لیزر با قیمت خوب | بهترین قیمت لیزر در بهترین مرکز لیزر تهران

لیزر با قیمت خوب

لیزر با قیمت خوب
این سایت با هدف بحث در مورد قیمت های درمان لیزر موهای زائد دایر شده. تقریبا تمام مقالات ما هم در این زمینه کار می کنند. به همین خاطر طبیعی است که خیلی از مخاطبان عزیز از ما درمورد بهترین قیمت های لیزر موهای زائد سوال می پرسند. همه دوست دارند بدانند کدام مراکز از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند.

لیزر با قیمت خوب
لیزر با قیمت خوب

یکی از همراهان عزیز درخواست کرده بود که چند مرکز لیزر به او معرفی کنیم که قیمت خوبی دارند. وقتی با او صحبت می کردم پرسیدم منظورش از قیمت خوب برای لیزر چیست؟ پاسخ داد که یعنی یک مرکز لیزر ارزان. در واقع داشت دنبال ارزان ترین مرکز لیزر می گشت. چراکه که بعد از جستجو های فراوانی که کرده بود با تعداد زیادی مرکز لیزر رو به رو شده بود که هرکدام قیمت های مختلفی داشتند. هرچند اختلاف این قیمت ها زیاد نبود، اما گیج شده بود و حالا که می دید مراکز لیزر می توانند تعرفه هایی ارزانتر از سایر همکارانشان داشته باشند، تصمیم گرفته بود ارزان ترین را انتخاب کند. چون فکر می کرد به صرفه ترین گزینه است.
حق هم داشت. تمکن مالی زیادی نداشت و مایل بود هرچه کمتر برای لیزر خرج کند. تا همین جا هم خیلی با خودش کلنجار رفته بود تا بتواند خودش را راضی کند تا برای لیزر کردن موهای زائد هزینه کند. پس می خواست تا جایی که می تواند هزینه ها را کم و کمتر کند. اما چیزی که این خانم عزیز به آن توجه نداشت این بود که ارزش پولی که می خواهد خرج چقدر است!!
شاید تعجب کنید، اما در مورد ارزش واحد پولی صحبت نمی کنیم. باید همواره این نکته را در نظر داشته باشید که چه مبلغی را دارید برای چه هدفی خرج می کنید. برخی از مواقع هست که خیلی ارزان تمام شدن یک چیز الزاما به نفع و سود شما نیس. بلکه درآینده کاملا به ضرر شما تمام می شود. به قول انگلیسی ها ” ما آنقدر پولدار نیستیم که جنس ارزان بخریم!”.
برای روشن شدن این موضوع برای این خانم عزیز مثال کفش را زدم. کف پا یکی از مهمترین بخش های بدن در تعیین راحتی و آسایش جسم شماست. همانطور که احتمالا شنیده اید هر کدام از اعضای بدن یک ارتباط مستقیم با بخشی از کف پا دارند. مثلا سینه پا ارتباط مستقیم با قلب دارد. به همین خاطر اگر کفش ناراحت باشد سلامت و راحتی کل بدن را تحت تأثیر قرار می دهد. کفش ناراحت شما را اذیت می کند و زودتر از آنچه که باید بدن شما را خسته می کند. کفش باید زیبا و شکیل باشد و به استایل لباس و سلیقه شما بیاید. اما راحتی آن اهمیت دوچندان دارد. کفش ها هم مثل هرچیز دیگر گران و ارزان دارند. شخص خودم اگرچه ممکن است برای لباس یا شلوار هزینه چندانی نکنم اما همیشه وقتی بحث خریدن کفش می شود ابداً سراغ کفش های بنجل ارزان نمی روم. هرچقدر هم که شیک باشند. چون می دانم در مورد کفش فقط زیبایی و آراستگی من نیست که تحت تأثیر قرار می گیرد، بلکه پای سلامتی ام در میان است.

لیزر با قیمت خوب
لیزر با قیمت خوب

ولی خریدن کفش باکیفیتی که ارزان نیست به معنی نیست که حتما باید هزینه چند میلیونی گزافی بکنم تا کفشی از فلان برند معروف بخرم. چون می دانم اجناس زیاده از حد گران هم حاصل بیشتری از همان گزینه های معقول ندارند. پس سعی می کنم توازن را میان قیمت کفش و کیفیت آن رعایت کنم. چراکه هم بحث زیبایی ام در میان است و هم بحث سلامتم.حال در این مثال کفش را با لیزر جا به جا کنید. تنها این موقع است که معنی واقعی قیمت خوب لیزر را می فهمید. لیزر یک درمان زیبایی است. بله. اما به هر حال با سلامتی شما سروکار دارد. به همین خاطر اگر مانند کفش های بنجل یک مرکز لیزر نامعتبر و بی کیفیت را انتخاب کنید که قیمت هایش از بقیه جاها ارزانتر است، نه تنها سلامتی خود را به خطر انداخته اید، بلکه تأثیر لیزر بعد از یک دوره زحمت شش ماهه تا یکساله نهایتا یک سال برایتان دوام خواهد داشت. تأثیری که باید دائمی و مادام العمر باشد. پس انتخاب ارزانترین تعرفه ها بدون در نظر گرفتن کیفیت مرکز از همه نظر یک ضرر بزرگ است. مخصوصا اگر شرایط مالی شما مثل این خانم عزیز باشد.
البته باز هم درست مانند مثال کفش ها، لازم نیست برای دریافت بهترین خدمات لیزر سراغ گرانترین مراکز بروید. چون ممکن است خدماتی با همان کیفیت را بتوانید در یک مرکز معقول تر و به صرفه تر دریافت دارید.

 

لیزر بدن

لیزر موهای زائد درمانی پر طرفدار است. این درمان زیبایی از اشعه لیزر که یک مجموعه از پرتوهای نوری پر قدرت است تشکیل شده. پرتو های اشعه لیزر با تابش بر سطح پوست به دلیل تیرگی ریشه مو نسبت به رنگ سطح پوست تماما جذب ریشه موهای زائد شده و چون بسیار باریک و دقیق است تا آخرین سطح ریشه نفوذ کرده و فولیکول مو را می سوزاند. فولیکول ماده ای موجود در پیاز مو و طبیعی در بدن است که عامل اصلی رشد موهای محسوب می شود.
لیزر درمانی برای کاهش دائمی رشد موهای زائد است. بعد از لیزر، موهای زائد ناحیه تحت درمان هر چند ماه یکبار با ضخامت و تراکم بسیار کمتر رشد خواهند کرد. لیزر درمانی است که می تواند شما را از شر تیغ و دیگر روش های موقتی سنتی برای رفع موهای زائد خلاص کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر با قیمت خوب
لیزر با قیمت خوب

قیمت لیزر موهای زائد

لیزر از هر نظر درمانی به صرفه است. مخصوصا از نظر شرایط پرداخت. چون از آنجاییکه این درمان به صورت دوره ای و چند جلسه ای است و هزینه هر جلسه بعد از همان جلسه دریافت می شود، شما عملا پول کل دوره را به صورت اقساط ماهیانه می پردازید.

تخفیف لیزر کل بدن

به صرفه ترین گزینه برای دریافت خدماتی ارزان و با کیفیت مناسب این است که دنبال تخفیف های دائمی و دوره ای در مراکز خوب بگردید. از طرفی وقتی صحبت از لیزر کل بدن یا فول بادی می شود شما دارید یک پکیج کامل را دریافت می کنید. پس دقیقا مانند یک خرید عمده مشمول تخفیف های کلی می شوید. لیزر فول بادی از لیزر ناحیه به ناحیه بدن بسیار به صرفه تر و ارزانتر خواهد بود.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

آقایان هم می توانند مثل خانم ها لیزر کنند. لیزر یک ترفند آرایشی نیست بلکه یک درمان است. به همین خاطر مرد و زن نمی شناسد. اما از آنجایی که موهای زائد آقایان بیشتر و ریشه هایشان قوی تر است عموما هزینه لیزر برای آقایان کمی بالاتر از خانم هاست.

لیزر با قیمت خوب
لیزر با قیمت خوب

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز لیزر شمال تهران با در اختیار داشتن بهترین تکنسین ها و جدیدترین دستگاه های لیزر یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. همچنین تعرفه های معقول و تخفیف های استثنایی، این مرکز را به یکی از به صرفه ترین گزینه ها نیز تبدیل کرده است. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا