هزینه لیزر ساق پا | تجربه من از لیزر موهای زائد ساق پا!

هزینه لیزر ساق پا

هزینه لیزر ساق پا ، بستگی به نوع دستگاه و ضخامت موهای شما دارد. اما به هیچ وجه نباید نگران باشید که این روش هزینه های زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد. در حقیقت با وجود تخفیف های زیادی که در مراکز مختلف ارائه می شود، قیمت لیزر موهای زائد به قدری پایین آمده که همه می توانند از آن استفاده کنند.

در این مطلب ابتدا یکی از بهترین مراکز لیزر تهران را به شما معرفی کنیم:

مرکز زیبایی و لیزر برکه با در اختیار داشتن جدیدترین نسل دستگاه های لیزر ( اسکلپیون مدیواستار 2018، ساخت کمپانی زایس آلمان) کلیه خدمات لیزر موهای زائد را با به صرفه ترین قیمت ها به شما ارائه خواهد کرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین اخذ نوبت از مرکز برکه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه نیز تجربه ی یکی از مراجعه کنندگان خود را آورده ایم که با استفاده از لیزر موهای زائد، توانست به خوبی معضل خود را حل کند. این مطلب جالب را از دست ندهید!

هزینه لیزر ساق پا
هزینه لیزر ساق پا

تجربه لیزر موهای زائد

به عنوان یکی از طرفداران برنامه دختر شایسته سال، یکی از اصلی ترین دلایلی که به تماشای این برنامه می نشینم، این است که از راز زیبایی پاهای این دختران سر در بیاورم!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

با این که آدمی هستم که همیشه به زیبایی و بهداشت خود دقت می کنم، باز هم از داشتن ساق پاهایی که همیشه جان ریشه های سیاه مو از آن پیداست، در رنج و عذابم!

واقعیت اینجاست که تماشای این دختران زیبا و به قول معروف شایسته، باعث شد که به فکر بیافتم و از خودم سوال کنم که چرا ساق پاهای آن ها همیشه این قدر صاف و بدون جای مو است؟ و فکر می کنم بعد از جستجوی کوتاهی دلیل اصلی این مسئله را متوجه شدم:

لیزر موهای زائد چنین تاثیری روی ساق پا و موهای آن می گذارد. شاید هنوز خیلی ها فکر می کنند که دستگاه های لیزر موهای زائد خطرناکند و می تواند هزار و یک جور عوارض داشته باشند. همچنین خیلی از افراد نگران هزینه لیزر ساق پا هستند و فکر می کنند که این درمان قرار است برای آن ها خیلی گران تمام شود.

اما به عنوان شخصی که تجربه لیزر موهای زائد داشته است، می خواهم خیال شما را راحت کنم. تققریبا از سن 13 سالگی ژیلت کشیدن موهای ساق پا را شروع کرده بودم و موهای این ناحیه به قدری ضخیم شده بود که تصور می کردم دیگر هیچ روشی قادر نیست برای همیشه آن ها را از بین ببرد. نا امیدانه تلاش کردم تا اپیلاسیون را امتحان کنم اما به نظر می آمد هیچ روشی جوابگو نیست و باید قطع امید کنم.

اما چه کنم که دلم هم چنان در گرو داشتن ساق پایی زیبا و بدون مو بود. با این که بارها اسم لیزر موهای زائد را شنیده بودم، به هیچ وجه جرئت نمی کردم که به سراغ آن بروم. چرا که ذهنم مالامال از شایعاتی بود که راجع به این درمان شنیده بودم. فکر می کردم که قرار است پوستم را بسوزاند یا حتی بدتر از آن اشعه ی لیزر به اندام های داخلی نفوذ کند و مشکلات زیادی برایم درست کند.

اما به صورت اتفاقی و از طریق یکی از دوستان با مرکز لیزر برکه آشنا شدم و با هزار تردید به آنجا مراجعه کردم.

تجربه لیزر موهای زائد
تجربه لیزر موهای زائد

در ابتدا اپراتور دستگاه، پوست مرا بررسی کرده و دستگاه را مطابق با تایپ پوست من تنظیم نمود. برخلاف آن چه که شنیده بودم ، این دستگاه (اسکلپیون مدیو استار) به هیچ وجه درد نداشت و قبل از این که متوجه بشوم درمان تمام شده بود. هندپیس مربعی شکل این دستگاه، باعث شد که اشعه ی لیزر تقریبا به تمام نقاط پاهایم برخورد داشته باشد. اگر حقیقت را بخواهید تا 1 هفته ی اول از درمان خود نا امید بودم و هیچ گونه تغییری ندیدم. فکر کردم که نتیجه ای نخواهم گرفت و تصمیم داشتم جلسه ی بعدی را کنسل کنم اما در هفته دوم بود که شاهد ریزش فوق العاده ی موهای ساق پایم بودم . بنابراین تصمیم گرفتم که به درمان خود ادامه بدهم.

بعد از گذشت 8 جلسه (به فواصل یک ماهه) به آن چه که می خواستم دست پیدا کردم. دیگر خبری از موها نبود. ریشه ی آن به طور کلی از بین رفته بود و به همین خاطر شکل دون دون آن ها نیز برطرف شده بود.

در نهایت متوجه شدم که در درمان لیزر موهای زائد، نه تنها شایعات بی اساس زیادی وجود دارد، بلکه هزینه لیزر ساق پا نیز آن چنان که فکرش را می کردم گران نبود. اما مهم شما هستید که با انتخاب یک مرکز خوب و دستگاه پیشرفته ، به تمام آنچه که می خواهید دست پیدا کنید.

پکیج لیزر ساق پا+ ساق دست

یکی از اصلی ترین نقاطی که لیزر موهای زائد انجام می شود، نواحی ساق پا و ساق دست است. چرا که این دو ناحیه بیشتر از دیگر نواحی بدن در معرض دید هستند و وجود هرگونه مو روی آن ها می تواند ظاهر ناخوشایندی داشته باشد.

پکیج لیزر ساق پا+ ساق دست
پکیج لیزر ساق پا+ ساق دست

به همین دلیل مرکز برکه ، با ارائه یکی از کاربردی ترین پکیج های لیزر ( ساق دست + ساق پا) تلاش کرده تا هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش دهد و همچنین نتیجه ی خیلی خوبی به دست آورد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر پکیج های لیزر با این مرکز تماس بگیرد تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند

قیمت لیزر صورت مردان | قیمت لیزر موهای بدن آقایان

برخلاف آن چه که جا افتاده است، لیزر موهای زائد، صرفاً متعلق به خانم ها نیست. بلکه آقایان نیز می توانند از این درمان به راحتی استفاده کنند. به شایعاتی که درباره مضرات اشعه ی لیزر برای قدرت جنسی و باروری آقایان وجود دارد، به هیچ وجه توجه نکنید. چرا که سطح نفوذ این اشعه تنها تا لایه ی فولیکول مو خواهد بود و قدرت این را ندارد که به اندام های داخلی نفوذ کند.

قیمت لیزر صورت مردان نیز ممکن است اندکی گران تر از خانم ها باشد چرا که موهای ضخیم تری دارند و احتمالاً به جلسات بیشتری برای رفع موهای زائد احتیاج داشته باشند.

لیزر موهای زائد را برای دیگر نواحی بدن آقایان نیز می توان به کار گرفت و محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

مرکز برکه افتخار دارد تا به عنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات لیزر موهای زائد آقایان ، در خدمت شما باشد.

موفق و پیروز باشید

Tehranskin.com

گردآورنده : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا