بهترین مرکز لیزر ارزان با جدیدترین دستگاه لیزر روز دنیا!

بهترین مرکز لیزر ارزان

بهترین مرکز لیزر ارزان . آیا چنین چیزی وجود دارد؟

حتما شما هم آوازه لیزر و مزیت های آن را شنیده اید. حتما شما هم دوست دارید با لیزر کردن، موهای زائد بدنتان را برای همیشه از بین ببرید. فرض کنید تصمیم گرفته اید که لیزر را انجام دهید. به کدام مرکز مراجعه می کنید؟

طبیعی است که در وهله اول لیستی از مراکز منتخبتان تهیه می کنید. برای عموم مردم( مخصوصا در این شرایط اقتصادی) یکی از اولین اولویت ها قیمت تعرفه های ان مرکز است. طبیعتا اول سراغ مراکزی می روید که قیمت های پایین تری دارند یا به اصطلاح ارزان تر هستند. اما به نظر شما آیا می توان صفت بهترین را با ارزانترین جمع زد؟

همه ما این گونه فکر می کنیم که ایرادی ندارد. کمی از کیفیت می کاهیم، اما در عوض قیمت لیزر برایمان خیلی ارزانتر تمام می شود. به عبارتی قیمتش به کیفیتش می ارزد. اما یادتان باشد که دارید در مورد یک درمان صحبت می کنید. قیمت هیچ درمانی به کیفیتش نمی ارزد. وقتی صحبت از سلامتی شما می شود، همیشه کیفیت در درجه اول اهمیت قرار می گیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین مرکز لیزر ارزان
بهترین مرکز لیزر ارزان

جدای از آن، به قول انگلیسی ها : “ما آنقدر پولدار نشدیم که جنس ارزان بخریم!”

وقتی دنبال ارزانترین باشید یعنی دقیقا به آن چه که از آن انتظار دارید نخواهید رسید. پس در طولانی مدت متوجه می شوید که نه تنها تمام وقتتان را هدر داده اید، بلکه باید از اول تمام آن هزینه ها را به شکل صحیح بپردازید تا آن خدماتی که  که واقعا ارزش دارد دریافت کنید. تازه این به شرطی است که هیچ آسیبی به سلامت شما نرسیده باشد!

پس چه باید کرد؟ حتما باید تن به قیمت های گرانی که بعضی از مراکز به شما پیشنهاد می کنند داد تا بتوان از لیزر نتیجه گرفت؟ آیا برای دریافت بهترین خدمات لیزر باید حتما هزینه زیادی کرد تا بتوان از ان نتیجه گرفت؟ واضح است که نه.

پس چه باید کرد؟

در ادامه با ما همراه باشید تا بفهمید چگونه بهترین مرکز لیزر ارزن تحقق می یابد.

لیزر موهای زائد چه مکانیزمی دارد؟

در ابتدا بهتر است کمی با خود این درمان آشنا شوید. لیزر درمانی است که از اشعه لیزر برای سوزاندن ریشه های مو استفاده می کند. اشعه لیزر بسیار باریک است و تماماً جذب ریشه مو می شود. آن هم با عمق زیاد تا انتهای ریشه!! وقتی تمام ریشه با اشعه لیزر به طور کلی از بین می رود، فولیکول های موجود در عمق ریشه ها نیز می سوزند و نابود می شوند.

فولیکول ماده ای طبیعی در بدن است که عامل اصلی رشد موهاست. چون فولیکول طبیعی است، بدن خود به خود آن را بازسازی می کند. به همین خاطر هم هست که لیزر یک درمان دوره ای یا چند جلسه ای است. وقتی جلسات لیزر با فواصل منظم و در تعداد محدود تکرار می شوند، ریشه های موهای زائد رفته رفته ضعیف و ضعیف تر می شوند و بدن به عدم تولید فولیکول عادت می کند و به همین خاطر هم هست که لیزر تاثیر دائمی و همیشگی در رفع موهای زائد دارد.

از طرف دیگر وقتی ریشه های مو کلا از بین بروند، منافذ پوستی کاملا بسته شده و در نهایت پوستی صاف و صیقل خورده خواهد داشت. پوستی که برخلاف زمان تیغ کشیدن هیچ نشانی از دانه های سیاه و برجستگی های ریز روی آن نخواهد بود.

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر جزو ایمن ترین درمان های زیبایی غیرتهاجمی به شمار می رود. اگر مرکز معتبر و با کیفیتی را برای لیزر انتخاب کنید، عوارضی بیشتر از قرمزی، ورم و کبودی سطحی گریبان شما را نخواهند گرفت.

ولی اگر مرکز منتخب شما کیفیت لازم را نداشته باشد همین درمان ایمن می تواند عوارض جدی تری مانند عفونت، سوختگی، زخم، لک پوستی و غیره را برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

می توان گفت که مهم ترین پارامتر در تعیین کیفیت لیزر دستگاهی است که لیزر با آن انجام می شود. تکنولوژی لیزر که امروزه تنها روش موثر و مفید برای رفع  موهای زائد به حساب می آید روز به روز در حال پیشرفت است. در گذشته همین درمان ایمن ضعف هایی داشت که ایمنی و اثرگذاری ان را زیرسوال می برد. اما امروزه دستگاه های جدید لیزر مشکلات قبلی را رفع کرده اند و این درمان را بی بدیل کرده اند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه های مرغوب لیزر که از مدل های جدید هستند، دستگاه های سنگینی هستند که قیمت های بسیار گرانی دارند. چیزی در حدود یک میلیارد تومان و شاید حتی بیشتر! بهترین برند ها هم دستگاه های لیزر دایود و الکساندرایت، و نمونه هایی مانند اسکلپیون مدیواستار هستند.

به واسطه قیمت بسیار بالایی که دارند، خیلی از مراکز توان خریدن آنها را نداشته و ناچاراً به دستگاه های لیزر ارزان و کم کیفیت رو می آورند. یا این دستگاه ها را کرایه می کنند. به همین خاطر هم هست که می توانند قیمت پایین تری به شما پیشنهاد کنند. چون درمانی که برایتان انجام می دهند برایشان هزینه چندانی نداشته است! لذا طبیعی است که بهای این هزینه کم، پایین بودن کیفیت کارشان است.

تخفیف لیزر

تخفیف تنها پدیده ای است که می تواند صفت ارزان را در کنار کنار کیفیت بنشاند. برای اینکه واقعا از درمانی ارزان و در عین حال با کیفیت بهره مند شوید باید به دنبال تخفیف هایی باشید که مراکز معتبر لیزر گاها اعمال می کنند.

اما همان طور که گفتیم قرار نیست که مراکز گرانقیمت، مراکز هدف ما باشند. بلکه اتفاقا همانقدر که سعی می کنید از مراکز ارزان بگریزید باید از مراکز بسیار گرانقیمت هم پرهیز کنید. در عوض سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که قیمت های تعرفه هایش معقول و منطقی هستند. قیمت هایی در رنج متوسط.!

تخفیف لیزر
تخفیف لیزر

تنها بهره مندی از تخفیف های مختلف چنین مراکزی است که می تواند واقعا درمانی ارزان و به صرفه و در عین حال باکیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد.

بهترین مرکز لیزر ارزان تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران، با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های ماهر و متخصص، یکی از بهترین و باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. قیمت ها و تخفیف های استثنایی این مرکز، آن را به مرکزی کاملا به صرفه و اقتصادی نیز تبدیل کرده اند. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا