میکرودرم فیس آپ |پاسخ به هر سوالی که درباره این درمان دارید!

میکرودرم فیس آپ

میکرودرم فیس آپ

حتما تا به حال اسم میکرودرم به گوشتان خورده است و به خوبی می دانید که چه مزایایی می تواند برای پوستتان داشته باشد. اما در این مطلب سراغ یکی از جدیدترین نسل های میکرودرم ابریژن می رویم که توانسته به خوبی جای میکرودرم های قبلی را بگیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره به شما بدهیم!

میکرودرم فیس آپ
میکرودرم فیس آپ

فرق میان میکرودرم های پودری با میکرودرم فیس آپ چیست ؟

قبل از هر چیزی باید بگوییم که میکرودرم های پودری از نوعی پودر ساینده مانند کریستال برای لایه برداری استفاده می کردند اما میکرودرم فیس آپ به جای استفاده از پودر از نوعی هد ساینده جهت لایه برداری استفاده می کند. برعکس پودر که عمق لایه برداری را مشخص نمی کرد، در فیس آپ می توان با تغییر هدها برای هر تایپ پوستی، لایه برداری تنظیم شده ای را انجام داد.

جنس این هدها از کاربکس است و سری آن نیز یک بار مصرف می باشد. به این ترتیب هر فرد سری مخصوص به خود را خواهد داشت. کافیست بعد از اتمام درمان، سری را به بیمار تحویل داد و دیگر نیازی به پاک کردن پودر (که به شدت کار وقت گیر و خسته کننده ای است) نخواهد بود. هم چنین به خاطر این که عملیات مکش پودر انجام نمی شود، احتمال آسیب دیدن و التهاب پوست نیز کمتر خواهد شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

یکی دیگر از خصوصیات جالب توجه میکرودرم فیس آپ این است که سر و صدای کمتری نسبت به میکرودرم ابریژن دارد.. به این ترتیب بیمار و اپراتور راحت تر خواهند بود.

میکرودرم فیس آپ
میکرودرم فیس آپ

سیستم کاری فیس آپ تمیز تر است چرا که پودری به اطراف نمی پاشد. استفاده از آن راحت تر است و عوارض خاصی هم ندارد.

آیا نیازی به بیهوشی یا بی حسی هست؟

این درمان معمولا بدون درد است و نیازی به بیهوشی یا بی حسی ندارد.

سری هد ، تا چه مدت دوام خواهد داشت؟

اگر از یک سری نو استفاده کنید، برای تمام جلسات درمان شما کافی خواهد بود و نیازی به خریدن مجدد آن نیست.

فاصله بین جلسات فیس آپ چقدر است؟

این مسئله به عارضه ای که به خاطر آن تحت درمان هستید، بستگی دارد. هم چنین واکنش فرد نسبت به درمان نیز در فاصله جلسات درمان موثر است. توصیه می شود که این درمان را هر 7 الی 10 روز تکرار کنید.

به چند جلسه درمانی برای مشاهده نتیجه روی پوست نیاز است؟

بعد از همان جلسه ی اول هم پوستتان صاف تر و براق تر خواهد شد بدون این که اصلاً ملتهب یا قرمز شده باشد. برای این که بهترین نتیجه را بگیرید، عموما توصیه می شود که 4 الی 8 جلسه ی درمانی داشته باشید. البته باز هم باید بگوییم که تعداد جلسات به عارضه تان بستگی دارد و این که چگونه به درمان واکنش نشان می دهید.

سیستم فیس آپ تا چه حد می تواند پوست را بساید؟

هندپیس فیس آپ بسته به پارامترهای زیر لایه برداری می کند و پوست را می سابد:

  • متناسب بودن سری هد با عارضه
  • شدت تنظیمات دستگاه برای درمان
  • تعداد دفعاتی که سری هد از روی محل درمان روی پوست عبور می کند
  • سرعت حرکت هندپیس
  • فشاری که اپراتور روی هندپیس وارد می کند.

مراقبت های قبل و بعد از درمان با میکرودرم فیس آپ چیست؟

توصیه می شود که تا 3 الی 5 روز بعد از درمان دستورالعمل های زیر را مد نظر داشته باشید:

  • هیچ گونه محصولی که حاوی AHA یا BHA باشد روی پوستتان نزنید( گلی کولیک، لاکتیک، سالیسیلیک اسید)
  • در طول روز به طور مداوم پوستتان را مرطوب کنید
  • از لوسیون هایی که حاوی اثرات نرم کننده هستند استفاده کنید. چرا که احتمال دارد در اثر لایه برداری پوستتان اندکی خشک شده باشد.
  • قبل و بعد از درمان خود به هیچ وجه در معرض لامپ های UVA-UVB قرار نگیرید و از اشعه ی آفتاب نیز دوری کنید. اگر ناچار هستید که در معرض آفتاب باشید حتما از ضد آفتاب هایی که حاوی فیلتر UVA-UVB هستند استفاده کنید.
  • توصیه می شود به طور روزانه از ماسک های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید. به عنوان مثال ماسک هایی که حاوی عصاره های گیاهانی مانند بابونه، لیندن و لیمو هستند می توانند به شدت مفید باشند. به خصوص اگر دچار خارش، سوزن یا قرمزی شده اید.

چه عارضه هایی را می توان با فیس آپ درمان کرد؟

این دستگاه معمولا برای درمان عارضه هایی که در سطح اپیدرمیس و درمیس پوست رخ داده اند، استفاده می شود. فیس آپ می تواند عارضه هایی مانند دیسکرومی، لکه های ناشی از پیری، چین های خفیف و اسکارها را درمان کند و به طور همزمان تولید کلاژن را در پوست تقویت می کند. با تولید کلاژن و الاستین، پوست شفاف تر و براق تر می شود. این اثر مثبت حتی بعد از جلسه ی اول هم مشخص است.

  • جوانسازی پوست
  • افزایش ضخامت پوست ( برای افرادی که پوست نازک دارند)
  • کاهش چین و چروک ها
  • لایه برداری

در نهایت باید بگوییم که دستگاه فیس آپ مزیت های بسیار قابل توجه تری نسبت به مدل های قدیمی میکرودرم دارد. با وجود این که مدت زیادی از ورود آن به ایران نگذشته است اما باز هم توانسته به خوبی جای خود را میان مردم پیدا کند.

هزینه میکرودرم فیس آپ صورت

اما نکته ای که خیلی ها را نگران می کند این است که قیمت درمان فیس آپ چقدر است؟ مثل ورود هر چیز جدید دیگری، در اوایل ورود دستگاه فیس آپ، شایعاتی راه افتاد که این درمان با این دستگاه بسیار گران است. اما حقیقت چیز دیگری است. برای این که متوجه شوید این درمان تا چه حد ارزان است، مثال کوچکی برایتان می زنیم. در صورتی که بخواهید برای رفع لکه های صورتتان یک کرم خوب خریداری کنید، حداقل باید 200 هزار تومان هزینه کنید. همان طور که می دانید برای دیدن نتیجه ی این درمان باید تا چند ماه از این کرم ها استفاده کنید و به این ترتیب تقریبا 1 میلیون تومانی هزینه کنید.

اما هزینه درمان با فیس آپ حتی از خرید یک کرم پودر خوب هم ارزان تر است و نتایج آن هم فوراً روی پوستتان دیده می شود. به این ترتیب اگر به دنبال دیدن نتایج قابل توجه روی پوستتان هستید و وقت زیادی هم ندارید، بهترین گزینه دستگاه فیس آپ است.

اگر به دنبال یک مرکز معتبر و خوب هم هستید که این درمان را ارائه می کند، توصیه می کنیم سری به مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران بزنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این مرکز و اخذ نوبت از آن به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا