آنهم به دلیل بسته شدن منافذ پوستی است که قبلا جای ریشه های ضخیم موها بوده اند.

عملکرد لیزر

لیزر از اشعه ای استفاده می کند که چیزی نیست مگر پرتوهای به شدت متمرکز نوری. این اشعه با اینکه ماهیت نوری دارد می تواند در برخورد با سطح پوست حرارت ایجاد کند و اثر سوزشی داشته باشد. اما نگران نباشید. چون این سوزش قرار نیست هیچ آسیبی به پوست شما برساند. چون اصلا به پوست شما برخورد نمی کند!!

هزینه لیزر چقدره
هزینه لیزر چقدره

ماهیت نوری اشعه لیزر باعث می شود که طبیعتا میل داشته باشد تا وارد نقطه های تاریک شود. وقتی از سطح پوست با ریشه های موهای زائد صحبت می کنیم، بخش روشن بافت پوست، و بخش تیره بافت ریشه های موهاست. پس اشعه به جای اینکه جذب پوست بشود مستقیما وارد ریشه های مو شده و در آنجا به حرارت تبدیل می گردد.
حرارت متمرکز و دقیق اشعه لیزر بعد از ورود به ریشه مو به عمق آن نفوذ کرده و فولیکول موجود در پیاز مو را می سوزاند. برای اینکه بدانید، فولیکول همان ماده ای در بدن است که موجب رشد موها می شود. این ماده یک ماده طبیعی است از بین رفتنش برای بدن یک نوع آسیب محسوب می شود. به همین دلیل بدن مجددا سعی در تولید آن می کند. هرچند نه به قدرت گذشته. هنگامی که با جلسات متعدد و البته منظم این ریشه ها را بسوزانید بدن رفته رفته به عدم تولید فولیکول عادت می کند و ریشه های باقی مانده ضعیف تر از آن هستند که بتونند تا ماه ها بعد دوباره مویی را جوانه بزنند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم مراکز لیزر زیادی وجود دارند که هرکدام بنا به صلاحدید خود یک قیمت متفاوت را به شما پیشنهاد می کنند. توصیه ما به شما این است که پیش از قیمت، به کیفیت مرکز مورد نظر خود دقت داشته باشید. این شرط اول است. چنانچه دیدید دستگاه مورد استفاده مرکز از برند های معتبری مانند اسکلپیون است، تکنسین های ماهری دارد و مراجعه کنندگان قبلی از آن راضی هستند می توانید از نظر کیفی به آنجا اعتماد کنید. گام بعدی اما توجه به قیمت است. دقت داشته باشید که تعرفه های مرکز مورد نظرتان به نسبت سایر مراکزی که دیده اید گرانتر نباشد. چون اگر از حد متوسط بالاتر یا پایین تر باشد قطعا یک جای کارش می لنگد.

مرکز لیزر شمال تهران یکی از بهترین و معتبرترین مراکز لیزر در تهران است که علاوه بر کیفیت خدمات بسیار بالا همیشه سعی در جلب رضایت مراجعه کنندگان از نظر صرفه اقتصادی درمان داشته است. برای دیدن تعرفه های معقول و مناسب این مرکز و اطلاع از طرح هاو دوره های تخفیفی بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین مرکز لیزر موهای زائد
بهترین مرکز لیزر موهای زائد

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا