هزینه لیزر موهای کرکی | آیا لیزر در رفع موهای کرکی واقعا موثر است؟

هزینه لیزر موهای کرکی

هزینه لیزر موهای کرکی
موهای زائد را معمولا با موهای ضخیمی که ریشه های محکمی دارند می شناسیم. اما فقط این موهای ضخیم نیستند که روی نواحی مخنلف بدن مانند زیربغل و پا و غیره رشد می کنند و زائد حساب می شوند. بدن ما علاوه بر این موهای نرمال، تعداد زیادی موهای بسیار نازک کرکی هم دارد. خانم ها با این موها بیشتر آشنایی دارند. موهای کرکی بیشتر روی صورت و بدن خانم ها رشد می کند. این موها بسیار نازک هستند و معمولا طول رشد زیادی ندارند و کم رنگ هستند. در واقع اگر تراکم این موها روی یک ناحیه زیاد نباشد اصلا دیده نمی شوند.

هزینه لیزر موهای کرکی
هزینه لیزر موهای کرکی

درست است که در گذشته دستگاه های مدل های قدیمی تر لیزر نمی توانستند این موهای کوچک و نازک را هدف گیری کنند، اما امروزه دستگاه های جدید پیشرفت زیادی کرده اند و می توانند این موها را هم به شکل موثری هدف گرفته و از بین ببرند. کرکی بودن موها تأثیر مستقیمی روی هزینه ای که لیزر کردن آنها برای شما خواهد داشت ندارد. اما تأثیراتی که ایجاد می کند روی قیمت نهایی اثرگذارند. لیزر کردن موهای کرکی به خاطر همین نازکی و کم رنگ بودن کمی دشوارتر، دقیقتر و حساس تر از موهای زائد عادی است. ایمن مسئله خود به خود روی قیمت تأثیر می گذارد اما با توجه کوتاه تر بودن دووره لیزر این موها، در حقیقت فرقی با حالت معمولی ندارد.

تخفیف لیزر موهای زائد

اما نگران نباشید. تخفیف ، این پدیده دوست داشتنی باز هم به کمک شما می آید تا بتوانید لیزری هرچه به صرفه تر را تجربه کنید. بارها این مسئله را خاطرنشان کرده ایم که برای کم کردن هزینه دوره لیزر سعی کنید به جای انتخاب مراکز ارزان بی کیفیت که دستگاه های مناسبی ندارند، سراغ مراکز معتبری بروید که دوره های تخفیفی یا تخفیف های ویژه دائمی دارند. استفاده از این تخفیف ها در مراکز قابل اعتمادی که تعرفه های متوسط و معقول دارند می تواند بهترین راهکار برای کاهش منطقی هزینه های لیزر باشد.
این لیست قیمت می تواند نمونه خوبی از تعرفه های منطقی یک مرکز باکیفیت و منصف باشد.

هزینه لیزر موهای کرکی
هزینه لیزر موهای کرکی

آیا لیزر موهای کرکی را از بین میبرد

همانطور که اشاره کردیم در گذشته نه، اما امروز برخی از بهترین دستگاه های لیزر توانسته اند به این امکان دست پیدا کنند. لیزر اشعه ای با ماهیت نوری است که از طریق تشخیص اختلاف رنگی بین مو و پوست، موهای زائد را شناسایی می کند و ریشه هایشان را می سوزاند. حال اگر موها کم رنگ باشند و اختلاف زیادی با رنگ پوست نداشته باشند این هدفگیری برای دستگاه بسیار دشوار می شود. دستگاه های قدیمی این دقت را نداشتند و باعث می شدند پوست ناحیه به شدت تحت تأثیر اشعه قرار بگیرد و آسیب ببیند. اما حساسیت و دقت دستگاه های جدیدی بسیار بالا رفته و اکنون می توانند موهای کرکی را هم بدن عارضه و مشکل، به شکلی موثر از بین ببرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای کرکی صورت

موهای کرکی مخصوصا روی صورت خانم ها، روی ناحیه لپ یا در جای خط ریش زیاد رشد می کند. راه حل معمول خانم ها برای از بین بردن این موها استفاده از بند است. اما لیزر به عنوان یک جایگزین پیشرفته جدید می تواند علاوه بر حذف موثر موها رشد آنها را برای مدتی بسیار طولانی هم به تأخیر بندازد. همچنین وقتی لیزر می کنید منافذ پوستی صورت که جای ریشه های مو بوده اند بسته می شوند. این امر باعث می شود تا بتوانید پوستی صاف و صیقل خورده هم داشته باشید.

هزینه لیزر موهای کرکی
هزینه لیزر موهای کرکی

لیزر موهای کرکی شکم

موهای کرکی فقط روی صورت رشد نمی کنند. بلکه روی نواحی مختلف دیگری از جمله قسمت تحتانی شکم و سینه هم زیاد به چشم می خورند. لیزر می تواند هر نوع موی زائد کرکی در هر ناحیه ای از بدن را نابود کند. البته نگران عوارض جدی لیزر در این ناحیه نباشید. چون لیزر البته اگر با دستگاهی مرغوب و جدید انجام شده باشد هیچ گونه عارضه سطحی ندارد. چه برسد به عوارض جدی.

بهترین لیزر برای موهای کرکی

تکنولوژی لیزر روز به روز در حال پیشرفت است. سرعت این پیشرفت به قدری زیاد است که ممکن است کیفیت دستگاه های امسال با مدل های سال قبل اختلاف های قابل توجهی داشته باشد. از جمله بهترین برندهای دستگاه لیزر که مدل های جدید آنها توانسته اند خود را با اختلاف از بقیه رقبا جدا کنند دستگاه های لیزر الکساندرایت و دایود هستند. هرکدام از این دستگاه ها طول موج اندکی متفاوت از هم دارند که باعث می شود بر روی اهداف خاصی متمرکز باشند. در این بین یکی دیگر از باکیفیت ترین و بهترین دستگاه های لیزر که توانسته هردو طول موج این دو دستگاه ها را داشته باشد، دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون است. مدل های 2017 به بالای اسکلپیون دقت هدفگیری بی ظیری دارند و در لیزر کردن انواع موهای زائد موثرند.

آیا لیزر موهای نازک را ضخیم میکند

اتفاقا بر عکس. لیزر فولیکول موجود در پیاز مو که علت اصلی رشد موهاست را مدام می سوزاند و از بین می برد. این کار ریشه های مو را بسیار ضعیف می کند. یعنی دقیقا برعکس تیغ و ژیلت که ریشه مو را ضخیم می کنند، لیزر کاملا آن را نازک تر می کند. به همین علت اگر موهای کرکی بدن خود را لیزر کنید ممکن است مدت دوام تأثیر گذاری آن برای عدم رشد مجدد موها بسیار بیشتر از لیزر موهای زائد معمولی باشد.

هزینه لیزر موهای کرکی
هزینه لیزر موهای کرکی

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

فولیکول ماده ای طبیعی است. پس بدن از دست رفتن آن را یک آسیب به حساب آورده و تلاش می کند رفته رفته آن را بازسازی کند. هرچند بعد از دوره لیزر این بازسازی ماه ها به طول می انجامد و در نهایت هم موهای رشد کرده جدید هم کمترند و هم نازک تر، اما به هر صورت این اتفاق دوباره می افتد. برای تحکم تأثیر لیزر بهتر است بعد از دوره لیزر هر شش ماه الی یکسال یکبار یک جلسه ترمیمی لیزر انجام دهید.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

موهای بدن آقایان هم بیشتر است و هم قوی تر. به همین علت لیزر کردن آنها دشوار تر است. از همین رو قیمت لیزر برای آقایان اندکی بالاتر از خانم هاست. ولی این اختلاف قیمت به معنی به صرفه نبودن لیزر برای آقایان نیست. البته موهای کرکی هم روی بدن آقایان مخصوصا در ناحیه کمر زیاد رشد می کنند که بازهم تراکم بالای دارند.

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب و حرفه ای، به بهترین دستگاه های لیزر از جمله اسکلپیون مجهز است و از این رو یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. علاوه بر کیفیت خدمات، قیمت های معقول و تخفیف های استثنایی نیز توانسته اند این مرکز را به مرکزی کاملا به صرفه و اقتصادی تبدیل نمایند. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
هزینه لیزر موهای کرکی
هزینه لیزر موهای کرکی

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا