دعوای من و شوهرم سر تخفیف لیزر الکساندرایت و درددل های شما!

تخفیف لیزر الکساندرایت

تخفیف لیزر الکساندرایت: درددل شما

سلام. این یه متن از طرف من نیست بلکه نظرات و درددل های خود شما خواننده ها و زوجین هست در رابطه با احساس شرکا از پوست در رابطه زناشویی و جنسی.

یه سوال: آیا میل ما به لیزر موهای زائد فقط  برای حس خوب و لذت شخصی ست؟ یا اینکه چیزی فراتر به ما می ده و آیا اون چیزهای فراتر ارزش لیزر کردن رو دارن؟

خیلی دوست داشتم دوستانی نظر می گذاشتن و بهمون می گفتن “چرا و دقیقا چرا” دنبال لیزر موی زائد هستن و اگه با تخفیف لیزر کردن، الان چه حسی دارن، با چه دستگاهی لیزر کردن و چه تاثیری روی زندگیشون گذاشته؟ جواب هر چی که باشه، شنیدن تجربه های شما جالب تر از قلم ما هست.

اگه این پایین از تجربه ها یا احساستون در مورد لیزر و تخفیف لیزر برای ما بنویسین خیلی خوشحال میشیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

چند نفری درددل کردن و من این درددل ها رو از لابلای نظرات مردم درباره لیزر توی سایت تهران اسکین، اینستاگرام برکه و درباره پوست و احساس جنسی زوجین در سایت اعصاب روان جایروس کلینیک پیدا کردم و اینجا نوشتم.

این درددل ها رو با هم بشنویم.

تجربه تخفیف لیزر و دعوای زن و شوهری

آقا نادر شاکی سال گذشته می گفت:

” این موهای پاها و بدنش رو اعصابمه. این طور وقتا حالم به هم می خوره لمسش کنم. اون اوایل به خودش می رسید و لوندی می کرد. حالا دوتایی درگیر کار و مشکلات زندگی شدیم. فقط وقتایی که مهمونی زنونه و عروسی و تولد این چیزاست صدای اپی لیدی و بوی گند موبر گوش و بینیمو کر و پر می کنه. هر چی بهش میگم برو فکری به حال موهات کن یا لیزر کن نمیفهمه. خب…! شیطونه میگه برم سراغ یکی دیگه ولی از طرفی دوستش دارم و خیال خیانت ندارم…”

همسر آقا نادر با خودش فکر می کرد:

” این شوهره که پول کل جلسات لیزر رو نمیده من موندم و تیغ و موم و پودر موبر که همشون وقتگیرن. برا همین همیشه حوصله موزدایی رو ندارم. کاش یا شوهره پولدار بود یا من… ولی بعضی وقتا میگم نکنه چشمش دنبال این زنای … توی فضا مجازی بره و زندگیم خراب شه… .”

بعد از یکسال، آقا نادر رو دیدم با خانومش. از قضا سال قبل یکی تشویقش کرده بود برن مرکز مشاوره واسه حل یه سری مشکلات زناشویی. اونجا کلی سر نارضایتی آقا از پوست خانم کَل انداختن. یکی از پیشنهاد های دکتر روانکاو و رواندرمانگر هم لیزر موهای زائد هر دوشون بود. می گفتش جیبش پر پول نبوده ولی با تخفیف لیزر تونسته بودن تمام جلسات لیزر رو تموم کنن…

خاطره تخفیف لیزر الکساندرایت-رفع موهای زائد

یه دخترخانومی می گفت: “پشمالو بودن درد بدیه. حس خوبی نیست و حال بقیه رو خراب می کنی و هی طعنه می شنوی. من هر وقت با اون پاهام تو خونه روی مبل لم می دادم مادرم میگفت: “دختر، حالمو به هم می زنی. مثل دیو پر مو با اون هیکل گندت و قد بلندت مادرت ازت می ترسه چه برسه به خواستگار و شوهر…! اون حقوقتو اینقد صرف مواد آرایشی و تفریح و خرید مانتو پانتو نکن برو لیزر.” منم که بی حوصله فقط یا سر کار بودم یا بخور بخواب… با امیر هم که نامزد کردم بهم تذکر داد؛ دیگه بالاخره رفتم لاغری ورزش و هشت نه ماه جلسات لیزرمو ادامه دادم: با تخفیف لیزر موهای زائد کل بدن برا کل جلسات با لیزر الکساندرایت توی بهترین مرکز لیزر تهران، هم حال خودم خوب شد هم نامزده رو نگه داشتم و هم طعنه ها تموم شدن.”

تجربه بد تخفیف لیزر الکساندرایت کل بدن

“من یه بار تخفیف لیزر کل بدن حسابی سرم کلاه رفت. هر چی تو متن تبلیغ نوشته بود دروغ بود: نمی دونم لیزر الکساندرایت فلان بهمان، تخفیف آنچنانی با بهترین دستگاه لیزر واسه کل جلسات و الی آخر. وقتی مراجعه کردم اول اینکه تخفیف فقط واسه جلسه اول بود نه کل جلسه ها؛ دوم اینکه دستگاه لیزر تا جلسه سوم یهویی از الکس به آی.پی.ال تغییر کرد بعدا فهمیدم اجاره بوده قرارداد تموم شده پس دادن. سوم که لیزرش هم درد داشت و هم رشد موهام دوباره بدتر شد. تازه فهمیدم IPL لیزر نیست و یه جورایی خانگی و غیرمعتبره. خلاصه از اعتمادم سواستفاده کردن.”

تجربه خوب تخفیف لیزر الکساندرایت کل بدن

“حالا من برعکس شما یه تخفیف خوب و درست لیزر گرفتم. تجربه خوبم اینه که هم تخفیف واسه کل جلسات بود و هم قیمتاش اصلا بر اساس تعداد شات لیزر نبود. هر مرکزی رو که امتحان می کردم قیمتاش شاتی بود؛ یعنی تعداد شات هر چی بود به اضافه جایی که می خواستی لیزر کنی رو معیار قیمت گذاری می گرفتن. ولی ایندفعه شات تا دلت بخواد و نیاز می شد استفاده شد. گفتن که ما بر عکس جاهای دیگه اصلا شات رو تو قیمت دخالت نمیدیم. کارشونم خداییش خوب بود. اپراتور لیزر دقت داشت. می دونین که لیزر با اپراتور هزینه ش خیلی کمتر از پزشک در میاد و کلا مثل ماماها تو زایمان طبیعی که بهتر از دکترا هستن، لیزر به دست اپراتور هم هیچ عیبی نداره و تازه دقتشون کم از دکتر نداره!”

بهترین دستگاه لیزر در تخفیف لیزر

” شوهرم دایم می رفت تو حمام یا دستشویی موهای زائدش رو با تیغ ریش تراشی می ریخت رو زمین، صابونا و روی آینه. یه روز در میون کارم شده بود تمیز کردن و هر چی می گفتم نریز گوش نمی کرد. دیگه خسته شدم بردمش مرکز لیزر موهای زائد که هم اپراتور آقا دارن هم خانم. درسته جلسه هاش یه چند ماهی زمان برد ولی مشکلمون حل شد. خودمم همزمان همونجا ادامه دادم. من کد تخفیف لیزر برا دوتامون گرفتم و شانس آوردم با بهترین دستگاه لیزر انجام دادم. اسم دستگاهش اسکلپیون مدیواستار بود که خداییش خیلی با لیزرای دیگه فرق داره. خیلی سریعتر و بی درد تره. سوختگی اینا در کار نیست. به جای ژل، سلفون بهداشتی یکبار مصرف استفاده می شد. پوست من گندمی و مال شوهرم تیره بود ولی خیلی خوب جواب داد. اینم بگم قیمتاش از نظر انصاف و ارزون تر بودن و کیفیت بالای لیزر خیلی خیلی بهتر از مرکزا و کیلینیک هایی بود که من سر زدم.”

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

“من یه ترنس سکشوال هستم و تجربه مو از لیزر موی زائد براتون میگم:

روابط زناشویی بعد از تخفیف لیزر الکساندرایت

” من از لمس کردن ریش مردانه بدم میومد. ریش سیخ سیخی نامزدم اذیتم می کرد به زور فرستادمش لیزر ریش آقایان. خب الان راحت شدم آخه دوست داره با دست چونه ش رو نوازش کنم.”

“سی و چهار سالم بود با یه آقای سی و دو ساله ازدواج کردم. عاشقم بود و کلی هم التماس کرد تا جواب دادم. بچه دار شدیم. رفته رفته از خودم غافل شدم و تا به خودم اومدم دیدم شوهرم رفته سراغ یه دختر بیست ساله. پوست قشنگ و لطیفی داشت و به خاطر پول دور و بر شوهرم می پلکید. یه مدت افسردگی گرفتم ولی بالاخره رفتم مرکز پاکسازی پوست با دستگاه فیس آپ. بعد از خلاصی از شر لک و جای جوش صورتم، رفتم سراغ بهره مندی از تخفیف ویژه لیزر موهای زائد. خلاصه حسابی نو نوار شدم ولی دیگه شوهره رو نمی خواستم. خیلی التماس کرد تا از طلاق منصرف شدم. به نظرم با لیزر و جوانسازی پوست میشه پوز زنا و دخترای رقیب رو به خاک مالید و عرض اندام کرد!”

” بعضی خانومها اصلا از موهای زیر بغل و ریش و سبیل خوششون نمیاد. لیزر آقایان چیز خوبیه و نظر جنس مخالف رو جذب می کنه.”

“منم یه ویدئو از یه مرکز لیزر از سایت تلفیزیون میذارم دوست داشتین ببینین به نظرم ادعای معتبر بودنش واقعی هست:

 

 

خوشحال میشیم نظرات خودتون رو راجع به لیزر موهای زائد و بهترین دستگاه این پایین بذارین و ما هم بیشتر بدونیم.

 


 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا