تجربه شگفت انگیز فیس آپ رفع تیرگی پا، زانو، زیر بغل

 رفع تیرگی زانو| فیس آپ پا

محتوا

رفع تیرگی آرنج، زانو و قوزک پا با فیس آپ

رفع تیرگی زانو| فیس آپ پا

آیا از تیرگی قوزک پا، زانو و زیر بغل آزرده خاطر شده اید؟
آیا به دنبال یک روش سریع، قابل اعتماد، با نتایج ماندگار هستید؟
آیا دوست دارید در مهمانی ها و استخر و جلوی همسر خود کم نیاورید؟
آیا از انواع کرم، پماد و درمان های موقتی خسته هستید؟

اگر به دنبال سریع ترین روش درمان قطعی تیرگی پوست هستید، فیس آپ بهترین است. در این مطلب، شما رو با دستگاه فیس آپ قوزک پا و رفع تیرگی بدن آشنا می کنیم. لحظاتی با ما بمانید.

فیس آپ چیست؟ 

فیس آپ یک دستگاه مدرن و در واقع معجزه ی رفع تیرگی و ناخالصی از پوست است. تمام تیرگی های قوزک پا، زانو، زیر بغل، کشاله ران و غیره با این دستگاه درمان پذیر است. می توانیم بگوییم فیس آپ جدیدترین و جامع ترین روش پاکسازی پوست است. در کنار سفید سازی و شفاف کردن پوست، فیس آپ نقش جوانسازی نیز دارد؛ همزمان، با یک تیر دو نشان می زنید.
نکته: فیس آپ با میکرودرم ابریژن متفاوت است. هیچیک از عوارض میکرودرم در فیس آپ وجود ندارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

سه تفاوت اصلی فیس آپ و میکرودرم ابریژن

  1. در میکرودرم پودر کریستالی مضر کاربرد داشت. در فیس آپ هد الماسه بدون پودر کمترین تحریک یا عارضه پوستی رو ایجاد می کند.
  2. در میکرودرم چیزی به نام هد مخصوص رفع تیرگی دور چشم وجود ندارد. در فیس آپ، هد مخصوص انواع پوست، از جمله رفع تیرگی اطراف و زیر چشم، این مشکل رو برطرف ساخته.
  3. حرکت ماساژور فیس آپ دورانی و ملایم است. همزمان، عملیات پاکسازی و جوانسازی انجام می شود. میکرودرم حالت تهاجمی و تحریک پوستی رو دارد.

دستگاه فیس آپ پا

فرقی نمی کند کجای پوست شما تیره باشد، فیس آپ همه جا رو براق می کند. فقط ظرف چهار تا شش جلسه از شر تیرگی قوزک پا و تیرگی های زیر بغل، زانو و کشاله ران و اطراف و زیر چشم خلاص خواهد شد. این دستگاه شامل یک ماساژور پیشرفته با حرکت دایره ای، 5 هد مخصوص و خود دستگاه است. هر هد مخصوص یک زیباجو و باید تا آخر جلسات به همراه داشته باشد. این هدها بر اساس پوست نازک، خشک، حساس، پوست معمولی و اطراف چشم کاربردهای متفاوتی دارند.

نکات آبرسانی عمیق پوست 

علل تیرگی نواحی مختلف بدن

  • کک و مک
  • لکه‌های پیری
  • مصرف دارو‌های ضدبارداری
  • تجمع سلول‌های مرده پوست 
  • قرار گرفتن شدید در معرض نور خورشید
  • مشکلات پوستی از قبیل اگزما و پسوریازیس
  • التهاب یا کبودی‌های ناشی از آسیب قلبی و …

فیلم رفع تیرگی زانو، زیر بغل، آرنج، قوزک پا و بیکینی با فیس آپ

عادت های بدی که زانو، آرنج و قوزک را تیره می کنند

یک سری عادات بد تیرگی قوزک پا، زانو و آرنج رو در پی دارند. از جمله،

  • زیاد نشستن روی زمین
  • تکیه دادن بیش از حد آرنج به زمین یا میز
  • ضخامت پوست به علت رنگدانه بیشتر
  • خشکی بیش از حد پوست
  • ساییدگی پوست
  • تماس مداوم با لباس، سطوح سخت یا زمین
  • ژنتیک و پوست رنگ تیره و سبزه
  • تحریک و فشار زیاد، چهار زانو نشستن

نکته:  تیرگی دور چشم یا اطراف دهان و روی مفاصل افراد سبزه و تیره بیشتر به چشم می آید. حتی تیرگی پشت بند انگشتان در این افراد بیشتر نمایان است.

علت تیرگی قوزک پا

علت تیرگی قوزک پا 

تیرگی قوزک پا علل مختلفی دارد. نحوه ی نشستن روی زمین، اصطکاک کفش و تکیه ی قوزک پا از دلایل تیره شدن آن است.

آیا تیرگی قوزک پا نشانه بیماری یا لک است؟

تیرگی قوزک پا نشانه بیماری نیست و تنها دلیل آن ضخیم شدن پوست ناحیه است. برخلاف باور عامه مردم، این تیرگی نشانه لک نیست. برخی افراد از نظر ژنتیکی مستعد این تیرگی‌ها هستند. 

سه درمان رایج رفع تیرگی قوزک پا

برای درمان راهکارهای مختلفی وجود دارد. رایج ترین  آنها عبارتند از:

  • لیزر (به علت هزینه زیاد، تعداد جلسات طولانی و عوارض جانبی توصیه نمی کنیم) 
  • میکرودرم ابریژن (انجام آن در مراکز معتبر منسوخ شده)
  • فیس آپ (به صرفه ترین، سریع ترین و ایمن ترین روش درمان با ماندگاری بالای نتایج است)

مراقبت و جلوگیری از تیرگی آرنج، زانو و قوزک پا

  • کرم مرطوب کننده جهت پیشگیری از خشکی و ضخامت پوست
  • مصرف ضد آفتاب، لباس پوشیده (برای پیشگیری از خشک شدن و تیره شدن پوست)
  • سر زانو ننشینید
  • به آرنج خود لم ندهید
  • مصرف کرم لایه بردار با اسکراب ملایم در نواحی تیره
  • خودداری از صابون تحریک کننده و خشک کننده پوست

رفع تیرگی زانوها

نکاتی درباره رفع تیرگی زانو

اگر از خجالت تیرگی زانو، نمی توانید دامن کوتاه و لباس آستین کوتاه بپوشید، نگران نباشید. فیس آپ به زودی مشکل شما را حل می کند. هنوز دیر نشده. از این به بعد از موقعیت های سایش و فشار به زانو خودداری کنید.
تیرگی مفصل زن و مرد نمی شناسد و به سن و سال هم ربطی ندارد. خانم ها در مقایسه با آقایان حساس تر و بیشتر به دنبال درمان هستند. 
تیرگی پوست سر زانو و آرنج در افراد با پوستهای تیره بیشتر دیده می شود. این تیرگی ممکن است روی مفاصل کوچکتر مثل انگشتان و قوزک پا هم دیده شود. میزان ملانین پوست، رنگ پوست شما را تعیین می کند.
تیرگی زانو تا حدودی جنبه ژنتیکی خانوادگی دارد. با این وجود، رفع تیرگی زانو با فیس آپ بسیار کمک کننده است.

پاکسازی پوست با دستگاه فیس آپ 

فیس آپ با انجام لایه برداری و اسکراب مکانیکی لایه های مرده و شاخی پوست را از بین می برد. با از بین رفتن لایه های مرده، عملیات بعدی کلاژن سازی و ترمیم پوست از درون است. انواع تیرگی قوزک پا، کشاله ران، تیرگی زیربغل، بیکینی، آرنج و زانو با فیس آپ قابل رفع است.
فیس آپ تقریبا هیچ رقیب مشابهی ندارد. دارای یک هد الماسه ضد حساسیت و سازگار با پوست است. همچنین، از قابلیت شخصی سازی طبق نوع، وسعت و عمق پوستی برخوردار است؛ این دستگاه دیجیتالی، تنظیم پذیر و هوشمند عمل می کند. 

درمان تیرگی قوزک پا

اگر قوزک پای شما تیره شده، هیچ نگران نباشید. با صرف کمی وقت و هزینه طی چند جلسه درمان خواهید شد. می توانید خدمات زیر در مرکز زیبایی شریعتی (برکه) را تجربه کنید:

  • رفع تیرگی قوزک پا
  • رفع تیرگی زانو
  • رفع تیرگی زیر بغل
  • رفع کامل تیرگی و کبودی زیر چشم
  • رفع تیرگی های کشاله ران و اطراف بیکینی

مزایای استفاده از فیس آپ

مزایای فیس آپ پوست

  • لایه برداری
  • بدون درد است.
  • سفت کردن پوست
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • رفع چین و چروک پوستی
  • افزایش شادابی و طراوت پوست
  • قابل استفاده برای بسیاری از نواحی پوست
  • مناسب رفع تیرگی اطراف چشم
  • بهبود ترک های پوستی در نواحی بازو، شکم و سینه ناشی از بارداری و تغییرات وزنی

تعداد جلسات فیس آپ پا

برای رفع قوزک پا با فیس آپ، به طور میانگین بین 5 تا 6 جلسه نیاز دارید.  تعداد دقیق جلسات با توجه به شدت تیرگی و ژنتیک پوست برای افراد متفاوت است. لایه ی رویی پوست، محل تجمع رنگدانه و سلول های مرده ضخیم، برداشته خواهد شد. 

تعداد جلسات

عوارض فیس آپ پا

فیس آپ پا عارضه ندارد. علائم التهاب و قرمزی موقتی هستند. این عوارض در درصد کمی از مراجعین بروز می کند و پس از 2-3 روز از بین می روند.

هزینه فیس آپ پا

فیس آپ جزو به صرفه تیرن روش های پاکسازی پوست است. قیمت فیس آپ به شدت تیرگی و تعداد جلسات بستگی دارد. 
برای مشاوره رایگان فیس آپ پا-زانو-زیر بغل در مرکز شریعتی، تماس بگیرید.  

 


بیشتر بدانید:

15 راه کار خانگی درمان تیرگی قوزک پا، زانو

دستورالعمل حدود 15 روش خانگی راحت برای رفع تیرگی بدن رو مشاهده کنید. این روش ها نقش مکمل دارند، با نتایج زمانبر همراهند و قطعی نیستند.
نکته مهم:
ابتدا پوست خود رو بشناسید. سعی کنید سرخود از هیچ روش خانگی استفاده نکنید. هر ترکیبی ممکن است مناسب پوست شما نباشد. به خصوص، برای زیر چشم که ناحیه حساس و ظریفی است مراقب باشید.

جوش شیرین

سه تا چهار قاشق چایخوری جوش شیرین را با کمی آب مخلوط کنید تا یک خمیر سفت به دست آید. مخلوط جوش شیرین را روی آرنج، قوزک پا و زانوها بزنید. به آرامی و به مدت چند دقیقه، این ترکیب را روی پوست خود بمالید؛ بگذارید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دیگر بماند. بعد آن را با آب سرد بشویید.
جوش شیرین روشن کننده و لایه بردار پوست است. این ماده سلول های مرده ی لایه ی بیرونی پوستتان را از بین می برد. در نتیجه، پوست جدید که روشن تر است خود را نشان خواهد داد.

 آبلیمو، شکر و عسل

آب یک لیموترش را بگیرید و آن را داخل یک کاسه بریزید. یک قاشق غذاخوری شکر و یک قاشق غذاخوری عسل را به آن بیفزایید. به خوبی آن را مخلوط کنید. سپس، به آرامی روی قسمت های تیره پوست بمالید. اجازه دهید ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند، بعد با آب ولرم آن را بشویید.
لیمو، شکر و عسل در کنار هم، یک لایه بردار روشن کننده ی عالی پوست را می سازند. آبلیمو و عسل خواص روشن کنندگی پوست دارند. شکر خاصیت لایه برداری دارد. این ترکیب برای رفع تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا عالی است.

 زردچوبه

هندوها قرن هاست که قدر زردچوبه را برای پاکسازی پوست می دانند. کمی آبلیمو را به دو قاشق چایخوری پودر زردچوبه اضافه کنید. آنها را خوب ترکیب کنید تا یک خمیر سفت به دست بیاید. خمیر زردچوبه را بر ناحیه ی مورد نظر قرار دهید. اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند تا خشک شود و بعد آن را بشویید.
سال هاست که زردچوبه برای روشن کردن پوست کاربرد دارد. کورکومین موجود در زردچوبه از فعالیت ملانین (رنگدانه ی پوستی) در بدنتان جلوگیری می کند. بنابراین، تیرگی زانو ، آرنج و قوزک پا را برطرف می کند.

 آلوئه ورا

یک تا ۲ قاشق غذاخوری ژل آلوئه وراء تازه را استخراج کنید. آن را روی پوست خود بزنید. بگذارید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بماند و بعد آن را با آب بشویید. آلوئه ورا حاوی آلوئین است، ترکیبی که رنگدانه ی پوست را کاهش می دهد. این ترکیب به شما کمک می کند تا از تیرگی آرنج و زانو خلاص شوید.

 روغن زیتون و شکر

یک قاشق غذاخوری شکر سفید یا قهوه ای را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون (تولید با روش پِرس سرد) ترکیب کنید. برای چند دقیقه، این مخلوط را به آرامی روی نواحی مورد نظر بمالید. بگذارید به مدت ۳۰ دقیقه بماند. سپس، آن را با آب بشویید و با یک پاک کننده ی ملایم تمیز کنید. در نهایت، پوست خود را به آرامی خشک کنید.
شکر به لایه برداری طبیعی پوست زانو و آرنج کمک می کند. روغن زیتون به دلیل داشتن خواص نرم کنندگی پوست شما را نرم و مرطوب می کند. این دو ماده در کنار تیرگی زانو، قوزک پا و سایر قسمت های بدن را برطرف می کنند. 

 روغن نارگیل

یک یا دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل بکر را به آرامی، روی پوست بمالید. بگذارید به مدت ۳۰ دقیقه باقی بماند. بعد آن را بشویید. روغن نارگیل به عنوان یک نرم کننده ی قدرتمند پوست آرنج، زانو و قوزک پایتان را مرطوب نگه می دارد. نبود رطوبت کافی یکی از دلایل تیرگی پوست در این قسمت هاست. روغن نارگیل خشکی پوست را درمان می کند. 

 سیب زمینی

نصف یک سیب زمینی را بردارید و آن را به تکه هایی متوسط تقسیم کنید. بعد تکه های سیب زمینی را روی آرنج و زانوهایتان بمالید. بگذارید عصاره ی سیب زمینی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوستتان بماند. بعد آن را بشویید.
سیب زمینی ماده ای به‌نام کاتکولاز دارد که یک آنزیم روشن کننده ی پوست است. سیب زمینی خاصیت سفید‌کنندگی طبیعی دارد؛ و به رفع تیرگی زانو،آرنج و قوزک پا کمک می کند.

آرد نخودچی

یک قاشق غذاخوری سرپر آرد نخودچی را با کمی آب مخلوط کنید تا یک خمیر سفت به دست آید. اجازه دهید این ترکیب ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوستتان باقی بماند. سپس، آن را با آب بشویید. برای درست کردن این خمیر از آبلیمو یا شیر نیز می توانید استفاده کنید. آرد نخودچی یک لایه بردار و روشن کننده محبوب و شگفت انگیز است. 

 هیدروژن پراکسید

یک قاشق غذاخوری آب را با یک قاشق غذاخوری محلول هیدروژن پراکسید ۳ درصد ترکیب کنید. با استفاده از پنبه، این ترکیب را روی پوست بزنید. بگذارید به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بماند تا خشک شود. بعد آن را با آب بشویید.
هیدروژن پروکساید با غلظت بالا خاصیت سفید کنندگی دارد؛ و به درمان تیرگی پوست کمک می کند.

 سرکه سیب

یک قاشق غذاخوری سرکه ی سیب خام را با دو قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید. این ترکیب را روی پوست بمالید و اجازه دهید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بماند. بعد آن را با آب بشویید.
سرکه ی سیب حاوی آلفا هیدروکسی اسیدها و گلیکول است. این مواد، ضمن پاکسازی پوست، بافت آن را بهبود می بخشند؛ و سلول های مرده ی پوست را لایه برداری می کنند. در نتیجه، تیرگی  زانو و آرنج شما را برطرف می کنند.

 روغن چوب صندل

۱۲ قطره روغن چوب صندل را به یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل بیفزایید. این ترکیب را روی زانوها و آرنجتان بمالید. بگذارید شب تا صبح باقی بماند. صبح روز بعد آن را بشویید.
ترکیباات روغن چوب صندل آنزیم تیروزیناز را مهار و به روشن شدن پوست کمک می کند.

 روغن لیمو

۱۲ قطره روغن لیمو را به یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل اضافه کنید. این دو را به خوبی مخلوط کنید. سپس، آن را به روی آرنج و زانوهایتان بمالید. بگذارید تمام شب روی پوستتان بماند. صبح روز بعد آن را بشویید.
اگر روغن لیمو را به صورت موضعی استفاده کنید، خاصیت سفیدکنندگی دارد. لیمو هم همین طور است. به همین دلیل، روغن لیمو گزینه ای عالی برای رفع تیرگی قوزک پا یا زانو و سایر است.

 کره کاکائو

مقداری کره کاکائو را روی آرنج و زانوهایتان بمالید. بگذارید پوستتان این ماده را به طور کامل جذب کند. کره کاکائو یک مرطوب کننده ی قوی است و پوست خشک را بسیار نرم می کند. همچنین جدا کردن سلول های مرده ی پوست را آسان می سازد. خاصیت مرطوب کنندگی کره کاکائو برای رفع تیرگی آرنج و روشن کردن زانو و قوزک پا عالی عمل می کند.

 روغن کرچک

روغن کرچک یک سفیدکننده ی طبیعی است. پوست زبر آرنج و زانوها را نرم می کند. این روغن درمانی ارزان برای تیرگی پوست ناشی از ترک خوردگی و خشکی است. شب ها قبل از خواب، روغن کرچک را به مدت ۱۰ دقیقه روی زانوها و آرنجتان بمالید. سپس، بگذارید روغن روی نواحی تیره باقی بماند. صبح روز بعد آن را با آب گرم و شامپو بدن بشویید. بعد از چند روز متوجه می شوید که پوست این نواحی نرم تر و صاف تر شده.

 اسانس روغنی رزماری

اسانس رزماری برای از بین بردن نقاط تیره ی پوست عالی است؛ رزماری جریان خون را افزایش می دهد. افزایش گردش خون برای سلامت و زیبایی پوست شما عالی است. همچنین، به عنوان یک ضد عفونی کننده از رشد باکتری های عامل لک و جای زخم جلوگیری می کند. ظاهرا مواد مغذی اسانس رزماری با آسیب ناشی از رادیکال های آزاد و هایپرپیگمنتیشن (لک تیره) مبارزه می کنند.

سه  توصیه برای رفع تیرگی پوست

توصیه می کنیم نکات زیر را رعایت کنید تا زانو و آرنج شما کمتر تیره شود.

  • آرنج و زانوهایتان را هر روز تمیز و مرطوب کنید.
  • ۲ تا ۳ بار در هفته، آرنج و زانوهایتان را لایه برداری کنید.
  • همیشه هنگام بیرون رفتن از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

فیس آپ چیست/

نتیجه گیری

توجه کنید که شدت تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا تحت تاثیر ژنتیک و منطقه جغرافیای هر فرد متفاوت است. اگر به دنبال یک راه حل سریع و مقرون به صرفه هستید، فیس آپ بهترین گزینه است.
برای رفع تیرگی پوست، بهتر است صبر و حوصله به خرج دهید. فیس آپ بین 3 تا 6 جلسه زمان می برد.
با دستگاه فیس آپ، جدیدترین دستگاه جوان سازی پوست، سلول های مرده پوست می ریزند.  پوست شروع به بازسازی لایه های از دست رفته می کند.
                                               

شاید علاقه مند باشید:

 دارچین برای کم کاری تیروئید و زیبایی پوست

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا