سوالات رایج جوان سازی صورت با اندولیفت | نکات مهم اندولیفت را قبل از اقدام بدانید.

سوالات متداول در مورد جوان سازی صورت با اندولیفت

محتوا

سوالات متداول درباره جوان سازی صورت با اندولیفت

داشتن پوستی جوان و زیبا دغدغه اکثر زنان است. یکی از جدیدترین روش‌هایی که این روزها وارد بازار زیبایی و جوان‌سازی پوست شده اندولیفت صورت است. در اندولیفت صورت از امواج لیزر کمک گرفته شده است تا چین و چروک‌های سطحی و افتادگی پوست متقاضی بدون کوچکترین آزار و اذیتی رفع شود. از آنجایی که اندولیفت یک روش غیر تهاجمی زیبایی است دارای نکات مثبت بسیاری می‌باشد. مزایا اندولیفت صورت سبب شده تا بتواند در مدت زمان کم طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. البته این روش تنها راه برای زیبایی و جوان‌سازی صورت نیست؛ بلکه روش‌های متعدد بسیاری از جمله بوتاکس، مزوتراپی، هایفوتراپی در این زمینه روی کار آمده اند و هر یک از آن‌ها دارای یک سری معایب و مزایا هستند.
یکی از روش‌های مشابه که می‌توان آن را هم رده اندولیف دانست هایفوتراپی صورت است. اگر شما نیز چیزهایی در خصوص این دو روش شنیده‌اید و سوال‌هایی نظیر اندولیفت صورت چیست؟ یا اندولیفت بهتر است یا هایفو؟ ذهن شما را درگیر کرده است همراه ما باشید. چرا که در این مقاله به تک تک سوالات و جزئیات مربوط به هر یک از آن‌ها پرداخته شده است. با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. قبل از شروع پرسش و پاسخ های متداول درباره اندولیفت درباره ی اینکه اندولیفت چیست و چگونه کار می کند بیشتر بدانید.

فیلم جوان سازی صورت با اندولیفت

اندولیفت چیست؟

اندولیفت یک روش درمانی است که در مجموعه عمل‌های غیرجراحی قرار می‌گیرد. جوانسازی صورت و بدن با اندولیفت یکی از متدهای جدید برای از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست است. در این روش جوانسازی بدون ایجاد برش و زخم، فیبر بسیار نازکی وارد پوست می شود و پس از آن در میان درم عمقی و بافت چربی قرار می گیرد. لیزر اندولیفت از طریق فیبر دیگری با این فیبر اتصال برقرار کرده و با جا به جا کردن آن کلاژن های موجود در پوست تحریک شده و باعث سفت شدن و جوانسازی صورت می شود.
اندولیفت از اشعه لیزر با طول‌ موج ۱۴۷۰ نانومتر بهره می‌برد و بر پوست و استحکام آن اثر می‌گذارد. اندولیفت با از بین‌ بردن یاخته‌های چربی، که از طریق حرارت ایجاد شده در بافت‌های پیوندی صورت می‌گیرد، از بازسازی‌ آن ممانعت به عمل می‌آورد. نابودی سلول‌های بافت چربی باعث استحکام و کشیدگی پوست و در نهایت جوان سازی صورت و هر قسمتی که اندولیفت انجام شده است می‌شود. از این روش برای بازسازی و تقویت پوست و در نهایت مستحکم‌تر شدن آن استفاده می‌شود. 

تفاوت اندولیفت با سایر روش های زیبایی

دستگاه و روش اندولیفت یک تفاوت عمده با بسیاری از روش‌های لیزری دیگر در حوزه زیبایی و جوان سازی صورت دارد و آن این است که در این روش هندپیسی وجود ندارد که به‌ صورت سطحی بخواهد بر روی پوست اثر بگذارد، بلکه دراندولیفت فیبرهای نوری بسیار نازکی که ابعادی در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرومتر (برای نواحی صورت) و ۴۰۰ تا ۶۰۰ میکرومتر (برای سایر نواحی بدن) دارند استفاده می شود.
این فیبر نوری بسیار نازک به زیر پوست فرستاده شده و بخش تولید کننده انرژی آن که یک لیزر دایودی است انرژی مورد نظر را از طریق این فیبر به لایه‌های معینی از پوست ارسال می‌کند. این کار به دو هدف مشخص در پوست می‌انجامد که یکی از آن‌ها حذف بافت چربی و دیگری افزایش ساخت رشته‌های پروتئینی کلاژن و الاستین است. نتیجه نهایی همه این اتفاقات، انتقال انرژی N.IR لیزر و افزایش کیفیت لایه Dermis پوست و نیز از بین‌ بردن سلولیت پوستی خواهد بود.

نحوه تاثیر اندولیفت در جوان سازی صورت

نحوه اثرگذاری اندولیفت چگونه است؟

اثرگذاری اندولیفت به این صورت است که انرژی گرمایی در لایه معینی در پوست افزایش می‌یابد، حرارت در آن نقطه بالا می‌رود و این باعث می‌شود که سیستم ایمنی بدن به دو منظور خون‌رسانی را به آن نقطه افزایش دهد. یکی اینکه تعادل گرمایی را بازگرداند و دیگری اینکه التهاب به‌ وجود آمده در آن مکان از بدن را کاهش دهد. از سوی دیگر می‌دانیم که جریان خون دارای مقدار زیادی مواد قندی و اکسیژن است که به‌ عنوان ماده مصرفی یاخته‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. خون همچنین حاوی مقادیر زیادی از مواد دیگر دفعی و جذبی بدن مانند هورمون‌ها و دی‌اکسید کربن و … است.
هنگامی‌ که مواد غذایی و اکسیژن به مقدار بیش‌تری به ناحیه تحت درمان برسد، قاعدتاً رشته‌های کلاژن و الاستین بیش‌تری نیز ساخته خواهد شد و این مسأله باعث افزایش استحکام پوست در ناحیه مورد نظر می‌شود.
اندولیفت همچنین می‌تواند بر روی رگ‌های دستگاه لنفاوی و غدد آن نیز اثر بگذارد و از این طریق به کشیدگی پوست کمک کند.
برانگیختن یاخته‌های زیر پوست با سرعت و قدرت بالا برای بالا بردن متابولیسم بافت چربی صورت می‌گیرد که به این عمل لیپولیز نیز گفته می‌شود. لیپولیز می‌تواند اثربخشی مناسبی بر استحکام پوست داشته باشد. شلی و چین‌وچروک‌های پوستی بعضاً به دلیل جمع‌ شدن اندک چربی در زیر پوست است که با عمل لیپولیز از بین می روند. افزایش فرایند کلا‌ژن‌سازی و الاستین‌سازی از طریق تأثیر بر بافت همبند که به آن Neocollagenesis نیز گفته می‌شود با کمک دستگاه اندولیفت انجام می شود که باعث افزایش استحکام پوست و بازسازی آن می شود.

سوالات متداول جوان سازی صورت با اندولیفت

سوالات متداول مراجعه کنندگان به مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

اندولیفت در کدام بخش های بدن کاربرد دارد؟

اندولیفت تقریباً می‌تواند باعث جوان سازی کل نقاط بدن شود اما بیش‌تر مناطقی که تاکنون از این دستگاه برای بهبود وضعیتشان استفاده‌ شده در صورت قرار دارند و مراقبت های بعد از اندولیفت نیز بیش‌تر تمرکزشان بر روی این ناحیه از بدن است. در میان بخش های مختلف موجود در صورت انسان، اندولیفت برای برطرف‌سازی افتادگی پوست و چین‌وچروک‌های آن و نیز رفع چربی‌های زائد در سومین بخش از صورت که همان چانه، غبغب و اطراف دهان و گردن است به مقدار بیش‌تری به کار می‌رود. از اندولیفت همچنین می‌توان برای اصلاح افتادگی پوست که نزدیک پلک‌ها و گونه‌ها است بهره برد.
حرارت ایجاد شده بر اثر اندولیفت باعث ذوب‌شدن چربی‌های اضافی و منقبض‌ شدن سریع ناحیه زیر عمل می‌شود. برخی از مناطق دیگر بدن که می‌توان اندولیفت را برای آن‌ها به کار برد شامل ران‌ها و مچ پا، اطراف شکم، زانوها و ماهیچه‌های سرینی است. کانتورینگ و استحکام‌بخشی و رفع سلولیت‌های پوستی از دیگر مزیت‌های استفاده از روش اندولیفت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بیشترین کاربرد اندولیفت در کدام بخشهای بدن است؟ 

روش اندولیفت با کمترین عوارض، بیشتر بر روی صورت و گردن انجام می‌شود؛ اما از این روش می توان برای درمان غبغب ( چانه ی مضاعف)، شکم، دور ناف، درمان پف زیر چشم، کشاله ران، بازو، زانو، مچ پا، باسن و لگن هم استفاده کرد.

اندولیفت بهترین روش جوان سازی صورت

آیا اندولیفت بهترین روش جوانسازی صورت است؟

اندولیفت قطعاً یکی از موثرترین و کم خطرترین روش های جوانسازی پوست است؛ اما نمی توان گفت که برترین روش است. مثلاً روش کربوکسی تراپی برای درمان خطوط ریز صورت بسیار موثر است ولی برای چین و چروک های عمیق، استفاده از هایفوتراپی توصیه می شود. یا شاید تزریق ژل برای جوانسازی پوست شما، مناسب تر از اندولیفت باشد. پزشک متخصص با بررسی علت چین و چروک، افتادگی و شل شدگی پوست، می تواند بهترین روش جوانسازی صورت را به شما توصیه کند.

آيا روش اندولیفت برای لیفت و کوچک کردن غبغب مناسب است؟

بله اين روش برای بهبود وضع ظاهری غبغب نيز بسيار تأثير گذار می باشد.

مدت زمان مورد نیاز هر جلسه اندولیفت چقدر است؟

هر جلسه اندوليفت حدودا 1 ساعت طول می کشد.

عوارض جانبی اندولیفت چیست؟

اندولیفت به دلیل کم تهاجمی بودن عوارض بسیار کمی دارد. عوارض خفیف به ندرت مشاهده می شوند و بیشتر عوارض جزو روند طبیعی بهبود و ترمیم پوست بعد از درمان به شمار می آیند.
این عوارض می‌توانند شامل مواردی نظیر کمی تورم، قرمزی یا کبودی باشد که از جمله عوارض طبیعی اندولیفت هستند که پس از چند روز کاملاً ناپدید می شوند. البته ناگفته نماند که این روش هیچ گونه عارضه جانبی اساسی و خطرناکی نداشته و در صورت رعایت تمامی نکات مراقبتی قبل از اندولیفت و بعد از آن به صورت کاملا صحیح و اصولی با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد. به طور کلی زمانی شاهد وقوع عوارض جانبی هستیم که اندولیفت در مراکز نامعتبر انجام شود. انتخاب کلینیکی مجهز به بهترین دستگاه اندولیفت و پزشکی با تجربه و تبحر کاری بالا می‌تواند عوارض اندولیفت را به کلی از بین ببرد. 

ماندگاری اندولیفت چقدر است؟

اندولیفت نسبت به سایر روش های لیفت دیگر ماندگاری بیشتری دارد و ماندگاری آن به چندین سال می رسد.

آیا اندولیفت درد دارد؟

این روش با بی حسی موضعی انجام می شود و در مقایسه با سایر روش های زیبایی بی درد است.

آیا پس از عمل نیاز به ریکاوری است؟

اگر چه تعداد کمی از افرادی که اندولیفت می کنند، به دلایل مختلف سلامت جسمانی، به استراحتی ۲۴ تا ۴۸ ساعته نیاز دارند؛ اما به طور کلی، چند ساعت پس از جراحی می توان به زندگی عادی برگشت. بنابراین اندولیفت هیچ زمان ریکاوری خاصی ندارد! کبودی و جای زخم و درد نیز در این روش هیچ جایی ندارد.

آیا می توان از اندولیفت در همه مدل صورت و در همه گروههای سنی استفاده کرد؟

البته! از اندولیفت می توان در تمام انواع پوست با هر شکل و ظاهری و برای تمام سنین استفاده کرد.

چند جلسه درمانی باید انجام شود؟

این که به چند جلسه ی درمانی نیاز دارید، بستگی به شرایط پوست شما دارد. در مورد این موضوع بهتر است نظر پزشک متخصص را جویا شوید؛ ولی در بیشتر موارد یک جلسه ی درمانی کفایت می کند. اگر نتایج اندولیفت نیاز به بهبود داشته باشند، در طول یک سال آینده می توانید یک جلسه ی درمانی دیگر هم داشته باشید.

چند وقت زمان احتیاج است که نتايج اندولیفت ديده شود؟

اندولیفت یکی از روشهای جوان سازی صورت و بدن است که  اگر چه اثر این روش بسته به ساختار پوست و سطح مشکلاتی که برطرف شده دارد؛ اما پس از جلسه اول تغییرات قابل مشاهده است و ظرف چند ماه بعد می توانید اثرات مثبت آن را ببینید. نتایج نهایی بهبود پوستتان را بعد از 2 الی 5 ماه می توانید مشاهده کنید.  

برای هر شخص، چند جلسه اندولیفت لازم است؟

 بعضی از بیماران که دارای صورت هایی با افتادگی شدید هستند ممکن است هر 6 ماه، 2 یا 3 جلسه نیاز داشته باشند که با توجه به ساختار پوست و شدت مشکلات آن ها تعداد جلسات متفاوت خواهد بود. در حالت عادی، 70 الی 80 درصد بیماران یک جلسه بیشتر لیزر لازم ندارند. به طور کلی يک جلسه اندولیفت کافی است و در صورت صلاح ديد پزشک معالج، بعد از گذشت یک سال جلسه دوم انجام می شود.

آیا این روش اثر چربی سوزی دارد یا فقط سفت شدن پوست است؟

در فرایند درمانی اندولیفت سوزاندن چربی و سفت کننده پوست (فرآیند لیپولیز) انجام می شود. برای پوست خمیده از حالت سفت کننده استفاده می شود. در مواردی که نیاز به چربی سوزی به علت اشباع زیاد آن زیر پوست است، از 2 حالت در کنار هم استفاده می شود.

روش اندولیفت چقدر طول می کشد؟ آیا می توانیم در یک جلسه آن را به تمام چهره خود اعمال کنیم؟

دراندولیفت صورت به 4 ناحیه تقسیم می شود:

  1. گردن
  2. خطوط فک
  3. گونه ها و چین و چروک های بینی
  4. دور چشم (چروک چشم)

درمان این 4 منطقه به طور جداگانه برنامه ریزی و انجام می شود. درمان هر منطقه تقریبا 45 دقیقه طول می کشد. در بعضی موارد می توانیم در طی 1 جلسه، 2 منطقه را با هم ترکیب کنیم.

مدت زمان درمان با اندولیفت چقدر است؟

مدت زمان لازم در این متد درمانی از فرد به فرد متفاوت بوده و بستگی به تعداد نواحی درمان، وسعت ناحیه درمان و مشکلات پوستی مختلف افراد و این که اندولیفت در چه نواحی از پوست مورد استفاده قرار می گیرد (قسمت های صورت یا بدن) می تواند متفاوت باشد.
با این وجود، به طور کلی فقط ۵ دقیقه برای یک قسمت از صورت تا نیم ساعت برای کل صورت شروع می شود. در این روش نیازی به برش در پوست یا بیهوشی نیست و هیچ گونه درد در ناحیه ی مداخله ایجاد نمی کند و همچنین زمان ریکاوری لازم ندارد، بنابراین می توان در طی چند ساعت به فعالیت های عادی برگردید و به کار خود ادامه دهید.

اندولیفت چه تفاوتی با سایر روشهای جوان سازی صورت دارد؟

برتری اندولیفت در میزان عوارض آن است. اعمال خدمات زیبایی، به دلیل عوارض جدی که ممکن است بعد از آن وجود داشته باشد، دیگر آنچنان مورد اطمینان نیستند؛ مواردی مانند فلج صورت، فلج عصب لب، خونریزی، نکروز یا مردگی بافت، افتادگی پوست، افتادگی پلک یا مشکلات دیگر این چنینی در روند بعد از عمل. بنابراین، در مورد برتری اندولیفت قابل بحث نيست؛ زيرا تنها تکنيک و دستگاهی است که بدون عوارض است و بر روی لایه‌ی زير پوست کار می کند که مستقيما کلاژن و بافت چربی زير پوستی را هدف قرار می دهد.

ماندگاری اندولیفت در جوان سازی صورت

ماندگاری اندولیفت چگونه است؟

مانند همه درمانها در همه زمینه های پزشکی، ماندگاری درمانهای زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. مراجعین به خاطر شرایط بدنی متفاوت، دوره بهبودی یکسانی ندارند و نتیجه نهایی معمولاً بعد از دو تا چهار هفته دیده خواهد شد. اندولیفت برای بعضی افراد با تشخیص پزشک متخصص در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود.

هزینه‌ی اندولیفت در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی چقدر است؟

هزینه اندولیفت به عوامل مختلفی از جمله محل درمان، دستگاه مورد استفاده، سطح مهارت متخصص پوست، تعداد جلسات مورد نیاز، داروهای تجویز شده و قیمت فیبر مصرفی دستگاه بستگی دارد. قیمت اندولیفت به سبب غیرتهاجمی بودن آن نسبت به دیگر متدهای مشابه و تهاجمی که در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود کم‌تر است. با توجه به این‌‎ که اندولیفت ماندگاری بسیار بالایی دارد هزینه‌ کردن بابت آن ارزش بالایی خواهد داشت.
به‌ طور کلی کار با دستگاه اندولیفت بسیار تخصصی و حساس است و تنها از طریق تعداد بسیار کمی از پزشکان انجام می‌شود. البته خبر خوب این است که در مرکز زیبایی پوست و مو شریعی برای شما عزیزان تخفیفهای ویژه‌ در نظر گرفته‌ایم. تماس با ما را فراموش نکنید تا جوانی و زیبایی را به پوست خود هدیه دهید.

مزایای اندولیفت چیست؟

  • حداقل تهاجم
  • بدون خونریزی
  • بدون برش پوستی
  • ایمنی بالای درمان
  • دقت، درستی در انتخاب ناحیه هدف
  • در بیشترین افراد فقط یک جلسه درمان
  • زمان ریکاوری حداقل یا بدون مدت زمان ریکاوری بعد از انجام پروسه درمانی
  • این روش که امروزه به‌عنوان روشی جایگزین برای عمل‌های جراحی محسوب می‌شود، خطرات احتمالی و مشکلاتی که ممکن است بر اثر اعمال جراحی به وجود بیاید را ندارد و زمان بهبودی آن نسبت به جراحی‌های پوست کم‌تر است.

هزینه اندولیفت در جوان سازی صورت

آیا درمان لیزر اندولیفت هزینه زیادی دارد؟

قیمت لیزر اندولیفت نسبت به متدهای دیگر که حجم کارایی بالایی دارد، بسیار ناچیز است. در حقیقت با توجه به این‌ که یک جلسه درمان با لیزر اندولیفت مشکلات زیبایی بسیاری از جمله افتادگی پوست را از بین می‌برد، این روش یک پروسه مقرون‌ به‌ صرفه به‌ حساب می‌آید.

هزینه استفاده از روش اندولیفت چقدر است؟

اندولیفت یکی از برترین روش های جوان‌سازی صورت، برای رفع چین‌وچروک و افتادگی پوست نسبت به دیگر روش‌های جوان‌سازی محسوب می‌شود. هزینه اندولیفت به ناحیه تحت درمان و میزان ترمیم مورد نیاز و طول مدت آن بستگی دارد و باید با تشخیص پزشک متخصص انجام شود.

مراقبت‌های بعد از درمان با روش اندولیفت چیست؟

مدت زمان لازم برای مشاهده نتایج برای افراد یکسان نبوده و به وضعیت جسمانی هر متقاضی بستگی دارد اما مراقبت‌های بعد از اندولیفت برای همه یکسان است و سبب کاهش عوارض اندولیفت می‌شود. از مراقبت‌هایی که پس از انجام اندولیفت می‌توان به آن اشاره کرد:

  • عدم استفاده از دخانیات یا الکل
  • مرطوب نگه‌ داشتن پوست به‌ طور مداوم
  • حفظ  پوست در برابر نور خورشید و آسیب‌های محیطی
  • عدم استفاده از داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین
  • دور بودن از استرس برای مدت چند روز پس از انجام اندولیفت
  • استفاده دقیق و مرتب از داروها یا کِرِم تجویز شده توسط پزشک
  • هنگام خواب باید سر در مکانی بالاتر از قفسه سینه و سایر نقاط بدن قرار بگیرد.
  • تمیز کردن پوست به‌ آرامی و شست‌وشوی صورت با محلول آب‌نمک یا سرکه رقیق
  • متوقف کردن استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به‌ویژه محصولات دارای اسیدیته بالا
  • قرمزی، التهاب، تورم ملایم یا بی‌حسی از عوارضی است که ممکن است در برخی مراجعین دیده شود که نهایتاً ظرف یک هفته رفع خواهد شد.
  • استفاده از یخ به‌ ویژه بر روی پوست‌هایی که دارای تورم یا قرمزی هستند می‌تواند اثر نرم‌ کنندگی داشته باشد.
  • پانسمان اندکی که هنگام این عمل زیبایی بر روی صورت قرار می‌گیرد، بعد از آن برداشته خواهد شد.
  • امکان انجام فعالیت‌های روزمره بلافاصله بعد از انجام این روش به‌ طور کامل وجود دارد.
  • بهتر است برای مدت یک الی دو هفته از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین پرهیز شود، چون ممکن است باعث ایجاد کبودی و خون مردگی شود.

برای جوان سازی صورت اندولیفت بهتر است یا هایفو

برای جوان سازی صورت اندولیفت بهتر است یا هایفو؟

یکی از روش‌های مشابه با اندولیفت صورت، هایفوتراپی است. به همین دلیل کسانی که دوست دارند ظاهری جوان و پوستی شاداب داشته باشند بین انتخاب این دو بر سر دو راهی قرار می‌گیرند. هر یک از این دو روش دارای یک سری نکات مثبت و منفی هستند که می‌تواند برای بیماری مناسب و برای بیماری دیگر نامناسب باشد. از طرفی دیگر هر یک از آن‌ها در درمان مشکل خاصی توصیه می‌شوند. به عنوان مثال انجام اندولیفت برای جای جوش توصیه نمی‌شود و بهتر است از روش هایفو صورت برای رفع این مشکل استفاده کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات کامل تر به مقاله ی نوشته شده در زمینه اندولیفت بهتر است یا هایفو مراجعه نمایید.

قبل از تصمیم‌ گیری در خصوص روش مناسب جوان سازی صورت خود، از قبل با پزشک مربوطه مشورت کنید. پزشک شرایط پوستی و شکایت‌های شما را بررسی کرده و در نهایت بهترین و موثرترین روش را انتخاب خواهد کرد.

بهترین مرکز اندولیفت برای جوان سازی صورت

نتیجه گیری نهایی

اندولیت از موثرترین و کم خطرترین روشهای جوانسازی صورت می باشد و بدلیل کم تهاجمی بودن عوارض بسیار کمی دارد و موجب تحریک کلاژن سازی پوست می شود. همچنین اندولیفت موجب سفت شدن پوست شده و چین وچروک و افتادگی پوست و حتی غبغب را به طور چشم گیری کاهش می دهد و کمک به لیفت و زاویه سازی فک می‌کند. زمان بهبودی بسیار کوتاهی دارد و نسبت به سایر روش های جوان سازی صورت نیاز به بیهوشی عمومی ندارد که در نتیجه آن عوارض بیهوشی را ندارد.
این روش هزینه مناسب تر، دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد و بدون جراحی و خونریزی انجام می شود و اثری از زخم نیز به جای نمی گذارد.
مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی یکی از مجهزترین کلینیک‌های ایران است که با استفاده از بهترین و به روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا و بهره‌گیری از متخصصین امر و کادر درمانی حرفه ای به ارائه تمامی روش‌های تهاجمی، غیرتهاجمی و کم‌تهاجمی جوانسازی صورت مانند اندولیفت، هایفوتراپی، مزوتراپی دور چشم، کربوکسی‌تراپی، روش‌های تزریقی و … می پردازد. تماس با ما را فراموش نکنید تا از جوان سازی صورت خود نهایت لذت را ببرید.

محققق و مترجم: عزیزه جوهری

منبع

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا