چطور برای جلسه اول لیزر موهای زائد آماده بشویم؟ | 8 قانون اولین جلسه لیزر

آمادگی جلسه اول لیزر موهای زائد 

جلسه اول لیزر موهای زائد خیلی خیلی مهمه. اصلا نمیشه همینطوری الابختکی بری لیزر کنی! قبلش باید جلسه مشاوره بری. اگه مرکز لیزری خوب باشه، اول بررسی می کنه ببینه کاندید مناسب لیزر هستی یا نه. مثلا مشکل پوستی نداری یا اینکه خانمی دوران بارداری و شیردهی نیست و غیره. جنس و رنگ پوست و موهات هم باید معلوم بشه. یه سری سوالات رو هم باید جواب بدی. من این مطلب رو نوشتم تا کمکت می کنم دوره لیزر موفق و به صرفه ای داشته باشی. نکاتی که باید از یک ماه قبل بدونی رو بهت میگم. اگه بدونی، از نظر هزینه، انتخاب برند دستگاه لیزر و ماندگاری نتایج حسابی سود می کنی. 

جلسه اول لیزر

قوانین اولین جلسه لیزر موهای زائد

  • حتما جلسه مشاوره لیزر شرکت کن. حضوری دستگاه لیزر رو ببین و دربارش خوب تحقیق کن.
  • اسم برند دستگاه لیزر و کمپانی سازنده رو بپرس. اگه از ما کمک می خوای، مدیواستار اسکلپیون بهترینه.
  • قانون شیو خیلی مهمه. از دو هفته قبل از لیزر شیو نکن. روز لیزر یا 24 ساعت قبل می تونی شیو کنی.
  • به هیچ وجه ریشه موهات رو دستکاری نکن. از کندن مو و اپیلاسیون و موچین خودداری کن.
  • اگه مشکل هورمونی پرمویی داری، می تونی دارو مصرف کنی. حتما به مرکز بگو.
  • مطمئن شو که کاندید مناسب لیزر هستی.
  • درباره امکان تخفیف و فرصت های کاهش هزینه لیزر از مرکز سوال کن.
  • درباره تعداد جلسات احتمالی لیزر با مرکز صحبت کن. البته تا ادامه ندی، دقیق نمیشه گفت چند جلسه لازمه.
  • این 8 تا نکته قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد در ذیل رو بخون.

1-اجتناب از برنزه و یا تخت برنزه از یک ماه قبل از لیزر موهای زائد

بهتره که پوست شما در اولین جلسه لیزر موهای زائد روشن باشه.  به همین دلیل، بسیاری از مردم در طول زمستان و پاییز  شروع به لیزر درمانی می کنند. اینطوری، در تابستان خیلی راحت به ساحل، استخر و گردش می روند. یادتون باشه که هنگام خروج از خانه از کرم ضد آفتاب با حداقل SPF 15 استفاده کنید. منطقه لیزر نباید در معرض اشعه های UVA / UVB  خورشید قرار گیرد.

2-خودداری از دستکاری، کندن یا اپیلاسیون موها

 شیو کردن پیش از لیزر موهای زائد بدون اشکال است منتها قانون دارد. موها رو بی رنگ نکنید چون لیزر به رنگدانه مو نیاز دارد. اپیلاسیون قبل از لیزر ممنوعه. شیو از دو هفته قبل مشکل نداره. شیو بعدی رو صبح روز لیزر یا 24 ساعت قبل انجام دهید. شفت یا همون ساقه موها روز لیزر باید معلوم باشه. به قول مرکز لیزر شریعتی برکه، “ما به ریشه موهاتون نیاز داریم”.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

3-شیو ناحیه لیزر طبق دستورالعمل مرکز لیزر

 این کار را به طور معمول باید یک تا دو روز پیش از جلسه لیزر انجام دهید.  فولیکول های مو باید قابل مشاهده باشند. لیزر کردن موهای بلند دردناک هست! به همین دلیل، شیو را یک شب قبل انجام دهید. در این مدت، التهاب پوستت کاهش پیدا می کنه.  فراموش نکن که قرمزی و التهاب ناشی از تیغ زدن حین لیزر ممکنه آزارت بده.

4-قطع مصرف دارو در صورت توصیه پزشک

  داروهای آنتی بیوتیک یا برخی از داروهای خاص را از چند روز پیش از جلسه لیزر درمانی قطع کنید.  اپراتور لیزر باید بداند که شما چه داروهایی مصرف می کنید.  بعضی از داروها می توانند با لیزر درمانی تداخل داشته و واکنش نشان دهند. اگه دوست داری لیست داروهای دشمن لیزر رو ببینی، این مطلب رو از دست نده. 

5-تمیز کردن پوست محل درمان قبل از لیزر

  پوست باید عاری از هر گونه مواد آرایشی، کرم، دئودورانت و غیره باشد. همه این مواد را قبل از جلسه لیزر موهای زائد تمیز کنید. حتماً شما دوست ندارید در حالی که بدن تان بوی عرق می دهد در جلسه لیزر درمانی حاضر شوید.  پیش از رفتن به مرکز لیزر درمانی دوش بگیرید.  حواست باشه از مصرف مواد آرایشی یا کرم ها بر روی منطقه لیزر خودداری کنی.  حتی عطر هم نزن. صابون زدن به بدن به تنهایی برای تمیز بودن آن کافیه.

6- پوشیدن لباس گشاد و راحت بعد از لیزر 

  بعد از لیزر، یک لباس راحت و گشاد بپوشید.  ممکن است اپراتور بر روی منطقه ای که لیزر می شود، کرم مالیده باشند.  به همین دلیل بهتر است پس از جلسه لیزر لباس راحت و گشاد بپوشید که با پوست منطقه تحت درمان تماس نداشته باشد. اگر پوست شما پس از درمان حساس باشد، لباس های تنگ و چسبان باعث احساس ناراحتی شما می شوند.

7-استفاده از کرم های بی حسی  موضعی

 ممکن است تکنسین لیزر قبل از شروع درمان از یک کرم بی حسی موضعی و یا یک کمپرس گرم استفاده کنید.  همچنین ممکنه، اپراتور لیزر منطقه مورد نظر را شیو کند.

8-استفاده از عینک محافظ

 برای محافظت از چشمان خود در حین لیزر درمانی حتماً باید از عینک محافظ استفاده کنید. لیزر در اطراف چشم ها حقیقتاً خطرناکه. برای لیزر موهای زائد در هر منطقه ای از بدن همیشه باید از عینک محافظ چشم استفاده کنید که اپراتور لیزر  آن را در اختیار شما می گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا