درمان تیرگی گردن با کدام دستگاه؟ کدام روش و تکنیک؟!

درمان تیرگی گردن

درمان تیرگی گردن

چند وقت پیش مشغول خواندن کتاب پیرمرد و دریا بودم و به جمله ای برخورد کردم که در حال توصیف یک ملوان بود و می گفت آفتاب گردنش را کاملا سوزانده بود. این جمله به طور اتفاقی من را به یاد تیرگی گردن یکی از عموهایم انداخت که در روستا، زمین کشاورزی داشت و بارها شکایت می کرد که آفتاب خیلی پشت گردنش را می سوزاند و دیگر کرم های نرم کننده و ضد آفتاب هم موثر نیستند. گردن ایشان درست مثل یک تکه چرم سوخته، تیره و سیاه شده بود.

اما مشکل این جاست که تیرگی گردن همیشه هم به خاطر تابش اشعه ی آفتاب نیست! خیلی ها در وسط یک شهر پیشرفته و بدون این که زیر آفتاب کار کنند هم گردنی تیره و سیاه دارند و به نظر می آید این مسئله به خاطر فاکتورهای ژنتیکی باشد.

اما در حال حاضر این مشکل به خصوص در شهرهای گرمسیری به قدری رایج است که خیلی ها فکر می کنند این معضل فقط به خاطر اشعه ی خورشید است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر ارائه ی راهکاری فوق العاده برای درمان تیرگی گردن ، علت بروز آن را نیز بیشتر بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

درمان تیرگی گردن
درمان تیرگی گردن

علت سیاهی گردن چیست

سیاهی گردن ممکن است به چند دلیل مهم و اساسی باشد:

اولین احتمال همان گونه که ذکر کردیم ممکن است به خاطر تابش اشعه ی آفتاب بر پوست بدون محافظ باشد. به همین خاطر است که پزشکان پوست تا این حد توصیه می کنند که مدام ضد آفتاب خود را تجدید کنید و اجازه ندهید که اشعه های مضر آفتاب موجب آسیب رساندن به پوست شما شوند.

دلیل بعدی احتمال دارد به خاطر فاکتورهای ژنتیکی باشد. به عنوان مثال اگر در خانواده ی خود شخصی را دارید که مبتلا به این تیرگی های گردن است، احتمال ابتلای شما نیز به این مشکل بیشتر خواهد شد. هم چنین مردان بیش از زنان احتمال دارد که به این معضل مبتلا گردند.

تجمع ملانین و رنگدانه های پوستی نیز ممکن است یکی دیگر از دلایل تیرگی گردن باشد. البته این معضل ممکن است در هر کجای دیگر از بدن ( به خصوص زیربغل، بیکینی، زانو، آرنج و قوزک پا) نیز بروز پیدا کند.

ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت نوع دوم نیز از فاکتورهای تشدید کننده ی بروز این معضل است.

در هر صورت برای این که تشخیص درستی درباره علت بروز این تیرگی ها انجام گیرد، باید حتما به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید. در موارد بسیار نادر این تیرگی ممکن است به خاطر سرطان های پوستی باشد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم برای درمان تیرگی گردن هرچه سریع تر اقدام کنید.

علت سیاهی گردن چیست
علت سیاهی گردن چیست

برای تیرگی گردن چکار کنیم

اما سوال اینجاست که برای رفع تیرگی گردن قبل از این که به سراغ پزشک و درمان های لازم برویم، چه کاری می توان انجام داد. خب کافیست سری به داروخانه ی محل زندگی تان بزنید و با انواع و اقسام ماسک های زیبایی مواجه بشوید که مدعی رفع تیرگی گردن هستند. اما در صحت ادعای آن ها تردید های زیادی وجود دارد.

قبل از هر چیزی باید بدانیم که علت بروز تیرگی گردن در تمام افراد یکسان نیست. برخی به خاطر آفتاب سوختگی و برخی دیگر به دلیل فاکتورهای ژنتیکی به این مشکل دچار می شوند. به همین خاطر است که درمانی که به عنوان مثال روی دوست شما جواب داده است، برای خودتان احتمالاً کافی نخواهد بود.

یکی از مزیت های اصلی مراجعه به متخصص پوست این است که قبل از هر چیزی علت بروز مشکل را بررسی می کند و بعد از آن به تجویز یک نوع درمان اقدام می کند.

در ادامه به برخی از بهترین شیوه های رفع تیرگی گردن اشاره می کنیم. با ما همراه باشید

برای تیرگی گردن چکار کنیم
برای تیرگی گردن چکار کنیم

رفع تیرگی گردن با دستگاه فیس آپ

حتما تا به حال نام دستگاه میکرودرم به گوشتان خورده است و می دانید که برای جوانسازی و لایه برداری پوست استفاده می شود. در حال حاضر یکی از جدیدترین دستگاه های میکرودرم به نام فیس آپ نیز به بازار زیبایی عرضه شده است و یکی از بزرگ ترین مزیت های این دستگاه، آن است که می توان برای درمان تیرگی گردن ، زیربغل و دیگر نقاط تیره پوست از آن استفاده کرد.

این دستگاه از مکانیزم میکروپالشن + ماساژ استفاده می کند و به این ترتیب با لایه برداری سطوح مختلف پوست، اقدام به روشن کردن پوست می نماید.

این دستگاه مجهز به یک هندپیس است که هدهای متغیری دارد. تعویض این هدها باعث تغییر سطح لایه برداری می شود. به این ترتیب برای پوست های مختلف با عارضه های متفاوت بسیار مناسب و موثر است. دستگاه فیس آپ به هیچ وجه درمان دردناکی ندارد و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. هم چنین نیازی به مراقبت خاصی برای قبل و بعد از آن نیست.

این دستگاه برخلاف میکرودرم های قدیمی که از پودر استفاده می کردند، با حذف پودرهای کریستال از مکانیزم عمل خود، باعث شده اند که استفاده از آن برای نقاطی مانند اطراف چشم ایمن و بدون خطر باشد.

تیرگی های گردن با استفاده از دستگاه فیس آپ به شدت موثر خواهد بود. نتایج این درمان را حتی بلافاصله بعد از اتمام جلسه ی درمانی هم می توانید ببینید. با چندین جلسه ی درمانی مداوم می توانید به طور کامل این معضل را برطرف کنید.

اما همان طور که گفتیم دستگاه فیس آپ ، تکنولوژی به روز و جدیدی است و همه ی مراکز شهر تهران به آن مجهز نیستند. به همین خاطر اگر به دنبال مرکزی هستید که با قیمت های فوق العاده استثنایی، این درمان را برای شما ارائه کند، پیشنهادی ویژه برای شما داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران با در اختیار داشتن دستگاه فیس آپ، کلیه ی خدمات درمان تیرگی گردن ، زیربغل ، قوزک پا، بیکینی و زانو را به شما عزیزان ارائه می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت از مرکز ما، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

یادتان باشد که راهکارهای زیادی برای درمان تیرگی گردن وجود دارد و این شما هستید که یکی از آن ها را انتخاب می کنید اما در هر صورت مشاوره با یک متخصص ایده ی بدی نیست.

مشاوران و کارشناسان ما همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا