سوالات رایج لیفت گونه با نخ

لیفت گونه با نخ

صفر تا صد لیفت گونه با نخ

گونه های افتاده می توانند صورت ما را خسته، پیر، افسرده و خموده نشان دهند. اگر سنتان از 35 سال گذشته است، روزی چقدر از وقتتان را صرف خیره شدن به آینه می کنید؟ چقدر حسرت افتادگی گونه هایتان را می خورید؟

حتما با خودتان می گویید که همه این گونه نیستند. اما باید بدانید که از همین سن هاست که به تدریج صورت ما قوام و سفتی خود را از دست می دهد و شروع به افتادن می کند.

دیگر پوست ما سفتی سابق را نخواهد داشت. به نظر می آید که آن ماده ی جادویی که قبلا پوست ما را صاف و شکیل نکه می داشت، حالا قدرت خود را از دست داده است. اما راهکار چیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تا به حال چیزی در مورد لیفت گونه با نخ شنیده اید؟ آیا می دانید که این روش چه آلترناتیو خوبی برای جراحی لیفت صورت است؟

اگر دلتان نمی خواهد که زیر تیغ جراحی بروید و هزینه ی زیادی بکنید، پس حتما باید این مقاله را تا انتها بخوانید چرا که به تمام سوالات شما در خصوص لیفت گونه با نخ پاسخ داده ایم. این مقاله از وبسایت لیزر دیسکانت را از دست ندهید.

لیفت گونه با نخ چیست؟

سوال اساسی این جاست که لیفت گونه با نخ چیست؟ این روش برای بالا کشیدن پوست از یک سری نخ های جذب شونده استفاده می کند. این نخ ها از الیاف خاصی ساخته شده اند که با بدن انسان سازگار هستند و عوارض خاصی به وجود نمی آورند.

 

درمان لیفت گونه با نخ چند جلسه طول می کشد؟

همه چیز به شدت چین و چروک ها یا افتادگی گونه بستگی دارد. اما معمولا این درمان در یک جلسه انجام می شود. بسته به تعداد نخ هایی که در درمان لیفت گونه با نخ استفاده می شود، ممکن است جلسه ی درمانی شما از 30 دقیقه تا 1 ساعت طول بکشد.

ماندگاری لیفت گونه با نخ چقدر است؟

ماندگاری لیفت با نخ معمولا خوب است. تا زمانی که نخ ها به طور کامل جذب بدن نشده اند، اثرات آن نیز روی پوست صورت قابل مشاهده است. به طور کلی بسته به مارک نخ و کیفیت آن، ممکن است که ماندگاری شان از 18 ماه الی 2 سال باشد.

بهترین مارک لیفت گونه با نخ

بهترین مارک نخ لیفت چیست؟

مارک ها زیادی در بازار وجود دارند. هر یک از آن ها کارایی خاصی دارند. اما معمولا نخ های ساخت کره جنوبی و انگلستان در مطب های ایران استفاده می شود. کیفیت نخ های کره ای بسیار بالاست و طبیعتا قیمت بالاتری دارند.

البته نخ های جوانسازی آمریکایی نیز مرغوبیت فراوانی دارند. توصیه می شود که حتما به یک مرکز زیبایی معتبر مراجعه کنید که از کیفیت خدماتشان اطمینان دارید و می دانید که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورند.

لیفت گونه با نخ

لیفت با نخ چگونه است؟

در طول جلسه ی درمانی، پزشک زیبایی از یک سری سوزن های بسیار ظریف و نازک برای تزریق نخ ها استفاده می کند. معمولا این نخ ها را از پایین صورت تزریق کرده و از سمت بالای گونه ها، بیرون می کشند تا پوست صورت کاملا لیفت داده شود.

جوانسازی صورت با نخ درد دارد؟

این روش کاملا بدون درد است چرا که پزشک پیش از شروع درمان، از مواد بی حس کننده ی موضعی استفاده می کند. علاوه بر این، به دلیل ظرافت زیاد سوزن ها، هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد. پیش از این که متوجه شوید، جلسه ی درمانی شما به پایان رسیده است.

عوارض لیفت صورت با نخ چیست؟

این درمان معمولا بدون عوارض جانبی است. ممکن است بعد از اتمام جلسه ی درمانی اندکی دچار قرمزی و کبودی شوید. اما خیلی زود برطرف خواهند شد. البته هشدار می دهیم که استفاده از نخ های بی کیفیت و چینی ممکن است منجر به بروز عوارض ناخوشایندی مثل عفونت شوند. همچنین در صورتی که بهداشت کامل به هنگام درمان رعایت نشود، احتمال بروز عفونت بالا می رود.

از کجا بفهمم مرکز مورد نظر، از نخ های مرغوبی استفاده میکند؟

این حق شماست که از پزشکتان بخواهید جعبه ی نخ های لیفت صورت را به شما نشان دهد. بهتر است از وی بخواهید که این نخ ها را در حضور شما آنباکس کند تا از سلامت و بهداشت آن ها مطمئن شوید. مرکزی که این کار را برایتان انجام نمی دهد احتمالا چیزی برای پنهان کردن دارد. پس بهتر است به چنین مراکزی اعتماد نکنید.

هزینه لیفت صورت با نخ چقدر است؟

معمولا قیمت نخ هایی که برای لیفت گونه استفاده می شود ممکن است متفاوت باشند. مثلا همان طور که اشاره کردیم، قیمت نخ های کره ای گران تر است. به طور کلی هزینه لیفت صورت با نخ با توجه به تعداد نخ های استفاده شده، محاسبه می شود.

بیشتر نخ های انگلیسی از 180 هزار تومان آغاز می شوند. در صورتی که تعداد نخ های مورد نیاز برای لیفت گونه زیاد باشد، احتمالا هزینه ی درمان نیز بالاتر می رود. قیمت نخ های انگلیسی نیز معمولا از 550 هزار تومان آغاز می شود.

برخی از مراکز زیبایی هم هستند که قیمت لیفت گونه با نخ را به صورت کلی محاسبه می کنند و قیمت مشخصی دارند. توصیه می کنیم پیش از هر چیزی، تحقیقات کاملی در مورد برند نخ جوانسازی این مراکز داشته باشید.

چقدر طول می کشد که نتیجه درمان را ببینیم؟

معمولا بلافاصله بعد از اتمام جلسه ی درمان می توانید نتیجه ی لیفت صورت را مشاهده کنید. اما تا زمانی که عوارض جانبی درمان مثل قرمزی و کبودی احتمالی از بین نرفته، نمی توانید نتایج را به صورت کامل مشاهده کنید. نکته ی جالب توجه این جاست که معمولا هرچقدر که نخ ها با پوست بیشتر تطابق پیدا کنند، وضعیت افتادگی نیز بهبود پیدا می کند.

 

نخ کلاژن ساز با نخ لیفت فرق دارد؟

نخ های کلاژن ساز که معمولا به نام نخ کاگ نیز شناخته می شوند، علاوه بر لیفت پوست باعث تولید الاستین و کلاژن بیشتر در پوست نیز می شوند. به همین دلیل است که به نام نخ کلاژن ساز نیز شناخته می شوند و معمولا قیمت گران تری نیز دارند.

لیفت صورت با نخ بهتر است یا تزریق چربی؟

همه چیز به شرایط پوست شما و انتخابتان بستگی دارد. در صورتی که علاوه بر افتادگی صورت دچار کاهش حجم گونه ها نیز شده اید، توصیه می کنیم که تزریق چربی را امتحان کنید. البته نخ های پر کننده ی صورت نیز می توانند اثرگذاری فوق العاده ای داشته باشند. همچنین دوام و ماندگاری هر دو روش تقریبا یکسان است.

لیفت گونه با نخ یا تزریق چربی

لیفت صورت با نخ در تهران کجا برم؟

در صورتی که به دنبال یک مرکز خوب و نام آشنا هستید، ما به شما مرکز زیبایی شریعتی را توصیه می کنیم. این مرکز سال هاست که در حوزه ی زیبایی مشغول به فعالیت است و رضایت حداکثری مراجعین را به دست آورده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که روش های زیادی برای لیفت گونه وجود دارند، اما استفاده از نخ های لیفت صورت می توانند شما را به نتیجه ای که می خواهید برساند. این نخ ها در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین عوارض می توانند افتادگی صورت را از بین برده و تا مدت ها، وضعیت آن را ثابت نگه دارند.

علاوه بر این، به دلیل تولید کلاژن و الاستین در پوست باعث می شوند که حتی بعد از رفع اثر نخ ها، باز هم وضعیت پوستتان سالم و سلامت باقی بماند.

در نهایت امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. در صورتی که هرگونه سوالی در مورد خدمات لیفت گونه با نخ دارید می توانید با همکاران ما در مرکز زیبایی شریعتی در تماس باشید. همچنین آماده ی پاسخ گویی به تمام سوالات شما در بخش کامنت ها هستیم.

نگارنده: ناصری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا