تخفیف لیزر در غرب تهران | راهنمای جامع یافتن یک مرکز لیزر خوب

تخفیف لیزر در غرب تهران

تخفیف لیزر در غرب تهران

غرب تهران یکی از بزرگترین مناطق تهران بزرگ است. این منطقه که بخش بندی های جغرافیایی اقتصادی زیادی هم دارد پر از امکاناتی است که در سایر مناطق تهران نیز در دسترس هستند. از جمله این امکانات مراکز و کلینیک های زیبایی هستند.
همانطور که گفتیم مناطق اقتصادی غرب تهران زیاد هستند. خیلی از ساکنین این منطقه ثروتمند هستند در حالی که قشرهای ضعیف تر هم در این مناطق زندگی می کنند. به همین دلیل پراکندگی مراکز گرانقیت و ارزانقیمت زیبایی در این منطقه بالاست.
ولی چه فرد تمول مالی کافی داشته باشد چه نداشته باشد، هیچکس نیست که به دنبال تخفیف نباشد.
در این مقاله قصد داریم تا بیشتر مورد لیزر موهای زائد و به خصوص مراکز لیزر غرب تهران با شما عزیزان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تخفیف لیزر در غرب تهران
تخفیف لیزر در غرب تهران

لیزر موهای زائد

لیزر این روزها بیشتر از هر وقت دیگری در میان مردم رواج یافته و تقریبا همه با آن و مزیت هایش آشنایی دارند.
به طور خلاصه اگر بخواهیم اشاره ای به این مزیت ها داشته باشیم باید به ذکر این چند نکته اکتفا کنیم:
• لیزر درمانی برای رفع دائم و همیشگی موهای زائد بدن و بخش زیادی از صورت است
• با یک دوره لیزر علاوه بر توقف دائمی رشد موهای زائد آن ناحیه، پوستی شفاف و صیقل خورده خواهید داشت که به خاطر بسته شدن منافذ پوستی آن ناحیه است
• درد لیزر بسیار کم و ناچیز است
• عوارض کمی دارد و ایمن است
• کمترین دردسری برای فرد ایجاد نمی کند
• تقریبا همه می توانند از مزیت هایش استفاده کنند
• بیشتر از نود درصد افرادی که لیزر را در یک مرکز معتبر انجام داده اند از نتیجه اش فوق العاده راضی هستند
اینها تازه گوشه ای از فواید و ویژگی های منحصر به فرد لیزر است که آن را از سایر درمان ها متفاوت می کند.

تخفیف لیزر در غرب تهران
تخفیف لیزر در غرب تهران

درمان های مشابه لیزر

روش های به اصطلاح رفع دائمی مو زیادند. از جمله الکترولیز و آی پی ال. متأسفانه برخی از مراکز هستند که با یکی و مشابه جلوه دادن این روش ها با لیزر سعی می کنند این روش های درمانی قدیمی و منسوخ را به جای لیزر جا بزنند. دلیلش هم فقط این است که هزینه ی روش ها برایشان از لیزر کمتر است.
به شما توصیه اکید می کنیم که فریب این حرف ها را نخورید. لیزر بهترین و تنها روش موثر و البته ایمن برای رفع موهای زائد برای همیشه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر در غرب تهران
تخفیف لیزر در غرب تهران

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

همانطور که قبلا اشاره کردیم مراکز لیزر زیادی در غرب تهران وجود دارند. شما می توانید خدمات لیزر در غرب تهران را از سالن های آرایشی گرفته تا مراکز فوق تخصصی دریافت دارید. اما مشخصا بین مراکز تخصصی لیزر و زیبایی و سالن های آرایشی فرق زیادی هست.
توصیه اول ما این است که یک مرکز تخصصی را در گام اول برگزینید. چون لیزر در عین سادگی عملی بسیار حساس و ظریف است که به دقت و تخصص نیاز دارد. در غیر اینصورت هم شانس بروز عوارض جانبی بالا می رود، و هم احتمال موثر بودن درمان کاهش پیدا می کند. حتی اگر که دستگاه لیزر موجود در سالن و مرکز یکی باشند. مراکز بسیار ارزان قیمت معمولا به خاطر دستگاه ها و تکنسین های بی کیفیت است که توان پایین آوردن قیمت را دارند. به همین دلیل بهتر است به چنین مراکزی که به شکل غیرمعقولی ارزان هستند اعتماد نکنید. ولی نباید اجازه دهید که این واقعیت شما را فریب دهد تا فکر کنید هر مرکز گرانقیمتی الزاما خدمات باکیفیت به شما ارائه می کند.
نکته : گرانی یا ارزانی یک مرکز را با تعرفه های معمولش بسنجید، نه با تخفیف های ویژه ای که ارائه می دهد.
پس سعی کنید در وهله اول به تعرفه های پبیشنهادی دقت کنید و آنی را برگزینید که به نظر معقول و میانه می آید.

تخفیف لیزر در غرب تهران
تخفیف لیزر در غرب تهران

دستگاه لیزر

دومین پارامتری که برای یافتن یک مرکز خوب باید مدنظر داشته باشید دستگاه لیزری است که از آن استفاده می کنند. دستگاه های لیزر زیادی در ایران وجود دارند که از برند های مختلف، معتبر و غیرمعتبر هستند. بهترین برند ها و دستگاه های لیزر از برند های الکساندرایت، دایود و اسکلپیون هستند. البته باید به سال ساخت و مدل دستگاه هم توجه داشته باشید.
دستگاه های لیزر به گونه ای هستند که هرچه جدیدتر باشند، بهترند.

قیمت لیزر

معیار مشخص و واضحی برای قیمت های لیزر وجود ندارد و این تعرفه ها معمولا بر اساس عرف و صلاحدید خود مرکز تعیین می شوند. معمولا هیچ مرکزی به این راحتی هزینه هایش را به شما اعلام نمی کند تا شما را به محل مرکز بکشاند.

از جمله مراکز لیزری که صادقانه لیست تمام تعرفه ها و البته تخفیف های همیشگی اش را در اختیار شما عزیزان قرار داده، مرکز تخصصی لیزر غرب است که می توانید تعرفه هایش را در این صفحه مشاهده کرده و برای گرفتن نوبت لیزر هم اقدام بکنید.
تخفیف لیزر در غرب تهران
تخفیف لیزر در غرب تهران

مهمترین نکته در مورد قیمت لیزر این است این درمان بسیار به صرفه است و فشار مالی زیادی به شما وارد نمی کند. دلیلش هم به این خاطر است که لیزر یک درمان چند جلسه ای است که هزینه هر جلسه بعد از خودش دریافت می شود. با توجه به فاصله حدودا یک ماهه بین جلسات، شما در واقع هزینه کل درمان را به صورت اقساطی پرداخت خواهید کرد.

لیزر برای چه کسانی مناسب نیست؟

لیزر بیشترین تاثیر را روی افرادی با پوست روشن و موی تیره دارد. چرا که اساس عملکردش بر تشخیص اختلاف ملانین یا رنگدانه های پوست و مو استوار است. اگرچه این به معنی آن نیست که افراد با پوست تیره نمی توانند موهای زائد را لیزر کنند، بلکه این فرآیند برای آنها کمی حساس تر، آرام تر و وقت گیر است.
ولی یادتان باشد، اگر پوستتان را برنزه کرده اید فرد مناسبی برای لیزر نیستید، چرا که این درمان می تواند برایتان خطرناک باشد. همچنین در طول درمان از برنزه کردن پوست خود پرهیز کنید.

تخفیف لیزر در غرب تهران
تخفیف لیزر در غرب تهران

گروهی دومی که لیزر برایشان مناسب نیست خانم های باردار هستند. اگرچه لیزر تاثیر سوء مستقیمی برای این خانم های عزیز ندارد، اما به هرصورت تغییرات هورمونی بدن در دوران بارداری تاثیر لیزر و واکنش بدن را غیرقابل پیش بینی می کند، و همین امر باعث می شود تا پزشکان توصیه کنند زنان باردار ترجیحا تا بعد از بارداری از لیزر کردن موهای زائد خودداری کنند.

محقق: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا