قیمت لیزر کل بدن آقایان | مراکز لیزر آقایان در تهران

قیمت لیزر کل بدن آقایان

قیمت لیزر کل بدن آقایان
لیزر یک درمان زیبایی با مزیت های زیاد است که تاثیر بسیار بالایی در کاهش دائمی و همیشگی رشد موهای زائد بدن دارد. در بین تمام روش ها و درمان های زیبایی موجود، امروزه لیزر تنها روش واقعا موثر و نتیجه بخش محسوب می شود. چون علاوه بر عملکرد مطلوب، ایمنی بسیار بالایی هم داشته و کمترین عوارض جانبی را با خودش به همراه دارد.
اگرچه که مخصوصا در ایران، بیشتر طرفداران لیزر موهای زائد را خانم ها تشکیل می دهند، اما آقایان زیادی هستند که مایلند برای همیشه از شر موهای زائد بدنشان خلاص شوند.

قیمت لیزر کل بدن آقایان
قیمت لیزر کل بدن آقایان

علت رغبت کمتر آقایان به لیزر کردن موهای زائد بدنشان به خود درمان برنمی گردد، بلکه به ریشه های فرهنگی در مورد موی بدن آقایان باز می گردد. چون آقایان اصولا کمتر از خانم ها موهای زائد بدنشان را رفع می نمایند. خیلی از مردان چه در کشور ما و چه در سطح دنیا هستند که باور دارند بدن مرد باید مو داشته باشد! خیلی ها آنها را نشانه بلوغ و مردانگی می دانند. اگر شما هم چنین باورهایی دارید، ما به عقایدتان احترام می گذاریم، اما از نظر علمی هرگونه مویی روی بدن بشر امروزی که زیر چندین لایه لباس محفوظ است موی زائد به حساب می آید. موی زائد یعنی موهای اضافه و بی خودی.
چه نشان مردانگی شما باشد یا نباشد، موهای زائد محیطی ایده آل برای تجمع باکتری و رشد عفونت فراهم می کنند. چون مانند پر پرنده ها رطوبت و گرما را داخل خود نگه داشته و محیطی مناسب برای رشد باکتری می سازند. از طرف دیگر عرق جمع شده در آنها نیز به راحتی پاک نشده و همیشه بوی بدی با خود خواهند داشت.
از س.ی دیگر فقط معیارهای بهداشتی نیست، بلکه معیار های زیبایی هم تغییر کرده اند. یک نگاه به تمام مدل های مرد بیندازید. کدامیک را به یاد دارید که موی زائدی روی بدنش داشته باشد؟ چه بخواهید و چه نخواهید، این مدل ها سلیقه امروزی را تشکیل داده اند و معیار های زیبایی اندام آقایان را عوض کرده اند.
لیزر موهای زائد به صورت ناحیه به ناحیه انجام می شود. این حتی در لیست تعرفه های آن هم موجود است. مثلا شما می توانید تنها یکی از نواحی زیر بغل یا پاها یا غیره را لیزر کنید. این ناحیه تحت درمان بستگی به انتخاب شما دارد. هرچند می توان چند ناحیه را هم به صورت همزمان در یک جلسه لیزر کرد.
اما به جای لیزر کردن ناحیه به ناحیه از بدن، شما می توانید پکیج کامل را انتخاب کنید. یعنی لیزر کل بدن. فول بادی یا به عبارتی همان لیزر کل بدن موهای زائد تمام نواحی بدن شما را هدف می گیرد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. قیمت لیزر کل بدن آقایان به نسبت لیزر کردن ناحیه به ناحیه ارزان تر است، چراکه یک پکیج کامل بوده و مشمول تخفیف های کلی می شود.
در ادامه بیشتر در مورد لیزر کل بدن آقایان با شما صحبت خواهیم کرد.

مراکز لیزر آقایان در تهران

مراکز لیزر سالن های آرایشی نیستند که مردانه و زنانه داشته باشند. بنابراین یک مرکز استاندارد لیزر هرگز خدمات ویژه آقایان یا ویژه خانم ها ندارد. بلکه لیزر را برای همه فارغ از جنسیتشان انجام می دهد. اما متأسفانه همه مراکز لیزر اینگونه فکر نمی کنند یا بهتر است بگوییم استاندارد نیستند. چون با مرکز لیزر مثل یک سالن آرایشی برخورد کرده و بعضا ورود آقایان را ممنوع می دانند.
اما تعداد مراکز خوبی که لیزر را برای مردان هم انجام می دهند کم نیست. کافی است دقت داشته باشید و مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر قیمت های مناسب، کیفیت کار مطلوبی هم داشته باشد.

قیمت لیزر کل بدن آقایان
قیمت لیزر کل بدن آقایان

تخفیف لیزر موهای زائد

اصولا از آنجایی که مردان موهای زائد ضخیم تر و بیشتری نسبت به خانم ها دارند، لیزر کردن موهای زائد بدن آنها کمی دشوار تر است. به همین دلیل عموما هزینه لیزر مو برای آقایان کمی گرانتر از خانم هاست.
مراکز ارزان لیزر قابل اعتماد نیستند. چون از دستگاه های مرغوب و گرانقیمت لیزر بهره مند نیستند. کیفیت دستگاه لیزر اهمیت بسیار بالایی در کیفیت درمانی که دریافت می کنید خواهد داشت. چه از منظر اثرگذاری و چه از منظر ایمنی. همانطور که گفتیم بهترین دستگاه های لیزر ابدا ارزان نیستند، بلکه قیمتشان به حدود یک میلیارد تومان هم می رسد.
از همین رو مراکزی که خدمات ارزان ارائه می کنند عموما با دستگاه های متفرقه کار می کنند یا دستگاهشان اجاره ای است. پس اصلا قابل اعتماد نیستند.
تنها راه واقعی برای بهره مند شدن از یک درمان ارزان لیزر فقط و فقط پیدا کردن دوره های تخفیفی یک مرکز لیزر معتبر و باکیفیت است. یادتان باشد بهترین مراکز لیزر نه آنقدر گران هستند و نه آنقدر ارزان.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر آقایان

مرکز لیزر شمال تهران در کنار کادری مجرب و حرفه ای، از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا بهره مند است. علاوه بر آن تعرفه های این مرکز بسیار معقول بوده و تخفیف های متنوعی نیز به مراجعه کنندگان ارائه می کند. از همین رو مرکز لیزر شمال تهران یکی از باکیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در سطح تهران به شمار می رود. برای دیدن لیست تعرفه های قیمتی و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
قیمت لیزر کل بدن آقایان
قیمت لیزر کل بدن آقایان

عوارض لیزر صورت مردان

لیزر اصولا درمانی ایمن و کم خطر است. تنها عوارض جانبی عمومی که با آن تجربه خواهید کرد شامل قرمزی و کمی کبودی و ورم است که بعد از چند ساعت یا چند روز خود به خود از بین خواهند رفت. اما این در صورتی است که به مرکز معتبری مراجعه کرده باشید و با دستگاه خوبی لیزر شده باشید.
چنانچه مرکز مورد مراجعه کیفیت لازم را نداشته باشد باید منتظر عوارض پوستی جدی تر هم باشید.

لیزر صورت مردان

شاید بتوان یک مرد را راضی کرد تا موهای زائد بدنش را از بین ببرد، اما نمی توان مجابش کرد که موهای صورتش را برای همیشه از دست بدهد. ولی نگران نباشید. لیزر می تواند با تنظیم مناسب برای سرعت و محدوده رشد موهای زائد صورت شما داشته باشد تا فقط آن را کنترل کند. تصور کنید که بعد از هر باز شیو مجبور نباشید دو رز دیگر دوباره تیغ دست بگیرید. چون موهای زائد صورتتان هم کند تر رشد می کنند و هم نرم تر هستند. علاوه بر آن با لیزر می توانید خط ریشتان را آنکادر کرده و به حالت دلخواه خودتان در آورید.

قیمت لیزر کل بدن آقایان
قیمت لیزر کل بدن آقایان

لیزر دائمی کل بدن

لیزر برای رفع دائمی موهای زائد نیست. بلکه برای کاهش رشد دائمی آنهاست. بعد از اتمام دوره لیزر خواهید دید که موهای زائد بدن شما علاوه بر اینکه نازکتر هستند، با سرعتی بسیار کند تر (حدودا هر 4 الی 6 ماه یکبار) و در تراکم کمتر رشد خواهند کرد. هرچند یک راه برای دائمی کردن اثر لیزر هست.
اینکه به مدت چهار یا پنج سال بعد از لیزر، هر یکسال یا شش ماه یکبار یک جلسه ترمیمی لیزر انجام دهید تا اثر لیزر پایدار و نسبتا همیشگی شود. در این صورت تا سال های سال شاهد رشد هیچ مویی روی بدن خود نخواهید بود.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا