بهترین روش پاکسازی و جوانزای پوست | فواید فیشیال صورت چیست؟

فواید فیشیال صورت

کیه که دوست نداشته باشه پوست صورتش همیشه شاداب، جوان و زیبا باشه؟ قطعا هیچکس. راه و روش های مختلفی وجود دارن که می تونن به شما کمک کنند تا به خوبی از پوست صورتتون مراقبت کنید و همیشه جوان و شاداب و بدون ایراد نگهش دارید. از روش های سنتی و خانگی گرفته تا پروسیجرهای زیبایی مختلف. اما این بین فواید فیشیال صورت از خیلی از روش های دیگه بیشتره.

فواید فیشیال صورت
فواید فیشیال صورت

اما فیشیال دقیقا چیه؟ چه کاری برای پوست شما انجام میده؟ مزیت هاش نسبت به ده ها روش دیگه ای که ممکنه به شما پیشنهاد بشه چیه؟ تو این مطلب سعی می کنیم به این سوالات پاسخ بدیم. با ما همراه باشید.

فیشیال صورت چیست؟

با اینکه فیشیال صورت طرفدارای زیادی پیدا کرده، اما خیلی ها هستن که هنوز با این فرآیند زیبایی آشنایی ندارن.

فیشیال در واقع یکی از بهترین روش ها برای پاکسازی، جوانسازی، رفع چین و چروک های سطحی و البته ریلکسینگ پوسته. فیشیال یکی از روش های نوین به حساب میاد که از چندین مرحله تشکیل شده. به عبارت ساده تر، فیشیال بهترین قسمت های روش های درمانی دیگه رو گرفته، و اونها را در قالب یک روش پاکسازی و جوانسازی ساده باهم ترکیب کرده.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مراحل فیشیال صورت

چون قراره تو این مطلب بیشتر در مورد مزیت ها و فواید فیشیال صورت صحبت کنیم، به صورت خلاصه به مراحل فیشیال اشاره می کنیم. اگر می خواید اطلاعات بیشتر و دقیقتری از مراحل این پروسیجر به دست بیارید توصیه می کنیم سایر مقالات ما رو هم مطالعه کنید. مراحل فیشیال صورت عبارتند از:

  • پاکسازی اولیه پوست
  • بخاردهی پوست
  • تخلیه آلودگی و جوش های زیرپوستی
  • لایه برداری با فیس آپ
  • ماساژ صورت
  • ماسک گذاری
فواید فیشیال صورت
فواید فیشیال صورت

مزیت های فیشیال صورت

قبل از اینکه به فواید فیشیال صورت بپردازیم، بهتره بدونید که فیشیال یک روش موقتی و یه درمان دوره ایه که تقریبا باید هر ماه انجامش بدید. اما نترسید، قرار نیست زیر بار هزینه زیادی برید و نگران نتیجه هم باشید، چون نتیجه فیشیال رو نهایتا یکی دو روز بعد از جلسه مشاهده می کنید. جلوتر بیشتر در این مورد صحبت می کنیم تا خیالتون راحت بشه. اما فعلا بیاید به اصل موضوع بپردازیم. یعنی فواید فیشیال صورت به شکل ماهانه.

1.      پاکسازی کامل پوست

فیشیال صورت در حال حاضر بهترین گزینه برای پاکسازی کامل پوسته. اگه یه نگاه دیگه به مراحل فیشیال بندازید خودتون متوجه میشید که پاکسازی پوست تقریبا تو تمامی مراحل فیشیال انجام می گیره. فیشیال که به صورت ماهانه انجام میشه، مرتب آلودگی های سطحی جمع شده روی پوست رو پاک می کنه و چرک ها و جوش های زیرپوستی رو هم تخلیه می کنه تا پوست هر ماه یه نفس راحت بکشه و دیرتر دچار شکنندگی و پیری بشه.

2.      جوانسازی پوست

جوانسازی اثریه که به اندازه پاکسازی پوست تو فیشیال مشهود و مهمه. جوانسازی پوست با فیشیال صورت می تونه به چند بخش تقسیم بشه. از جمله :

  • پیشگیری از پیری پوست : حتما لازم نیست پوستتون دچار چین و چروک های متعدد شده باشه تا فیشیال صورت رو شروع کنید.

کلاژن یه ماده جوانساز طبیعی داخل پوسته که روند تولیدش بعد از سنین جوانی، و حدود سی سالگی متوقف میشه (برای آدمای مختلف فرق می کنه). به همین خاطره که پوست دچار چین و چروک و افتادگی میشه. یکی از مراحل فیشیال اینه که پوست رو به تولید کلاژن تحریک میکنه تا پوست صورت مثل دوره جوانی مدام خودش رو ترمیم کنه و شاداب باقی بمونه. به همین خاطر هم پیری پوست صورت رو عقب می ندازه.

فواید فیشیال صورت
فواید فیشیال صورت
  • رفع افتادگی و چین و چروک پوست : خانم های مسن تری که دچار چین و چروک و افتادگی پوست شدن هم می تونن با فیشیال علائم پیری صورت خودشون رو کاهش بدن. این همون معجزه کلاژنه که فیشیال می تونه ترشحش رو داخل بدن تحریک کنه.

شاید از خودتون بپرسید که روش های دیگه ای برای جوانسازی پوست وجود نداره؟ بله وجود داره، اما جلوتر در مورد مزیت فیشیال نسبت به اونها صحبت می کنیم.

3.      افزایش گردش خون در پوست

خون غذای بدنه! بله تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست صورت شما توسط خون بهش منتقل میشه. و اگر دقت کنید، یکی از مراحل اصلی فیشیال صورت ماساژ دادن پوسته. از فواید فیشیال صورت اینه که با ماساژ دادن صورت باعث افزایش گردش خون تو صورت میشه و سلول های پوست صورت رو بهتر تغذیه می کنه تا شاداب تر، سالم و البته مفیدتر باشن.

4.      درمان آکنه و جای جوش

آکنه های پوستی و جای جوش یکی از رایجترین مشکلات پوست صورت به شمار میرن. زمانیکه فیشیال صورت انجام می دید، علاوه بر لایه برداری پوست با بهترین دستگاه ها، در مرحله آخر یک لایه ماسک مخصوص آبرسان هم روی پوست شما قرار داده میشه. و چون منفذهای پوست بعد از مراحل قبلی باز هستن، این ماسک بیشتر از هر وقت دیگه ای اثر خودش رو می گذاره. اتفاقی که در کنار لایه برداری و بازسازی سلول ها می تونه باعث رفع جای جوش و آکنه بشه.

5.      حذف جوش های زیرپوستی و سرسیاه

یکی از مهمترین مراحل فیشیال تخلیه جوش های زیرپوستیه. چون این مرحله درست بعد از مرحله بخاردهی انجام میشه، منافذ پوست به خوبی باز هستن و اوپراتور متخصص پوست می تونه به سادگی جوش های زیرپوستی رو با کمترین آسیب از بافت لایه های زیری خارج کنه. و چون این روند هر ماه تکرار میشه عملا دیگه جوشی روی صورت شما باقی نمی مونه.

6.      لیفت صورت

یکی از مهمترین علامت های پیری ، افتادگی پوست صورته. همانطور که گفتیم فیشیال پوست رو به تولید کلاژن تحریک می کنه، لایه های مرده پوست رو برمیداره و فشار خون زیر پوست صورت رو زیاد می کنه. اتفاقاتی که در مجموع می تونن بافت های پوست صورت شما را دوباره سفت و محکم کنن تا افتادگی اون کم بشه.

7.      رفع تیرگی دور چشم

فیشیال صورت به واسطه ماساژ، بخاردهی و البته ماسک های درجه یکی که طی مراحل اونها استفاده میشه، می تونه به خوبی در کم کردن تیرگی زیرچشم موثر باشه. خوبی فیشیال هم اینه که کمترین تهاجم ممکن رو داره و بهترین روش شفاف سازی برای ناحیه حساس زیر چشم به حساب میاد. مخصوصا برای کسانی که پوست حساسی دارن فوق العاده ست.

فواید فیشیال صورت
فواید فیشیال صورت

اینها تنها بخشی از فواید فیشیال صورت هستن و اصلی ترین ها به حساب میان. مطمئنا اگر به یک مرکز زیبایی مراجعه کنید، پزشک متخصص اونجا مزیت های دیگه ای رو هم برای شما بازگو می کنه.

حالا که با فواید اصلی فیشیال صورت آشنا شدید، اجازه بدید به وعده مون عمل کنیم و در مورد مسائلی که قولش رو داده بودیم هم صحبت کنیم.

آیا فیشیال تأثیر دائمی دارد؟

خب همونطور که اشاره کردیم، اثر فیشیال موقتیه و عملا یه درمان دوره ای به حساب میاد. فیشیال مثل عمل های زیبایی نیست که بخواید یکبار انجام بدید و تا سال ها نتیجه ش همراهتون باشه.

برای درک این موضوع باید فیشیال صورت رو مثل فرآیند های آرایشی تصور کنید. مثل کوتاه کردن مو! شما هرچقدر هم که موهاتون رو کوتاه کنید، بالاخره موها بلند میشن. فیشیال هم همینه. برای اینکه بتونید نتیجه فیشیال رو تثبیت کنید باید به صورت منظم و ماهانه اون رو انجام بدید.

یادتون باشه که فیشیال در اصل یک روش پاکسازی به شمار میره. و طبیعتا پوست شما هر چند مدت آلوده میشه و دوباره به پاکسازی نیاز داره. فیشیال صورت یک روش مراقبت پوسته، شما نمی تونید فقط یکبار از پوستتون مراقبت کنید، بلکه باید هرچند وقت یکبار دوباره بهش رسیدگی کنید.

هزینه فیشیال صورت

از اونجایکه فیشیال صورت جزو روش های سنگین به حساب نمیاد و شما باید ماهانه اون رو انجام بدید، طبیعتا هزینه ش هم به نسبت روش های دیگه خیلی به صرفه تره. اونقدری که کاملا بدون فشار هزینه، می تونید به راحتی ماهی یکبار انجامش بدید.

فواید فیشیال صورت
فواید فیشیال صورت

از طرف دیگه هرچقدر بیشتر فیشیال صورت رو انجام می دید، تو جلسات بعدی به مراحل کمتری نیاز پیدا می کنید. مثلا خیلی ها هستن که فقط تو جلسه اول نیاز دارن تا تمام مراحل رو طی کنن. در حالی که ممکنه تو جلسات بعدی فقط به بعضی از مراحل یا تعداد محدودی از اونها احتیاج داشته باشن. اصولا هرچقدر تعداد مراحل فیشیال صورت برای شما کمتر باشه، هزینه‌ش هم کمتر میشه.

فیشیال در برابر سایر روش های جوانسازی

خیلی از روش های دیگه هم هستن که برای جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرن. مثل میکرودرم، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و غیره. اما اصلی ترین مزیت فیشیال در برابر اونها اینه که در کنار جوانسازی، پوست رو به صورت کامل پاکسازی هم می کنه. علاوه بر اون، فیشیال یه درمان کاملا سبک و صد در صد غیرتهاجمیه که هیچ آسیبی به پوست شما نمی رسونه و خطر عوارض جانبی اون نزدیک به صفره.

تازه اثربخشی و نتیجه فیشیال زودبازده تره و حس بهتری هم داره.

بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران

اگر قصد دارید فیشیال صورت انجام بدید، مثل همه پروسیجرهای زیبایی دیگه، توصیه می کنیم حتما یک مرکز معتبر رو انتخاب کنید. پزشک متخصص، دستگاه مناسب لایه برداری، استفاده از ماسک های درجه یک اصلی، هزینه معقول و غیره، همگی اهمیت بسیار زیادی تو تجربه شما از فیشیال دارن. پس حتما در انتخاب مرکز زیبایی دقت کنید.

مرکز زیبایی شمال تهران یکی از باسابقه ترین و باکیفیت ترین مراکز زیبایی به حساب میاد که سالهاست انواع پروسیجرهای زیبایی رو برای مردم انجام می ده و افتخارش اینه که تا حالا مراجعه کننده ناراضی نداشته.

مطالعات رسمی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا