معرفی بهترین مرکز فیس آپ برای پاک سازی پوست

پاک سازی پوست با فیس آپ در بهترین مرکزبهترین مرکز فیس آپ

امروزه روش های زیادی برای زیبا و جوان سازی پوست وجود دارند. یکی از این روش های زیبایی که این روزها طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است، فیس آپ است. با توجه به اسمی که دارد (Face Up)، ممکن است فکر کنید که این روش فقط برای پوست صورت است اما لازم به ذکر است که هر جای پوست صورت یا بدن شما لک، جای جوش، زخم و یا حتی تیرگی وجود داشته باشد، فیس آپ آن را کاملا از بین می برد. بسیاری از افراد از تیرگی پوست خود در برخی نقاط بدن رنج می‌برند و در تلاش هستند با انواعی از روش‌ها و کرم‌ها و مواد آرایشی آن را بپوشانند و پوست خود را یکدست و صاف کنند.
اگر دچار تیرگی و خشکی پوست در نواحی زیر بغل، آرنج، زانو، قوزک پا و کشاله ران شده اید می توانید با فیس آپ طی چند جلسه لایه برداری و پاک سازی پوست به بهبود ظاهر پوست کمک نمایید. این تیرگی ها در واقع لایه خشکیده ای هستند که پوستی مرده محسوب می شوند. در این مقاله با شما هستیم تا جدیدترین و بهترین روش پاک سازی و لایه برداری پوست یعنی فیس آپ را معرفی کنیم. فیس آپ بهترین روشی که می‌تواند زیبایی را به پوست شما بازگرداند.

فیلم پاک سازی پوست با فیس آپ

فیس آپ چیست و چگونه موجب جوانسازی می شود؟

فیس آپ یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین روش های پاکسازی و لایه برداری پوست می باشد. در دستگاه فیس آپ یک هد سیلیکونی با چرخش بر روی پوست خیلی آرام و بدون ایجاد زخم به بهترین شکل لایه برداری می کند. در نتیجه پوست را شفاف می کند و هر نوع لکه ای را از بین می برد و همچنین منافذ پوست باز می شوند و به راحتی و خیلی سریع تمامی لکه ها و حتی تیرگی های پوست محو شوند. این کار برای از بین بردن تیرگی های موضعی و بیرونی سطح پوست و ریزش لایه های مرده پوست کاربرد دارد و همینطور می تواند جای جوش های روی پوست را هم از بین ببرد.

چرا فیس آپ

چرا فیس آپ؟

فیس آپ کاربردهای متنوعی دارد که اگر توسط پزشک با تجربه و در بهترین مرکز انجام شود، می تواند به بهترین شکل ممکن اثر خود را نشان دهد.
در فیس آپ هیچ مواد شیمیایی استفاده نمی شود و فقط دستگاه با سرعت و قدرت مشخص روی پوست حرکت می کند و سلول های مرده را از بین می برد و پوستی پاک، تمیز و صاف را تحویل می دهد. این دستگاه دارای یک دسته یا هندپیس است که چرخش اوربیتالی دارد. در فیس آپ که نسل جدید دستگاه ‏های میکرودرم است، به علت حذف پودر معضلات قدیمی مانند پاشیدن پودر و گیر کردن آن در دستگاه وجود ندارد. یکی از مزیت‌های بزرگ این تکنولوژی نسبت به میکرودرم ابریژن ‏های پودری، امکان استفاده راحت و بدون خطر آن در ناحیه اطراف چشم است که دیگر نگران پاشیدن پودر در چشم نیستید.
این دستگاه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این ابزارها و بخش ها کاربرد خاص خود را دارند. مثلا این دستگاه هدهایی دارد که در زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود و برای از بین بردن مشکلات این نواحی استفاده می شود. در این دستگاه هدهایی وجود دارد که می تواند در رفع تیرگی زیر بغل، کشاله ران، زانو، آرنج و قوزک پا به کار گرفته شود. در واقع نکته اساسی این است که برای هر بخشی از بدن هد مخصوصی تعبیه شده است که کار با کیفیت بالایی انجام شود.

کاربردهای دستگاه لایه بردار فیس آپ

  • لایه برداری سطحی
  • جوان سازی پوست
  • سفت شدن پوست
  • کاهش چین و چروک
  • برداشتن خال کوبی
  • درمان جای سوختگی
  • بهبود جای جوش و زخم
  • بهبود ترک‏ های پوستی
  • بستن منافذ باز پوست
  • پاکسازی عمیق پوست 
  • رفع جوش های سرسیاه
  • ماساژ میکرو پالس شده
  • درمان لک، جای جوش و زخم
  • کمک به تعادل چربی در پوست
  • افزایش قابل توجه کیفیت پوست
  • بهبود کک ‏و مک و انواع لک‏ های پوستی

مزایای فیس آپ

مزایای جوانسازی پوست با فیس آپ

  • بدون درد 
  • بدون بیهوشی
  • رفع چین و چروک پوستی
  • امکان لایه برداری از پوست
  • موجب سفتی و افزایش طراوت پوست
  • قابل استفاده برای بسیاری از نواحی پوست بدن
  • از لحاظ هزینه، نسبت به برخی روش ها بسیار مقرون به صرفه است.
  • برخلاف روش های مشابه قدیمی، قابل استفاده برای نواحی اطراف چشم است.
  • بهبود چین و چروک های پوستی و ترک ها در نواحی شکم، سینه، ران و … که متاثر از بارداری و یا نوسانات وزنی است.

عوارض لایه برداری با فیس آپ

فیس آپ هیچ گونه عارضه خاصی نداشته و کاملا بدون درد بوده و بدون بی حسی انجام می شود. در فیس آپ سری سیلیکونی که در حال چرخش است به آرامی روی پوست شما حرکت داده شده و کمک به پاکسازی و ریزش لایه های سطحی و سلول های مرده پوست می کند. بعد از انجام فیس آپ می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تعداد جلسات فیس آپ

تعداد جلسات فیس آپ 

تعداد جلسات فیس آپ بستگی به شرایط پوست و نظر پزشک دارد، اما به طور معمول 3 تا 5 جلسه لازم است تا نتیجه دلخواه را مشاهده کنید. دیگر موارد مانند قسمت های مختلف بدن، نوع مشکل، شدت آن و جنس پوست شما همگی در تعداد جلسات تاثیر دارند.

هزینه فیس آپ صورت 

 هزینه انجام فیس آپ در مراکز مختلف متغیر می باشد، به این دلیل که در برخی از مراکز سابقه و تجربه کاری پرسنل در انجام خدمات زیبایی بسیار زیاد است و همین تجربه کاری باعث می شود که احتمال بروز خطر و خطا به کمترین میزان کاهش یابد. در هر حال میزان تخصص و تجربه پرسنل در بکارگیری دستگاه های مختلف برای زیبایی باعث می شود که میزان هزینه در مراکز زیبایی مختلف تفاوت هایی داشته باشد. البته معیارها و ملاک های دیگری نیز در هزینه فیس آپ نقش دارد مثل تجهیزات مرکز، ناحیه مورد نظر، اندازه، نوع و عمق مشکل و لکه پوستی و تعداد جلساتی که می خواهید فیس آپ انجام دهید.
نکته قابل تامل این است که مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی خدمات را همراه با قیمت های مناسب و تخفیفات ویژه ارائه می دهد. در ادامه می خواهیم در مورد اینکه بهترین مرکز برای انجام فیس آپ کدام است، با شما عزیزان صحبت کنیم.

برای فیس آپ باید به چه نوع مراکزی مراجعه کنیم؟

برای انجام این اقدام زیبایی لازم است به کلینیک های تخصصی پوست، مو و زیبایی مراجعه نمایید. البته ممکن است تمامی مراکز زیبایی، خدمات فیس آپ را ارائه ندهند. بنابراین باید قبل از اقدام، تحقیق و پرس و جو کنید تا مطمئن شوید در مرکز مورد نظر شما این فرآیند انجام می شود.

چگونه بهترین مرکز فیس آپ را بیابیم؟

برای یافتن بهترین کلینیک زیبایی که خدمات فیس آپ نیز در آن انجام شود، می توانید با اطرافیان، دوستان و آشنایان خود که تجربه مشابه داشته و یا به هر طریقی با یک یا چند مرکز زیبایی آشنا هستند، مشورت نمایید.
همچنین با یک جستجوی ساده در اینترنت هم می توانید به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید. منتهی تنها به همین شنیده ها نباید کفایت کنید. اگر بتوانید از میزان رضایت مراجعین اطلاعاتی کسب نمایید، می تواند بسیار کمک کننده باشد. همچنین مراجعه حضوری به مراکز مورد نظر و پرسش سوالاتی که مد نظرتان است، می تواند تا حد زیادی شما را برای تصمیم گیری راهنمایی کند.

دقت در انتخاب مرکز زیبایی

اهمیت دقت در انتخاب مرکز فیس آپ

تمامی روش هایی که با هدف جوانسازی و شادابی پوست انجام می شوند، اگر به صورت اصولی صورت نگیرد، می تواند موجب اثرات معکوس شود و عواقب جبران ناپذیری برای شخص، رقم زند. بنابراین اینکه از چه دستگاهی و چگونه استفاده شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.
استفاده صحیح از دستگاه فیس آپ نیازمند تجربه و مهارت کافی است. اگر این مسئله رعایت شود، می توان به بهترین نتیجه یافت.

 عوارضی که ممکن است در نتیجه تصمیم عجولانه برای فیس آپ بروز کند.

اگر کلینیک زیبایی مورد نظر عفونت های مختلف پوستی و زخم و خراش های روی پوست شما را نادیده بگیرد، عوارض خطرناکی در انتظار شما خواهد بود، بازگشت پوست و مشکلات مورد نظر به حالت اولیه از جمله موارد است. بنابراین به هیچ عنوان برای انتخاب مرکز زیبایی پوست و مو معتبر عجله و سهل انگاری نکنید.

بهترین مرکز فیس آپ در تهران

با توجه به تمام مطالب مذکور می توانیم بگوییم که تعریف بهترین به صورت مطلق امکان پذیر نیست. ممکن است ویژگی هایی که برای شما مهم است، برای شخص دیگر، ملاک نباشد و نظر شما در مورد یک موضوع مشخص، بسیار متفاوت با دیگران باشد. بنابراین قبل از انجام فیس آپ لازم است که انتظارات و معیارهای خود را به طور کامل مشخص کنید، آن ها را با مرکز مورد نظر مطابقت دهید و در نهایت تصمیم نهایی را اتخاذ نمایید.

نمونه ای از فیس آپ صورت که در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی انجام می شود.

قبل و بعد از فیس آپ

انتخاب بهترین مرکز زیبایی

انتخاب بهترین مرکز زیبایی با وجود این همه تبلیغات کار بسیار سختی است. اولین قدم برای افرادی که به دنبال خدمات زیبایی هستند این است که بهترین مرکز زیبایی در منطقه سکونت شان را انتخاب کنند. شاید در ابتدا انتخاب کمی سخت باشد، اما با راه حلی که در ادامه مقاله مطرح می کنیم، حتما انتخاب خوبی می توان انجام داد. ما به شما کمک می کنیم که انتخاب ایده آلی داشته باشید و بتوانید یک مرکز خوب و مطمئن را انتخاب کنید.

  1. اولین کاری که باید برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی انجام دهید، آماده کردن لیست تمام مرکزهای موجود در منطقه می باشد.
  2. سپس باید ویژگی‌های مهم بهترین مرکز زیبایی را بدانید و لیست خود را نسبت به ویژگی های مهم بسنجید. یک مرکز زیبایی خوب باید دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، محیطی آرام و تمیز، پزشکان متخصص در این زمینه، دارای تیم حرفه ای و با برخورد مناسب با مراجعین باشد.
  3. سپس اسامی مرکزهایی که ویژگی های گفته شده در بالا را دارد، دوباره لیست کنید و هر کدام از آنها را به ترتیب در اینترنت و اینستاگرام جستجو کنید. در این صورت می توانید نمونه کارهای مرکز زیبایی را مورد بررسی قرار دهید و هر کدام از آنها که مورد تایید و به دلخواه شما بود، انتخاب کنید. این مرحله جزء مهم ترین مرحله است، چرا که خدمات زیبایی باید به دلخواه شما باشد.
  4. شما می‌توانید در مرحله آخر کارهای زیر را نیز انجام دهید و با اطمینان بیشتری به سراغ کلینیک مورد نظر خود بروید. متقاضیان خدمات زیبایی را می توانید در صفحات رسمی مرکز زیبایی پیدا کنید و درباره نحوه عملکرد و کیفیت خدمات ارائه شده و میزان رضایت آنها صحبت کنید. همچنین می توانید یک روز به کلینیک مراجعه کرده و محیط  آنجا را از نزدیک ببینید.

مهم ترین ویژگی های مرکز زیبایی

برای انتخاب بهترین مرکز زیبایی به ویژگی‌های مهم زیر توجه کنید:

  • یک کلینیک زیبایی باید بتواند از بهترین تجهیزات و به روزترین آنها استفاده کند و بهترین خدمات را ارائه دهد.
  • همچنین از متخصصان و پزشکانی بهره مند شود که دارای مدرک معتبر هستند و از روش های به روز زیباسازی استفاده می کنند.
  • بهترین مرکز زیبایی باید برای راحتی بیماران خود، مدیریت کامل نسبت به زمان را داشته باشد تا خدمات خود را در اسرع وقت برای آنها ارائه دهد.
  • قیمت مناسب یکی از ویژگی های مهم یک مرکز زیبایی خوب می باشد تا متقاضیان به این اطمینان برسند که کلینیک زیبایی شان با قیمت مناسب، بهترین کیفیت و خدمات را برای آنها ارائه می دهد.

مرکز پوست و مو شریعتی

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

اگر به پوست و زیبایی خود اهمیت می دهید انتخاب درستی کرده اید. در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی به روزترین دستگاه‌ها نیاز‌های شما را به بهترین شکل توسط مجرب‌ترین پرسنل انجام خواهد شد. مرکز زیبایی تخصصی پوست و لیزر در شمال تهران با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین، خدمات بسیاری از جمله چال دائم و موقت، انواع لیفت (با جراحی یا نخ)، ساکشن غبغب، مزو تراپی، مزونیدلینگ، خال برداری، میکرودرم، پاکسازی پوست، تزریق انواع مزو ژل، مزونیدلینگ، رفع جای جوش و اسکار، لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی ارائه می دهد. این مرکز توانسته با بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا