قیمت لیزر بیکینی و زیر بغل با یک دستگاه کاملا بدون درد!

قیمت لیزر بیکینی و زیر بغل

قیمت لیزر بیکینی و زیر بغل

یه ضرب المثل خیلی قدیمی وجود داره که میگه، اگه چشم نبینه، دل هم نمیسوزه! اما این مسئله در مورد موهای زائد به هیچ وجه صادق نیست. درسته که موهای زائد برخی نقاط بدنمان چندان به چشم نمی آیند اما برای خود فرد بسیار آزاردهنده و ناخوشایند هستند. اگر بخواهیم مسابقه ای میان بدترین موهای زائد بدن برگزار کنیم، احتمالا موهای زائد بیکینی با اندکی اختلاف از موهای زیر بغل، اول خواهد شد.

به همین خاطر است که لیزر موهای زائد بیکینی و زیر بغل تا این حد میان خانم ها طرفدار دارد. کافیست در یک جمع زنانه بنشینید تا متوجه شوید دقیقاً از چه صحبت می کنیم. اما چیز خیلی مهمی که در این بحث ها معمولاً دنبال می شود در نکته خلاصه می شود: اول از همه این که بیشتر خانم ها به دنبال دانستن قیمت لیزر بیکینی و زیر بغل هستند و دوم این که خیلی هایشان از درد لیزر واقعا وحشت دارند.

قیمت لیزر بیکینی و زیر بغل
قیمت لیزر بیکینی و زیر بغل

خب ما تصمیم داریم این جمع های زنانه را به فضای آنلاین بکشانیم و به این دو سوال مهم در مقاله ی خود پاسخ بدهیم. اگر مشتاق هستید که در مورد قیمت لیزر بیکینی و زیر بغل چیزی بدانید، توصیه می کنیم در ادامه ما را همراهی کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر بیکینی

گرچه باز هم می گوییم که قیمت لیزر بیکینی و زیر بغل چندان زیاد نیست، اما اگر فکر می کنید که همین هزینه ها هم برایتان سنگین است، به هیچ وجه ناراحت نباشید چرا که چاره ی کار شما، پیدا کردن مراکزی است که تخفیف لیزر ارائه می کنند. البته منظورمان این نیست که به هر تبلیغی که به چشمتان خورد اعتماد کنید و کورکورانه به سراغ آن ها بروید. داریم از مراکز معتبر و خوش سابقه ای صحبت می کنیم که گاهی و به مناسبت های مختلف، برای خدمات زیبایی خود تخفیف قائل می شوند.

فقط همین مراکز هستند که می توانید برای دریافت تخفیف لیزر به آن ها اعتماد باشید. هزاران هزار داستان یکسان با ورژن های مختلف، درباره ی افرادی وجود دارد که همگی به هوای قیمت پایین لیزر به مراکزی اعتماد کرده اند که ذره ای مهارت و تخصص در حیطه ی درمان لیزر موهای زائد نداشته اند.

اگر می خواهید تخفیف لیزر بیکینی خوب و جذابی پیدا کنید، توصیه می کنیم کار خودتان را از مراکز معتبری که می شناسید شروع کنید. به عنوان مثال، وب سایت تهران اسکین، مجموعه ی خیلی خوبی از بهترین مراکز زیبایی تهران و شهرستان ها را فهرست کرده است که برخی از آن ها تخفیف های خیلی خوبی ارائه می کنند. با مراجعه به این لینک می توانید به راحتی مراکز زیبایی محل سکونت خودتان را پیدا کنید.

نکته ی دیگری که باید اضافه کنیم این است که خیلی وقت ها بالا بودن قیمت لیزر موهای زائد، به خاطر دستگاهی است که برای انجام این درمان مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال دستگاه های جدیدتر تولید سال 2019 و 2020، قطعاً هزینه های بیشتری دارند و احتمالاً کارایی آن ها نیز بهتر است. در پاراگراف بعد به طور کامل راجع به دستگاه های لیزر و اثرشان روی قیمت این درمان صحبت کرده ایم.

تخفیف لیزر بیکینی
تخفیف لیزر بیکینی

بهترین دستگاه لیزر بدون درد

همان طور که در ابتدای متن هم گفتیم، درد لیزر ناحیه ی بیکینی و زیربغل، باعث شده که خیلی از خانم های عزیز به سراغ این درمان نروند و هنوز هم عذاب ژیلت کشیدن و وکس کردن را به جان بخرند. اما اجازه بدهید چند نکته را به شما بگوییم:

قبل از هر چیزی بدانید که دیگر دوره لیزرهای دردآور تمام شده است. در حقیقت دستگاه های لیزری که درد داشتند، اصلا لیزر نبودند(مانند آی پی ال و الکترولیز)

در حال حاضر پیشرفت فوق العاده ی دستگاه های لیزر باعث شده که درد آن بیشتر شبیه به یک گزگز ساده باشد که به هیچ وجه غیرقابل تحمل نیست. برخی از دستگاه های جدید نسبت به دیگر دستگاه ها، در کنترل درد موفق تر عمل می کنند.

به عنوان مثال یکی از بهترین دستگاه های لیزر بدون درد، مدل اسکلپیون مدیواستار است که توسط کمپانی زایس آلمان ساخته شده است. این دستگاه برخلاف دیگر دستگاه ها، قبل از برخورد اشعه ی لیزر با پوست، با استفاده از یک سیستم کولینگ بسیار پیشرفته، محل شات را خنک می کند. به این ترتیب احساس داغی و درد اصلاً احساس نمی شود.

این دستگاه به خاطر کیفیت بالای خود، قیمت بیشتری هم دارد و طبیعی است که معدود مراکزی که مجهز به این دستگاه هستند هم قیمت های خیلی زیادی برای خدمات لیزر خود دریافت کنند.

اما نگران نباشید! همیشه راهکاری برای حل مشکل شما وجود دارد. یک مرکز خیلی خوب در شمال تهران وجود دارد که به این دستگاه مجهز است و از قضا، قیمت های خیلی خوبی دارد. گاهی تخفیف های خیلی جذابی هم برای خدمات خود ارائه می کند. شما می توانید با مراجعه به این لینک شماره تماس و آدرس آن جا را پیدا کنید.

بهترین دستگاه لیزر بدون درد
بهترین دستگاه لیزر بدون درد

پکیج تخفیف لیزر

اگر هنوز هم نگران قیمت لیزر موهای زائد (به خصوص بیکینی و زیربغل هستید) پیشنهاد دیگری هم برای شما داریم. پکیج های تخفیف لیزر می تواند راهکار شما باشد. اگر می خواهید به جز لیزر موهای زائد بیکینی و زیربغل، لیزر دیگر نقاط بدن خود را هم انجام دهید، توصیه می کنیم از پکیج های تخفیفی لیزر استفاده کنید. به این صورت که برخی مراکز بعضی وقت ها، با ارائه ی یک پکیج (مثلا دست ها+ پاها) برخی نقاط را به صورت اشانتیون و رایگان لیزر می کنند که احتمال دارد بیکینی و زیربغل هم جزو آن ها باشد.

به هر صورت فرقی نمی کند که چقدر برای لیزر موهای زائد بیکینی و زیربغل هزینه می کنید، مسئله اینجاست که احتمالآً کل هزینه های شما از هزینه ای که برای خرید ژیلت و اپیلاسیون می کنید کمتر باشد!

لیزر فول بادی با تخفیف

بیشتر تخفیف هایی که برای لیزر موهای زائد در نظر می گیرند، مربوط به لیزر فول بادی ( کل بدن) است. بنابراین اگر می خواهید که به یک باره از کل موهای زائد بدن خود خلاص شوید، انتخاب این دستخ از پکیج های تخفیف لیزر فول بادی خیلی مفید و موثر می تواند باشد و کلی در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

در نهایت این که اگر به دنبال مراکز خوب هستید، دوباره لینک تهران اسکین را برایتان اینجا می گذاریم:

تهران اسکین

موفق و پیروز باشید

محقق و گردآورنده: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا