انواع فیشیال صورت برای پاکسازی و جوانسازی!

انواع فیشیال صورت

محتوا

انواع فیشیال صورت را می شناسید؟ در مورد عوارض این درمان چیزی شنیده اید؟!

تا به حال شده که در آینه به پوست خودتان نگاه کنید و متوجه شوید که تا چه حد خسته و پژمرده به نظر می آید؟ معمولا در چنین شرایطی اولین واکنشتان چه خواهد بود؟ آیا ناراحت و افسرده می شوید یا این که ترجیح می دهید فورا به فکر انجام یک درمان درست و حسابی باشید؟

اگر از دسته ی دوم هستید، پس حتما باید با انواع فیشیال صورت و روش های جوانسازی آشنا شوید.

 

در این مقاله از وب سایت لیزر دیسکانت می خواهیم در مورد انواع فیشیال صورت صحبت کنیم و بگوییم که چگونه بهترین روش جوانسازی را برای خود انتخاب کنیم. اگر می خواهید وضعیت پوست خودتان را از این رو به آن رو کنید، پس حتما باید این متن را انتها دنبال کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

چرا باید فیشیال صورت انجام بدهیم؟

معمولا به دو دلیل می توان فیشیال صورت را انجام داد:

  • پاکسازی پوست صورت: اولین دلیل برای انجام فیشیال پوست صورت این است که آن را پاکسازی کنیم. به هر حال به طور روزانه پوست ما در معرض صدها آلودگی قرار می گیرد. به تدریج این آلودگی ها در منافذ پوستمان جا خوش می کنند و اجازه ی تنفس به پوست را نخواهند داد. سپس جوش های سر سیاه پیدایشان می شود و در نتیجه بعد از مدتی می بینیم که پوستی ناسالم و بیمار داریم. اما با داشتن یک روتین پوستی مناسب مثل فیشیال پوست صورت می توانید در برابر این مشکلات قد علم کنید.
انواع فیشیال صورت
انواع فیشیال صورت
  • جوانسازی پوست صورت: گرچه ما هرگز نمی توانیم از عاقبت نهایی خود که همان پیر شدن است، فرار کنیم اما به هرحال می توان با استفاده از روش های مراقبت پوستی این روند را به تاخیر انداخت. یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست، فیشیال است. در این روتین پوستی، از یک سری مواد و روش های درمانی استفاده می شود تا چین و چروک های خفیف را رفع کرد و ظاهری جوان تر به افراد داد.

فیشیال صورت

آیا می دانید که منظور از فیشیال صورت چیست؟ در واقع هر بار که صحبت از فیشیال می شود، منظورمان انجام یک سری درمان پوستی می باشد. این درمان ها ممکن است از اساس با هم فرق داشته باشند و هر یک از آن ها برای درمان مشکل خاصی از پوست استفاده شوند.

اما به طور کلی می توان گفت که فیشیال صورت را برای مشکلات زیر استفاده می کنند:

  • جوانسازی پوست صورت
  • رفع لکه های تیره پوست
  • رفع ترک های پوستی
  • رفع اسکارهای خفیف
  • رفع تیرگی پوست صورت، گردن و…

اما برای این که به هر یک از این اهداف دست پیدا کنید، باید به طور دقیق بدانید که هر یک از روند های فیشیال شامل چه درمان هایی هستند و کدام یک از این درمان برای مشکل پوستی تان مناسب تر است.

مراحل فیشیال صورت

فیشیال صورت یک درمان چند مرحله ای است. یعنی زمانی که برای فیشیال صورت به یک مرکز زیبایی مراجعه می کنید تحت چند مرحله مختلف قرار می گیرید. به صورت کلی فیشیال صورت ۶ مرحله اصلی دارد که عبارتند از:

  1. پاکسازی اولیه پوست صورت : در این مرحله متخصص زیبایی ابتادا با پد های بهداشتی و اسپری آب صورت شما را از آلودگی های اولیه پاک می کند تا آماده مراحل بعدی شود.
  2. بخاردهی صورت : در مرحله دوم فیشیال پوست صورت را با بخار گرم مرطوب می کنند تا منافذ پوست پاکسازی شده باز و آماده مراحل اصلی گردند.
  3. تخلیه جوش ها و آلودگی های زیر پوستی : در گام سوم منافذ پوستی بعد از بخاردهی باز شده اند و پوست صورت آماده است تا متخصص زیبایی به راحتی جوش های سرسیاه زیرپوستی و آلودگی های زیر لایه سطحی پوست را تخلیه کند.
  4. لایه برداری : لایه برداری شاید مهمترین مرحله فیشیال صورت باشد. در مرحله لایه برداری با استفاده از دستگاه های مختلف لایه مرده سطح پوست برداشته می شود تا پوست جوان و شاداب شود (در ادامه بیشتر در این مورد توضیح می دهیم).
  5. ماساژ‌ صورت : تمام مراحل قبلی انجام شده، مخصوصا لایه برداری می توانند به پوست صورت فشار وارد کرده و باعث التهاب آن شوند. به همین خاطر در مرحله بعدی متخصص زیبایی به روش های مختلفی ماساژ‌ صورت را انجام می دهد. در بهترین مراکز زیبایی تهران ماساژ‌ صورت با استفاده از هندپیس دیگری از دستگاه فیس آپ یا در پکیج های ویژه با سنگ گواشا انجام می پذیرد تا علاوه بر تثبیت اثر مراحل قبلی فیشیال صورت، پوست صورت آرام شود.
  6. ماسک گذاری : مرحله آخر فیشیال صورت ماسک گذاری است. در این مرحله ماسک های مخصوص آبرسان و پروتئینه روی پوست صورت گذاشته می شوند تا علاوه بر جذب مواد مغذی به پوست اثر کلی فیشیال را نیز تثبیت کنند.

این مراحل شش گانه اصلی ترین مراحل فیشیال صورت محسوب می شوند. اما در پکیج های اختصاصی تر مراکز معتبر زیبایی، می توان مراحل دیگری را نیز به آنها اضافه کرد.

مراجل فیشیال صورت
مراجل فیشیال صورت

به عنوان مثال در مرکز زیبایی شمال تهران شما می توانید بعد از لایه برداری، پروسیجرهای دیگری همچون مزوتراپی سطحی یا درمان با نور های ال ای دی را نیز انجام دهید که برای تقویت و تغذیه هرچه بیشتر پوست صورت انجام می شوند.

آیا همه افراد به تمام مراحل فیشیال نیازمند هستند؟

واقعیت این است که خیر. هرچند در جلسات اول بهتر است تمام مراحل فیشیال را انجام دهید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید، اما اصولا از جلسات بعدی نیاز جدی به تمام مراحل فیشیال صورت ندارید. هرچند این بستگی به وضعیت پوست شما در هر جلسه دارد.

به صورت کلی اگر وضعیت عمومی پوست شما خوب باشد، ممکن است به مراحلی همچون لایه برداری و تخلیه هم نیازی نداشته باشید. اصولا خیلی از افراد هستند که به خاطر حس آرامشی که فیشیال صورت در آنها ایجاد می کند آن را انجام می دهند.

لایه برداری پوست در فیشیال صورت

همانطور که اشاره کردیم لایه برداری پوست یکی از مهمترین مراحل فیشیال صورت است. کار لایه برداری پوست را می توان با دستگاه ها و روش های مختلفی انجام داد.

مراکز زیبایی که اعتبار و کیفیت چندانی ندارند معمولا از ساده ترین روش های برای لایه برداری استفاده می کنند. یعنی بعد از مرحله تخلیه با دستگاه هایی همچون میکرونیدلینگ یا میکرودرم کار لایه برداری را صورت می دهند.

این روش ها به خودی خود مشکلی ندارند و می توانند در پروسیجرهای دیگر زیبایی مورد استفاده قرار بگیرند و اتفاقا جواب هم بدهند، اما دستگاه های بهتری هم وجود دارند که برای فیشیال صورت مناسب ترند.

دستگاه فیس آپ یکی از این دستگاه ها است که به جای وارد کردن آسیب های مستقیم به پوست، با هدهای مختلف خود کار لایه برداری را با کمترین آسیب و بیشترین نتیجه روی پوست صورت انجام می دهد.

لایه برداری پوست با دستگاه های مناسب باعث می شود تا علاوه برداشتن سلول های مرده سطح پوست، پوست به واسطه آسیب های کنترل شده به تولید کلاژن تحریک شود و از این طریق بافت خود را بازسازی کند.

کلاژن یک ماده طبیعی برای جوانسازی پوست صورت است و لایه برداری فیشیال صورت از این طریق روی جوانسازی صورت هم اثر می گذارد.

فیشیال صورت و لایه برداری

استفاده از ماسک های آبرسان

یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد مشکلات پوستی، خشک شدن بافت های آن است. یکی از اصلی ترین موادی که برای حفظ و نگهداری آب در پوست استفاده می شود، هیالورونیک اسید است. گرچه این ماده به طور طبیعی در بدن ما تولید می شود اما با افزایش سن، تولیدش نیز در بدن کمتر می شود. به همین دلیل است که از ماسک های حاوی هیالورونیک اسید در روند فیشیال صورت زیاد استفاده می شود.

زمانی که این ماده به پوست برسد، طبیعتا آب بیشتری در بافت های پوست نگهداری می شود و در نتیجه، پوست ما پُرتر و صاف تر به نظر می آید.

نور درمانی یا ال ای دی تراپی

یکی از روش های بسیار پیشرفته برای درمان مشکلات پوستی، استفاده از دستگاه های نوردرمانی یا لایت تراپی است. این دستگاه ها دارای محفظه ای هستند که فرد می تواند سر خود را درون آن ها قرار دهد. سپس نورهایی با طول موج های مختلف به پوست تابیده می شود که اثرات خارق العاده ای دارند.

در ادامه به برخی از نورهای رنگی و اثرات آن ها اشاره کرده ایم:

نور قرمز

زمانی که دستگاه را روی تابش نور قرمز تنظیم می کنیم، در واقع این نور به داخل لایه های عمیق پوست نفوذ می کند گردش خون را بهبود می بخشد. همچنین در صورتی که پوست صورت دارای غدد چربی باشد نیز می تواند فعالیت آن ها را کاهش دهد. به همین دلیل است که برای پوست های چرب، از نور قرمز استفاده می شود.

در صورتی که دچار مشکلات پوستی زیر شده اید، نور قرمز می تواند موثر باشد:

  • درمان بیماری رزاسه
  • ترمیم وضعیت پوست
  • کاهش چربی پوست

نور آبی

یکی دیگر از نورهایی که در دستگاه نوردرمانی وجود دارد، نور آبی است. اساسا این نورها می توانند در لایه های سطحی پوست نفوذ کنند و بیشتر برای درمان مشکلات پوستی ناشی از میکروب و باکتری موثر هستند. مثلا می توانید برای درمان آکنه فعال و جوش های سرسیاه از نور آبی استفاده کنید.

مهم ترین نکته این جاست که تصمیم گیری را بر عهده ی پزشک زیبایی خود بگذارید. او به شما کمک می کند تا بهترین روند درمانی را انتخاب کرده و نتیجه ای فوق العاده بگیرید.

فیشیال صورت با دستگاه فیس آپ

یکی از بهترین دستگاه هایی که در روند فیشیال به کار می رود، فیس آپ است. این دستگاه که نسل جدید دستگاه های میکرودرم ابریژن قدیمی به حساب می آید، چند کارکرد فوق العاده دارد:

  • رفع تیرگی های نواحی مختلف بدن
  • تشدید جریان خون زیر پوست و کمک به کلاژن سازی
  • ماساژ پوست
  • لایه برداری دقیق و کنترل شده
  • رفع چین و چروک های خفیف صورت
  • رفع ترک های پوستی خفیف

 

با تمام این مزایا، چندان عجیب نیست که در روند فیشیال پوست صورت به کار می رود. خیلی از مراجعه کنندگان مراکز زیبایی با همین دستگاه می توانند بهترین جواب را بگیرند اما اگر نیازمند روش های دیگری نیز برای بهبود شرایط پوست خودتان هستید، دیگر انواع فیشیال صورت را نیز باید به کار بگیرید.

فیشیال صورت با مزوتراپی

حتما با کوکتل های مختلف مزوتراپی آشنا هستید. در این روش ابتدا بررسی می شود که مشکل پوستی شما چیست و بعد از تشخیص توسط پزشک، بهترین آمپول های مزوتراپی برای فرد انتخاب می شود. این آمپول ها ممکن است به شکل تزریقی یا غیر تزریقی برای بیمار استفاده شود. هر یک از این روش ها منافع و مزایای خود را به همراه خواهد داشت.

اما به طور کلی باید بدانید که مزوتراپی پوست صورت به عنوان یکی از مراحل فیشیال پوست صورت نیز به کار می رود. اما به تنهایی نیز جوابگو هست. البته باید شرایط پوستی فرد در نظر گرفته شود.

فیشیال صورت با انواع روش های ماساژ ( سنگ گواشا)

نوع دیگری از فیشیال پوست صورت هست که بر روی ماساژ درمانی تمرکز دارد. مثلا در این نوع شما می توانید از چند روش ماساژ استفاده کنید:

انواع فیشیال صورت

  • در ابتدا از دستگاه فیس آپ استفاده می کنید تا پوست صورت ماساژ پیدا کرده و جریان خون در زیر پوست بهتر شود.
  • سپس از سنگی مثل سنگ گواشا می توانید استفاده کنید. این سنگ که کاملا از مواد طبیعی ساخته شده است، چند سالیست که در زمینه ماساژ درمانی حسابی شناخته شده است و مزایای زیادی دارد.
  • در نهایت نیز می توانید مقادیری ماسک های آبرسان و مرطوب کننده را استفاده کنید و از ماساژ دستی برای جذب بهتر این مواد استفاده کنید.

نتیجه ی حاصل از این چند روش ماساژ می تواند بهترین نتیجه را در جهت جوانسازی و پاکسازی پوست به همراه داشته باشد.

تفاوت فیشیال با پاکسازی

حالا که با انواع فیشیال صورت آشنا شدید احتمالا به خوبی می توانید تفاوت فیشیال با پاکسازی را متوجه شوید:

پاکسازی در واقع یک مرحله از روند فیشیال صورت است. فیشیال را می توان در جهت ها و مقاصد مختلفی به کار برد. مثلا می توان فیشال جوانسازی را استفاده کرد یا این که به سراغ فیشیال پاکسازی رفت.

اما پاکسازی نوعی روتین ساده است که توسط روش های مختلفی صورت می گیرد و تنها هدف آن نیز پاک کردن پوست از انواع آلودگی ها و سلول های مرده است.

عوارض فیشیال صورت

انواع فیشیال صورت معمولا عوارض خاصی ندارند و معمولا در یک روز انجام می شوند. در واقع هر چقدر که روند و مراحل فیشیال صورت بیشتر باشد ممکن است که این درمان هم بیشتر به طول بیانجامد اما معمولا بیشتر از 2 ساعت نخواهد بود.

انواع فیشیال صورت
انواع فیشیال صورت

در مورد عوارض فیشیال صورت نیز باید بگوییم که معمولا در طول یکی دو روز خود به خود از بین می روند. اما بهتر است که اگر این عوارض بیشتر طول کشیدند با پزشک خود در میان بگذارید:

  • قرمزی و التهاب پوست: در طول انجام انواع فیشیال صورت ممکن است که پوستتان بارها در معرض مواد و دستگاه های مختلف قرار بگیرد و طبیعی است که اندکی دچار قرمزی و التهاب پوست شوید. اما معمولا چند ساعت بعد از بین می روند و شما بلافاصله بعد از اتمام جلسه ی درمانی می توانید به روتین روزانه ی خود برگردید.
  • عفونت: در صورتی که از مواد یک بار مصرف در طول فیشیال پوست صورت استفاده نشود احتمال عفونت یا انتقال بیماری وجود دارد. مثلا دستگاه فیس آپ مجهز به سری جداگانه برای هر یک از مراجعه کنندگان است. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که امکان انتقال بیماری یا عفونت به صفر خواهد رسید.
  • زخم شدن پوست: به هرحال در طول این پروسه ممکن است که پوست شما با ابزارها و دستگاه های مختلفی تماس داشته باشد. در صورتی که اپراتور از این دستگاه ها با دقت استفاده نکند ممکن است منجر به زخمی شدن پوست شود و در نهایت هم باعث ایجاد اسکار شود.

هزینه فیشیال پوست صورت

با توجه به این که روش های مختلفی برای فیشیال صورت وجود دارد طبیعی است که قیمت ها نیز متفاوت باشد.

اما به طور کلی هزینه فیشیال پوست صورت به نوع موادی که در طول درمان استفاده می شود، نوع کوکتل های مزوتراپی، تعداد مراحل درمان و …بستگی دارد.

فیشیال صورت در منزل برای پوست خشک

یکی از سوالات بسیار مهم و اساسی این جاست که آیا می توان فیشیال صورت را در خانه نیز انجام داد؟

واقعیت این جاست که روند فیشیال صورت تنها با توجه به شرایط پوستی فرد تعیین می شود. به همین دلیل است که معمولا بهتر است برای تشخیص شرایط پوستی خود حتما با پزشک زیبایی مشورت کنید.

اما در صورتی که می خواهید مراقبت های پوستی طبیعی و عادی در خانه داشته باشید و پوستتان هم خشک است، توصیه می کنیم این گونه فیشیال صورت را انجام دهید:

در ابتدا با یک شوینده ی ضد حساسیت پوست خود را بشویید. از آن جا که پوستتان خشک است بهتر است در هر مرحله، حتما از مرطوب کننده استفاده کنید. در ضمن پاکسازی و لایه برداری پوستتان نیز نباید خیلی عمیق باشد چون احتمال پوسته شدن را افزایش می دهد.

در گام بعدی باید از آبرسان های مختلف، ماسک های هیالورونیک اسید و …استفاده کنید.

  • توصیه: بهتر است استفاده از دستگاه های زیبایی را به عهده ی متخصص و اپراتور بگذارید. هرگونه تنظیم اشتباه در این دستگاه ها می تواند وضعیت پوست را وخیم تر کند.

بهترین برند برای فیشیال صورت

زمانی که صحبت از بهترین برند برای فیشیال صورت می شود، منظور چیست؟ خب باید بدانید که فیشیال صورت در طی مراحل مختلفی صورت می گیرد. اما به طور کلی دو نوع ماده ی مغذی برای پوست استفاده می شود:

  • ماسک های پوستی و آبرسان ها
  • کوکتل های مزوتراپی

همواره دقت داشته باشید که برندهای این دو محصول، کاملا معتبر و شناخته شده باشند. در خصوص ماسک های پوستی می توانید به ماسک های هیالورونیک اسید، ماسک طلا و ماسک های طبیعی مثل آلوئه ورا و خیار اطمینان کنید.

بهترین برند مزوتراپی

اما در خصوص کوکتل های مزوتراپی، موضوع کمی پیچیده تر است. این کوکتل ها در برندها و مارک های زیادی تولید می شوند. اما معمولا کوکتل های مزوتراپی ساخت فرانسه و ایتالیا، بهترین کارکرد را دارند.

بنابراین قبل از هر چیزی از پزشک زیبایی خودتان بخواهید که برند کوکتل ها را به شما بگوید.

بعد از جلسه ی فیشیال صورت

جلسه ی فیشیال صورت که تمام می شود، می توانید نتایج زیر را روی پوست خود ببینید:

  • پوستتان صاف تر و شفاف تر خواهد شد
  • دیگر خبری از جوش های سرسیاه و سرسفید نیست.
  • لکه های تیره ی روی پوستتان کمرنگ شده اند
  • چین های ریز دور چشم، دور لب و حتی پیشانی کمتر شده اند
  • احساس سبکی بیشتری روی پوستتان می کنید

تمام این مزیت های بزرگ تنها بعد از انجام فیشیال صورت رخ می دهد. اصولا توصیه می شود که تمام افراد به صورت ماهانه یا فصلی، درمان فیشیال صورت را انجام دهند. به این ترتیب می توانند از بروز علائم پیری و مشکلات پوستی در آینده جلوگیری کنند.

فیشیال صورت آقایان

اگر آقا هستید و سر کارتان زیاد به آرایشگاه های مردانه می خورد، احتمالا تبلیغات آن ها برای فیشیال صورت را دیده اید. اما یک توصیه ی مهم و جدی برای تمام آقایان داریم:

به هیچ وجه، فیشیال صورت را در آرایش گاه های مردانه انجام ندهید.

درست است که پوست آقایان حساسیت کمتری نسبت به پوست زنان دارد اما این مسئله یک واقعیت قطعی نیست. بنابراین لازم است که تمام آقایان بعد از معاینه ی پوست خود توسط پزشک، اقدام به انجام درمان فیشیال کنند.

بیشتر آقایان به دلایل زیر فیشیال صورت را انجام می دهند:

  • فیشیال صورت باعث رفع جای جوش می شود.
  • آقایان به دلیل حضور بیشتر در محیط های آلوده، مستعد بیماری های پوستی هستند. بنابراین بهتر است با پاکسازی مداوم از بروز این مشکلات جلوگیری کنند.
  • یکی از مشکلات آقایان، وجود اسکارهای پوستی است که با استفاده از مزوتراپی و فیس آپ، می توان این مشکل را حل کرد.

با توجه به مزیت های این درمان، بهتر است که تمام آقایان انجام فیشیال صورت را مد نظر داشته باشند.

تعداد جلسات فیشیال پوست صورت

یکی از مهم ترین سئوالاتی که در مورد فیشیال پوست پرسیده می شود، تعداد جلسات فیشیال است!

در پاسخ باید بگوییم که بیشتر مواقع تعداد جلسات درمان با توجه به نظر پزشک تعیین می شود. اما معمولا این جلسات به صورت ماهیانه و فصلی صورت می گیرد. تا زمانی که مشکل پوستی برطرف شود، باید این درمان را ادامه بدهید. بعد از آن می توانید جلسات خود را به صورت فصلی یا 6 ماه یک بار، انجام بدهید.

موارد منع فیشیال صورت

در صورتی که باردار یا شیرده هستید، بهتر است که فیشیال را انجام ندهید( البته نظر پزشک زیبایی در این خصوص مهم تر است)

بهترین فصل انجام فیشیال صورت، زمستان و پاییز است. در فصل تابستان این درمان توصیه نمی شود چرا که پوست نازک تر شده و احتمال التهاب و قرمزی بیشتر می شود.

در صورتی که آکنه ی فعال دارید، بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کنید چرا که ممکن است آکنه ها به دیگر نقاط پوست نیز منتقل شوند.

سوالات رایج در مورد فیشیال پوست

در ادامه به برخی از مهم ترین سوالات شما در خصوص فیشیال صورت پاسخ داده ایم:

  • پوست من خیلی حساسه و لکه میشه، آیا باید فیشیال صورت انجام بدم؟

بهتر است قبل از هر چیزی پوست شما توسط پزشک بررسی شود. ممکن است درمان فیشیال، اوضاع پوستتان را بدتر کند. گاهی ممکن است که پکیج های ساده تر فیشیال پوست را برایتان تجویز کند.

  • آیا فیشیال پوست باعث بسته شدن منافذ باز می شود؟

در طول روند درمان، منافذ پوست باز خواهند شد تا مواد آبرسان و تونرهای مقوی به لایه های عمیق پوست نفوذ کنند. اما نتیجه ی این درمان، بسته شدن منافذ باز پوست خواهد بود.

  • پوست من آفتاب سوخته شده. فیشیال انجام بدم یا پاکسازی؟

بهتر است درمان فیشیال پوست صورت را دنبال کنید چرا که مراحل آن باعث می شود که صدمات ناشی از نور خورشید به حداقل برسد.

سخن نهایی

در نهایت باید اشاره کنیم که انواع فیشیال صورت برای مشکلات مختلفی از پوست استفاده می شوند. بنابراین پیش از انتخاب یکی از انواع فیشیال صورت بهتر است که پوستتان توسط پزشک متخصص و ماهر معاینه شود و بعد از آن بهترین روش فیشیال انتخاب شود.

خوشبختانه در مرکز زیبایی شریعتی ما به این نکته توجه زیادی داریم و با توجه به شرایط پوست هر یک از مراجعه کنندگان، نوع خاصی از مراحل فیشیال را در نظر می گیرید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع روش های فیشال و جوانسازی پوست در این مرکز، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

همکاران ما آماده ی پاسخ گویی به تمام سوالات شما هستند.

نگارنده: ناصری

ادیت: ناصری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا