مرکز لیزر موهای زائد |نکات مهم انتخاب یک مرکز لیزر

مرکز لیزر موهای زائد

مرکز لیزر موهای زائد

سلام به تمام خوانندگان عزیز لیزر دیسکانت

می خواهیم در این مطلب راز بزرگی را به شما بگوییم که معمولاً هیچ کدام از مراکز زیبایی یا تخصصی لیزر به شما نخواهند گفت! بنابراین اگر نمی خواهید با حقایق لیزر و نکاتی که در این باره وجود دارد آشنا شوید، توصیه می کنیم همین الان این صفحه را ببندید و به سراغ مطالب دیگر بروید. اما در صورتی که می خواهید حقایق بیشتری راجع به مراکز لیزر موهای زائد به دست آورید، مطالعه ی این متن را از دست ندهید.

اولین حقیقت بزرگ درباره ی مراکز لیزر موهای زائد این است که درآمد بسیار فوق العاده ای دارند. لیزر موهای زائد به قدری در میان بانوان و آقایان محبوبیت پیدا کرده که کمتر کسی پیدا می شود که حداقل یک ناحیه از بدن خود را لیزر نکرده باشد. این درمان به خصوص در کشور ما محبوبیت دارد چرا که ژنتیک ما به صورتی است که دارای بدن های پر مویی هستیم و طبعاً خیلی از ما هیچ علاقه ای به داشتن آن ها نداریم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر موهای زائد
مرکز لیزر موهای زائد

یک مرکز لیزر موهای زائد می تواند درآمد خیلی بالایی داشته باشد. اما همین مسئله باعث شده که خیلی ها به طمع بیفتند و بدون این که تخصصی در این زمینه داشته باشند، با خریداری یک دستگاه لیزر، اقدام به انجام این درمان می کنند. اما هر مرکزی بهترین مرکز لیزر نیست و هرکسی هم نمی تواند بهترین درمان را برایتان انجام دهد.

بنابراین فکر نکنید که مرکز لیزر موهای زائد سر کوچه یا خیابان محل زندگی تان، بهترین است. توصیه می کنیم که دقت زیادی به انتخاب یک مرکز لیزر خوب داشته باشید. در ادامه می خواهیم به چند نکته ی مهم تر اشاره کنیم.

شرایط لیزر موهای زائد

یک مرکز لیزر موهای زائد خوب قبل از هر چیزی باید بررسی کند که آیا شرایط لازم برای لیزر موهای زائد را دارید یا خیر! و در نهایت باید نتیجه این بررسی را به شما اطلاع دهد. به عنوان مثال خیلی از مراکز لیزر موهای زائد به هیچ وجه به شما نمی گویند که اصلا کاندیدای خوبی برای انجام لیزر نیستید.

خیلی از ماها موهای نازک و کرکی داریم. یا اصلاً رنگ موهایمان خاکستری یا قرمز و سفید است. نکته ای که همه باید بدانیم این است که لیزر موهای زائد فقط روی موهای زائد سیاه رنگ و ضخیم عمل می کند. به همین خاطر است که یک مرکز خوب قبل از هر چیزی موهای شما را بررسی می کند و اگر رنگ آن ها سیاه نباشد، از انجام لیزر موهای زائد خودداری خواهد کرد.

اما متاسفانه خیلی از مراکز هستند که تنها به سود خود فکر می کنند و بدون توجه به شرایط مراجعه کننده، فقط می خواهند که هزینه های لیزر را از آن ها دریافت کنند. حتی خیلی مواقع ممکن است با مرکزی برخورد داشته باشیم که قیمت های خیلی ارزانی برای لیزر ارائه کند اما کیفیت لازم و اخلاق کاری را رعایت نکند. به همین خاطر است که توصیه می کنیم حتما به سراغ مرکزی بروید که می دانید بهترین خدمات لیزر موهای زائد را به شما ارائه می کند.

شرایط لیزر موهای زائد
شرایط لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

خیلی از مراکز هستند که دستگاه های قدیمی و منسوخ شده ی خود را جای بهترین دستگاه های لیزر و روز دنیا جا می زنند و هنوز که هنوز است مشغول فعالیت می باشند. اما دستگاه های روز لیزر به راحتی قابل شناسایی هستند.

یکی از بهترین دستگاه های لیزر، دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2019 است. این دستگاه تنها دستگاهی است که می تواند روی موهای زائد کرکی و نازک هم تاثیر بگذارد. تمام دستگاه های دیگری که شرحشان را شنیده اید، به هیچ وجه قادر نیستند که روی موهای زائد نازک اثر بگذارند.

دستگاه اسکلپیون به خاطر مکانیزم عمل منحصر به فرد خود، از معدود دستگاه هایی است که به هیچ عنوان دردی در فرد ایجاد نمی کنند. سیستم کولینگ 360 درجه ی این دستگاه به جای این که بعد از برخورد اشعه؛ پوست را خنک کند، قبل از این که اشعه به سطح پوست برخورد داشته باشد، آن را خنک خواهد کرد. به این ترتیب دیگر هیچ گونه مشکلی از بابت درد لیزر نخواهید داشت.

از دیگر مزایای این دستگاه، این است که سرعت درمان بسیار بالایی دارد و لیزر موهای زائد کل بدن را در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد داد. این مزیت خیلی بزرگی به حساب می آید چرا که بیشتر افراد پروسیجر لیزر را آزاردهنده توصیف می کنند و می خواهند که هرچه زودتر آن را تمام کنند.

لیزر موهای زائد قیمت

از دیگر خصوصیاتی که برای یک مرکز لیزر خوب می توان برشمرد این است که قیمت های خوب و منصفانه ای برای خدمات خود در نظر بگیرد. در حقیقت نه باید به مراکز خیلی ارزان لیزر اعتماد کرد و نه باید فریب قیمت بالای لیزر در برخی مراکز بالا شهر را خورد.

نکته ی مهم دیگری که درباره ی قیمت لیزر موهای زائد وجود دارد این است که به هیچ وجه نباید به سراغ مراکزی رفت که قیمت لیزر را بر اساس تعداد شات محاسبه می کنند. این یک کلاهبرداری بزرگ است و به هیچ وجه اخلاقی نیست. برخی مراکز بدون هیچ گونه دلیل موجهی شات های اضافه و بیخود می زنند تا هزینه های درمانی فرد را بالا ببرند و به این ترتیب سود بیشتری به جیب های خود سرازیر کنند.

لیزر موهای زائد قیمت
لیزر موهای زائد قیمت

اما مراکزی که قیمت مشخصی برای لیزر موهای زائد دارند، بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد

بیشتر مواقع عوارض وحشتناکی که در مورد لیزر موهای زائد به گوشتان می خورد به دلیل عدم مهارت اپراتور یا قدیمی بودن دستگاه لیزر است. یک مرکز لیزر موهای زائد باید به دستگاهی معتبر و جدید مجهز باشد تا خطر بروز سوختگی و التهاب های شدید ناشی از اشعه ی لیزر به حداقل برسد. در حقیقت با دستگاه های جدید لیزر دیگر چنین مسئله ای به ندرت پیش می آید ( مگر این که اپراتور ماهر نباشد، یا این که فرد دارای خالکوبی و لکه های تیره روی پوست خود باشد)

تخفیف لیزر کل بدن

در نهایت این که بد نیست مرکز لیزری که انتخاب می کنید، گاهی برای خدمات لیزر خود تخفیف ارائه کند. ارائه ی تخفیف می تواند باعث وفاداری مراجعه کنندگان شود. به همین دلیل است که بیشتر مراکزمعتبر هم گاهی تخفیف لیزر موهای زائد ارائه می کنند.

اگر شما هم به دنبال یک مرکز لیزر موهای زائد هستید که تخفیف لیزر کل بدن ارائه کند، احتمالآً به جای درستی آمده اید. کافیست روی لینک تماس با ما کلیک کنید و با همکاران ما در این زمینه مشاوره داشته باشید.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا