قیمت های لیزر بدن برای خانم ها و آقایان

قیمت های لیزر بدن

قیمت های لیزر بدن

داشتن موهای زائدی که در هر موقعیتی خودشان را نشان دهند و مدام باعث ناراحتی و استرس شما شوند؛ قطعاً چیزی جز عذاب الهی نیستند! واقعا هیچ چیزی به اندازه ی داشتن موهای زائد روی پوست بد نیست به خصوص اگر خانم باشید. البته این را بگوییم که در دنیای امروزی این مسئله دیگر چندان هم مهم نیست و در حال حاضر خیلی از آقایان هم چندان از داشتن موهای زائد راضی نیستند!
اما فکر می کنم آن چه که بیشتر از هر چیزی جلوی افراد را گرفته تا لیزر موهای زائد را انجام ندهند و برای همیشه از دست موهای زائد و سمج خلاص نشوند، دو نکته باشد:

قیمت های لیزر بدن
قیمت های لیزر بدن

اول این که فکر می کنند اثرگذاری لازم را ندارد و دوم این که قیمت خیلی بالایی دارد!

اما هیچ کدام از این پیش فرض ها درست نیست. در این مطلب می خواهیم درباره ی این پروسیجر زیبایی و اثرگذاری آن بیشتر صحبت کنیم و بگوییم قیمت های لیزر بدن آن قدری بالا نیست که نتوانید آن را انجام دهید.
اما قبل از این که به جنبه های مختلف پروسیجر لیزر موهای زائد بپردازیم، می خواهیم شما را با مرکزی آشنا کنیم که قیمت های خیلی خوبی برای لیزر موهای زائد ارائه می کند و مجهز به بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر هم هست:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، از با سابقه ترین و بهترین مراکز زیبایی شهر تهران است که با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد( اسکلپیون مدیو استار 2019) افتخار دارد تا لیزر موهای زائد را برای آقایان و خانم های عزیز انجام دهد. قیمت هایی که برای خدمات لیزر در نظر گرفته ایم، با توجه به نوع دستگاه کاملا به صرفه و ارزان هستند. علاوه بر این، تخفیف های مناسبتی ما را نیز فراموش نکنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

در ابتدای همین متن هم گفتیم که دیگر زن و مرد بودن، چندان مطرح نیست و خیلی از آقایان هم از دست موهای زائد صورت و بدن خود عاصی شده اند. به عنوان مثال آقایان ورزشکار و بدنساز را در نظر بگیرید که هر روز ناچار هستند موهای زائد ساق پا، کمر و گردن و خیلی دیگر از نقاط بدن خود را اصلاح و شیو کنند. قطعاً این پروسه بسیار آزاردهنده است. از آقایانی که هر روز صبح ناچار به اصلاح صورت خود هستند که چیزی نمی گوییم!

قیمت های لیزر بدن
قیمت های لیزر بدن

به همین خاطر است که توصیه ای که به این آقایان داریم این است که لیزر موهای زائد را در نظر داشته باشند. متاسفانه شایعات و افسانه های زیادی در رابطه با لیزر موهای بدن آقایان وجود دارد که هیج کدام صحیح نیست. مثلا:
لیزر موهای زائد مردانگی و قدرت بارورسازی آقایان را کم می کند. یا این که قیمت لیزر موهای زائد اقایان سر به فلک می کشد.
یک نفر دیگر شایعه می کند که لیزر کردن، باعث می شود که به تدریج احساسات همجنس گرایی در مردان تقویب شود. باور کنید که برخی مواقع از شنیدن این دسته از شایعات نمی دانیم چه بگوییم.
مهم ترین نکته ای که باید در ذهن داشته باشید این است که لیزر موهای زائد هیچ گونه تاثیری روی اندام های داخلی بدن ندارد بنابراین اساساً قادر به کاهش قدرت بارور سازی آقایان نیست. اشعه ی لیزر تنها روی سطح فولیکول اثر می گذارد.
قیمت لیزر موهای بدن آقایان هم گرچه اندکی بیشتر از خانم هاست اما این مسئله به خاطر ضخامت موها و بزرگی سایز آقایان است. علاوه بر این با وجود پرداخت جلسه به جلسه هزینه ی لیزر موهای زائد، دیگر کمتر کسی وجود دارد که نتواند از عهده ی پرداخت هزینه های آن برنیاید.
بنابراین اگر آقا هستید و داشتن موهای زائد و اصلاح هر روزه ی آن ها شما را به مرز جنون رسانده، اما به خاطر این دسته از شایعات و کلیشه های رایج؛ اقدام به لیزر نمی کنید، باید بگوییم کاملاً در اشتباه هستید. به خصوص این که در مرکز ما، خدمات ویژه ای برای آقایان در نظر گرفته ایم تا با خیالی آسوده و قیمت های کاملاً مناسب، لیزر موهای زائد را انجام دهند.

قیمت لیزر کل بدن

قیمت لیزر کل بدن هم به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال خیلی وقت ها بدن فرد به قدری کم مو است که لیزر کل بدن او، مدت زمان خیلی کمی طول می کشد و اصولاً لازم نیست که خیلی از نقاط را لیزر کرد. طبیعی است که قیمت لیزر کل بدن چنین فردی، با لیزر بدن یک شخص پر مو متفاوت است.

قیمت های لیزر بدن
قیمت های لیزر بدن

اما صرف نظر از این مسئله، بحث دستگاه و جدید بودن آن نیز مطرح است. برخی دستگاه ها به خاطر کارایی بیشتر و اثرگذاری بالا، قیمت بیشتری دارند. به عنوان مثال دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2019، به نسبت دیگر دستگاه های موجود در بازار، بسیار پیشرفته تر و موثرتر در رفع موهای زائد است. به همین دلیل ممکن است تعرفه های لیزر آن اندکی بیشتر باشد. اما نکته این جاست که قیمت هایی که در مرکز لیزر شمال تهران در نظر گرفته شده است، در قیاس با دیگر مراکزی که مجهز به همین دستگاه هستند، بسیار ارزان تر و به صرفه تر است.
بنابراین توصیه می کنیم، اگر تصمیم به لیزر موهای زائد دارید، به هیچ وجه نگران قیمت های آن نباشید. با وجود تخفیف هایی که در مراکز مختلف وجود دارد، دیگر همه می توانند از این مزایای این پروسیجر بهره مند شوند.

قیمت لیزر صورت

صورت عضو کوچکی از بدن است و به همین خاطر قیمت لیزر صورت چندان بالا نیست. البته این مسئله بستگی به نوع دستگاه لیزر دارد اما عموما قیمت لیزر صورت از حدود 50 هزار تومان الی 100 هزار تومان خواهد بود. خیلی از مراکز هم اصولاً لیزر صورت را به عنوان اشانتیون پکیج های لیزر خود یا لیزر کل بدن ارائه می کنند.

نکته ی خیلی مهم: لیزر موهای زائد صورت، بسیار پروسیجر حساسی است. خیلی وقت ها موهای صورت به قدری نازک هستند که اشعه ی لیزر اصلاً قادر به تشخیص و سوزاندن آن ها نیست. در نتیجه احتمال دارد که حتی موهای زائد صورت را بیشتر هم بکند. مگر این که از دستگاهی مانند اسکلپیون استفاده کنید که حتی روی موهای نازک و کرکی صورت هم اثر گذار است.

قیمت های لیزر بدن
قیمت های لیزر بدن

محقق: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا