قیمت لیزر موهای بدن آقایان |آفر فوق العاده برای لیزر موهای آقایان!

قیمت لیزر موهای بدن آقایان 

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

دقیقا نمی دانم چه کسی یا از چه موقعی گفت که مردان باید کثیف، زشت و نامرتب باشند اما هیچ چیز بیشتر از این مسئله نمی تواند اشتباه و غلط باشد. احتمالا هنوز هم خیلی از افراد به همین شیوه فکر می کنند اما باید بگوییم که خیلی از آقایان در حال حاضر به همان اندازه ی خانم ها به زیبایی و ظاهر خود اهمیت می دهند.

برخلاف تصور رایج مردان نیز امروزه لیزر موهای زائد را انجام می دهند چرا که این موها علاوه بر این که ظاهر ناخوشایندی دارند، به بهداشت و پاکیزگی نیز ضربه می زنند. به همین خاطر باید هر چه سریع تر از دست آن ها خلاص شد.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان
قیمت لیزر موهای بدن آقایان

 

اما قیمت لیزر موهای بدن آقایان، تفاوت کوچکی با لیزر بانوان دارد. موهای مردان به لحاظ ژنتیکی و هورمونی ضخیم تر از زنان است. به همین خاطر قیمت لیزر موهای بدن آقایان ممکن است گران تر باشد. هم چنین میزان تراکم و زیاد بودن آن ها باعث شده که خیلی از مراکز قیمت های بالاتری برای لیزر موهای زائد مردان داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اما در صورتی که به دنبال یک مرکز خوب ویژه لیزر آقایان هستید، ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم :

مرکز لیزر موهای زائد شمال تهران، با در اختیار داشتن یکی از بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا ( اسکلپیون مدیو استار 2018) ساخت کمپانی زایس آلمان، افتخار دارد تا کلیه ی خدمات لیزر را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات راجع به قیمت لیزر موهای بدن آقایان و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مراکز لیزر آقایان در تهران

خیلی از مراکز صداقت کافی با مراجعه کنندگان خود ندارند. اما در مرکز ما همه چیز بر اساس صراحت و صداقت بنا شده، به همین دلیل از همان ابتدا باید به شما بگوییم که لیزر موهای زائد آقایان نیاز به صبر و جلسات بیشتری دارد. در حقیقت به خاطر ضخامت موها و هورمون های مردانه، احتمال دارد که موهای زائد در برابر لیزر مقاومت بیشتری از خود نشان دهند. به همین خاطر است که عموماً توصیه می شود که آقایان جلسات لیزر خود را تا انتها ادامه دهند.

همچنین تعداد جلسات لیزر برای آقایان نیز ممکن است بیشتر باشد. در بیشتر زنان، 6 الی 8 جلسه کافیست اما برخی از آقایان برای جوابدهی کامل، ناچار هستند که حدود 10 الی 12 جلسه لیزر موهای زائد داشته باشند. البته باید بگوییم که تمام این اعداد نسبی هستند و در هر فرد، ممکن است تغییر پیدا کند.

به عنوان مثال مواردی بوده است که برخی از آقایان حتی ناچار شده اند، حدود 16 جلسه لیزر موهای زائد داشته باشند تا به طور کامل آن ها را رفع کنند. جلسات شارژ لیزر را نیز نباید نادیده گرفت. در حقیقت برای این که نتایج حاصل از رفع موهای زائد ثابت بماند، باید هر چند وقت یک بار جلسات شارژ لیزر را ادامه داد.

برخی از مراکز لیزر موهای زائد، اپراتورهای مرد نیز دارند که کار لیزر را برای مراجعه کنندگان خود ساده تر کنند. در واقع این گونه مراکز پیشرو هستند چرا که به خوبی درک کرده اند که درمان رفع موهای زائد، صرفاً به زنان منحصر نمی شود.

مراکز لیزر آقایان در تهران
مراکز لیزر آقایان در تهران

اما بهتر است در این راستا مراقب باشید. چرا که خیلی از مراکز مجهز به دستگاه خوبی نیستند. یادتان باشد که مهم ترین اصل در کسب نتیجه از لیزر موهای زائد، این است که دستگاه خوبی به کار ببرید. خیلی از این دستگاه ها ورژن های قدیمی تر لیزر مانند آی پی ال هستند که عوارض ناخوشایندی مثل سوختگی به همراه خواهند داشت.

اما دستگاه لیزر اسکلپیون، به عنوان تنها دستگاه لیزر کاملا بدون درد شناخته می شود و نتیجه بخشی آن فوق العاده است. این دستگاه هم چنین تنها دستگاهی است که امکان انتقال بیماری های عفونی و واگیر دار را به صفر رسانده است. چرا که تنها دستگاهی است که امکان کشیدن سلفون یک بار مصرف روی آن وجود دارد.

به همین خاطر است که قبل از هر چیزی اطمینان حاصل نمایید که دستگاه مرکز مورد نظرتان، معتبر و خوش نام باشد تا نتیجه ی بهتری دریافت کنید.

عوارض لیزر صورت مردان

اجازه بدهید از همان ابتدا نکته ای را ذکر کنیم:

در صورتی که از دستگاه های جدید و پیشرفته ی لیزر موهای زائد استفاده کنید، هیچ گونه عوارضی گریبانگیر شما نخواهد شد. شایعاتی که درباره اشعه ی لیزر موهای زائد وجود دارد، کاملاً بی اساس است. در حقیقت اشعه ی لیزر قدرت نفوذ زیادی ندارد و تنها می تواند روی فولیکول های مو اثر بگذارد.

عوارض لیزر صورت مردان
عوارض لیزر صورت مردان

اما برای آقایان نیز گفته می شود که لیزر می تواند باعث عدم رشد موهای ریش شود. اما این شایعه نیز بی اساس است. چرا که دستگاه هایی مثل لیزر اسکلپیون به خاطر هندپیس مربعی شکل، دقت زیادی در انتخاب ناحیه ی لیزر شونده دارند و امکان اثرگذاشتن بر روی خط ریش در آن ها بسیار کم است.

در صورتی که تصمیم داریم، لیزر موهای زائد را بر روی نواحی تناسلی امتحان کنید هم به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که به هیچ وجه عوارضی نخواهد داشت. خیلی از آقایان نگران هستند که مبادا اشعه ی لیزر بر روی توانایی جنسی و باروری آن ها اثر بگذارد. اما همان طور که گفتیم، طول موج اشعه ی لیزر صرفاً بر روی لایه ی اولیه ی پوست و تا سطح فولیکول ها اثر می گذارد و اصولاً قادر نیست که به اندام های داخلی نفوذ کند.

مرکز لیزر آقایان

مراکز لیزر آقایان فرق زیادی با لیزر بانوان ندارند. تنها فرق موجود در تعداد جلسات و قیمت لیزر موهای بدن آقایان است. در مراکز مانند مرکز لیزر شمال تهران، تلاش کرده ایم که بهترین دستگاه را در اختیار داشته باشیم تا در کوتاه ترین مدت بتوان نتایج خوبی کسب کرد.

هم چنین در صورتی که فکر می کنید قیمت لیزر موهای زائد برای شما بالاست، خبر خوشی برای شما داریم:

این مرکز به مناسبت های مختلف تخفیف های خیلی خوبی برای لیزر موهای زائد و دیگر پروسیجر های زیبایی ارائه می کند که می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید. برخلاف دیگر مراکز که تخفیف های غیر واقعی ارائه می کنند یا هزینه ی نهایی آن ها زیاد می شود، مرکز لیزر شمال تهران، تعهد دارد که قیمت های درج شده در وب سایت، هیچ گونه فرقی با آنچه پرداخت می کنید، نخواهد داشت.

از اینجا می توانید لیست قیمت ها را مشاهده کنید

موفق و پیروز باشید

نویسنده و گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا